Beoordelingen over London House Hotel 3-sterren

#405 van de 1.031 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Fijn hotel voor (korte) citytrip
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ‘uitzicht’ van onze kamer was minder fraai (een binnenplaats met enkel muren) maar gelukkig ben je niet veel op de kamer en heb je hier niet veel last van.

Mooi hotel in rustige omgeving, maar op een prima locatie gelegen om de stad te verkennen. Twee metrostations (Bayswater en Queensway) op korte loopafstand. Onze kamer (en zeker de badkamer) was klein, maar voorzien van alles wat je nodig hebt tijdens een kort verblijf. Het hotel is schoon het en personeel is zeer vriendelijk. Wat ons betreft een aanrader.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Locatie is vlakbij Bayswater tube station, winkels en...

Ik had een tweepersoonskamer met uitzicht op tuin gereserveerd. Wij kregen een update: een zgn driepersoonskamer. Kamer 308, 5 meter lang met een eenpersoonsbed in de lengte geplaatst en een twee persoonsbed in de lengte geplaatst. Het tweepersoonsbed was 120x190, niet echt comfortabel voor twee personen en zeker niet voor iemand die 2 meter lang is. Ik heb gemeld dat wij niet tevreden waren met de kamer, volgens de manager hebben de tweepersoonsbedden in UK allemaal deze standardsize Grote onzin natuurlijk, we hebben al in heel wat hotels in UK geslapen, en dit nog nooit meegemaakt. de badkamer was superklein, en de douche was niet schoon. Dus: london House Hotel, never again!

Locatie is vlakbij Bayswater tube station, winkels en eetgelegenheden.

De locatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Het was klein en benauwd. Alsof we in de kast sliepen. Weinig ruimte om onze (toilet)spullen neer te zetten.

De locatie! Ook de belangrijkste reden om te boeken.

We komen graag terug! Het hotel ligt erg centraal in Kennsington, vlak bij de underground...perfect!

De badkamer was echt érg klein (wel een heerlijke douche). We hadden geen uitzicht uit het raam (souterrain)...maar we waren ook alleen op de kamer om te slapen

We woonden een lang weekeind in de familiekamer met 2 (bijna) volwassen kinderen en het ging prima! Goede bedden, goede airco (die nodig was bij deze hete zomer), alles is netjes en schoon Het ontbijt was prima en het personeel aardig en behulpzaam.

Rustig en comfortabel maar toch alles (OV, winkels) op loopafstand.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Bij het ontbijt had ik graag een egels ontbijt gehad ipv Continental. Bed kraakte..

Personeel allemaal uiterst vriendelijke. Ontbijt goed en goed geprijsd ( actie: 5 pond ipv 7) Locatie is super, dichtbij central, circle en District lines. Rustige straat met veel faciliteiten in de buurt.

Perfecte locatie, kleine bedden, prima kamer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

het bed is echt klein zowel qua lengte als breedte. Niet geschikt voor grote mensen (zelf zijn bij 1.65m dus geen probleem).

heerlijk rustige straat, perfect gelegen in Notting Hill met leuke restaurantjes/cafetjes op loopafstand

Goed voor 1 nacht

Badkamer was vuil en heel klein, geen mogelijkheid om eitjes te laten bakken bij ontbijt. Overal tapijt.

Ontbijt was lekker en maar 7,50 pond, kinderenctot 12 jaar betalen maar 4,5 pond. koffie uit een espressomachine. Op paar minuten stappen van metro Bayswater. Vele restaurants en pubs in de buurt.rustig, geen lawaaioverlast.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima hotel met vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Net iets te kleine badkamer. Over het algemeen waren de kamer en douche schoon, maar niet grondig.

Comfortabele Bedden, vriendelijk personeel, heerlijke douche! Op loopafstand van het Hydepark en openbaar vervoer. Leuke winkels en restaurants in de buurt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

de koffie,het fruitsap,de cackes

de kamer en de badkamer was wat klein voor 3 personen ,op de foto was hij veel groter voor maar 2 personen dus dat viel een beetje tegen ,de t.v. werkte niet.de metro bayswater was gesloten in het weekend

de koffie,het fruitsap,de cackes

Prettig hotel met goede prijs-kwaliteit-verhouding, gunstig gelegen bij twee metrostations.o

Geen negatieve opmerkingen.

