Beoordelingen over The Met Leeds 4-sterren

King Street, Leeds, LS1 2HQ, Verenigd Koninkrijk

#30 van de 45 hotels in Leeds

Prettig hotel in centrum. Maar 4 sterren?

Kleine kamer voor behoorlijk tarief.

Keurig hotel. Kamers schoon, wel erg klein. Wij zaten op de 6e etage en deze was alleen per trap bereikbaar. Niet helemaal 4 sterren waardig.

Niet voor herhaling vatbaar

De douche was ronduit bedroevend. Bijna geen warm water. Verder viel de servicebereidheid van het personeel tegen. Wij hadden gevraagd om twee verschillende bedden. dat was niet mogelijk volgens het personeel. Op de kamer aangekomen, bleek dat de bedden met een rits aan elkaar zaten. Door dit los te ritsen hadden we dus wel 2 losse bedden. Maar ipv dat er dan twee losse onderlakens werden gebracht, moesten we het met 1 twee-persoons doen. Even "meedenken" was er dus niet bij...

De lobby met open haard. Alhoewel de rust daar wel verstoord werd door de enorme party's die in de aangrenzende zaal werden gegeven.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Er mag wel een plakje kaas bij het ontbijt; verder prima

twee keer (vals) brandalarm in drie dagen. Gasten moeten erop gewezen worden dat roken of lang douchen en dan de badkamerdeur openzetten, kan leiden tot een brandalarm.

Locatie, kamer

Oude glorie!
    • Junior Tweepersoonskamer

prijs van het ontbijt was niet in overeenstemming met het aanbod van het buffet. Bar was ook prijzig. Soms was de barman een tijdje afwezig.

Oude glorie! Ruime kamers

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Klantvriendelijk en mooie kamer, goed bed

Heb niet kunnen douchen door te weinig waterdruk ontlasting spoelde ook niet goed weg Er was maar 1 stoel in de 2 persoonskamer

Klantvriendelijk en mooie kamer, goed bed

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

ontbijt, rustige kamer

extra kosten in rekening gebracht voor currency transfer van pond naar euro zonder dat dit van te voren was gemeld. Tevens moet ik 30 pound security deposit op de credit card zetten, om überhaupt een drankje in de bar te bestellen.

ontbijt, rustige kamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De locatie was perfect voor ons

De houten vloeren dus wakker liggen door de snurkende boven buurman

De locatie was perfect voor ons