Beoordelingen over Ibis Styles London Walthamstow 3-sterren

543-586 Lea Bridge Road, Londen, E10 7EB, Verenigd Koninkrijk

#683 van de 977 hotels in Londen

- bus naar London Bridge stopt voor de deur.
    • Standaardkamer

- ramen konden niet geopend worden - weinig tot geen ventilatie - ontbreken van afzuiging in badkamer waardoor, bij gebrek aan een raam dat open kon, de kamer na het douchen vrij vochtig bleef. - weinig plaats in ontbijtzaal tov het aantal kamers.

- bus naar London Bridge stopt voor de deur. - metrostation walthamstow central op 10min wandelen

Het was echt te ver van het centrum .
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het was echt te ver van het centrum ... totaal niet makkelijk te bereiken , echt vaak overstappen wat echt zonde van je energie en tijd is daar,we hadden erg lawaaierige buren,ok dat kan,dunne wandjes, het kan allemaal net zeg maar, volgende x London gaan we niet meer hier slapen

Prima kamer qua prijs/kwaliteit.
    • Kamer met Queensize Bed

De gang naar de kamer is buiten om, deze voelde niet veilig i.v.m. buurt. Lekkage in toilet/douche plafond. Temperatuur douche lastig in te stellen.

Prima kamer qua prijs/kwaliteit. Hygiëne oke.

Ibis onwaardig, ondanks mooi gerenoveerde kamer
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het hotel heeft maar een beperkt aantal parkingplaatsen die beheert worden door een andere firma. Als je geluk hebt en er een plaatsje vrij is, moet je je registreren. Dit gaat voor niet-UK inwoners uiterst moeilijk. Indien je binnen de 15 minuten niet geregisteerd geraakt, wordt er gedreigd met een boete van 200 pond. Het hotel bevat twee gebouwen, die gescheiden zijn door een drukke straat. Er is slechts één receptie en één ontbijtruimte die zich beiden in het hoofdgebouw situeren. Wij zaten niet in het hoofdgebouw en we moesten dus steeds de drukke straat over om de receptie of de ontbijtruimte te bereiken, we zouden dit hotel dus afraden voor mensen met jonge kinderen of voor mensen die moeilijk te been zijn. Omdat er maar één ontbijtruimte is voor de twee gebouwen was het er enorm druk. We moesten soms 10 minuten aanschuiven voor een koffie. We zaten op de tweede verdieping van het tweede gebouw en de lift was stuk. Sommige medewerkers waren raar maar waar het Engels onvoldoede machtig.

Nieuw gerenoveerde kamer

Enjoy your stay
    • Standaardkamer

Variatie in ontbijt. Elke dag hetzelfde. Ontbijt was wel lekker, alleen mocht er wel iets toegevoegd mogen worden. Geen minikoelkast in kamer.

Service. Vriendelijk personeel. Alles werd snel afgehandeld.

Onze kamer stonk naar de sigarettenrook, het rookalarm was...
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Onze kamer stonk naar de sigarettenrook, het rookalarm was afgeplakt met een plastic zak. We hadden een kamer voor rolstoelpatienten waardoor je op je knieën moest zitten om een beetje comfortabel je tanden te poetsen.

de kamers , de badkamer , ochtend maal is zeker goed iets te...
    • Standaardkamer

parkeren met de wagen aan ibis zelf , er is wel een openbare parking 100m van het hotel wel betalend 5€/dag , is wel te doen. Let op : het hooft gebouw ibis is ok : maar de 2de gebouw over de straat ook ibis zeker niet ok !!! de kamers zeer zeer te klein ,

de kamers , de badkamer , ochtend maal is zeker goed iets te kort , de lift ook goed dus geen trappen doe.

Londen I love iT
    • Kamer met Queensize Bed

Het zou fijn zijn te weten hoe je het hotel met openbaar vervoer kunt bereiken.

