Beoordelingen over Park Avenue Hotel 3-sterren

146 Clapton Common, Hackney, Londen, E5 9AG, Verenigd Koninkrijk

#757 van de 977 hotels in Londen

6,4

ramp oh ramp
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het hotel werd waarschijnlijk overgenomen (en de boekingen erbij) en heet nu PAH (Park Avenue Hotel). Ze zijn aan het verbouwen (stellingen voor de deur - electriciteitskabels hangen los langs de trap), maar ondertussen blijft het open. We vonden het eerst niet (het zit verborgen achter stellingen), want nergens staat er nog KADIMAH. Ontbijt 's morgens in een koude ruimte (enige vernieuwde ruimte, maar het waait er dwars door) : geen koffie of thee te bespeuren (enkel fruitsap en melk) - geen borden beschikbaar (om je boterham op te leggen bvb) - twee gedekte tafels in de ontbijtruimte (was te weinig en de andere hotelgasten gebruikten dan maar ons bestek). Ik kan zo nog lang door gaan, maar zal er maar mee ophouden en stellen : hier zien ze ons nooit meer.

Niets eigenlijk

Goede ligging
    • Economy Driepersoonskamer

Bezig met verbouwing. In hotel gids stond ontbijt tussen 8 en 10, maar er bleek geen ontbijt te zijn.

Goede ligging

Meerdere buslijnen in de buurt.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Kamer kon wel opknapbeurt gebruiken.

Meerdere buslijnen in de buurt.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Goede prijs/kwalieitverhouding

Dunne wanden en daardoor gehorig

Eenvoudig, maar toch van alle gemakken voorzien

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

het comfort was goed en hygiënisch, net het nodige daar wij...

de eetruimte is niet gezellig, misschien omdat het in een joods restaurant is?!

het comfort was goed en hygiënisch, net het nodige daar wij niet veel op de kamer waren: 3 nachten; het meeste was aanwezig bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

lag gunstig voor ons familie bezoek

gehorig (geluiden van gang en buren) ontbijt: basic, koffie (oplos...) niet te drinken

lag gunstig voor ons familie bezoek prima bedden en schoon personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Leuk hotel, vriendelijk persooneel.

Het ontbijt is niet erg uitgebreid. Wel is er voor mensen die wat uitgebreider willen een erg lekkere bakker om de hoek.

Leuk hotel, vriendelijk persooneel. Het hotel ligt op een goede plek, makkelijk bereikbaar met bussen en goede verbinding.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Geen hygiëne, het rook er slecht. Haar in de douche, lekkende toilet, klein, vuil. Enkel propere bedlinnen dat wel.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Geen WiFi.

Geen WiFi. Geen ontbijt. Stinkende kamer. Kapotte douche. Geen receptie in het weekend. Geen faciliteiten.