Beoordelingen over The Bristol Hotel 4-sterren

Prince Street, Bristol, BS1 4QF, Verenigd Koninkrijk

#6 van de 48 hotels in Bristol

Perfecte locatie in de stad bij de winkels en de...

Perfecte locatie in de stad bij de winkels en de restaurantjes dus je zit meteen goed. Parkeren in de parkeergarage ernaast voor €5 per dag. Super mooie kamers alles nieuw. Uitzicht hadden we niet echt (keken op een muur met ramen) maar we sliepen er alleen maar. Ontbijt lekker buffet uitgebreid. Gaan zeker een keer terug naar dit hotel en Bristol.

Zeer goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Mijn kamer zou als eerste schoongemaakt worden in verband met mijn vroege vlucht, dit is niet gebeurd en ik moest heel erg lang wachten

Het bed was erg comfortabel en het was overal netjes en schoon. Ik vond de 24 uurs roomservice ook erg prettig en het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Uitstekende service , kleine standaard kamers

Jammer dat er geen wifi is op de kamer. Ook adapters voor 220v zouden standaard op de kamer aanwezig moeten zijn.

Standaard kamers zijn wel heel klein. Op ons verzoek kregen we een upgrade naar een classic room. Deze was heel confortabel. Dus een pluim voor de mensen aan de receptive.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

De kamer was erg goed evenals het ontbijt.

Toen ik in de nacht het hotel binnenkwam werd er op een hele onaardige manier aan mij gevraagd door de bewaker of ik hier wel sliep, dat kwam op mij over als "het lijkt me sterk dat iemand zoals jij hier slaapt". Ik zei dat ik een reservering had. Eenmaal dat ik bij de balie werd geholpen werd ik naar mijn gevoel totaal niet serieus genomen. De meneer heeft me geen enkele keer aangekeken en was druk bezig met vanalles behalve het inchecken. Toen werd er uiteindelijk over de balie een sleutel naar me toe gesmeten en begon hij een heel lang telefoongesprek. Ik wist niet of ik nog iets van een formulier moest invullen dus ik bleef wachten. Hij onderbrak het gesprek en zei "je ziet toch dat je kamer op de 5e verdieping is". Na 9 uur lang op het vliegveld wachten om vervolgens te horen dat alle vluchten geannuleerd worden en je zelf maar moet uitzoeken hoe je een nieuwe vlucht boekt vanuit een ander vliegveld is het laatste waar je nog zin in hebt om als een zak stront behandeld te worden. Ik mag dan nog maar 17 jaar zijn, maar ik vind dat elke gast hetzelfde behandeld moet worden. Ik heb betaald en verwacht dan ook de service die andere mensen ook krijgen.

De kamer was erg goed evenals het ontbijt. Ook het regelen van een taxi hadden ze prima gedaan.

Regulier keten-hotel goed gelegen in centrum van Bristol.
    • Classic Tweepersoonskamer

Twee persoonsbed is nogal smal

Regulier keten-hotel goed gelegen in centrum van Bristol. Parkeren in ernaast gelegen parkeergarage met attractief kostenarrangement voor hotelgasten (5 pond per nacht).

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zakelijk hotel op goed locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Slecht matras (kuil in het midden!), rookgeur in de gangen, duur ontbijt (tip: in de omgeving kun je prima en betaalbaar ontbijten)

Ruime, stille kamer (achterkant), koffie/thee op de kamer, nachtlampje in badkamer, goed restaurant, parkeermogelijkheid.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Hotel op een prima locatie en toch stil.

Hotel op een prima locatie en toch stil. Bed heerlijk.

ok
    • Classic Tweepersoonskamer

geen water of bar in de kamer

kamers en onthaal

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Superior kamers zijn ruim en mooi.

Vriendelijkheid bij inchecken, boeking was niet juist verwerkt.

Superior kamers zijn ruim en mooi. Locatie is fantastisch.