Beoordelingen over ibis London Excel-Docklands 3-sterren

9 Western Gateway, Royal Victoria Dock, Newham, Londen, E16 1AB, Verenigd Koninkrijk

#376 van de 977 hotels in Londen

ontspannend
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

omdat het hotel die dag volgeboekt was, mocht ik in het Novotel vlak naast het IBIS overnachten ruime kamer, badkamer met wc en inloopdouche, hotel op korte wandelafstand van de DLR-halte Custom House vlot in-en uitchecken

London, top ! Ibis topper ! :)
    • Twin Kamer (twee bedden)

Toiletruimte in de inkomhal kan netter !

2de maal op rij dit hotel gekozen, zeer dicht bij de beurshal ! vriendelijk personeel, goede kamers, perfecte Wifi en lekker (voldoende) ontbijt ! volgend jaar weer van de partij !:)

De kamer was netjes en had alles wat je nodig had voor een...
    • Twin Kamer (twee bedden)

Er was ontzettend veel lawaai en er werd door het personeel niet op gereageerd.

De kamer was netjes en had alles wat je nodig had voor een kort verblijf.

Aangenaam
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

We zaten 2 keer in de lift toen hij een stukje naar beneden viel en stil stond. Wij dachten dat we vastzaten, maar het duurde niet lang en de lift ging weer verder.

Fijn personeel, goeie schone kamers, ruime douche

Dichtbij vliegveld.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Service van het personeel viel tegen. Gebrek aan kennis en hulpvaardigheid. Relatief prijzig gezien het nog 30 min met metro reizen van centrum af ligt.

Dichtbij vliegveld.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Mooi uitzicht op de hoogste verdieping aan t water.

Rommelige incheckprocedure.

Mooi uitzicht op de hoogste verdieping aan t water. Goed bed. Wat kleine badkamer met douche. Schoon. Hangige plek bij Excel congres centrum en vlak bij openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

• Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

De liften waren minder, moest er wel gebruik van maken omdat kamer op de 8e etage lag, activeringskaarten voor lift en kamer deden het vaak niet, maar je kreeg meteen nieuwe kaarten bij problemen.

Zeer ruime en vooral rustige kamer met prachtig uitzicht op de 8e etage, schoon en grote douche met goede waterstraal. Leuk , vriendelijk, behulpzaam en vlot personeel

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima prijs-kwaliteitsverhouding met goede ligging direct naast Excel beursgebouw

Het ontbijt was ok, maar kan beter. Fruit was beperkt en eieren groen van binnen. Wel voldoende keuze in brood en beleg. De wachttijd bij de lift is wat lang bij piektijden, zeker aangezien er maar 4 personen in kunnen.

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is opmerkelijk. Direct naast het Excel gebouw, dus ideaal in combinatie met een beursbezoek. Op 5 min. rijafstand van London City Airport. In de directe omgeving zijn verschillende restaurants. Wijk is echt in opkomst. Kamer is praktisch en comfortabel.

Mooie kamer, waardeloos ontbijt
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Het ontbijt was een rampenplan. Krankzinnig druk, lange rij voor de koffiemachine (1 in gebruik), smalle gang waarin iedereen voor elkaar in de weg loopt.

Kamer was netjes en schoon

Uitstekend kort verblijf in praktisch en goedgeprijsd hotel
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Badkamer rook naar sigaretten, de schoonmaakdienst had daar kennelijk niet op gelet (al werd ons wel een andere kamer aangeboden toen ik het rapporteerde); opbergruimte (geen nachtkastje- of bureauladen) en zitgelegenheid (1 stoel!) was was karig/onpraktisch voor 2 personen.

Inchecken was het snelste en efficientste wat ik ooit heb meegemaakt (een grote pluim!), en je kon 's avonds in het hotel eten krijgen dat je ook naar je kamer mocht meenemen, en de prijs was alleszins redelijk.

Minimaal goed
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

De glazen en borden op het ontbijt en aan de inkom waren altijd vuil tot zeer vuil. Ik vond dit niet kunnen. Ook hebben we het hele verblijf problemen gehad met onze tv. Verschillende keren gemeld maar nooit een oplossing gekregen.

De locatie was zeer leuk. De kamer voldeed aan de verwachtingen.