Personeel was erg behulpzaam. Ze kenden Londen op hun duimpje en hebben ons met kaarten overal goed naar toe geleid. Het enige probleem is de wegopbreking aan de ene kant van het hotel. Zorg dat je aankomt op Walthamstaw dan sta je aan de goed kant van de wegopbreking. Sta je aan de andere kant rijdt er geen trein, bus of taxi en is het een behoorlijk eind lopen

Aangenaam hotel voor een citytrip. Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Standaardkamer

We hadden de pech dat er - door een defect- plots problemen met de watervoorziening waren. Deze werden echter snel opgelost.

Alhoewel onze kamer vlak aan de spoorlijn lag, hinderden de voorbijrijdende treinen niet. Het hotel is zeer vlot bereikbaar met openbaar vervoer.

Prima hotel, helaas iets te ver van het centrum
    • Standaardkamer

Het ontbijt is heel minimaal en de locatie is voor de verbinding met het openbaar vervoer niet ideaal (eerst met de bus naar het station, daarna underground naar centrum. Ongeveer 40 minuten onderweg). Ook wat overlast/gehorig doordat een van de 2 locaties verbouwd wordt. Receptie, ontbijtzaal en wat kamers aan de ene kant van de straat, aan de overkant nog een gebouw met kamers.

De kamer zelf ziet er goed en nieuw uit. Wij hadden een kamer in het gebouw aan de overkant van de straat. Receptiepersoneel vriendelijk.

Ons verblijf was super.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ontbijtruimte was te klein voor het hotel, moest vaak zoeken naar een tafel en alles dicht op elkaar. Geen Engels ontbijt was (Geen eieren met spek en bonen) - ook geen gekookt ei. JAMMER JAMMER.

Prima hotel goede prijs/kwaliteit. Thee en koffie service op de kamer, en bij aankomst 2 flesje water.

Voor citytrip redelijk hotel.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Er werd verbouwd precies naast onze kamer. Verschillende gebreken in de kamer. Schimmel in de douche, kieren in laminaat in de douche, afwerking niet op nivo. De locatie van het hotel lijkt op een achterstandswijk. Onveilig gevoel en slechte beveiliging.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamer was voldoende voor ons doel. Bushalte bijna voor de deur en 20 minuten lopen naar centraal station met metro/ trein en bus.

Ibis Styles London Walthamstow is een aanrader voor een weekendje Londen
    • Standaardkamer

Niets, alles was volgens onze verwachting en zelfs het Engelse weer was goed

We zijn nu voor de vierde keer in dit hotel geweest, een bewuste keus dus. Voor een twee sterren locatie is dit hotel erg goed. Het ligt in een multiculturele omgeving waar je in de plaatselijke pubs makkelijk contact maakt. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoende.

Slechte prijs/kwaliteit verhouding.
    • Standaardkamer

Er zat geen raam in de kamer, vraag me af of dit überhaupt mag? kamer was gedateerd, nog vieze haren in de douche. Ontbijt was zeer matig, paar afbakbroodjes en blikfruit. Kamer rook op een late avond naar brand. Bleek een bekend probleem te zijn met de ventilatie van die kamer. Wel een nieuwe kamer gekregen, maar ze verhuren m dus blijkbaar wel terwijl ze weten dat er iets niet goed is. Vrij duur qua prijs/kwaliteit.

Nooit meer terug naar dit hotel
    • Standaardkamer

Geen parkeerplek, was vol dus moet je het maar zelf uitzoeken, terwijl er op de site staat dat er parkeergelegenheid is. Personeel erg onaardig vooral de vrouwelijke medewerkers. Personeel wilt voor alles geld en denkt niet met je mee en is niet behulpzaam. Appartement erg oud, ruikt muf en de deuren maken veel geluid waardoor je niet kan slapen. Erg roemoerig. Ontbijt weinig keus. Niet voor herhaling vatbaar.

De bereikbaarheid met het OV

De prijs voor het verblijf inclusief ontbijt vond ik prima.

Wat ik niet had verwacht, en wat mij dus tegenviel, was dat ons deel van het hotel aan de andere kant van de drukke straat zonder oversteekplaats lag, terwijl het deel van het hotel waar wij elke ochtend heerlijk hebben ontbeten dus aan de 'overkant' lag. Verplicht oversteken dus.

