Beoordelingen over City View Hotel Stratford 2-sterren

11 Church Street North, Newham, Londen, E15 3HU, Verenigd Koninkrijk

#803 van de 977 hotels in Londen

6,2

5,9

Wat een smerig ranzig hotel
    • Standaard Driepersoonskamer

Matras was smerig, de douche, het smerige tapijt,de lucht, het ontbijt. Het pand is slecht onderhouden, overal lekkageplekken, barst in wastafel waar de schimmel in staat. Ht rooser vol stof. We verbleven er 2 nachten, helaas. Na de eerste nacht werd er niet eens schoongemaakt en geen schone handdoeken.

Ons vertrek uit het hotel beviel ons het best. Zelden in zo'n smerig hotel overnacht. Eerst 2 andere kamers aangeboden gekregen, maar de schimmel stond dik op de muur, er lagen haren op het bed, de douche kon niet worden opgehangen. De 2e kamer had geen ramen, slechts een daklicht waar de mensen vanuit de hoger gelegen kamers in konden kijken, de kamer welke we uiteindelijk hebben gekregen was het minste vies. Zeer ranzig en slecht onderhouden hotel. Het enige positieve is de lokatie, circa 10 minuten lopen vanaf station Standford.

Nooit meer!
    • Standaard Vierpersoonskamer

De kamer was klein. Beddengoed was smerig. De vloerbedekking zat onder de vlekken en was te vies om op je blote voeten op te lopen. In de badkamer waren de muren enorm vies. Je moest de douchekop zelf vasthouden, want er was geen stang om op te hangen. En het plafond in de douche was helemaal gebladderd. Delen waren al naar beneden gevallen. Ook het personeel viel tegen. Spraken amper Engels en ongeïnteresseerd en bij het ontbijt kregen wij 3! Dagen lang iedere keer de verkeerde bestelling.

De ligging van het hotel was prima. Goede openbaar vervoersverbinding.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Zo min mogelijk geweest

Bed was verschrikkelijk, hygiëne was ver te zoeken. Hadden 3 nachten geboekt wilden na 1 nacht graag weg maar geld terug was niet mogelijk.

Personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Very bad!
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamer was onhygiënisch, afgebladderde muren en plafonds (foto's als bewijs), gore vloerbedekking en een dakraam wat niet afgedekt kon worden dus 100% lichtinval om 7u. Geen raam verder, leek een opslagruimte.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Er lag een peuk in mijn badkamer

Er lag een peuk in mijn badkamer Toiletbril gebarsten, douchekop lekt, gordijn sluit niet, niet opgeruimd, er slingert nog afval van de vorige, ontbijt ondermaats, personeel spreekt nauwelijks Engels, koffie verschrikkelijk , knie bots tegen afvoer lavabo als je op toilet zit, water lavabo stroom heel traag weg. Alles wijst er op dat het niet of slecht wordt schoongemaakt tussen twee bezoeken in

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Eenvoudig schoon hotel

geen aparte ontbijtruimte (1 grote ruimte bij binnenkomst hotel met receptie en tafels voor het ontbijt en grote bank met tv) Aparte geur op de gang v/d 2e verdieping (deur naar buiten 24 uur open)

Eenvoudig ontbijt; koffie/thee, jus d'orange, twee sneetjes toast, jam, keuze uit: gebakken ei, scrumbled egg, bonen, worstje Personeel vriendelijk en behulpzaam Als je vraagt om handdoeken worden deze dezelfde dag op hotelkamer gebracht. Na 2 nachten; nieuwe lakens en alle handdoeken vervangen.

Eenvoudig hotel voor 1 of 2 nachten
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hygiëne

Eenvoudig maar voldoende ontbijt. Goede douche, krakend bed en redelijke hygiëne. Goede uitvalsbasis voor een citytrip. 500 mtr bij Stratford Metro vandaan. Prijs klopt bij de kwaliteit. Vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ik zou hier niet nogmaals naartoe gaan.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer zelf was naast de lobby, veel geluidsoverlast. Het leek een omgebouwde bezemkast en zo niet had het in ieder geval de ambiance van een bezemkast. Weinig gevoel van privacy. Slechte verlichting in de kamer. Witte handdoeken gekregen met bruine vlekken er op. Sanitaire voorzieningen waren gedeeld, wat helaas betekende gedeeld met het toilet in de lobby: beneden niveau en het stonk er naar pis. Welkom van personeel en informatieverstrekking bij aankomst was nihil. Pin was kapot dus moest contant geld pinnen uit de automaat van het hotel, wat (onvermeld) transactiekosten met zich meebracht. Had het personeel me best op mogen attenderen, maar staat wel goed symbool voor hun toewijding aan gastvrijheid.

Het bed was oké en de lakens waren schoon. Althans, dat denk ik.

Meer een Bed and Breakfast dan een hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden iets meer verwacht van '2 sterren'. Denk aan wat meer ruimte, schoon gemaakte koelkast, het niet hoeven te vragen om nieuwe handdoeken. Maar als er iets was dan vroeg je het en regelden ze het direct (zoals handdoeken). Maarja, het is twee sterren. Ik heb wat dat betreft geen vergelijkingsmateriaal. Misschien verwacht ik wel te veel.

Het was dicht bij het centrum van Londen. Locatie was wat dat betreft prima. We kwamen er op de laatste dag achter dat we met regen ons prima konden vermaken in Westfield, een winkelcentrum zo groot dat ik in 26 jaar niet heb gezien.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima als je geen supercomfort verwacht voor redelijke prijs
    • Standaard Eenpersoonskamer

De airco buiten gaf een monotoon geluid gedurende de hele nacht. De badkamer behield gedurende het verblijf een specifieke meur'. Was eigenlijk louter 'Englisch Breakfast' mogelijk.

Personeel op 1 na super vriendelijk. Het gemak van het in en uitlopen van het hotel: deur was 24 per dag open.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Super vriendelijk personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi werkte meer niet dan wel. De kamer werd ook niet alle dagen gekuisd/nagekeken. Wij waren er van zaterdag tot vrijdag en enkel dinsdag is onze kamer gepoetst. De douche had geen rand en het water liep soms dus over heel de badkamer, om niet alle muren nat te maken was er een zeiltje voorzien van boven tot op knie hoogte. Hierdoor werd de ruimte om te douchen beperkt waardoor je je nog amper kon omdraaien zonder aan het zeil te plakken. Er was ook geen opbergruimte in de kamer voorzien.

Super vriendelijk personeel! De bedden, lakens en kussens waren prima. Ook was er gratis een koelkast ter beschikking. Het ontbijt was lekker en heel snelle bediening.

Teleurstellend

Alles kon beter, hygiëne, ontbijt, kamers, .... City view... weinig van gezien

Eigenlijk niets

Heel vriendelijk personeel, degelijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel vriendelijk personeel, degelijk ontbijt. Kamer was niet groot maar netjes en schoon. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!

Past prima bij reisdoel

Beetje viezig

Ontbijt, prijs, omgeving

Fijn verblijven daar. Aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het matras was wat hard.

Heel vriendelijk, gezellig en behulpzaam personeel. Schone prima kamer met eigen badkamer.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Ontbijt was prima.

Wifi had beter gekund en we konden maar 1 zender krijgen op de tv

Ontbijt was prima. Aardig personeel. Bedden waren okay.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima ontbijt, aardig personeel.

De kamer werd niet schoongemaakt en om schone handdoeken moesten we zelf vragen.

Prima ontbijt, aardig personeel.