Prima hotel, kamer en goede WiFi
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Voor de prijs had het ontbijt er wel bijgemogen. Veel metro's nodig om in het centrum te komen. Wij vlogen op Gatwick AirPort. Veel tijd nodig Ok daar te komen. Maar dat was onze eigen schuld. Londen cityairoort lag naast de deur. Hoorde af en toe een vliegtuig, maar viel reuze mee.

kamer prima schoon en ruim. Heerlijke douche!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima voor kort verblijf op top locatie, maar wel prijzig.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Personeel kon vriendelijker. Milieuvriendelijke key-cards voor lift en kamers weigerden telkens dienst.

Top locatie, schoon, kamers niet ruim maar prima, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

We hebben buiten ontbeten.
    • Twin Kamer (twee bedden)

Zie boven!Als de mensen wat harder gingen praten,konden we alles verstaan! De badkamer mag wat ruimer!

We hebben buiten ontbeten.We wilden meer van Londen zien.De kamer was ruim genoeg! Het was wel wat gehorig als mensen met elkaar gingen praten! Het personeel was erg vriendelijk. Voor de rest was het ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

prima hotel, alleen wel wat reizen voor je in het centrum bent.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Het bed was erg hard, niet naar mijn smaak maar dat kan verschillen. Ook is het nog een heek eindje reizen met het ov voordat je echt in Londen bent. Voor de O2 arena is de locatie overigens perfect.

De prijs is prima voor wat je krijgt, prima hotel, goede kamers.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Het ligt in de docklands waardoor ik verwachte dat je echt...
    • Twin Kamer (twee bedden)

Het ligt in de docklands waardoor ik verwachte dat je echt buiten de stad zou zitten op een half industrieterrein. Het is daarentegen heel goed bereikbaar met underground en DLR en het echt wen levendige omgeving waarbij je het gevoel hebt in de stad te zitten. Mooie, ruime kamer. Snelle checkin, vriendelijk personeel, luggagestorage op de dag van vertrek.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Prima locatie voor uw verblijf in Londen.
    • Twin Kamer (twee bedden)

Weinig kastruimte, geen kluisje. Ontbijt(buffet) te duur naar wat je er voor krijgt.

Prima hotel in een mooie wijk van Londen. Twee metrostations (Royal Victoria en Custom House for ExCeL) op kleine afstand; je bent zo in het centrum. De kamers zijn netjes maar wel minimaal ingericht. Leuke restaurantjes en eettentjes in de omgeving van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prettig verblijf
    • Twin Kamer (twee bedden)

Het hotel ligt op een fijne locatie in The Docklands. Het centrum van Londen is binnen no time te bereiken via een metro station dat op 5 minuten lopen ligt. Daarnaast waren de bedden erg prettig om op te liggen. Prijs kwaliteit verhouding is prima, bij een volgend bezoek aan Londen overweeg ik dit hotel zeker weer!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

• Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Als je met de auto komt is het niet ver weg van de snelweg. Als je met de eurostar komt is het toch een nadeel da het wat ver af is van het centrum.

Leuk hotel in verhouding prijs kwaliteit een heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

betaalbaar verbijf in London
    • Twin Kamer (twee bedden)

Ongeschoold baliepersoneel. het lijkt wel of het hotel door studenten wordt "gerund".

Nette kamer, niets kapot of versleten. Goede bedden. Er word dagelijks goed schoongemaakt. Dichtbij DLR, 5 min wandelen (in combinatie met oystercard ideaal).

Prima hotel op prettige locatie

Hoewel in de kamer een folder ligt met een halleluja-verhaal over de fantastische bedden, vonden wij geen van allen (4 personen) de bedden geweldig liggen. Een van de bedden was zo slecht dat er iets brak en het matras scheef kwam te liggen. Dit is gerepareerd, maar dusdanig provisorisch dat de volgende nacht een zijbalk volledig brak. Eea is overigens daarna wel naar tevredenheid opgelost door hotelmanager (andere kamer gekregen en refund).

Ibis Excek-Docklands is een prima hotel. Rustig gelegen op loopafstand van metrostation Custom House.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Propere en moderne kamer met goed en uitgebreid ontbijt op een afstand van de stad
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

De locatie is minder voor een vakantie in londen. Voor zakenreizigers die in de Excel (conferentie venue) moeten zijn is dit hotel perfect.

Goed en uitgebreid ontbijt. Propere en moderne kamer. Sympathiek personeel!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Comfortabele kamers.
    • Twin Kamer (twee bedden)

Comfortabele kamers. Niet heel groot maar alles wat je nodig hebt. Gratis wifi. Goede bedden. Met DLR lijn in 20 minuten in de stad. Hotel +- 10 minuten lopen van het station.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Nette kamers en ruim genoeg.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Niet echt storend voor vroege vogels maar vanaf 7 uur opstijgende of landende vliegtuigen die overvliegen. 's Nachts is het wel heel rustig en stil.

