Beoordelingen over Holiday Inn London Kensington High St. 4-sterren

Wrights Lane, Kensington and Chelsea, Londen, W8 5SP, Verenigd Koninkrijk

#546 van de 977 hotels in Londen

voor herhaling vatbaar :-)
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

geweldige locatie, gerenoveerde kamer, klein maar praktisch voor één persoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel, voldoende keuze ontbijt buffet. Kom zeker terug !

Zeer aangenaam, goed gelegen , veel mogelijkheden, aanrader ...
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Kleine opmerking betreffende afloop bad, water keerde terug, was vies,wellicht van vorige klant want wij hadden geen bad genomen, heb het zelf kunnen oplossen, maar dit kan niet in een 4* hotel, voor de rest alles prima.

Zeer uitgebreid ontbijt ! Top gewoon .!.

hotel was redelijk, maar verblijf in londen op zich maakt veel goed
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

kamer was echt te klein, uitzicht was er niet, erg slechte wifi, maar dat is blijkbaar de bedoeling hier, want je kon goed werkende wifi erbij kopen!

locatie is prima, schoon en modern hotel, ontbijt is engels, dus heerlijk als je van spek en gebakken ei en gebakken worst houd

Goede service, en zou het wel kunnen aanraden aan vrienden
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

alleen vind ik de standaard kamers wat aan de benauwde kant, meer ruimte in de slaapkamer en douche zou prettiger zijn

de bedden sliepen heel lekker, en erg vriendelijk personeel, de omgeving van het hotel was ook heel fijn

De kamer en badkamer waren zeer schoon.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het is nogal een groot hotel met ongezellige lobby/ lounge. Kamer was erg klein. Het eten dat ik op kamer had besteld was niet goed.

De kamer en badkamer waren zeer schoon.

Mooie locatie, duur voor de service die er op dit moment geleverd werd
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De liften van het hotel zijn dramatisch. Ze zijn klein, heel langzaam en doordat er ook nog eens 1 kapot was, was er maar 1 lift voor het hele hotel! Dat kan echt niet! In de kamer hadden wij de tweede dag geen warm water en de afvoer was ons complet verblijf verstopt waardoor het water maar heel langzaam wegliep. De laatste ochtend ging door een storing om 7.00 een aantal keer af en aan het brandalarm, van uitslapen en/of rustig wakker worden was dus geen sprake helaas.

De locatie is van deze accomodatie is echt perfect! 2x vallen en je zit op station High Street Kensington. Ook het personeel is vriendelijk en probeert oplossingsgericht te werken.

Prima uitvalsbasis voor ene bezoek aan Londen.
    • Standaardkamer

Aankomstdag vrijdag was er zwemles in het zwembad, zwembad kon half gebruikt worden en zwemleraar schreeuwde enorm. Veel chloor in het bubbelbad, prikkende ogen. Tevens warden de badmeesters overdreven streng.

Netjes en schoon hotel. Grote lobby met prima bar.

We hebben een fijne tijd gehad! Perfecte locatie.
    • Standaardkamer

Dat je voor alles extra moet betalen. Wil je bij het ontbijt eten dan moet je dubbel betalen, je kan beter naar Muffin man lopen ( 2 seconden van je hotel) daar heb je fantastisch eten en veel minder duur! Zwemmen is een groot zwembad, maar echt troebel water en je moet natuurlijk daar ook extra voor betalen.

Het was heel erg schoon in het hotel! De locatie is fantastisch! Je kan niet op een beter locatie zitten!

De locatie, uitstraling en comfor maakt het toch nog een prettig verblijf.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het personeel. Vanessa de host bij de balie ontving ons totaal niet hartelijk. Geen info over ontbijt, vertelde ons niet waar de kamer was, legde ons niet uit waarom we borg moesten betalen. Net een robot. De bediening in het restaurant deed ook hard zijn best maar was ook niet wat we verwachte van de luxe die het hotel uitstraalt. Daarna kwam het kamermeisje al om 8 uur (!!) aankloppen of ze mocht schoonmaken. Wij sliepen nog..... bijzonder.

De bedden waren uiterst comfortabel en de locatie van het hotel perfect om van heel Londen te kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Goed om weer terug te zijn uit de drukte om uit te rusten
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Room service, je hebt voor 24/7 service niet veel keus.

