Beoordelingen over ibis London Wembley 3-sterren

South Way, Wembley, Brent, Londen, HA9 6BA, Verenigd Koninkrijk

#651 van de 1.031 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Niet positief en niet negatief

De bedden van onze twinroom waren smal en de matrassen waren doorgelegen. De kamer rook muf en vooral de vloer rook vies. De omgeving was één grote bouwput, dus veel lawaai.

De badkamer en douche waren echt goed! Het ontbijt was prima! Hoewel het hotel niet dicht bij een metrostation ligt is er een goede busverbinding naar het metrostation. 3 buslijnen rijden om de paar minuten.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Super genoten
    • Familiekamer met 2 aparte bedden.

Badkamer water stonk uit de fontein

Personeel was uitmuntend. Ontbijt was goed te doen. Slaapkamer was goed. Locatie was ook prima. Water uit de badkamer stonk echter (kamer 712). Verder al met al 9,5/10.

heerlijk weekendje eruit

de omgeving was een grote bouwput, maar over een jaar of zo, is het er wel gezellig denken we . het ligt vlak naast het Wembleystadion, dus als er een belangrijke wedstrijd is , kan het zijn dat het er veel drukker is, wij zouden de volgende keer een hotel kiezen dat wat meer naar het centrum ligt.

Hotel zit ws net in de renovatie beneden, zo leek het wel tenminste, receptie was een een soort houten standaard, waar iemand bij stond met een i pad, Kamers zijn standaard met een soort badkamer cabine,waarin een douche , toilet en wastafel. allemaal netjes en schoon. In de buurt wordt enorm veel gebouwd, de wijk is in opkomst, maar dat was nu nog niet. prijs kwaliteit verhouding was goed . wij hadden alleen logies.

Goed te combineren met een comcert in SSE

Er waren werkzaamheden aan het hotel welke al vroeg in de ochtend begonnen. Door deze herrie veel te vroeg wakker.

Goed te combineren met een comcert in SSE

Mogelijke een eenmalige storting. Maar de booking van booking.com van mij en enkele andere kasten waren niet doorgekomen. Vervolgens nog twee keer moeten uitleggen bij het ontbijt, dat dat inbegrepen was. Maar gelukkig was Felix aanwezig die het verhielp.

Goed English breakfast. Heerlijk dicht bij Wembley Stadion. Rechtstreekse metro's naar het centrum vlak bij en een rechtstreekse trein bijna naast de ingang van het hotel.

Ik neem nooit meer een IBIS hotel

*Wanneer iemand op een verdiepen boven mij de WC doorspoelde, douchte of zijn handen waste hoorde ik het water langs een buis naast mijn bed naar beneden kletteren. *Badkamer: - Paneel boven toilet hing half uit de muur - Schuifdeur badkamer lag uit de rails en het geperst hout krulde om van waterschade - Hoeken van de douche waren gescheurd en slecht weer opgelapt *Slecht geïsoleerde kamers -Van 10u30 to 12u00 werd ik wakker gehouden door een groep Indiërs. Blijkbaar moesten ze later op de avond ergens in Wembly een optreden doen. Hun groep was verspreid over heel het verdiep. Deze mensen maakte doodleuk praatjes op de gang en sloegen met deuren. Toen ik hun confronteerde ontkende ze iets met het lawaai te maken te hebben.

*Wembly is met de Metro gemakkelijk te bereiken vanuit het centrum van Londen *Hotel is gelegen op 10 min wandelen van het Wembly metro station *Tesco express warenhuisje op 5 min wandelen *Hotel is gelegen aan de rand van het nieuwe en het meer "oudere "Wemblly. Best wel een interessante buurt. *Vriendelijk personeel

Nagenoeg prima

Zaten vast in de lift 5x alarm knop gedrukt, geen reactie toen maar hotel gebeld. Bij de man aan de telefoon was de reactie "duw eens op een knop". 2x 1 minuut komen informeren dat maitenence onderweg was en dat het 45 min zou duren.. 45 min vast gezeten niemand meer gezien die vroeg hoe het was. Bij receptie dit aangegeven ,ManAgement zou geïnformeerd worden en zich melden. Niks meer vernomen. Erg kwalijke zaak.