Bayswaters is een gezellige buurt voor toeristen. Je vindt er alles wat je nodig hebt, inclusief twee metrostations. Ontbijten deden we in een van de vele ontbijt/lunch restaurantjes, en niet in het hotel

na lange tijd weer eens in London, waar ik weer veel heb gezien.

misschien ook de volgende dagen een koekje bij de thee. Bij langduriger verblijf wordt een zitje in de kamer gemist.

de ligging was uitstekend, vlak bij veel restaurants en twee subwaystations.

Geen grote luxe, maar wel aan te bevelen voor een citytrip in Londen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets, prijs-kwaliteitverhouding was in orde.

Het hotel was netjes, eenvoudig en goed gelegen als uitvalsbasis om de stad te verkennen. Het personeel was correct.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Het was een mooie en schone kamer, en de locatie was prima
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De kamer was veel kleiner dan op de foto's te zien was. Dat was dus een beetje een tegenvaller.

Het was een mooie en schone kamer, en de locatie was prima

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Super locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamer was een beetje verouderd. Dingetjes waren kapot of versleten. Geen goede ventilatie in de kamer

Super locatie. Personeel erg vriendelijk, staan je altijd te woord. Over het algemene prima kamer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Uitstekend hotel voor een city trip naar Londen

Nogal klein bed , meer een twijfelaar dan een tweepersoonsbed. Je moet dus wel een beetje van elkaar houden.

Prima kamer, uitstekende douche. Heb hier al vaker verbleven, is een erg goed hotel voor de prijs en de ligging. Veel leuke restaurantjes in de buurt , wij hebben daarom niet in het hotel ontbeten. Vlakbij de metro en nabij de fietsuitgifte punten van Santander.

Fijn hotel, toplocatie, ietswat kleine kamers maar dat was geen probleem voor ons!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

De kamer was ietwat klein, in de basement/kelder waar wij zaten hadden we helaas geen uitzicht. Het raam was ook een fictief raam, opende je die dan keek je uit op een andere gang.. Dat was jammer. Ook de airconditioning maakte veel geluid.

Snelheid van het inchecken, comfort van de bedden en de douche.

Centraal ligging, slecht geslapen.....
    • Tweepersoonskamer - Souterrain

Wij hadden een kamer geboekt op de begane grond. Wij hadden niet verwacht dat wij in een kelder zouden slapen. Kamer was zeer klein en het bed was ook te klein en had doorleg plekken. Slecht geslapen hierdoor. Bed lag tegen een raam aan waardoor het erg koud was. Daarnaast lag de kamer tussen twee publieken toiletten in. Het was erg gehorig.

De ligging was prima, rustige omgeving en toch centraal. Ontbijt was goed te doen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Uitstekend hotel op een mooie locatie

De ligging is uitstekend. Dichtbij 2 metrostations, waardoor je gemakkelijk alle kanten op kunt. Het ontbijt is niet inbegrepen, maar je kunt voor 7GBP gebruik maken van het ontbijtbuffet. Maar Omdat het hotel dichtbij veel restaurants en winkels ligt, is echter niet echt noodzakelijk daar gebruik van te maken.

Fijn hotel op een goede locactie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het enige mindere was het dat het water in de douche niet goed wegliep

We hadden een ander hotel geboekt. Bij aankomst stond het huilen ons nader dan het lachen. Vorig jaar zijn we ook London House geweest. De zelfde dag zijn we naar London House geweest om te vragen of er nog plek was. Gelukkig was er nog een laatste kamer. En hebben we meteen geboekt. Onze vakantie was daardoor goed afgelopen. Schoon hotel, vriendelijk personeel, comfort, ruime kamer, locatie is goed > dicht bij winkels en eet gelegenheden en dicht bij het Nothing Hill carnival waarvoor we dus kwamen. Andere hotels mogen een voorbeeld nemem aan London House hotel.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima kamer met keurige badkamer.

Best kleine kamers, en we waren een klein half uurtje voor de officiële incheck tijd aanwezig, mast konden toch niet naar onze kamer. Ontbijtruimte was niet gezellig , maar in de buurt is heel veel gelegenheid om uitstekend te ontbijten.