Top locatie, nette buurt en rustig. Het station ligt om het hoekje. Voor de prijs die je betaald is het heel netjes. Het enige nadeel is dat de kamer niet heel groot is en als je mooi uitzicht wilt zou ik er van te voren na vragen. Wij keken op een dak. Vanuit daar binnen 5/10 min op andere locaties. Je zit in een zijstraatje van High street kensington, dus een winkelstraat!

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Goede prijs/kwaliteit, maar geen topper. Wel uitstekend ontbijt.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het deurslot reageerde heel slecht op de magneetsleutel. Het was irritant dat je dus niet vlot de kamer binnen kon. Bij aankomst waren er problemen met de waterleiding: er kwam geen water uit de kraan. Dat hebben ze wel in orde gekregen. Het duurde wel lang voor er heet water uit de douche kwam.

Prima ligging, vlakbij een metrostation. Het full English breakfast was heel erg goed, lekker en met uitgebreide keuze.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Toplocatie met een goede prijs/kwaliteit, perfect voor een weekendje Londen.
    • Standaardkamer

-Trage service in de bar -Weinig druk op het water in de douche -Airco was op 16 graden gezet door het schoonmaakpersoneel

-Toplocatie -Weinig tot geen nachtlawaai -Zeer aangenaam bed/matras -Prijs/kwaliteit -Hygiene -Mooie kamer/badkamer

Goed, jammer van te kleine kamer
    • Standaardkamer

Kamer was wel heel klein. Bijna geen bewegingsruimte. Kamer was prijs-kwaliteit niet goed.

Ontbijt was lekker. Eten 's avonds in de bar was ook lekker.

Ik vond het een fijn hotel met een prima Engels ontbijt.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De koffie en thee werd geserveerd vanuit thermoskannen en was niet lekker. We hebben eenmaal het avondeten gegeten in het restaurant, maar dat viel erg tegen.

Het Engelse ontbijt was erg lekker.

Het hotel lag goed ten opzichte van metro en bus, ook de...
    • Standaardkamer

Badkamer was smal, bedden waren aan de korte kant, TV programma’s waren niet internationaal gericht. Je moest nog bij betalen voor het zwembad.

Het hotel lag goed ten opzichte van metro en bus, ook de reistijd vanaf het centrum was oke. Er was een koffiebar in het hotel(Starbucks). WiFi zonder meerprijs beschikbaar, redelijk tot goede snelheid.

Erg net hotel, van alle gemakken voorzien en erg schoon (!) Uitstekende ligging ook, aanrader.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Kamer was zeer klein, veel kleiner dan verwacht. Wat een enorme domper was en waar wij voortijdig niet over zijn ingelicht is de borg van 100 pond welke wij direct moesten afrekenen. Deze hebben wij ook nog niet terug, deze wordt binnen enkele dagen teruggestort. Als we dit van te voren wisten hadden we hier rekening mee kunnen houden. Voor de rest erg tevreden en komen er zeker terug!

Erg net hotel, van alle gemakken voorzien en erg schoon! Uitstekende ligging ook, aanrader!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Fijn en gezellig verblijf
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Als uitzicht hadden we een muur van een flatgebouw. Het personeel was niet altijd even goed te verstaan. Problemen met onze deur, waardoor we uiteindelijk maar redelijk laat op onze kamer terecht konden. Kamer was redelijk klein. Vrij prijzig voor het type kamer.

Heel lekker uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige kamer. Heel goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Vreselijk slecht hotel en erg teleurgesteld in de...
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Vreselijk slecht hotel en erg teleurgesteld in de prijs/kwaliteitsverhouding. Al heel vaak geboekt bij booking.com en dit nog nooit meegemaakt. Erg jammer. Bij aankomst een kamer gekregen waar al een gast in zat. En ik moest me aan de receptie daarna verantwoorden waarom dat zo was. Later een kamer gekregen waar de wasbak van de muur afviel. Toen de knuffel van mijn dochter mee met de housecleaning en kreeg te horen dat ik hem verloren was want hij was in de gang gevonden en lag nu bij de verloren voorwerpen. Ook hier moest ik me verantwoorden en vertellen hoe ik de knuffel in de was had gestopt en of ik die dag zelf de lakens wilde gaan wassen??!! Het ontbijt was chaotisch en zeer slechte bediening, geen glazen voor het drinken. Mensen zaten te drinken uit flessen water omdat de glazen op waren en riepen om koffie en moesten het bijna halen in de keuken. Het was een bende en als je er wat van zei moest jij je verantwoorden waarom iets zo verkeerd liep en dan gingen ze het uitzoeken. Nog nooit zo’n slecht hotel gehad via booking.com. Is ver overgewaardeerd en zeker zijn sterren niet waard. Voor het eerst blij dat ik naar huis mag. Jammer.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

