Beoordelingen over Arbor Hyde Park 4-sterren

36-37 Lancaster Gate, Westminster, Londen, W2 3NA, Verenigd Koninkrijk

#313 van de 977 hotels in Londen

Rustige omgeving waar het hotel zich bevindt, waardoor er...

Tijdens het inchecken moet je 1 pond extra betalen via kredietkaart. De reden hiervoor werd niet duidelijk gegeven. Tijdens het ontbijt is koffie of thee inclusief. Voor onze 2 tieners moesten we warme chocolademelk extra betalen, alhoewel dit op de menukaart van English Breakfast stond waarvoor we al extra hadden betaald. Het tweepersoonsbed voor de 2 tieners was te smal (twin) wat hun nachtrust niet ten goede kwam.

Rustige omgeving waar het hotel zich bevindt, waardoor er geen nachtlawaai is. Vriendelijk onthaal en personeel. Ruim bed (2 aparte bedden tegen elkaar) met goede matras voor onze kamer. Het continentaal ontbijt was lekker. We hebben English Breakfast bijkomend genomen (7 pond pp). Dit is een uitgebreid keuzemenu met lekkere eiergerechten.

prettig verblijf mede dankzij vriendelijk personeel.

grotere kamer en bed!

het lijkt erop dat je booking de kleinste kamers krijgt! Ontbijt was prima in orde en de ligging maakt het mogelijk veel van Londen te zien!

Klein, trendy hotel in rustige buurt.
    • Club Tweepersoonskamer

Geen eetgelegenheden in de buurt, dus 's avonds moet je weer de metro op of anders een flink eind stappen.

Fijn, rustig gelegen hotel, dichtbij metro. Mooie inrichting, trendy kleurgebruik. Kamer was voldoende groot en de badkamer was prima (goede douche !). Ontbijt was verzorgd maar de keuze was eerder beperkt. Wel lekkere koffie. Inchecken verliep vlot, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Ok
    • Club Tweepersoonskamer

Koffie ontbijt : slappe thermoskoffie. Je moest bijbetalen voor gebakken ei of roerei, chocomelk, capucino Te weinig variatie bij ontbijt

Wel lekkere toast bij ontbijt De koffie op de kamer was heel goed : Nespresso-machine en capsules ( niet van Nespresso, dus niet zo lekker).

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Net en rustig gelegen hotel, maar neem niet kamer 206 want alles van kamer 207 te horen

Kamer zeer gehorig mbt naastgelegen kamer. Kon de buurman zelfs horen snurken. Hier klacht over ingediend. Omboeken bleek zelfde dag niet mogelijk want volgeboekt. Ter compensatie volgende dag English breakfast (normaal gesproken meerprijs) aangeboden gekregen. Akkoord gegaan en drie nachten met oordoppen geslapen!

Ligging hotel, verzorgde kamers, netjes en nieuw. Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Londen is schitterend. Wel duur.
    • Club Tweepersoonskamer

Badlinnen werd niet omgewisseld. Ondanks het feit dat we het op de grond legden. Vuilnisbak niet geledigd. Prijs was duur in verhouding met confort.

Ontbijt was prima. Personeel was zeer vriendelijk. De ligging was ok.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Ontbijt was heerlijk voor Engelse normen.

Kamer rook niet zo fris. Receptioniste kwam erg stressvol over, waardoor we een slechte eerste indruk hadden van ons verblijf.

Ontbijt was heerlijk voor Engelse normen.

Modern hotel op goede locatie maar mist wat echt belangrijk is (goede nachtrust/bed/douche)
    • Club Tweepersoonskamer

We hadden van een Club room een upgrade gekregen naar een kamer hoger (Executive/Superior?). Ondanks deze upgrade was het bed echt heel smal, 1.40 breed. Zeer benieuwd wat het bed van onze oorspronkelijke kamer dan was geweest. Er kwam erg veel geluid van de kamer boven ons, alsof daar de halve dag meubels verschoven werden. Ook zat er vlakbij het bed in het plafond een groen spotje, voor de nooduitgang (er was maar 1 deur in de kamer...), wat niet uit ging en daardoor 's nachts heel storend was. De douche was nogal flut in de badkamer (kop bleef niet op een normale stand hangen waardoor je zo'n beetje op de kraan moest staan om onder de straal te passen). We hebben zeker vier verschillende medewerkers gesproken bij de front desk gedurende ons verblijf; allemaal waren ze niet onaardig maar vreemd genoeg sprak geen van hen vloeiend Engels, wat nogal vaak voor communicatiestrubbelingen zorgde. Het ontbijt dat inbegrepen is bij de kamer is alleen koud buffet, als je eieren wil of andersoortig 'Engels' ontbijt moet je flink bijbetalen. De bar is meer een vitrinekast met drank in de lobby ipv echt een plek waar je even rustig wat gaat drinken.

