Beoordelingen over Leonardo Royal Hotel Edinburgh Haymarket 4-sterren

1 Morrison Link, Edinburgh, EH3 8DN, Verenigd Koninkrijk

#97 van de 138 hotels in Edinburgh

comfortabel hotel in de buurt van het centrum, Edinburgh is een leuke stad

De lift deed het niet

het ontbijt was redelijk tot goed, de bedden waren perfect, de badkamer was voldoende, redelijk lopen tot aan het centrum, dicht bij het treinstation, bar s avonds open en mogelijkheid om te dineren. perfecte airconditioning op de kamer !!!

Eerder teleurgesteld
    • Comfort Driepersoonskamer

We hadden veel meer verwacht voor de prijs; zeker het ontbijt. De driepersoonskamer die we hadden geboekt was duidelijk niet voorzien voor drie personen: de derde persoon moest op een leren zetel slapen en er stonden slechts twee glazen. De ligging was verder van het historisch centrum dan verwacht.

Niet schoon, kapot en zielloos

Het hotel is niet schoon. Op de gangen staan tot ca. 18:00 volle vuilniszakken die housekeeping daar neerzet. De wand naast het toilet in de badkamer was ronduit vies. Gevraagd om die schoon te maken, wat is gebeurd, maar niet de toiletrolhouder schoongemaakt. Van de 4 liften waren er 2 kapot, waarvan 1 al langere tijd. Van de 3 koffieapparaten bij het ontbijt was er 1 kapot en 1 half. Bij het ontbijt laten ze mensen af en toe niet door omdat de ruimte veel te vol is. Er zijn geen faciliteiten behalve een ongezellige bar zonder bediening. Dit is in de ochtend tegelijkertijd de ontbijtzaal. Ik heb dit op de dag voor mijn vertrek ook gemeld bij de manager on duty met de vraag of de general manager contact met me op zou nemen over de klachten. Dat is natuurlijk niet gebeurd.

Geen ontbijt genomen.

de lift... Telkens het eindeloos wachten op lift opgegeven en trap genomen.

Geen ontbijt genomen. Ruime, comfortabele kamer. Wij hadden een kamer aan de achterzijde. Wellicht veel rustiger dan aan de straatkant.

Mooi, luxe hotel

Jammer dat het ontbijt niet inbegrepen en erg duur was. Ik vond ook dat de kaart in het restaurant weinig keus had.

Erg mooi, modern hotel dat luxe aandoet. De kamer was ruim en schoon en de badkamer was prima. Het ontbijt was prima

Lekker geslapen. Maar er valt veel te verbeteren

Handoeken vergeten de tweede dag, koud en heet water knop staat verkeerd aangegeven dus je verbrand je handen makkelijk.geen vraag of alles naar wens was of andere vriendelijkheid bij uitchecken. Te drukke en rumoerige ontbijtzaal. Moest tafel delen met hoestende vrouw tegenover me.Maar 1 lift de tweede was stuk. Verls te weinig voor aantal mensen.

Kamer was prima en heerlijk bed verder goede locatie

Aangenaam, Goede ligging
    • Comfort Driepersoonskamer

Slaapbank voor de dochter werd als redelijk hard ervaren. Ontbijt de eerste ochtend was heerlijk maar niet inclusief. Was een beetje een verrassing. De andere ochtenden buiten de deur ontbeten voor de helft minder geld en minstens zo lekker. Uitzicht op braakliggend terrein t. o. hotel is weids:-)

Verblijf was zeer aangenaam. Erg aardig personeel, vooral de jongdame uit Spanje die in Schotland verbleef om haar Engels bij te spijkeren.

was goed

ik moest 2 dag extra boeken. men was niet faciltair om dit eenvoudig als mogelijk te houden. Ik moest een nwe boeking doen tegen een ander tarief. uiteindelijk konden we wel op dezelfde kamer blijven.