prima hotel voor Londen goede lokatie
    • Standaardkamer

prima hotel prijs kwaliteit verhouding is goed. Personeel erg vriendelijk goed ontbijt (kopen bij inchecken is veel voordeliger) (minpuntje douchekop badkamer slecht)

Heel vriendelijk personeel. Beperkte kaart in het restaurant en 'standard' kamers zijn (heel) klein.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

De 'Standard' kamer is echt (heel) klein, als men plaats neemt aan het werkbankje, kan men niet meer vrij bewegen in de kamer. De 'Executive' kamer is veel beter, maar men was vergeten de badkamer accessoires te voorzien, en behalve de meerkost voor het upgrade werd ook een administratieve kost van £50 aangerekend om de upgrade uit te voeren.

Het personeel was uitermate vriendelijk en heeft al het mogelijke gedaan om mijn verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Omboeken van de kamer, het naar de kamer brengen van bagage, bagage verhuizen van kamer naar kamer....

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De locatie was prima
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Ik had een mooie standaard kamer met groot raam en met een kingsize bed gekozen en betaald volgens foto booking.com's site. Ter plekke kreeg ik met mijn dochter van 33 een piep klein kamertje zonder uitzicht er was een klein raampje om het hoekje dus je beleefde de kamer als zonder raam en uitzicht! Ik slaap met het raam open, ze hadden ons ook nog boven allerlei grote ventilatoren geplaatst zeer veel lawaai ( 2 de verdieping). Ik ben naar de receptie gegaan dat ik dit niet accepteerde! Volgens de receptioniste was er nog maar 1 kamer (ik vermoed in onze standaard kamer klasse) beschikbaar dat was kamer 3046! Wederom een heel klein kamertje met piep kleine badkamer en queen size bed, dus geen king size bed die besteld en betaald was!! Ik schat dat de kamer plus badkamer 14 m2 was! Dit vind ik een frauduleuze actie om een foto op de site te zetten en een product te leveren dat hier absoluut niet aan beantwoord! Bij vertrek heb ik hier nogmaals mijn beklag hierover gemaakt. Men zei dat ik een mail moest sturen naar Booking.com. Ik heb de manager on duty gesproken en geëist dat ze in ieder geval het ontbijt 4x12euro van de rekening moest halen, dat is ook gedaan. Maar voor een deel is ons lang weekend London toch negatief beïnvloed door de te kleine kamer/ badkamer en queen size bed!

De locatie was prima

Aanrader voor een citytrip in Londen
    • Standaardkamer

Op de tweede dag werden we rond 8u wakker geklopt aan de deur door de housekeeping, jammer.

Heel mooi hotel en voelde zeer nieuw of vernieuwd aan. Gezellig met kerstversiering en dichtbij metrostation. Ook een zeer aangename buurt en vriendelijk personeel.

Geslaagd!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Het is een zeer proper hotel! Propere & mooie badkamer! Kingsize bed. Personeel helpt u snel met bagage! Ontbijt is verzorgt & veel keuze. Ik ben zeer tevreden!

Erg teleurstellend
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Wij hadden een standaard kamer met kingsize bed maar die hebben ze helemaal niet. Nu sliepen we in een klein bed. Een van ons lag met voeten buiten bed omdat het te klein was. Je kon net aan langs het bed lopen. Spiegel hing op 2 meter hoogte dus kon niet in de badkamer spiegel kijken. Wastafel was gebarsten, vloertegels in badkamer lagen los..