Goede locatie, een mooie kamer, modern ingericht, schoon en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Goede bedden, heerlijke douche, prettige en rustige buurt...
    • Club Tweepersoonskamer

Borg die we moesten betalen terwijl we niets wilden consumeren in het hotel. Ongepaste en onbeleefde reacties van het personeel daarover. Receptiepersoneel dat ons verkeerd informeerde over de bushalte naar het vliegveld. Slechte communicatie, ik had namelijk verzocht om 2 aparte bedden. Dit was alleen mogelijk tegen een toeslag waarop ik heb geantwoord dat het dan niet hoefde. Vervolgens kreeg ik het antwoord dat ze hun best gingen doen mij een upgrade te geven, hartstikke fijn. Tot ik bij aankomst toch te horen kreeg dat ik moest betalen voor de 2 aparte bedden. Nadat ik heb uitgelegd hoe het gelopen was en dat twee bedden voor mij geen must waren, dat het slechts een verzoek was, werd het toch toegezegd, de kamer was waarschijnlijk al klaargemaakt voor ons. Maar ik voelde me wel enigszins opgelaten door de manier waarop dit ging.

Goede bedden, heerlijke douche, prettige en rustige buurt met een fijne ambiance. Het meeste personeel waarmee we contact hadden was zeer dienstverlenend en aardig. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

prima (zakelijk) hotel voor een kort verblijf op uitstekende locatie;
    • Club Tweepersoonskamer

jammer dat personeel aan de front desk slecht verstaanbaar Engels spreekt en niet communicatief is. Aankomst niet 'warm', weinig wezenlijke interesse; ontbijt erg standaard sterke 'putjeslucht' in de kamer

locatie, rustig, mooi gerestyled. Een upgrade gehad naar ruime familiekamer Veel ramen.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ik kwam hier onverwachts vanwege het annuleren van de vlucht...
    • Club Tweepersoonskamer

Kamers wel wat gehorigen door houten verdiepingvloeren.

Ik kwam hier onverwachts vanwege het annuleren van de vlucht en was blij verrast door de prijskwaliteitverouting en liging ten opzichte van het centrum. Geen grote kamer maar wel comfortabel met nespressoaparaat en fles mineraalwater. Ontbijt ook prima. Met gekookt eitje.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Heerlijk verblijf in een wat te kleine (type club) kamer
    • Club Tweepersoonskamer

Erg klein/kort bed (140x190) voor iemand van 1.97 en 1.87, maar ondanks dat goed geslapen.

Geweldige en rustige locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijk ontbijt. Let op: metrostation Lancaster Gate is gesloten van 4 jan 2017 t/m juli 2017, alternatief is metrostation Queensway en bevind zich ook op slecht 5 minuten loopafstand van het hotel.

Heerlijk hotel voor een lang weekend London.

- Niks

Ontbijt was prima. De kamer (104) viel zeker niet tegen qua grootte. Wij hebben in London wel eens kleiner gehad. Alles was schoon en netjes, zelfs de badkamer. Hotel locatie is top, dichtbij Hyde Park en Paddington station.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Prima.
    • Club Tweepersoonskamer

De kamer was ietwat aan de kleine kant. Bij een heel druk ontbijt worden een paar medewerkers erg nerveus en beginnen te rennen tijdens het bedienen.

Goede prijs/prestatie verhouding. Vriendelijk personeel.

goede lokatie. Compleet, niet uitbundig. Zeer vriendelijke ontvangst. Schoon en goede voorzieningen

de locatie

Prachtige locatie om door Londen te trekken. Zowel wandelen, fietsen als metro is er fantastisch

Kamers in London zijn klein en toch kostbaar.

Uitstekend ontbijt. Erg leuke lobby om te zitten met prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Goed hotel. Schoon, voldoende ruimte (superior kamer). Beetje gehorig, maar voor ons niet storend.

Beetje gehorig

Ligging centraal Sfeervol Goed ontbijt Schoon

Leuk kleinschalig hotel op een ideale locatie

De verwarming werkte niet optimaal

Leuk kleinschalig hotel op een ideale locatie

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goede locatie, kleine kamer

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prijs/kwaliteit correct!

Trappen om naar kamer te gaan.