Nette kamers en ruim genoeg. Ontbijt vrij uitgebreid maar niet overdadig.

Propere kamers met een heel aangename douche.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

In de ontbijtruimte was het op sommige momenten veel te druk. Hierdoor moest je zoeken naar propere glazen en werd niet alles aangevuld.

Propere kamers met een heel aangename douche.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

• Twin Kamer (twee bedden)

ik kom er regelmatig, maar het lukt niet om zonder uitgebreid papierwerk snel in te checken. moest me wéér legitimeren en creditcard tonen terwijl ik vooraf al had betaald. ben in Belgie vaste klant bij Ibis en daar kan het wél.

otbijt matig

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Al bij al een goed hotel met vriendelijk personeel.
    • Twin Kamer (twee bedden)

Het bestek en de borden waren bij elk ontbijt vuil.

Mooie ligging van het hotel bij het water. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Na melding van een technisch probleem in onze kamer (geen elektriciteit voor scheerapparaat) werd dit onmiddellijk verholpen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Bed was voor ons te zacht waardoor je niet echt uitgerust...
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Bed was voor ons te zacht waardoor je niet echt uitgerust wakker wordt. En de kussens zijn zo dik dat er niet op te slapen viel. Suggestie voor ibis is om in ieder geval dunnere kussens te nemen. Verder een prima hotel en uitermate vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Al jaren ons vaste vakantieadres in Londen!
    • Twin Kamer (twee bedden)

Niets. Op dit hotel valt totaal niks aan te merken.

De rust, hygiëne en service. Goed uitgangspunt naar het centrum en naar Greenwich. Gezellige en toch rustige buurt van Londen.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Gewoon een prima hotel voor een stedentrip

Het ontbijt voor 15 euro vonden wij te prijzig voor moeilijke eters, dus dit hebben wij niet gedaan. De kussens en het bed waren wat aan de harde kant maar dat is geen reden om hier niet meer naar toe te gaan.

De kamers waren net gerenoveerd. Deze waren prima in orde. Er was een föhn en douchegel combi shampoo. Er was een waterkoker en gratis oploskoffie met koffiemelkcupjes. Bij de balie kan je gratis speciale adapters krijgen voor het opladen van je mobiel. Links schuin tegenover de ingang van het hotel is een kleine buurtsuper. Hij verkoopt o.a. croissants en ciabattabroodjes die prima te eten zijn. In de omgeving is een leuke kabelbaan. De metro is op klein loopafstand en de oysterkaart werkt heel makkelijk. Je kan er mee in de bus. Het reizen per metro was comfortabel. London City airport is dichtbij. Er gaan de hele dag vliegtuigen over het hotel maar s avonds en snachts is het stil. Ook als de ramen dicht zijn hoor je weinig van buiten. Neem ook eens de loopbrug naar de overkant (Links van het " Yacht-Hotel")

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een aangenaam verblijf.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Op ons boekingsdocument stond dat het ontbijt £9,50 zou zijn maar het was £10,45. Ik vond het al een prijslijk ontbijt en het was nog duurder dan voorzien.

De kamer was heel leuk we hadden 2 kamers maar met een gemeenschappelijke ingang.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Goede plek niet te ver van het centrum
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Onaangename etensgeur op kamer Dure parkeergarage Omgeving is niet echt gezellig, maar daar kom je niet voor

Goed bereibaar met de auto Supermarkt dichtbij Met de kabelbaan naar de O2 is een aanrader Vlakbij ldr-metro om naar het centrum te gaan Goeie bedden

Compact en comfortabel

Het rook een beetje muf

Locatie, personeel, compact en comfortabel

Aanrader

Locatie, kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Net buiten de drukte van de stad.

Het uitzicht

Net buiten de drukte van de stad. Prima hotel. Erg vriendelijk.

Gezellig en goed verzorgd
    • Twin Kamer (twee bedden)

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heel goed.
    • Twin Kamer (twee bedden)

In de lounche is het nogal rumoerig.

Het vriendelijke personeel. Zeer gastvrij

Goede uitvalsbasis voor een citytrip

Het matras was erg dun.

Fijne kamer alles is er. Niet erg groot maar schoon en comfortabel genoeg. Alleen het matras mocht iets beter.

Ontbijt is veel te duur, aan de overkant heb je voor de...
    • Twin Kamer (twee bedden)

Ontbijt is veel te duur, aan de overkant heb je voor de helft van de prijs een ruime keus.