Leuke buurt en dichtbij metro station

• Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Kamer was erg warm. Als je een raam openzet is het lawaaierig (net of een vliegtuig opstijgt).

Ontbijt en kamers zijn goed.Goede locatie. Vriendelijk personeel. Dicht bij openbaar vervoer en fietsen verhuur.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De ligging was super.
    • Standaardkamer

Geluidsoverlast van buiten. Leek wel een wasmachine die continue aanstond. Erg storend.

De ligging was super. Dichtbij het metrostation en in een mooie straat. De kamer en badkamer waren zeer schoon.

Heerlijk genoten van London
    • Standaardkamer

Jammer genoeg had onze nieuwe kamer geen bad, en waren er geen USB poorten om devices op te laden zoals in onze "eerste" kamer. Ook vond ik het ontbijt zeer aan de prijs.

We kregen een andere kamer wegens moeilijkheden van mijn moeder. Deze was ruimer dan wat wij origineel hadden gekregen en dichter bij de lift. Bagage werd daar geleverd, helemaal super!

Prima kamers, onzorgvuldig personeel

Personeel was bij in- en uitchecken zeer onkundig, waardoor ze de kamer 5x in rekening hebben gebracht en ik nog steeds zit te wachten op mijn geld. Veel van het personeel sprak ook gebrekkig Engels. Badkamers waren schoon, maar erg klein.

De kamers waren netjes en modern ingericht.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

genoten top, zou weer het zelfde hotel boeken bij een bezoek aan london

geen idee

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, nette kamers goede service en gezellige bar, naast het uitchecken kun je bij de conciërge de koffers nog stallen voor de rest van de dag, super handig, dus warm aanbevolen.

Teleurstellend
    • Standaardkamer

Zeer kleine kamer en veel geluidsoverlast van buiten. Personeel veelal uit oost europese landen, niet goed getraind en spreken soms onvoldoende engels. Zwembad is niet exclusief voor hotelgasten. Werden banen afgesloten voor locale zwemlessen.

hotel viel dus tegen, zeker gezien de prijs!
    • Standaardkamer

te lange wachttijden bij inchecken; te kleine garage met slechte parkeerservice aldaar; te hoge parkeerkosten; veel te kleine kamers!

prima ligging, goed ontbijt, vriendelijk personeel

Hotel was ruim de kamers waren ruim.
    • Standaardkamer

Je moet betalen voor bepaalde faciliteiten zoals het zwembad.

Hotel was ruim de kamers waren ruim. Dicht bij openbare vervoer. Eten was goed en de bediening was perfect.

Aangenaam hotel, volgende bezoek aan Londen zou ik overwegen dit opnieuw te boeken.
    • Standaardkamer

Zéér kleine kamer, kreeg een claustrofobisch gevoel. Kon nauwelijks ons valies ergens zetten, maar 1 kast voor de kleren (1 plank en de rest was voor het ophangen). De badkamer ook zeer klein maar wel in orde. Jammer genoeg surplus van 15 pond moeten betalen per dag/per persoon voor het ontbijt.

Super personeel, heel vriendelijk en hulpvaardig. Van zodra we aankwamen werden we al geholpen door de piccolo en konden 3u vroeger dan voorzien naar onze kamer.

• Standaardkamer

Parkeren. Geen plek. Niet goed aangegeven dat je dat moet regelen. En duur!

Tip bij het inchecken. Bankpas met automatisch betalen bruikbaar in de metro!

Goed hotel in mooie, nette wijk
    • Standaardkamer

Kamer was warm. Airco aanwezig maar gaf veel lawaai. Verlichting in kamer: alle lichten aan of uit. Geen middenweg. Hotel ligt in een keurige wijk, maar met een nachtclub ernaast. Hier heb je vwb geluid geen overlast van, maar afgelopen weekend vonden er wel opstootjes in de buurt van deze club plaats. Politie was wel ter plaatse.