Schone kamers

Prima hotel voor een verblijf in Londen.
    • Familiekamer met 1 Tweepersoonsbed + 1 Extra Bed

Prima hotel voor een verblijf in Londen. Zeker aan te bevelen als je een activiteit in het Wembley stadion hebt. Hotel ligt iets verder van het centrum, maar daar is de prijs ook naar. Prima te doen met de metro. Goed ontbijt.

Locatie was perfect voor een wedstrijd bij de Wembley,...

waterkoker was niet schoon, de rest was perfect

Locatie was perfect voor een wedstrijd bij de Wembley, binnen 5 min👍🏻 Outlet is tegenover, goeie verbinding naar het centrum.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Viel tegen.

Enorme bouwwerkzaamheden rondom het hotel en de omgeving en tijdens en na de voetbalwedstrijden in Wembley Arena (3x!!) dronken supporters in en om het hotel en mee de lift in! Klacht hierover is niets mee gedaan!

Prima maar basic, goed als je er vooral slaapt 😉
    • Familiekamer met 1 Tweepersoonsbed + 1 Extra Bed

Toch een beetje de kamer an sich voor de prijs die je betaald; de kamer was echt heel basic en ‘kaal’. Iets meer sfeer zou leuk zijn! 😄 We vonden de kledingkast een beetje raar in een hoekje bij het raam (en best klein voor evt 3 mensen die op die kamer konden) en de kraan van de wasbak oogde vies (en het putje stonk) en het putje in de douche liep niet goed door. Verder zagen we ook vette vlekken op de muur, kast en het extra bed bij het raam was ook niet echt schoon (de rand er omheen) Mijn vriendin vond de climat control (die veel aan en weer uit ging) erg vervelend.

Fijn en netjes bijgehouden ontbijt, over het algemeen vriendelijk personeel, snelle service bij een vraag. Lekker ook de limonade die je kon pakken in de foyer 👍🏼

Prima hotel voor alleen overnachtingen maar prijs / kwaliteit is niet in verhouding.

De kamer was schoon bij aankomst maar werd nauwelijks schoongemaakt tijdens het verblijf. Vanwege werkzaamheden rondom het hotel érg luidruchtig.

De locatie is gunstig t.o.v. SSE Arena / Wembley arena. Prima Wifi in het hotel, vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Goed hotel, schoon en prettig!

De kamers zijn een tijdje terug geschilderd. Beetje goud-achtige kleur.. niet helemaal mijn smaak. Maar dat is ieder voor zich.

Het hotel ligt naast het Wembley Stadium en het treinstation. Vanaf het treinstation ben je met 15 min in het centrum van Londen. Winkelcentrum was de vorige keer nog in aanbouw; ontzettend mooi geworden.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Receptioniste waren behulpzaam

Bij de tweede keer ontbijten moesten we ons beneden aanmelden ivm betaling bij uitcheken. 1e dag was dit niet nodig. Toen er brandweer mannen binnen waren kregen wij niets te horen. Na 2 uur wachten zijn we naar onze kamers gegaan. Tot op de dag van vandaag weten we nog niet wat er gebeurd is. De manager of personeel heeft ons nooit officieel uitleg gegeven. Wij hebben via gesprekken van de hulpdiensten informatie opgevangen. Erg slechte communicatie.