Personeel was uitermate vriendelijk!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

• Executive Familiekamer

Problemen met toilet níet direct opgelost

Kamer

een kleinschalig, gezellig hotelletje met heel vriendelijk personeel in het hartje van Londen
    • Executive Familiekamer

voldeed volledig aan mijn verwachtingen

personeel super vriendelijk, ontbijt heerlijk, kamers verzorgd en proper

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

goed voor een nacht
    • Club Tweepersoonskamer

kamer in de kelder tapijten konden properder

badkamer ontbijt

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

zeer goed

kleine badkamer

Zeer goede en rustige locaztie. Vriendelijk personeel

Dat we pas een dag vantevoren te horen krijgen dat het...
    • Club Tweepersoonskamer

Dat we pas een dag vantevoren te horen krijgen dat het dichtstbijzijnde metrostation al dicht is vanaf januari tot zeker eind juli.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Dikke aanrader voor die prijs
    • Executive Tweepersoonskamer

Geen enkel minpuntje de bespeuren! Alles super prijs kwalitijd!!!

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

keurig hotel
    • Club Tweepersoonskamer

minpuntje is geen toiletborstel bij de wc

mooie nette schone kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prima hotel en locatie voor enkele dagen London.

Uitgebreid Ontbijt. Locatie.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Carnaval

Borg voor de kamer

Gratis WiFi

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Voor een kort verblijf, prima hotel
    • Club Tweepersoonskamer

Uiterst kleine kamers, geen plaats voor bagage; we hebben de valies onder bed kunnen schuiven.

Zeer vriendelijk personeel en ideale ligging.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Het ontbijt was prima geregeld , personeel van hotel was...

De kamer was superklein ( integenstelling van uw foto's van dit hotel), de badkamer week veel af van uw foto's, ook superklein , we hadden geen inloopdouche( wat u wel toont op uw foto's van dit hotel) , maar ouderwets klein bad, waar je met pijn en moeite in moest staan om te douchen en waar lange mensen zoals ik( 1.95m), niet eens onder de douche konden staan, omdat de douche stang niet hoog genoeg was geplaatst .Het toilet zat precies in klein hoekje tussen bad en de wand, waardoor je nauwelijks ruimte had .Ook de kamer op zich was super klein, het bed was nauwelijks 1.40 m breed, de kastruimte was minimaal, slechts 2 overhemden konden er hangen.Ik heb dit ook doorgegeven aan de manager , die contact met u zou opnemen, hij vond dit ook erg vervelend, en bood mij aan om de volgende keer als ik weer naar Londen ga, hun direct te bellen , dan zou hij zorgen als compensatie dat ik upgrade zou krijgen naar duurder kamer, die stuk groter is dan de standaard. Ik hou er niet van , belazerd te worden. De foto's die u op uw site zet, , zijn van duurdere kamers. We kregen standaard kamer. Niet erg, maar dan moet u ook de foto's van de standaard kamer op uw site zetten en mensen niet op het verkeerde been zetten, met foto's van veel duurdere kamers.Want dan had ik dit hotel niet genomen , in ieder geval niet voor dit geld.Ik ben in veel landen geweest en in hotels, maar deze hotelkamer was de kleinste die ik ooit heb meegemaakt.Ik hoop dat u wat doet met mijn klachten, anders is dit de laatst keer geweest dat ik iets boek via uw site

Het ontbijt was prima geregeld , personeel van hotel was super vriendelijk, ligging van hotel idem dito

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Spijtig dat er surplus werd aangerekend voor cappuccino ...

Onnodig overal verwarming op hoogste stand. Vooral in Lobby. Ongezond en slecht voor milieu!

Spijtig dat er surplus werd aangerekend voor cappuccino ,warme melk en ei!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

We kregen niet de kamers die we geboekt hadden. Eén kamer was echt veel te klein en behoorde precies tot een familiekamer. Na klacht ingediend te hebben, kregen we voor de tweede nacht een betere kamer maar geen korting als tegemoetkoming voor de eerste nacht.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Kamer was ruim voor Londense begrippen

Het ontbijt viel tegen. Er stond al bij de eerdere beoordelingen dat het niet uitgebreid was en dat ze probeerden je extra te laten betalen voor het Engelse ontbijt, dus dat wisten we al. Maar dat de kwaliteit van het aangebodene zo zou wisselen hadden we niet verwacht. De ene dag waren de croissants gortdroog maar de chocoladebroodjes lekker, en de andere dag was het andersom. Een dag waren ze beide niet vers. Toast werd gebracht maar was geen toast te noemen, eerder opgewarmde boterham. Jam en boter moesten apart besteld worden. Er stonden twee ochtenden een paar hard gekookte eitjes. Allen met gebroken schaal en zo lang gekookt dat het eigeel groen geworden was.