Ligging (nette wijk) is centraal en dichtbij metro. Hotel heeft een eigen Starbucks waar je 24/7 terecht kunt. Aardige medewerkers. Kamers zijn rustig/niet gehorig en ook geen last van verkeer ondervonden. Keurig over het algemeen!

bediening van het personeel voortreffelijk en heel...
    • Standaardkamer

ontbijt matig, arco lawaaierig en was nog warm in de kamer, 1 hele kleine lavabo is te weinig

bediening van het personeel voortreffelijk en heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goede ligging, hygiene en personeel kan beter
    • Standaardkamer

Kamer was niet schoon, op de grond lag glas en sigarettenpeuken. Niet fijn als je met een 11 maanden oude baby op reis bent. Ter compensatie kregen we wel een fruitmand op de kamer en een knuffelbeer voor de kleine. Sommige personeelsleden waren wat onvriendelijk, gelukkig niet allemaal.

Moderne kamers, veel faciliteiten zoals een zwembad, gym en Starbucks in het hotel. Goede rustige ligging en met 5 minuten lopen sta je op het station of in de winkelstraat.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prachtige lokatie.
    • Standaardkamer

3e en 4e etage deels in de verbouwing, waardoor onze kamer (4e etage) slechts bereikbaar via bouwwerkzaamheden (inclusief de lift). Bereikbaarheid van de kamer onduidelijk. Overigens totaal geen geluidsoverlast.

Prachtige lokatie. Goed bed. Luxe, maar kleine badkamer.

Prettig hotel, schoon, groot, goede metroverbinding, rustig...
    • Standaardkamer

Voor het zwembad moet je 5 pond extra betalen. Erg kinderachtig.

Prettig hotel, schoon, groot, goede metroverbinding, rustig straatje, koffie/thee op de kamer, mooi zwembad en Starbucks in de lobby

Mooi en goed hotel, schoon en goede bedden.
    • Standaardkamer

Ik had per ongeluk voor de verkeerde datum geboekt. Dat zou hebben geleid tot restitutiekosten die bijna net zo hoog waren als de overnachting. Booking.com heeft mijn verzoek de datum te veranderen niet adequaat overgebracht aan het hotel, waardoor dit geweigerd werd. Gelukkig leidde een rechtstreeks contact met Holiday Inn wèl tot de gewenste verandering!

Mooi en goed hotel, schoon en goede bedden.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Volgens mijn kleinzoon: super!
    • Standaardkamer

Info over gebruik zwembad, dit bleek 5 pond te kosten en voor kinderen gratis. Op de site staat vermeld 10 pond pp. Verder geen opmerkingen.

Prima kamers met heerlijke bedden. 5 minuten lopen vanaf metrostation en winkelstraat. Op loopafstand heerlijk gegeten bij Pizzicotto (italiaans) en Prince of Wales (pub).

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Een hele matige kamer voor veel geld.
    • Standaardkamer

Zeer kleine kamer. Zeer slecht uitzicht. Het uitzicht was op een muur van een binnenplaats. Het hotel heeft direct bij het inchecken een borg van 50 Pond per dag van mijn creditcard afgeboekt. Dit is dubbel op. Mijn creditcard gaf al een garantie. Het personeel mag bij het uitchecken ook wel eens wat vriendelijker zijn. We kregen in de bar slechte koffie voor 4.70 pond per kop inclusief servicekosten.

De locatie. Dicht bij de ondergrondse.

London is een super stad
    • Standaardkamer

De badkamer was slecht na het douchen stond de vloer onder water heel klein en krap! Kamer was erg smal en voor het gebruik van het zwembad moest per keer 10 pond betaald worden terwijl dit een prijzig hotel is verwacht je toch dat het zwembad complementeray is!

Het ontbijt was prima speciaal voor onze dochter die Coeliaki heeft was er iedere ochtend een vers glutenvrij ontbijt en werd er erg goed voor haar gezorgd

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Bedden waren goed, rustig gelegen dus geen last van herrie.
    • Standaardkamer

Gevraagd om 2 eenpersoonsbedden, bij het inchecken werd dat nog nagevraagd door de medewerker. Komen we op de kamer; toch een 2persoonsbed.

Bedden waren goed, rustig gelegen dus geen last van herrie.

Wij hebben genoten van dit hotel!

Kamer was van alle gemakken voorzien, inclusief zelf koffie of thee maken en de badkamer had zeep, shampoo, kortom: alles wat je nodig hebt voor je persoonlijke hygiëne!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Zeer goed bed, hotel perfekt gelegen, rustige kamer,...
    • Standaardkamer

De WC was in de badkamer, ik heb dit liever afzonderlijk. Het ontbijt is ruim maar van iets mindere kwaliteit.