Receptioniste waren behulpzaam

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

voor herhaling vatbaar

kamer was niet voldoende geïsoleerd, het gesloten raam liet geluiden van buiten binnen

de ligging is zeer goed, alsook de controle buiten het hotel, de ruimte om gezellig te eten of iets te drinken

Fijn verblijf voor goede nachtrust op een leuke en goed bereikbare locatie:)

Het ontbijt was karig in vergelijking met twee jaar geleden. Door een nieuw concept is het personeel wat minde zichtbaar en voor de prijs die je betaald is het ontbijt niet meer zoals het eerst was. In een korte periode we duurder geworden, maar ondanks dat toch echt wel een aanraden. Tevens zijn ze om het hotel wel aan het bouwen (zoals in de rest van London) dat was jammer

Het bed ligt perfect en alles is netjes en schoon! De locatie daarentegen is perfect. Voor het hotel stopt de trein vanuit Marelybone en op loopafstand genoeg bussen/ stations (wembley central en wembley park). Ook nog winkeltjes en een supermarkt ok de hoek, ideaal als je nog snel even wat nodig hebt.

Wembley stadion, Wembley metro station, een outlet centrum...

Buurt is verder niet zoveel, veel hoge gebouwen in aanbouw

Wembley stadion, Wembley metro station, een outlet centrum inclusief veel restaurants op loopafstand. Luton vliegveld op ongeveer 45 minuten met de taxi

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ik zou hier geen tweede keer verblijven.

Heb twee keer om een ander matras gevraagd omdat het te hard was naar mijn mening. Hier is helaas geen gehoor aan gegeven. Soms bij het ontbijt erg druk en geen plaats. Ook wat onhygienisch omdat sommige mensen maar graaien en het dan weer terug leggen. Niet fris. Dit zou niet mogelijk moeten zijn. Een raam op de kamer ging niet dicht. Geen telefoon op de kamer. Niet echt gezellig en geen fijne stoel maar een harde houten. Het hotel ligt toch erg afgelegen van de stad.

Douche en temperatuur. Uitzicht was ook prima.

Een goed hotel voor een goede prijs

Het ontbijt was prima verzorgd voor een goede prijs, maar het enige wat ik als Nederlandse miste was een normaal bruin broodje.

De prijs t.o.v hotels in het centrum was gunstig. Ongeveer 10 minuten lopen naar de Metro plus een kwartiertje in de metro en je bent op de plek van je bestemming. Het personeel is zeer vriendelijk en legt alles goed uit. Het uitchecken is ook goed geregeld. We moesten 's ochtends om 05:00 uur weg, maar dat was geen probleem. We konden de kaart van de kamer in een speciale box achterlaten.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

ideaal voor low budget reizigers genoeg comfort en goede ligging qua afstand centrum Londen

een enorme tegenvaller was dat onze "booking.com " bij aankomst niet bevestigt was aan ibis .zodoende hadden we geen afspraak in het hotel .Na lang onderhandelen met ibis hebben we uiteindelijk de 3 geboekte kamers kunnen verkrijgen. aankomen op een zondag in Wembley net als de voetbal start is enorm druk . Duizenden fans komen dan op straat met heel veel bier en geroep.

kamers waren netjes .dagelijks onderhoud .goede ligging afstand tot centrum londen .snelle verbinding met de metro .

Verder prima

Auto in woonbuurt geparkeerd om de hoek. 's-nachts gestript door dieven (uitlaat, katalysator, roetfilter en sensoren vrrwijderd). € 4000,- schade..

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Prima locatie, prachtige buurt met een shoppingcentrum

De verwarming stond te hoog dus dat was drukkend. De eerste ochtend was er veel volk in de ontbijtruimte en werd er niet voldoende afgeruimd. Ik moest dus aan een vuile tafel zitten. De tweede ochtend was het veel beter en was het personeel ook vriendelijker. Avondeten kon maar op een beperkt aantal plaatsen in de inkomhal omdat er op de eerste verdieping een groep kwam. Ik vond het vast tapijt ook maar vuil.