Prima kamer met keurige badkamer. Bed was comfortabel

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was veel verpakt eten. Yoghurt en vers fruit ontbrak.

Kamer was niet groot, maar schoon. Badkamer was prima. Elke dag schone grote handdoeken. Kleine koelkast was fijn op kamer

Prima prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

simpele kamer. Misschien iets meer aankleding?

Prima prijs kwaliteit verhouding. Kamer niet groot maar wel netjes. Hotel dichtbij metrolijn. Ontbijt simpel maar prima Bedden ook prima.

Beste hotel qua prijs en kwaliteit in London voor stedentrip

Perfect hotel voor stedentrip. Niets bijzonderst maar gewoon allemaal netjes en goed een voor leuke prijs. Leuke reastaurants in de straat garnier voor ontbijt en lunch en bella italia voor avondeten

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

De kamer was schoon.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We wisten dat de kamer klein zou zijn,maar zo klein hadden we niet gedacht.Vooral het bed. 1.20 is wel erg smal voor 2 personen. Daarom prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende

De kamer was schoon.Voldoende handdoeken.Ligging was prima.

Prima licatie

Kleine badkamer (met name wastafel veel te klein),geen barretje in hotel, personeel mag wat enthousiaster zijn.

De bedden waren prima, fijne wijk dichtbij metro's

Locatie was prima

De familiekamers bevonden zich in het souterrain en waren zeer gehorig. De Gasten op aangrenzende kamers waren soms letterlijk te verstaan. Onze kamer bevond zich onder de lobby wat betekende dat je iedereen hoorde lopen (oud gebouw, houten vloeren). Het ontbijt werd geserveerd in een te kleine ruimte, chaos

Locatie was prima

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

niet voor herhaling vatbaar

geluidsoverlast van straat, badkamer zonder verwarming, receptie niet behulpzaam voor informatie ivm metro-onderbreking, buurt met veel lawaai ook 's nachts

ligging dicht tegen metro

Keurig schoon.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Bed was erg klein. Gordijn sloot niet zodat een fel buitenlicht constant op ons gezicht scheen.

Keurig schoon. Maar elke dag schone handdoeken en de zeep vervangen na 1 keer gebruik vind ik niet bepaald milieu vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

De ligging - makkelijk te bereiken via de metro.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De prachtige statige voorgevel van het hotel laat meer verwachten. Kamer met uitzicht op de tuin is ook misleidend : tuin is een 'parkje' aan de overkant van de straat van het hotel. Geluid tussen kamers, gangen en verdiepingen wordt heel slecht gedempt - ook meer straatlawaai dan je zou verwachten in een achteraf-straat. Flesjes water enkel te verkrijgen uit een automaat waar de receptie geen sleutel van heeft ingeval van defect.

De ligging - makkelijk te bereiken via de metro. Nette kamer/badkamer. Heel vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Allen dat kleine 2 pers bed.

Locatie was perfect! Kamer was klein, maar schoon en genoeg om te slapen, wel op 1 pers. Bed! Eerste nacht hebben we op 2 pers. Bed geslapen, was veel te klein! Gelukkig waren anderen kamers vrij en we mochten verhuizen.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goede service

Infoboek over hotel en evt faciliteiten in en om hotel ( bv parkeren, arts, apotheek e.d.)

Goed ontbijtbuffet. Prima keuze en variatie. Fijn dat er kleine koelkast op kamer is. Uitstekende service dames huishouding. Goede kamer.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Lokatie, personeel, nieuw en fris interieur.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Raam in (kleine) kamer in basement kwam uit op gang. Geen frisse lucht daardoor. Hogere etage kiezen bij boeken.