Zeer goed bed, hotel perfekt gelegen, rustige kamer, vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Enorm groot hotel met alle voorzieningen.
    • Standaardkamer

Beetje lastige verbinding voor waar we moesten zijn. En kamers zijn erg gehorig. Ik kreeg mijn leeslampje niet uit dus moest de hele nacht met lampje aan slapen.

Enorm groot hotel met alle voorzieningen. Leuke & nette buurt. Vriendelijk personeel. Goede bedden!

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Het personeel was heel vriendelijk
    • Standaardkamer

Ik moest betalen om te kunnen zwemmen, maar daar aangekomen werd het hele zwembad gebruikt voor zwemlessen en konden we dus niet zwemmen.We waren met zijn tweeen dus hebben 20 GBP voor niks betaald.

Het personeel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Hotel op toplocatie

Continental ontbijt viel tegen. wij zijn dan ook gaan ontbijten bij een van de vele koffietentjes om de hoek. om te zwemmen in het hotel betaal je 10 pond pp.

Om de hoek bij metrostation High street kensington. Vanuit uit hier rechtstreekse verbinden met diverse highlight van londen. Diverse eetgelegenheden op loopafstand.

Kleine kamer maar alles zat er in en was netjes!

Kleine kamer maar alles zat er in en was netjes! Ideaal gelegen bij metrostation en winkelstraat (ook de Wholefoods :-) ) dit hotel is zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Rustige ligging, oudere kamers en zeer druk aan het ontbijt
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamers zijn oud Zeer groot hotel, waardoor een enorme drukte aan het ontbijt

Zeer uitgebreid ontbijt Rustig gelegen en toch goede uitvalsbasis voor het bezoeken van Londen

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Kerstvakantie samen met mijn zoon (12jr)
    • Standaardkamer

Het diner vond ik niet goed. Patat gefrituurd in vet wat oud was. Tomaat en komkommer die niet vers was. Tevens werden we na de 1e dag van ons verblijf gewisseld van kamer omdat er onderhoudswerkzaamgeden uitgevoerd moesten worden. De kamer die we toen kregen was 2 verdiepingen hoger, met een korter bed, (niet handig als je lang bent) en duidelijk wat meer verouderd. (De eerste kamer had USB-aansluitingen voor de telefoon, en handige leeslampjes boven het bed) Dus dat viel wel tegen. We kregen wel 2 consumptiebonnen ter compensatie..

Het ontbijt was heerlijk, een prachtig hotel! Verder goed voor elkaar!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Genoten van Londen
    • Executive Tweepersoonskamer

De prijs van het ontbijt bij het hotel. In de straat zit al een leuk tentje waar je voor de helft met twee personen kan ontbijten

Erg goede locatie. Op de hoek een leuk ontbijttentje waar je voor 6 Euro prima een kop koffie met een belegd broodje kan eten. Je vind daar ook een bushalte en metrostation met directe verbinding naar de leukste plekken van Londen. Kamer en badkamer netjes en ruim genoeg voor twee personen. We hebben geen gebruik gemaakt van de hotelfaciliteiten. Vroeg op om alles van Londen te zien en alleen in het hotel geweest om te slapen.

Prima verblijf met goede aansluitingen (dichtbij) underground.
    • Executive Tweepersoonskamer

Er wordt op dit moment (dec 2016) geklust en hotelkamers worden opgeknapt. Dit zorgt voor een beetje geluidsoverlast.

Ontbijt en kamers waren goed. De hal beneden erg mooi en gezellig ingericht waar je 's avond nog een drankje kunt doen. Voor Londen begrippen m.i. goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

My favorite London hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Was veel nieuw personeel, vooral bij receptie, en hotel was net een week overgenomen, maar dat zal best goedkomen, ze deden erg hun best.

Ligging in Kensington en taxistandplaats voor de deur

• Beoordeeld op: 15 december 2016

De locatie was perfect, de indeling van de kamer ook, de...
    • Executive Tweepersoonskamer

Het was koud op de kamer en ondanks dat we het hebben aangegeven is dit niet veranderd. Het was echt te koud om op je kamer te zitten.