De kamer was lekker ruim met plaats om te werken. De kamer en badkamer was zeer proper. De ligging was schitterend en ik had een prachtig zicht. Dit is ideaal als je een match of concert wil meepikken. Wembley Park is helemaal nog nieuw en gaat een prachtige buurt worden. Dat is het nu al! In de buurt is ook King Edward parkje, uitstekend om te gaan lopen. Het is wel heuvelachtig dus je training is soms wat zwaar. :-)

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Basic

Erg warm op de gangen en kamers (maar dat is vrijwel altijd in Londen/UK). Kwartier lopen van tube (Wembley Park & Wembley Central)

Basic maar schoon en alles wat je nodig hebt. Londen Designer Outlet zit vlakbij met restaurants en bioscoop.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prijs-kwaliteit goed hotel en zeer goed ontbijt voor die prijs.

Het tapijt op de kamer was vuil en rook onfris. Bedje voor mijn dochter was kapot dus we moesten van kamer veranderen.

Ontbijt was prijs-kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Mooie locatie maar niet op een event dag

Niet aan te raden als er een evenement is in het Wembley stadion, de bar wordt dan omgetoverd tot een event-bar en als gast van het hotel is dat niet aangenaam, je krijgt niet dezelfde service als waar je voor betaald. Ook de parkings rondom zijn op event-dagen 3x duurder!

Leuke locatie aan Wembley Park, groot modern winkelcentrum met restaurants, bioscoop, enz... Makkelijke rechtstreekse metro verbinding naar centrum Londen, op 20min sta je er.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Genoten!

Het enige nadeel vonden wij de bedden. Die waren erg hard. Ook vonden we het ontbijt (25,- voor twee pers) nogal duur voor wat er geserveerd werd.

De locatie was super. Een erg leuk winkelcentrum met leuke restaurants letterlijk op 1 minuut afstand lopen. Ook de rest van Londen was goed te bereiken met de metro vanaf Ibis Wembley

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Bedden en douche waren prima, service is ver te zoeken.

Met betrekking tot het naleven van de IBIS regels kan er zeker worden verbetert. Het putje was verstopt: ze konden het niet binnen 15 minuten maken (ze hebben een dag gekregen) dan zouden ze kosten voor het verblijf voor ibis zijn. Helaas zijn we nog steeds over in gesprek. Tevens kunnen de dames achter de balie slecht engels.

De douche was heerlijk - goede straal, temperatuur en afmeting De bedden lagen ontzettend lekker. Ook de afstand van en naar het OV waren prima te doen net zoals de afstand naar een winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prijs kwaliteit zit goed. Verwacht geen extra luxe maar wel vriendelijk personeel.

20' wandelen van hotel tot aan Wembley Underground om dan nog 20' op verscheidene tubes te zitten om dan pas in het centrum aan te komen, was niet altijd even aangenaam.. zeker niet in de winter.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Faciliteiten

Comfort

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een fijn verblijf gehad

Een fijn hotel. Dicht bij openbaar vervoer en winkels.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Jammer van de geur

In de kamer stonk het heel erg

Goed te bereiken!

Fijn

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Lokatie

veel geluid op de gang

Lokatie

Zeer goed

Ramen niet kunnen openen

De bedden

Mooie locatie naast het Wembley stadion.

Onbijt viel erg tegen.

Mooie locatie naast het Wembley stadion.

Goede prijs kwaliteit. Goed geschikt voor stedentrip

De rust omdat er gebouwd werd.

De afstand tot de trein.

Ligging naast het Wembley stadion.

Ligging naast het Wembley stadion.

Functioneel verblijf

Ongezellig en functioneel. Weinig sfeer

Dichtbij winkels en stadion.

Wembley Ibis

De krappe 3pers kamer

De locatie tov Wembley

Op loopafstand van Wembley Arena en nabij leuke winkels en...

Kamers wat simpel, maar prima.

Op loopafstand van Wembley Arena en nabij leuke winkels en koffietentjes. Vriendelijk personeel.

de toegang tot de kamer met de kaart

de toegang tot de kamer met de kaart

Redelijk lage prijs.