Kamer was ruim voor Londense begrippen

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Mooie grote kamer en badkamer.

Erg beperkte keuze aan brood voor ontbijt. Enkel wit en een enkel ander type brood bvb. Ciabatta dat snel op was. Wel mogelijkheid om bruine toast te krijgen.

Mooie grote kamer en badkamer. Totale stilte 's nachts, London kan rumoerig zijn.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Wij hadden een mooie kamer op de derde, fijn bed, heerlijke...

Net als alle andere beoordelingen: er wordt inderdaad geen eitje geserveerd en dat is nogal karig. Maar voor het overige een acceptabel ontbijt: vers fruit, 4 soorten sappen, yoghurtjes, div. muesli's, croissants, brood, ham, kaas etc. Kwaliteit niet per sé een 9,2 waard, maar de kamer en het vriendelijke personeel maakte dat goed.

Wij hadden een mooie kamer op de derde, fijn bed, heerlijke douche, schoon, leuk design, iedere dag perfect schoongemaakt, etc.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Prachtig chique pand op enkele minuutjes bij de metro...

Op zondag is onze kamer niet schoongemaakt. Geen ramp, maar zou het wel netjes vinden indien dit op voorhand wordt gemeld. Onze gastheer in het restaurant leek ons na 3 ochtenden nog steeds niet te herkennen. Stak iedere dag hetzelfde standaard praatje af met dezelfde vragen. Niet onoverkomelijk, maar om met een '10' beoordeeld te worden wel belangrijk.

Prachtig chique pand op enkele minuutjes bij de metro vandaan. Binnen enkele haltes (echt kwestie van minuten) sta je in hartje centrum. Nette wijk, waar wonen en verblijven van hoogstaand niveau is. Vriendelijke medewerkers, mooie en erg schone kamers. Van alle gemakken voorzien. Veel mensen klagen over het ontbijt. Ergens begrijp ik dat omdat een ander ontbijtmenu dan het 'standaard menu' vrij prijzig is, maar ik ben van mening dat het standaard ontbijt echt veel te bieden heeft. Yoghurt met fruit en cruesli, croissant, chocoladebroodjes, wit en bruin brood, allerlei soorten kazen en vleeswaren, vers fruit, verse sappen, toast met boter en jam etc. In dezelfde straat bevinden zich de 'Boris Bikes' echt een ideale manier om je door London te begeven. Wifi werkt erg goed.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Zeer comfortabele bedden en douche.

Hotel is heel erg lawaaierig. plafonds kraken als de gasten in de kamer boven ons liepen. Was echt heel erg. Zeker als dit al start om 5 uur s ochtends! Verder maken de schoonmakers ook veel lawaai door met deuren te smijten (heel vroeg).

Zeer comfortabele bedden en douche. Locatie is perfect. Vlakbij een metrohalte van de centrale lijn. Hotel is prachtig ingericht en is kleinschalig. Alles is netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Mooi hotel, prima locatie.

Voor ruim €200- per nacht vonden wij de kamer wat klein. Bed was maar 140 cm breed. Bij het ontbijt werd geprobeerd ons van de kaart te laten bestellen en dat betekent extra kosten(niet gedaan).

Mooi hotel, prima locatie. Standaard aangeboden ontbijtbuffet is prima.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Nette geriefelijk kamers met gratis wifi, versnaperingen op...

Voor typisch 'english breakfast ' werd een toeslag gevraagd...

Nette geriefelijk kamers met gratis wifi, versnaperingen op de gang en zeer vriendelijk onthaal....!

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Ligging, netheid, sfeer en interieur, vriendelijke...

Ontbijt basis, er moest worden bijbetaald voor extra's, kamer op begane grond

Ligging, netheid, sfeer en interieur, vriendelijke receptioniste, behulpzaam en bekwaam

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Rust in het hotelop een plek zo dicht bij het Centrum van...

Ontbijt was ok, maar splitsing continentaal ontbijt (inclusief) en "English cooked breakfast" met apart menu leidde tot discussies en de vreemde situatie dat je geen gekookt of gebakken ei bij je ontbijt kon krijgen voor minder dan GBP 6

Rust in het hotelop een plek zo dicht bij het Centrum van Londen

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Erg vriendelijk personeel.

Ontbijt, meerprijs voor cappucino of eitje.

Erg vriendelijk personeel. Goede voorzieningen. Heerlijk bed en aangenaam ruime kamer. Prettige rustige wijk, dichtbij metro.