De bedden sliepen goed en de douche was prima. Persoonlijk vond ik het ontbijt erg goed. Heerlijke croissants, koffie broodjes, drie soorten puntjes, sneetjes brood, verschillende soorten ontbijtgranen, melk, lekkere koffie, verschillende sappen, verschillende yoghurts, drie soorten kaas, ham, zoet beleg. Enkel geen ei of spek of worst, maar dat vond ik persoonlijk geen enkel probleem. De chinees direct tegenover de Kentucky Fried chicken is wat mij betreft een aanrader!

Matig het kon beter kwa de prijs
    • Standaardkamer

Het ontbijt de tafels waaren allemaal erg vies en niet veel keus Ik zat in het nieuwe gedeelte dus der werd in een kamer naast me verbouwt dus om 6 uur sochtends werd ik wakker geboord Voor derest voor de prijs mag ik niet veel verwachten maar het kon echt beter

De kamer die was wel netjes in gericht

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Kamers waren prima De key card hadden een kinderziekte aangezien het compleet verbouwd was. Dus moesten we een paar keer de receptie om hulp vragen. Verder👍

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Super budget hotel!
    • Standaardkamer

De koffiemachine in het midden van het ontbijtbuffet zorgt voor lange wachtrijen bij het ontbijt.

Na het lezen van de recensies hadden we goede hoop op een net budget hotel, waar we in ieder geval konden slapen en douchen. Eenmaal aangekomen werden onze verwachtingen overtroffen. We kregen kamers in het gerenoveerde gedeelte van het hotel, deze waren meer dan prima! De kamers waren schoon, de douche met toilet prima in orde en de airco verwarmde de kamer op de temperatuur die je zelf kan kiezen. Het bed was wat aan de harde kant, maar we hebben er prima op kunnen slapen. Het ontbijt wordt in overige recensies als matig beschreven. Maar voor een budget hotel was het erg uitgebreid! Er zijn harde broodjes, croissants, toast. Er is vers fruit, yoghurt, melk, soya producten en er wordt steeds opnieuw aangevuld. Prima in orde allemaal!

Goed voor een weekendje
    • Standaardkamer

Het ontbijt was een vrij chaotische bedoeling. Er was heel weinig ruimte voorzien om te zitten. Als je een tas koffie wou zeker 25min aanschuiven daar er maar 1 koffiemachine was.

We hadden een kamer aan de overkant van het hoofdgebouw. Dit gebouw was volledig vernieuwd waardoor we ook een leuke moderne nette kamer hadden.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Standaardkamer

Kleine ontbijtruimte. Zeer onhandig dat de koffiezetter in het midden staat en langzaam is zodat iedereen moet wachten. Handiger om hem aan het einde te zetten

Prima acccomodatie

• Beoordeeld op: 22 november 2017

De kamers waren prima, groot bed, lekkere douche.
    • Standaardkamer

Het ontbijt viel best tegen, de broodjes waren absoluut niet goed afgebakken en dat was elke ochtend zo. Ook was het toch wel 17 minuten lopen naar de metro, wat 's avonds laat niet heel prettig was. Wij namen maar voor 6 pond een Uber.

De kamers waren prima, groot bed, lekkere douche.

Goed hotel maar ligging minder.

Goed ontbijt maar te weinig keuze en variatie,bv geen spek of eieren.... Te ver van Londen centrum gelegen.

Goede kamers,goede wifi,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima verblijf. Goed

Prima ontbijt. Met lijn 48 kom je zo in het centrum. Deze stopt bijna (50m) voor de hoofdingang. Met gebruik van de oystercard( vraag na bij de receptie)

Hele aardige personeel!
    • Standaardkamer

Minpunt is het ontbijt; elke dag hetzelfde, wel met keus!

Hele aardige personeel!! Bij elke vraag zoeken ze gelijk naar een oplossing voor je! Ik heb 4 goeie nachten gehad in het ibis hotel!

Perfecte en rustige plek om van daaruit stad te verkennen.
    • Standaardkamer

Ontbijt zou uitgebreider kunnen. Asfstand met metro naar het centrum duurde best lang vooral als je een vermoeiende dag achter de rug heb.