Prijs-kwaliteit was verrassend goed.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Prijs-kwaliteit was verrassend goed.

enige negatieve opmerking was het lawaai : vliegtuigen veel...
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

enige negatieve opmerking was het lawaai : vliegtuigen veel te vroeg en zatte engelsen veel te laat :p

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Beursbezoek London Excel
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Super gezellige bar. dicht bij de Excel en goed service

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Ontbijt en het personeel

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima voor het doel

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Liften werken slecht, lang wachten.
    • Twin Kamer (twee bedden)

Liften werken slecht, lang wachten. Maar 1 handdoek. Hard bed. Matig ontbijt.

Rustige omgeving, dicht bij O2 en metro

Rustige omgeving, dicht bij O2 en metro

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het eten in het restaurant, ontbijt was wel goed

Het eten in het restaurant, ontbijt was wel goed

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Goed hotel maar niet boeken via booking.com
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Prijs via booking.com duurder als aan de receptie.

Nette kamers

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Prima functioneel zakelijke accommodatie
    • Twin Kamer (twee bedden)

Dat ik voor ontbijt nog zoveel moet betalen. Zo bijzonder was ontbijt niet.

Schoon, goede locatie en moderne uitstraling.

Te veel lawaai van de airco.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Te veel lawaai van de airco.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Locatie was prima, vlak naast het Excel congres centrum

Het ontbijt viel tegen.

Locatie was prima, vlak naast het Excel congres centrum

goed.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

geen appart restaurant. Mijn mening als er een appart restaurant was sfeervoller Meer om zet.

ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

4,0
    Veel lawaai op de etage de hele nacht door.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Veel lawaai op de etage de hele nacht door.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima vermaakt
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

De prijs lag erg hoog, waarschijnlijk vanuit de beursdrukte?

Locatie en serviceverlening vanuit het personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

de ligging vond ik fantastisch.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

het eten in de bar en het restaurant.

de ligging vond ik fantastisch. safe depositbox voor mijn laptop kon ik gratis gebruiken.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Goede bedden.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Goede bedden. Temperatuur van kamer. Prima locatie voor bezoek aan Excel London.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

redelijk na de mishap bij aankomst
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

bij binnenkomst, was mijn kamer reeds gebruikt.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Comfortabel goed!

Kras op tv lcd-panel

Heerlijke kamer, alles aanwezig. Prima WiFi! Erg aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

prima hotel voor een kort bezoek aan de stad als je niet per se in het centrum wil zitten
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

ontbijt buffet kan beter.

de kamers zijn voldoende ruim en netjes. vrij nieuwe inrichting.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Netjes, keurig, goed eten, goede prijs
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

lift met kaartjes, uitzicht (geen)

Netjes, keurig, goed eten, goede prijs

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Mooie ligging en het vriendelijke personeel
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Ontbijt kon beter. Was erg standaard en soms was de kwaliteit wat minder

Mooie ligging en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Was een heerlijk oud en nieuw in Londen. once in a lifetime experience
    • Twin Kamer (twee bedden)

De locatie ligt nog ruim van het centrum af. Je krijgt waar je voor betaald laten we maar zeggen.

Schoon Hotel vriendelijk personeel. Niks mis mee

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Alles.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Het ontbijt was goed!
    • Twin Kamer (twee bedden)

Het was te ver van het centrum.

Het ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Kort maar goed
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Mooie kamers en bar s avonds open

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Leuk voor een overnachting
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Het zijn mooie kamers wel klein maar we hebben er alleen geslapen. Maar het bed was goed en alles was schoon

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Prima verblijf in een rustig hotel.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Geen zitje in de kamer. Dus zitten op het bed.

Het hotel is heerlijk rustig gelegen. Toch heel dicht bij het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Personeel was zeer vriendelijk en heel behulpzaam!
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Personeel was zeer vriendelijk en heel behulpzaam! verzorgde kamer met het nodige basiscomfort! Prijs/kwaliteit op en top. Zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Betaalbaar hotel, goed bereikbaar per DLR (station op 3 minuten lopen)

Uitzicht op havenbekken

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Goede uitvalsbasis om Londen te bezoeken

We konden reeds inchecken om 11u in plaats van te moeten wachten tot 15u

Niet te duur

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Ontbijt was okay.
    • Sweet Tweepersoonskamer van Ibis

Geen nieuwe handdoeken gekregen en moest lang wachten totdat deze gebracht werden.

Ontbijt was okay.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016