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

De locatie was uitstekend voor een citytrip.

Dat je voor een eitje bij je ontbijt moet bijbetalen zo'n onzin is dat. Wat kost nou een ei. Serveer dat ook gewoon bij het ontbijt.

De locatie was uitstekend voor een citytrip. Het hotel was netjes en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 januari 2015

Continental ontbijt was prima, wel jammer dat in deze prijsklasse extra moet worden betaald voor Engels ontbijt

Locatie Vriendelijk personeel Heerlijk bed Prima badkamer

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Vriendelijk personeel, mooie locatie, fijne kamer , heerlijk...

Vriendelijk personeel, mooie locatie, fijne kamer , heerlijk ontbijt... Kortom heerlijk hotel voor weekendje Londen

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Prima ontbijt

Prijs versus kwaliteit matig!

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Kamers waren mooi ingericht en praktisch.

Het personeel in de ontbijtruimte was niet vriendelijk en niet zo snel

Kamers waren mooi ingericht en praktisch. Ligging was top

• Beoordeeld op: 19 april 2016

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

een klein beetje gehorig.

een klein beetje gehorig. Geen scrambled egg's

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

Ligging en comfort waren top

bijbetalen bij ontbijt voor eieren

Ligging en comfort waren top

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Schattig boetiekhotel.

Niks op aan te merken

Schattig boetiekhotel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Charme van hotel, fantastisch ontbijt

In omgeving weinig restaurants, geluid van leidingen in de nacht

Charme van hotel, fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 21 december 2015

mooie rustige buurt, dicht bij openbaar vervoer

familiekamer; dit in kelder verdiep met enkele kleine hoge ramen die uitkeken op een muur, vasttapijt

mooie rustige buurt, dicht bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 12 december 2015

erzorgt ontbijt

storend geluid van motor of brander in de beurd van de kamer ,vooral snacht

erzorgt ontbijt

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Heel goed en verzorgd hotel met vriendelijk personeel.

Heel goed en verzorgd hotel met vriendelijk personeel. Metro is om de hoek. Prijs/kwaliteit is echt super goed Een aanrader

• Beoordeeld op: 27 november 2015

Locatie en hygiene

Kleine bedden, waardoor voeten buiten het bed staken

Locatie en hygiene

• Beoordeeld op: 23 november 2015

Fijne schone kamer, lekker ontbijt.

Geen restaurant aanwezig, tips in de omgeving.

Fijne schone kamer, lekker ontbijt. Jammer dat er een supplement toegevoegd wordt voor extra's.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Ontbijt is zeer verzorgd

Zeer onpraktische kamer door de twee niveaus. Ook trap op trap af om tot in de kamer te komen.

Ontbijt is zeer verzorgd

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Wifi dik in orde, kamer werd piekfijn schoongemaakt

Wij vonden de kamer erg klein

Wifi dik in orde, kamer werd piekfijn schoongemaakt

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

goed ontbijt

Bed was nogal smal

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Prachtige badkamer.

Een bed van 1.40m met nauwelijks plaats om uit het bed te stappen. Doolhof van gang om kamer te bereiken.

Prachtige badkamer.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding !

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding ! Zeer gastvrij en een uitstekend ontbijt. Aanrader !

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en propere kamer.

De prijs was veel te hoog voor een relatief kleine kamer. Klein bed.

Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en propere kamer.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Prachtige inrichting en goede espressomachine op de kamer.

Enigszins gehorig, m.n. op de gang.

Prachtige inrichting en goede espressomachine op de kamer.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Het ontbijt was vreselijk

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

De rustige ligging.

Zeer kleine kamers en deuren die verkeerd draaien. Weinig keuze bij ontbijt, enkel boter en jam...

De rustige ligging.

• Beoordeeld op: 5 juni 2015

Locatie is prima, ook 's om 's avonds over straat te...

Bed was redelijk smal

Locatie is prima, ook 's om 's avonds over straat te gasan. Dicht bij metro.

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

Onze kamer was ruim en gezellig, met een mooie, grote...

Onze kamer was ruim en gezellig, met een mooie, grote badkamer. Alles was goed verzorgd en superschoon. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Quit hotel

Quit hotel

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Kleinschalig en perfect ingerichte kamers.

Kleinschalig en perfect ingerichte kamers.

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Rust in het centrum en nespresso in de kamer

Rust in het centrum en nespresso in de kamer

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

Het bed en de rust

Ontbijt niet zo uitgebreid maar wel voldoende.

Het bed en de rust

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Arbor Hyde Park