Mogelijkheid voor late check-out.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Goed business hotel

Goed hotel, ruime en stille kamers, warm water, goede wifi verbinding en uitstekend ontbijt. Behulpzaam personeel, gezellig bar. Makkelijke locatie om opgehaald te worden aan doorgaande weg.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Fijne rustige nachten in ruime kamer op uitstekende locatie

De klimaat beheersing in de kamer. Die is niet te regelen waardoor het snachts mi te warm is. Raam kan wel open maar dan gaat klimaatbeheersing nog harder zn best doen de kamer op temeperatuur te krijgen

Kamers goed en ruim op uitstekende locatie. Prima prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Goede en rustige locatie
    • Deluxe Driepersoonskamer

We hadden met 3 volwassenen een luxekamer geboekt, en vonden het in die zin jammer dat een sofabed ipv een volwaardig bed aangeboden werd. Op een rustig moment hebben wij in de bar toch redelijk lang op onze drankjes moeten wachten; de organisatie verliep chaotisch.

Dit hotel is goed en rustig gelegen op wandelafstand van het centrum. De (betalende) parking aan het Leonardo Royal is praktisch. Een hartelijke verwelkoming, een mooie, kraaknette kamer en een heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet maken het totaalbeeld heel aantrekkelijk.

Prima hotel met heerlijk ontbijt en diner en erg goede bedden

Als het raam openstond hoorde je de airco goed. Maar dat is alleen als je boven de airco slaapt , dus niet bij alle kamers.

Prima hotel zoals weergegeven op website. Erg goed verzorgd allemaal. Ontbijt heel goed en veel, diner ook prima. Helaas was er 1 lift kapot waardoor wij nogal eens moesten wachten op de lift en het warm water was er het eerste kwartier niet, hadden ze ons niet meegedeeld. Vriendelijk personeel.Tram,bus voor de deur, 20 minuten lopen naar het centrum. Bouwput voor de deur waardoor een wat rommelige omgeving van het hotel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

leuke vakantie gehad
    • Comfort Driepersoonskamer

geklungel met de toegangskaartjes voor het hotel werkte niet goed en algemeen toilet in de hal voor de heren was smerig

mooi centraal gelegen hotel alles was op loopafstand

Verder Te vreden

Als reeds eerder vermeld kosten onbijt niet terug kunnen krijgen wegens het niet gebruiken van deze.

Onbijt was goed/kon alleen de betaling van de laatste dag kosten onbijt niet terug krijgen We moesten 19/12 5 uur smorgens weg naar het vliegveld Volgens Hotel moeten wij het te veel betaalde bedrag van Booking.com terug vragen dit is vreemd mvg Tonny Steffens

Leuk hotel

De lift was echt een ergenis. Was maar 1 beschikbaar, zeer kleine lift en heel erg lang wachten. Douche koppen zitten ook erg laag, niet berekend op mensen boven 1.80m. Prettig verblijf gehad en zouden het een ander zeker aanraden.

Fantastische bedden, comfortabele kamers, vriendelijk personeel. Ontbijt is erg goed, maar in verhouding met de prijzen in de restaurants/pubs erg duur.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goede locatie, nette kamer maar gehorig. Ontbijt niet de moeite waard.

De kamer was mooi maar erg koud en het warmde niet op. Het hotel kon het niet repareren en ze stelden voor een klein kacheltje in de kamer te zetten. Voor meer dan 100,- euro per nacht vonden we dat teveel behelpen. We kregen op ons eigen verzoek een andere kamer maar dat was een veel mindere kamer, kleiner en alle airco units/generatoren? van het hele hotel stonden onder het raam te brommen. Weer terug naar de receptie en uiteinelijk kregen we een goede kamer mét verwarming en een voucher voor een drankje. Jammer dat we zelf zo assertief moesten zijn en dit niet direct door het personeel werd geregeld. Al met al zijn we er anderhalf uur mee bezig geweest. Het hotel is wat gehorig, zeker op zaterdagavond. Tot diep in de nacht hoorden we gasten thuiskomen en deuren dichtvallen en ook zoemt de airco de hele nacht (ook als hij uit is). Het ontbijt is niet de moeite waard voor de prijs. Onze tip: spaar je geld uit en ga naar een van de vele koffietentjes en ontbijtcafé’s in Morrison street en Lothian street achter het hotel.

Locatie was top! De kamer zag er goed uit. Bedden waren prima. Badkamer was netjes en goede douche.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima locatie

Niet een groot minpunt maar we hadden expliciet voor 2 persoons bed gevraagd en kregen een twin. Het kon niet omgeboekt worden. Douchen in een bad.

