Beoordelingen over St. George's Apartments 3-sterren

4 Knaresborough Place, Kensington and Chelsea, Londen, SW5 0TG, Verenigd Koninkrijk

#1826 van de 2.468 vakantiewoningen in Londen

Gebaseerd op 435 beoordelingen over dit appartement

5,7

6,4

Slecht onderhouden kamer.
    • Studio Appartement

Het was heel weinig onderhouden. Het raam was stuk en hield met 2 schroeven vast. De kleerkast en de kraan was stuk. Vlekken op muren en gordijnen.

De locatie viel mee

De locatie vlakbij de metro.
    • Studio Appartement

De kamer was niet proper, de vloer vertoonde beschadiging ( afgebroken parket), de matras was versleten en we kregen de helft van het beloofde handdoekenpakket.

De locatie vlakbij de metro.

Leuke locatie, jammer dat hygiene en verschoning beddengoed en handdoeken te wensen overlaten!

Bij 6 overnachtingen geen bedverschoning en maar 1 keer badhanddoeken gewisseld. M.i. geen schoonmaak van de kamer in deze week, hooguit het opschudden van de bedden.

Ruim apartement voor een zachte prijs
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

We moesten vier hele nauwe trappen omhoog, geen ramp maar dat kon comfortabeler.

Mooi ruim apartement, inclusief woonkamer met tv, bank, en een eettafeltje. Een stuk prettiger dan een simpele hotelkamer delen met zoveel mensen. Prima locatie dichtbij de underground.

Prachtig gebouw, mooie ligging maar luxe is te hoog gegrepen.
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Best veel eigenlijk. Een appartement voor 5 met in de kasten 4 glazen, 1 steelpan en een ketel waar de anti aanbaklaag al ettelijke bewoners geleden was weggeschuurd, de metro liep vlak achter de slaapkamers met om de 5 minuten een metro, tv met spaanse menu's, loshangend behang ... luxe appartement mag met een korrel zout genomen worden. Personeem had ook geen benul van waar ik mijn auto kon parkeren terwijl er parkeergarage was op wandelafstand.

Goede verbinding en kort bij de metro, winkels, musea. Propere badkamer, ruimte genoeg, propere frigo.

Locatie was prima, verder mag het de naam appartement niet...

Ik had een zitje verwacht, of een aparte ruimte niet bij de bedden waar we konden zitten/tv kijken. Ook de wastafel in de badkamer was onvoldoende. Verder had ik handdoeken verzocht (op de dag dat er verschoond zou worden) die werden toegezegd, maar niet kwamen.

Locatie was prima, verder mag het de naam appartement niet hebben. Het zijn gewoon kamers met een extra watervoorziening.

Ok.
    • Studio Appartement

Er was een raam stuk, hier zat een gat in van ongeveer 2x2cm. Dit hebben wij meerdere malen gemeld, de baliemedewerker bood haar excuses aan en zei dat het gemaakt zou zijn als we terug kwamen, dit was niet het geval. Nog een keer gemeld: weer excuus en 'het wordt vandaag gemaakt', en wederom was er niks gebeurd. Ook de schoonmaak was matig: er zaten zeepresten in het zeepbakje in de douche en de (lichte) gordijnen zaten onder de vlekken.

Locatie was goed ten opzichte van de metro. Prima bedden, oppervlakte voor 2 personen was ook prima, kleine maar fijne badkamer.

Dat er netjes uit allemaal .
    • Deluxe Appartement met 2 Slaapkamers

Verstopping douche en lekkage plafond in de douche

Dat in een goede buurt

kwaliteit van dubbelbed.

kwaliteit van dubbelbed. Wifi

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

aangenaam
    • Appartement met 1 Slaapkamer

de keuken .kookgelegenheid. hele kleine lift.

de ligging was goed en dichtbij metro ( Earls court) ,winkels en restaurants. Vriendelijk personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van St. George's Apartments