Lokatie, personeel, nieuw en fris interieur. Kamer van alle gemakken voorzien.

mooie locatie in een leuke buurt : een aanrader !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

te kleine kamer (normaal in Londen !) en de wastafel was van de maat van bij ons de toilet wastafels : een beetje belachelijk. Maar de toilet spullen waren prima (douchegel en shampoo-conditioner). Ook geen enkele stoel in de kamer waar je je kleren s'nachts kon laten, kamer was veel te klein. Het hotel hanteert blijkbaar ook niet wat je steeds meer ziet in Europa : dat je de handdoeken expres op de grond laat als ze gewassen moeten. Bij ons werden ze iedere dag vernieuwd, wat niet nodig was (en zonde voor het milieu). Muren zijn te dun, waardoor het lawaaierig kan worden als je pech hebt met de buren (wat ons geval was)

We hebben daar geen ontbijt genomen, de zaal zag er ongezellig uit (in de basement). Maar niet ver in de buurt was een super goede pâtisserie met "breakfast all day" waar wij iedere dag met plezier zijn gegaan ! De locatie dicht bij verschillende metrolijnen is een grote plus. En de buurt is heel levendig met veel shops. Bed was prima. De venster kon makkelijk open (vind ik altijd belangrijk) De wi-fi (gratis) werkte goed en makkelijk. Rustige locatie (op een plein voor de kamers met uitzicht op het plein zoals de onze, nr 105). Televisie was klein maar OK. Er is een machine voor dranken (zoals mineraal water) beneden in de lobby.

Top hotel op top locatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Het was wat warm op de kamer, maar liever te warm dan te koud

Lekkere douche met stevige warme straal, schoon,waterkokertje en koelkastje, lekker bed! Daarnaast de afstand tot de metro is echt top, zowel de central line (Queensway) als 2 andere lijnen (Bayswater) zijn binnen een paar minuten te lopen en dan ben je met 10 minuten bij musea, Oxford street of andere bezienswaardigheden. En de straat die vlak naast het hotel ligt heeft diverse eetgelegenheden ook voor ontbijt (aanrader Granier!) mocht ik nog een keer gaan zou ik zeker dit hotel kiezen!

• Beoordeeld op: 3 december 2016

zeer fijn en schoon hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

de prijs op booking klopt niet. hij stond voor 81 euro maar dat bleek 81 pond te zijn dat houd dus in 100 euro

de prijs kwaliteit verhouding was perfect. goedkoopste hotel op bokking maar echt heel erg mooi en zeer goede bedden

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Locatie is super, Notting Hill is dichtbij en een leuke wijk...
    • Tweepersoonskamer - Souterrain

Ontbijt is beperkt (maar er is genoeg in de omgeving) en kamer was erg klein en wat luidruchtig. We hadden wel pech met de locatie van de kamer (B10) naast de trap naar ontbijtruimte en toiletten, dus ook drukke weg!

Locatie is super, Notting Hill is dichtbij en een leuke wijk, Bayswater (Circle and District line) of Queensway (Central line) zijn op loopafstand! zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Fantastisch hotel, echt een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt is goedkoop en beviel ons niet heel erg. In de buurt zijn veel leuke tentjes waar je voor dezelfde prijs heerlijk en gezellig kunt ontbijten.

De kamer is heel rustig en prima ingericht. Wij hadden een kamer aan de kant van de tuin. Het raam kan open (vind ik altijd prettiger dan airconditioning, gezoem en zo). En de locatie is fantastisch. Het is een prachtige chique buurt met om de hoek een gezellige winkel/restaurant straat met supermarktjes om drinken en andere versnaperingen te halen. Het entree van het hotel is heel netjes en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Verder is het hotel gesitueerd in drie oude echt engelse panden. En dat maakt het toch wel speciaal.

De kamer is heel fijn, met een lekker bed en de locatie is...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De kamer is heel fijn, met een lekker bed en de locatie is top.

kleine kamer maar wel netjes

kleine kamer maar wel netjes

Tapijt in de kamer

Net en goed gelegen , rustig en nabij metro , aangename buurt

Kamer was klein maar wel schoon en prima ingericht, super...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamer was klein maar wel schoon en prima ingericht, super locatie.

Prima uitvalsbasis om London te bezoeken. Op 5 minuten loopafstand van underground Bayswater

USB opladers aanwezig, schoon. Vriendelijk personeel

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Prachtige locatie in super luxe buurt! Kamers waren brand schoon en personeel erg aardig.

Leuk hotel om terug te komen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bed iets te klein vor 2 personen.