Goed ontbijt, ruime kamers, locatie op 10 minuten lopen van Edinburgh Castle, parkeren achter het hotel.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

voor herhaling vatbaat

Tipysch Engels, wat overdreven opgetutte balie mensen, wel vriendelijk maar het viel gewoon op. We zien liever gewoon net gekleed en goed verzorgde mensen.

Perfect uitgebreid ontbijt. Je loopt zo het centrum in. we raden ook iedereen de city bus tour aan, je ziet dan in korte tijd met ene goede uitleg veel van de stad.

Prima met compacte stad.

Goed (Engels) ontbijt. Dus weinig brood, maar eieren (sunny side up, scrambled), worstjes, spek, champignons, witte bonen in tomatensaus. Desondanks toch ook ham, kaas, brie. En veel fruit, vers sap.

Hotel en Edinburgh de moeite waard voor enkele dagen !

Het herentoilet op de begane grond was vies. Op de 1e dag had er iemand over het toilet gebraakt. 2 dagen later ! zat de smerigheid nog over het toilet.

Ligging van het hotel - Vriendelijk personeel - Hard werkend personeel in de ontbijtzaal - Schone kamers.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ontbijt prima, personeel prima.

Kamer die we kregen was een invalidenkamer, sleche badkamer voor als je valide bent. Later andere kamer deze was goed. Booking.com heeft een veel te hoge prijs gerekend aan ons, ontbijt bleek gratis te zijn en jullie hebben ons daar dik voor laten betalen !!!! Niet leuk

Ontbijt prima, personeel prima. Mooi

Prima bezoek voor de stad.

Tip: plaats naambordjes bij de diverse gerechten (ontbijt) Zo weet je wat je kiest. Met name voor klanten die te maken hebben met voedselintoleranties/allergenen. Daarnaast was er met name 's nachts veel rumoer op de gangen van dronken gasten. Edinburgh is echt een stad met een rijk nachtleven. Jammer dat wij er in het weekend een paar keer 's nachts door wakker gemaakt werden.

Het centrum is makkelijk te belopen en de auto parkeren achter het hotel is een echte plus.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed en uitgebreid ontbijt.

Je kon het raam niet openen in de kamer. Daarvoor in de plaats was er wel goede airco. De directe omgeving van het hotel is niet heel sfeervol. Voor het hotel zijn ze aan het bouwen en ik vond het erg druk met verkeer. Je moet een kwartiertje lopen voordat je in het toeristische gebied bent.

Goed en uitgebreid ontbijt. Heel makkelijk bereikbaar vanaf het vliegveld. 15 minuten lopen van de Royal Mile aan de kant van Edinburgh Castle. Je kan er ook lekker eten 's avonds. Nette kamers, ondanks de drukte buiten was het heel stil.

Onder onze verwachtingen

2 uur moeten wachten bij inchecken voordat de kamers klaar waren. Organisatorisch was het ontbijt een grote chaos. (geen vrije en afruimde/opnieuw opgedekte tafels/ te weinig personeel/ routing bij buffet onlogisch)

Degelijk hotel op wandelafstand van centrum. Personeel professioneel maar afstandig.

Luidruchtige straat. Een raadselachtig probleem bij het betalen met kredietkaart voor ontbijt. Ontbijt veel te duur. WiFi langzaak, tenzij je bijbetaald. Geen mogelijkheid om een parkeerplaats te reserveren (first come first served).

Ligging, wandelafstand van centrum. Goed bed en TV

matige hygiene door verbouwing

verbouwing waarbij overal rommel en stof, geen bouwplastic om het af te schermen, ook geen bericht dat er verbouwing zou zijn. Tevens airco die niet werkte. Geen enkele compensatie voor dit alles.. kille sfeer in het restaurant... jammer, ik had meer kwaliteit verwacht voor dergelijke prijs.

vriendelijkheid van de dames aan de receptie

Goede locatie met goede prijs-kwaliteitverhouding

Ontbijt had iets meer keuze kunnen hebben buiten het traditionele Engelse ontbijt.

De kamers hebben een erg groot bed, goede faciliteiten en zijn schoon. De locatie is fantastisch omdat deze dichtbij het haymarket bus- en treinstation ligt.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Prettig verblijf in een verzorgd hotel zonder pretenties.

Niets aan te merken

Geweldig ontbijt. Ruime keuze. Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontvangst eveneens vriendelijk. Voor het officiële inchecken konden we onze reistassen al in bewaring geven. Prijs-kwaliteit verhouding is keurig

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Ontbijt was gewoon goed, dicht tegen het centrum.