De matras van het bed was veel te dun. Dit merkten we ook in het slaapcomfort.

Redelijk lage prijs.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

ligging

ligging

Waterkoker voor thee was erg aangenaam.

Waterkoker voor thee was erg aangenaam. Echt Engels een kopje thee na een vermoeiende dag Londen.

Prima hotel op goede locatie.

Schoonmaak kan beter.

Prima hotel op goede locatie. Vlakbij restaurants en winkels. En Wembley stadium.

Mooi uitzicht vanaf de bovenste verdieping!

Mooi uitzicht vanaf de bovenste verdieping! Lief en behulpzaam personeel

great

stopcontacten

schitterende spiegel in de kamer

Goed bed, fijn verblijf

Ver van het centrum

Mooie locatie, goed bed

Prima hotel voor een goede prijs in een leuke omgeving

De televisie (afstandsbediening) was defect..

• Beoordeeld op: 16 december 2017

receptie

receptie

• Beoordeeld op: 1 december 2017

plastic douche lekt aan alle kanten.

plastic douche lekt aan alle kanten..

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Onderhoud kamer.

Onderhoud kamer. Niet ledigen van vuilnisbakken. Niet aanvullen van koffie. Niet vervangen van koffietassen.

voor herhaling vatbaar

alles was heel gemakkelijk te regelen!

Parkeren erg duur

Prima ligging en parkeergelegenheid wel prijzig Half uur m metro n binnenstad Uitzicht op wembley

Weekend london

Ontbijt en parkeren vrij duur en niet gespecificeerd op booking. Omgeving is een bouwwerf momenteel. Geen airco.

Prijs kwaliteit ok. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Beetje uitgewoond hotel.

Beetje uitgewoond hotel. Wel goede bedden.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Eenvoudige kamer

Veel geluid overlast van bouw voor en naast het hotel. De bouw werk van 07:00 tot 19:00.

Dicht bij Wembley stadion

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Slaapplaats maar ook niet meer dan dat

Geen goed zitje, geen goede bar. Zelfs geen witte wijn of snacks

Locatie dicht bij wembley

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goede locatie voor bezoek Wembley Stadium

Goede locatie voor bezoek Wembley Stadium

Locatie voor ons doel (Wembley Arena) perfekt, winkels + restaurants dichtbij en station

Desk bij binnenkomst, het geheel voelde beetje onpersoonlijk

Uitzicht, straal douche

wembleystadion op loopafstand is ideaal😊

Dat er naast het hotel gebouwd wordt, hierdoor wordt t uitzicht op t Wembleystadion deels belemmerd.

wembleystadion op loopafstand is ideaal😊

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Prima verblijf!

Ruime, schone, rustige kamers

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

London is the Place to be!!

De douche was heerlijk, goed bed, lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

3 persoons kamer was triest.
    • Familiekamer met 1 Tweepersoonsbed + 1 Extra Bed

Kamer was diep bedroevend.

3 persoons kamer was triest. 1 bed leek wel een kamperbedje

Te kort

De stopcontacten

Ok

Kalme omgeving

Dichtbij winkels

Te duur voor het gene dat maar is

Dichtbij winkels

De kamer

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Problemen binnen 15 minuten oplossen;

Armoedige kerstboom

Problemen binnen 15 minuten oplossen;in ons geval een penetrante geur in douche en kamer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Personeel,heel vriendelijk .

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed hotel op degelijke locatie

De ontbijtzaal is klein voor het aantal gasten wat in het hotel kan

Goed hotel op degelijke locatie metro bereikbaar op degelijke loopafstand

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Fijn hotel in prettig omgeving. Er is voor ieder wat wils. Van voetbalarena tot outletshoppen

Temperatuur in de lobby, deze hoort behaaglijk te zijn. Dat was zeker niet het geval. Toiletborstel in badkamer.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

super comfortabel

ontbijt apart afrekenen niet bij de prijs in

hygiëne en service