De locatie was perfect, de indeling van de kamer ook, de douche en de bedden waren ook prima.

De locatie is goed, maar de prijs is te hoog
    • Executive Tweepersoonskamer

De kamer was te klein en er was geen ijskast aanwezig. Er was geen mogelijkheid om de airconditioner volledig af te zetten. De hele nacht een gezoem aanwezig. De badkamer was te klein, geen mogelijkheid om twee toiletzakken te plaatsen.

Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Er waren bouwwerkzaamheden vanaf 7u 's ochtends.

Er waren bouwwerkzaamheden vanaf 7u 's ochtends. Hiervan is geen melding gemaakt vooraf of bij inchecken. Wifi is niet gratis in het hotel, alleen in de lobby. Anders: 10 pond per dag. Opmerkingen tegen personeel over bovenstaand werden beantwoord met een geïrriteerd kortaf antwoord.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Kamer en badkamer zijn klein,op de site zien deze er groter uit. Betalen voor de wifi terwijl er op de site staat gratis wifi. De airco gaat zich snachts steeds herladen. Kamers erg gehorig.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Kamer was sober maar netjes en schoon.

2 dagen geen internet. Was een beetje balen. Daarna functioneerde het zoals je het zou verwachten.

Kamer was sober maar netjes en schoon. Uitstraling van het hotel was dik voor elkaar. Bediening was zeer correct en vriendelijk. Ontbijt was ook dik voor elkaar.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

verry British breakfast
    • Executive Club Kamer

Ik heb 5 dagen hun ontbijt genomen , altijd hetzelfde , ik denkt geen ontbijtmenu, dus eentonig ( brits) wel goed verzorgd en bediening was in het geheel zeer goed overal in het hotel

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Ok voor wat betreft locatie en uitstraling en faciliteiten maar kamers klein en gehorig
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer was erg klein voor een executive kamer en erg gehorig, haast geen oog dicht gedaan, geluid van andere kamers maar ook de "plumming"

Hotel heeft een goede locatie t.o.v de circle and district line

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Vriendelijk personeel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Er waren kluswerkzaamheden gaande op de verdieping boven ons, daarvan overdag geluidsoverlast gehad. Kleine kamer voor de prijs.

Vriendelijk personeel. Kamer was netjes en badkamer en bed goed. Locatie is erg handig, zo dicht bij metro station.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Geweldig hotel, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Badkamer was wat aan de krappe kant en in bad douchen is niet echt fijn, daardoor ook douchekop wat te laag.

Geweldig ontbijt. Zeer vriendelijk personeel die overal mee hielpen. Gratis goede wifi verbinding. Moderne badkamer

Vriendelijk en behulpzaam
    • Superior Kamer

Vriendelijk en behulpzaam

Kamer voor twee personen was heel erg klein.
    • Standaardkamer

Kamer voor twee personen was heel erg klein. Heel kleine badkamer.

Erg proper.
    • Standaardkamer

Kamer en badkamer erg klein.

Erg proper. Zeer behulpzaam personeel.

Stedenreis
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Zeer kleine kamer Zeer kleine badkamer alleen voor 1 persoon de kamerprijs was voor 2 personen . geen afzetruimte voor badspullen

Bar

Ondanks drukke omgeving geen overlast

Ondanks drukke omgeving geen overlast

Het was prima !

Ontvangt / receptie !

Management of Holiday Inn (Mr Ali Anwar & Yvonne (Reception) ) was super top top

Dat wij op de 8e verdieping verbleven.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed - Rookvrij

Dat wij op de 8e verdieping verbleven.

Super verblijf!
    • Standaardkamer

Het ontvangst bij de receptie, mogelijkheden voor het in bewaring nemen van de koffers op dag van vertrek.

Ideale locatie voor een korte citytrip

Zeer kleine kamer

Zeer proper hotel met gezellige bar, vriendelijk personeel en lekker ontbijt.

Betalen voor t zwembad

Via booking.
    • Standaardkamer

Via booking.com gevraag om twee single beds. Dit werd een tweepersoons bed. De communicatie vanuit booking.com naar het Hotel was dus niet goed!