Uitzicht van de kamer en de lokatie.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Personeel, locatie, schoon en leuk ingericht

Personeel, locatie, schoon en leuk ingericht

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

prettig verblijf vlak bij Hyde Park, alle metroverbindingen bij de hand

geen zitje in kamer

Uitstekende ligging, goed verzorgd, schoon

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Het ontbijt was erg simpel

Het ontbijt was erg simpel

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Ontvangst was heel hartelijk, al het personeel is super...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontvangst was heel hartelijk, al het personeel is super gastvrij. Metro halte is dichtbij, dus dat is erg prettig.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Aangenaam maar te kort...

Wifi kon beter

Prachtige locatie.

Ligging, hygiëne, ontbijt prima!

3 persoonskamer klein voor 3 personen

Ligging, hygiëne, ontbijt prima!

Prima ende top

Goede ligging

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Top hitel prima prijs kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Goede locatie op loopafstand van restaurant en underground

prima verblijf voor steentrip

geen hotelbar, zou een leuke extra zijn bij dit hotel

super ligging, eetgelegenheid in de buurt en toegang metro dichtbij

• Beoordeeld op: 28 september 2017

• Kleine Eenpersoonskamer

Tapijt op kamer was echt vies en oud. Kamer is echt heel klein

Wifi was helaas slecht.

Het bed en de badkamer waren perfect.

Prima locatie, schoon

Ontbijt matig

Prima locatie, schoon

Prima hotel met goede ligging voor een paar dagen Londen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Ontbijt was goed tegen een prima prijs. Kamers zijn netjes. Metro station om de hoek, leuke wijk met supermarkten, restaurants etc.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

• Kleine Eenpersoonskamer

Dicht bij metro. Prima voor het korte verblijf (1 nacht) . Koffie- en thee faciliteit in de kamer.

Kamer was erg klein, bed smal (1.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was erg klein, bed smal (1.40m). Personeel is professioneel vriendelijk.

Gunstig gelegen bij de metro, leuke en gezellige buurt.

Eigenlijk niets

Gunstig gelegen bij de metro, leuke en gezellige buurt. De bedden zijn wat aan de korte kant maar prima geslapen.

prettig hotel met uitstekende ligging
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamer was erg klein en de wifi werkte niet goed

de omgeving was perfect.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Geluid van kamers boven ons

ruim assortiment bij het ontbijt

grootte kamer

ruim assortiment bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Slecht wifi bereik. Klein bed, smal en kort( vriend is 1,95)

Locatie. Dichtbij hyde park en underground. Mooie buurt. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Het was nogal moeilijk om water in de waterkoker te krijgen .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Het was nogal moeilijk om water in de waterkoker te krijgen ... de wasbak was daar net te klein voor.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Comfortabel bed en goede centrale locatie.
    • Tweepersoonskamer - Souterrain

Vrij gehorige kamers, vooral in de basement. Elke deur die open of dicht gaat op de verdieping hoor je.

Comfortabel bed en goede centrale locatie.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

heeft zeker voldoende aan het doel beantwoord; een rustige overnachting in een schone omgeving

de temperatuur in de kamer vond ik lastig goed te krijgen

het is schoon en stil

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Ligging is uitstekend, vlakbij 2 metrostations (2...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ligging is uitstekend, vlakbij 2 metrostations (2 verschillende lijnen) Ideaal voor een verblijf tijdens een citytrip.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

De ligging van het hotel

De badkamer(douche) was klein,

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Perfecte locatie bij metro, winkels en Notting Hill.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Onze kamer was deze keer extreem klein. We konden amper onze koffers opendoen.

Perfecte locatie bij metro, winkels en Notting Hill. Stille straat

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Zeer goede locatie dichtbij metro en eetgelegenheden, maar...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Souterrain

Zeer goede locatie dichtbij metro en eetgelegenheden, maar toch rustig. Kleine kamer maar zeer netjes.

Voor een stedentrip is dit hotel super. Ook erg leuke omgeving.

Geen minpunten.

Kamer wel iets aan kleine kant, maar je brengt toch niet zo veel tijd door in je hotel. Verder super schoon en bedden lagen prima.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Top driedaagse in Londen

Badkamer net te krap.

Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Nette kamers en goeie ligging
    • Tweepersoonskamer - Souterrain

Zeer klein en geen licht als u een kelderkamer treft . Tv werkt niet

Nette kamers en goeie ligging

• Beoordeeld op: 1 december 2016