De kamers zagen er keurig uit. Rustige omgeving. Prima om met kinderen te verblijven.

Eenvoudig maar schoon hotel
    • Standaardkamer

We hadden in eerste instantie een kamer naast de lift, dit veroorzaakte erg veel lawaai. Ook veel lawaai van mede hotelgasten. Na klacht kregen we de volgende nacht een andere kamer. Hier hadden we minder last van het lawaai

Kamer was schoon en netjes, wel wat klein maar voldeed. Het was 10 min lopen naar de metro waarvandaan het ruim een half uur duurde voor we in het centrum waren

geen englisch breakfast.

geen englisch breakfast. te weinig plaats bij ontbijt. Omgeving van het hotel is verpauperd. Geen restaurants in de buurt. geen aanrader voor iemand anders.

Lekker ontbijt!

Geen wisselgeld in hotel voor parkeerplaats.

De kamers waren netjes. Het ontbijtbuffet was eenvoudig maar wel gezond met fruit en zuivel, maar ook toast allerlei broodjes. Je mag eten tot je genoeg hebt. Parkeren viel ons tegen. 3 minuten lopen naar de parkeerplaats. Je moet muntgeld hebben. 5 pond voor 24 uur. Wij hadden dat niet en het personeel kon niet wisselen.

Prima hotel maar als gevolg van lokatie niet helemaal Ibis Hotel waardig.
    • Kamer met Queensize Bed

Lokatie; hotelgebouwen zijn gevestigd op twee lokaties waarbij telkens drukke weg moet worden overgestoken voor ontbijt cq. bereiken van kamers. Daardoor minder geschikt voor gezinnen met jongere (< 16 j.) kinderen. Afstand naar metro is net iets te groot; ca. 20 min. doorwandelen en dat gaat na een verblijf van meerdere dagen (zelfs voor doorgewinterde wandelaars) tegenstaan. Eerlijk gezegd niet helemaal Ibis Hotel waardig.

Schone kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

basishotel
    • Standaardkamer

Hygiëne, vooral tapijten in het hotel zijn aan vervanging toe. De vloer van de hotelkamer mocht ook beter gekuist worden (stof en strepen aanwezig). verluchting, er was geen enkele mogelijkheid tot het verluchten van de kamer. Het raam van onze hotelkamer kon niet open gezet worden en het afzuigsyteem van de badkamer werkte niet. Hierdoor was het klam en vochtig op de kamer.

Goed bed ontbijt was lekker, maar basis aangename douche

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Dit is de eerste en laatste keer geweest dat ik hier verbleef
    • Kamer met Queensize Bed

De pistolets waren niet eetbaar. Te weinig keuze van charcuterie. Weinig vers fruit, geen verse kaas en yoghurt. Nog in ibis hotel geweest maar dit hotel scoorde heel wat minder voor ons.

De kamers waren af, het ontbijt was niet ok

• Standaardkamer

Dit keer had ik een kamer op de bovenste verdieping. Tijdens mijn verblijf van 4 dagen was de lift 2 dagen kapot en daarna nog af en toe buitenwerking. De kamer zelf was prima, schoon en netjes, maar had een zeer onaangename geur.

De locatie is super, vriendelijk personeel. Ben hier al vaker geweest, en zal ook zeker terug keren.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Fijne Londen vakantie
    • Kamer met Queensize Bed

ontbijt was zeker goed , alleen een eitje ontbrak wel . airco in de kamer werkte niet , maar zo moe , dat we toch goed geslapen hebben . s avonds wel een iets rare buurt , niet ideaal om als vrouw alleen rond te lopen.

ruime kamer , met vernieuwde badkamer . elke dag proper gepoetst! we sliepen aan de wegkant , maar hadden geen hinder van het verkeer . bus stopte quasi voor de deur en the tube is op wandelafstand . prijs / kwaliteit zeker ok

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

aangenaam hotel , prijs kwaliteit zeker in orde !
    • Kamer met Queensize Bed

de buurt was nogal achterbuurtachtig , doch geen last gehad van de buurtbewoners ontbijt was nogal eentonig , wel genoeg en op tijd bijgevuld , een eitje zou wel gesmaakt hebben... weinig informatie gekregen van de baliemedewerkers , deze waren niet erg enthousisiast

de grote van de kamer was ideaal kamer werd elke dag goed gepoetst openbaar vervoer dichtbij

Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel en gratis ontbijt
    • Kamer met Queensize Bed

Van het vliegveld naar het hotel is best ver, maar ik heb per mail gevraagd hoe het beste te reizen van Luton naar hotel en kreeg een keurige reactie met verschillende opties

Vriendelijke personeel, super prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 14 april 2017

goede prijs-kwaliteit
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ons hotelgedeelte was in een ander gebouw aan de overkant van de straat. Dus voor ontbijt even de (brede) straat oversteken.

De grootte van de vernieuwde kamer.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Gang en lift ruikt naar wiet. In de buurt van staat coffee shop die misschien wiet verkopen. Er zat niemand achter de bali S'nacht ging brandmelding af omdat iemand anders douchen met open deur zei de receptie. Maar ik vermoed dat veel wiet worden gestoken ergens andere kamer. Volgende dag stonk helemaal in de gang en lift.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Hygiene, comfort.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Ontbijt kon met meer variaties zoals vers sinaasappelsap, meer broodjes soorten en kaas niet uitbeen pakje

Hygiene, comfort. Baliemedewerker die vriendelijk en behulpzaam was

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Leuke dagen gehad. Veel gezien van Londen

De extra kosten voor een engels ontbijt. Het straatlawaai, daardoor moest het raam dicht. Geen ventilatierooster in het raam.

Heerlijk bed, fijne douche. Goede verbinding met de metro.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima prijs/kwaliteitsverhouding
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Isolatie i.v.m. geluid van de straat

Alles was schoon en netjes. Ontbijt was basic maar er was voldoende. Wij waren met 2 meiden van 15 en zowel lopen vanaf Metro station als met de buslijn is goed te doen. Lopen doe je makkelijk binnen een kwartier. Ideaal hotel voor mensen zoals ons, die toch hele dag buiten de deur zijn en er enkel komen om te slapen.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

De locatie viel tegen, om tot het centrum te geraken verloor...
    • Standaardkamer

De locatie viel tegen, om tot het centrum te geraken verloor je al zeker 50 minuten, om dan terug te keren verloor je nog eens 50 minuten. Het hotel lag ook in ene nogal arme buurt waar je, je 's avonds niet 100% op je gemak voelt.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Wij zaten in 304 , een mooie opgeknapte kamer.
    • Kamer met Queensize Bed

Het lag wel een eindje reizen van alle bezienswaardigheden in Londen. Weliswaar bussen in de buurt en daarna verder met de metro maar toch. Wat gehorig qua verkeer.

Wij zaten in 304 , een mooie opgeknapte kamer. Alles aanwezig. Heerlijke bedden. Goed ontbijt, niet heel uitgebreid maar prima. WiFi werkt uitstekend. Vriendelijk personeel. Leuke pub op de hoek voor een hapje eten en een biertje. Sowieso een gezellige buurt met veel soorten winkeltjes en groente en fruit stalletjes. Goed hotel voor een paar daagjes Londen.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Goed locatie op afstand van openbaarvervoer
    • Standaardkamer

Ik miste een toilet borstel. Er was geen tafel koelkast waar je spullen koel kon bewaren. De toilet papier was zo dun en raakte snel op!. Geen extra handdoeken. De gebruikte kopjes worden niet schoon gemaakt, was afdruk van lippenstift nog op.

De slaapkamer was schoon. Goed locatie op afstand van openbaarvervoer. Het personeel was vriendelijk en oke

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Niet weer
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

wij zaten met ons gezin midden tussen de bouwvakkers die kamers aan het herstellen waren. Extreem veel lawaai zelfs op zondag! Personeel moest je bijna dwingen om je te helpen.

Prima verblijf voor 1 of 2 nachten.
    • Kamer met Queensize Bed

Slechte verlichting in kamer en badkamer.

Centrale ligging. Prima continentaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.
    • Standaardkamer

Lokatie is in de slechtere buurten van Londen.

Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een fijn verblijf
    • Standaardkamer

De ontbijtzaal was te klein voor de aantal gasten die kwamen eten

Zeer stille omgeving uit de drukte van Londen. Zeer behulpzaam aan de receptiebalie

redelijk goed verblijf voor een paar nachten.
    • Standaardkamer

tapijt op de gang bovenste verdiepen. Vies en lag golvend(kunnen mensen over struikelen.

Goede bedden.

Schone kamer, elke dag schone handdoeken

Personeel onkundig

Schone kamer, elke dag schone handdoeken

Netjes. Net vernieuwd.
    • Standaardkamer

Parkeren is lastig. Op zich wel oplossing in de buurt maar dat is ren openbaar terrein

Is vernieuwd. Zeer nette kamer.

Top hotel

Niks alles is goed

Erg goedkoop en top om even te crashen als je het vliegtuig gemist hebt...en pas de volgende dag weer gaat vliegen

Rustig gelegen maar ventilatie in kamer is niet mogelijk
    • Standaardkamer

Kamer kon niet geventtileerd wprden. Raam kon niet open. Hierdoor muffe lucht en rioollucht. Kamer is erg klein

Ontbijt was prima.

Hygiënisch, iedere dag nieuwe handdoeken.
    • Standaardkamer

Eenzijdig ontbijt, met weinig plaats

Hygiënisch, iedere dag nieuwe handdoeken.

Prima prijs/kwaliteit verhouding, lekkere bedden, schoon.
    • Kamer met Queensize Bed

Ontbijt was matig, maar prima om 's ochtends even iets in je maag te hebben!

Prima kamer met fijne bedden en goed werkende airco.

gehorig

gehorig

Breakfast

Breakfast

Beoordeling

Prijs

Erg gehorig met geluiden in het hotel, waarschijnlijk vanuit...
    • Kamer met Queensize Bed

Erg gehorig met geluiden in het hotel, waarschijnlijk vanuit de keuken.

Netjes
    • Standaardkamer

Het lange aanschuiven tijdens het ontbijt

De bedden worden elke dag opgemaakt.

Goede prijs kwaliteit verhouding
    • Standaardkamer

Warme kamer met weinig ventilatie

Goede prijs kwaliteit verhouding

Leuk kort en bondig hotel met weinig faciliteiten

Prijs van de kamer

Locatie was super qua openbaarvervoer.

De bedden zijn prima
    • Kamer met Queensize Bed

De afstand naar de Underground was te ver om te lopen en het ontbijt was zeer matig

De bedden zijn prima

Redelijk
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het ontbijt was ronduit slecht. Het toilet was BELACHELIJK slecht en oud

Het bed was redelijk

Fijn verblijf

Bed hard

Netjes en fris

• Standaardkamer

Een van de kamers rook naar riolering

Prijs, kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Hygiëne en personeel zijn vriendelijk
    • Standaardkamer

Onze kamer was de klien en de parken was ook klien

Hygiëne en personeel zijn vriendelijk

Heerlijk en gevarieerd ontbijt.
    • Standaardkamer

Heerlijk en gevarieerd ontbijt. Prima kamer en badkamer

Bedden waren wat hard
    • Standaardkamer

Bedden waren wat hard Wc en doucheafvoer liepen langzaam door

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Ontbijt en de kamer waren zeer goed
    • Standaardkamer

Het raam op de kamer kon niet open. Het was niet mogelijk om de kamer te verluchten

Ontbijt en de kamer waren zeer goed

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

goed voor 1 nacht
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Tapijten in de gangen zijn vuil, veel lawaai van buiten (straatkant)

Verzorgde grote kamer met een basic ontbijt en verse croissants

Om te slapen goed, maar verwacht er zeker niet te veel van.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Het ontbijt. Het was een ongeorganiseerde chaos. Lange rij en te weinig zitplaatsen

Kamer was niet super maar goed genoeg om er te slapen.

Gewoon heerlijk ontbijt.

Gewoon heerlijk ontbijt.

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed

Jammer dat het geen Engels ontbijt was en bedden waren wel wat hard.