Niets eigenlijk. Alleen dat het hotel aan de rand van het echte centrum staat. Het hotel schrijft dat het in het centrum ligt. Dat is een misleiding. Het ligt aan de rand van het centrum. Je moet dus even lopen.

Ontbijt was gewoon goed, dicht tegen het centrum. De vermelding city centre is wat overdreven. Je moet er even voor wandelen om in het echte centrum te komen. Het bed was een heerlijke boxspring. Zelden zo'n fijn bed gehad. Het openbaar vervoer van het vliegveld naar het hotel en terug is uitmuntend. Verder kun je overal komen met de bus. Dure taxi's zijn overbodig en anders is alles heerlijke te belopen. Wie goed ter been is, is het hotel een aanrader.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De wasbak heeft 2 kranen.

De wasbak heeft 2 kranen. Een voor warm en een voor koud water. Ze worden allebei extreem snel koud of warm en dat kun je niet aanpassen door de kraan wat dichter te draaien.

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Een paar minpunten, maar voor herhaling vatbaar!

Badkamer is erg verouderd, oogde niet schoon of netjes. Personeel bij de receptie had wel wat vriendelijker mogen zijn. Bij het ontbijt zijn ze daarentegen wel heel vriendelijk! De gangen in het hotel zijn kaal en ongezellig. Het hotel had veel weg van een verzorgingstehuis / ziekenhuis.

Locatie is perfect! Nog geen 5 minuten lopen van Haymarket station en de bushalte. Princes Street is ook op loopafstand. Ontbijt is heerlijk! Vers bereid en veel keuze.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Erg mooi hotel in hartje Edinburgh!
    • Comfort Driepersoonskamer

Het enige wat ons tegenviel was het toilet. Die spoelt niet goed door.

Het britse ontbijt was gevarieerd en erg lekker! De kamers zijn ruim genoeg en worden goed bijgehouden door de schoonmakers. Het is een netjes hotel en heeft een prima ligging in het centrum van Edinburgh.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima hotel voor enkele nachten met een prima prijs kwaliteitsverhouding.

De kamer was schoon, maar wel wat gedateerd. Onze kamer lag aan de straatzijde, wat enig verkeersgeluid gaf. Wat het meest irriteerde was het gebrom van de afzuiger in de badkamer. Dat was erg storend, mogelijk dat de afzuiger niet helemaal goed gemonteerd was.

Goed bed, dat prima ligt. Het ontbijt is goed en zeer uitgebreid. Het personeel is vriendelijk en servicegericht. Het hotel ligt vlak bij een metrostation waar ook de bus van en naar het vliegveld een halteplaats heeft, daarnaast ligt het centrum van de stad binnen loopafstand. In de buurt zijn er een paar goede en niet dure restaurant te bezoeken.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Leuk weekendje weg

Badkamer met warm en koude kraan waarom geen mengkraan..... Oude kleine tv. WiFi was gratis maar viel vaak weg. Kamer kan een update gebruiken.

De bedden waren goed. De kamer was redelijk groot en functioneel niets speciaals. Ligt redelijk goed gesitueerd tov het centrum. Eetgelegenheden, ook voor ontbijt, dichtbij.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Familiekamer is groot genoeg voor 4 personen.
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Weinig variatie aan broodbeleg. Bed krap en erg zacht.

Familiekamer is groot genoeg voor 4 personen. Redelijke uitvalsbasis om Edinburgh te bekijken.

Mooie kamer op 20 minuten lopen van het Edinburgh Castle.

Erg warm dekbed in de zomer.

Ruime en schone kamer.

Goed hotel, aan het randje van Edinburgh.

Prijs aan de hoge kant.

Goed hotel, aan het randje van Edinburgh. Prima locatie en verzorgde, nette kamer.

Vlucht geannuleerd, laatste hotel in Edingburgh dat normale hotelkamer verkocht tegen 600£/nacht

Liften zijn traag

Voor een ontbijt in een grote hotelketen in GB was dit een prima ontbijt.

Schoon.

Super trage lift. In verhouding best duur.

Schoon. Goed onderhouden. Lekker ontbijt.

Ruimte.

Airco werkt slecht. Duur.

Ruimte. Groot bed.

Kamer was goed schoon.

De lift was een drama.

Kamer was goed schoon. Op loopafstand van het centrum. Aardig personeel.

Prima hotel, prima plek

Schoon

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goed bed, schone ruime kamer, goede locatie

N.v.t.

Grote kamer, goed bed, goed douche, goede locatie

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Beddengoed was vies.

Beddengoed was vies. Toilet en badkamer vuil.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Het bed was fantastisch!

Het bed was fantastisch!

• Comfort Driepersoonskamer

Ontbijt was erg duur. En voor de prijs viel de kwaliteit tegen.

Kamers waren goed

Kamers, Locatie, vriendelijkheid personeel

goed verblijf in een prima hotel dicht bij het centrum en openbaarveroer

dinerkaart was niet echt uitgebreid maar kwalitatief goed

Kamer en het ontbijt

Heerlijk rustig avondje voor vertrek naar Nederland

Een lift en je mocht eigenlijk de trappen niet gebruiken.

Comfortabel. Direct naast station Haymarket.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ontbijt, ‘s ochtend al in kunnen checken!

Lokatie

Lokatie

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Hygiëne heel goed, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk...

Hygiëne heel goed, heerlijk ontbijt, zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Goede ligging ten opzichte van centrum, mooie ruime kamers...

Ik kan eigenlijk niets bedenken, echt een tophotel

Goede ligging ten opzichte van centrum, mooie ruime kamers en een heerlijk bad!

aangenaam

beetje rommeltje bij de receptie

huiselijke sfeer, goede kamer en locatie

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Fijn hotel voor een stedentrip

Er werd niet echt goed gepoetst en de badkamer stonk een beetje.

Rustig hotel, fijne bedden en goed kunnen slapen.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Mooi hotel op loopafstand van City Centre

Lekker ontbijt

Heel fijn hotel 10min loop afstand can centrum.
    • Comfort Driepersoonskamer

Kamer was wel warm s’nachts.

Heerlijk ontbijt met veel keus. Personeel waren heel vriendelijk.

Niks eigenlijk

Ontbijt heerlijk

Ontbijt was prima.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Hotel ligt redelijk ver uit het centrum.

Ontbijt was prima.

Super mooi hotel!

Er viel niets tegen.

Erg mooie kamer en badkamer! Was pas vernieuwd.

Goed gelegen, comfortabel hotel.

Het ontbijt, vooral de koffie.

Mooie kamer; comfortabel bed; goede ligging

Goed recent gemoderniseerd middenklasse hotel.

Afwerking is na recente modernisering nog niet optimaal.

Functionaliteit van de kamers. Goed ontbijtbuffet.

Kamer goed en uitgebreid ontbijt.

Kamer goed en uitgebreid ontbijt.

De douche.

De douche.

Geschikt hotel voor een stedentrip

Eigenlijk niets

Goed ontbijt. Mooie kamer. Castle op loopafstand.

Een mooie kennismaking met Edinburgh.

koffie was niet lekker. Het personeel was afstandelijk.

Goede locatie tov het centrum ivm het ontdekken van de stad.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Personeel straalde weinig bevlogenheid en ervaring uit.
    • Comfort Driepersoonskamer

Personeel straalde weinig bevlogenheid en ervaring uit.

Ruime kamer, goed ontbijt, goede douche en ruim bed.

Ruime kamer, goed ontbijt, goede douche en ruim bed. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Comfort en vriendelijkheid in grootstad

Kleine en weinig betrouwbaar uitziende lift(en).

Parkeergelegenheid bij het hotel en het centrum op wandelafstand. Vriendelijk personeel.

comfortabel

geluidsisolatie naar de gang, grootte van de badkamer

heerlijk bed, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Perfecte locatie aan de rand van het centrum.

Uiterlijk, decoratie gangen en liften kunnen wel een face-lift gebruiken.

Perfecte locatie aan de rand van het centrum. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Supervriendelijk en professioneel personeel

Supervriendelijk en professioneel personeel

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

wat overlast van het geluid op straat

kamers prima met zitje, gunstige ligging

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

personeel was zeeer vriendelijk

water uit kraan bad en wastafel was steeds bruin

personeel was zeeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goede uitgangslocatie voor korte trip Edinburgh

De koffie en drank bij ontbijt was vies

prijs-kwaliteit