Beoordelingen over Lonsdale Hotel

4,1

3,9

4,8

4,9

Perfecte locatie, erg slechte kamer en badkamer.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er lagen nog bier dopjes en een oorbel op de grond, ook lagen er verschillende schroefjes en een moer her en der op de vloer van de kamer. Het bed kraakte al verschrikkelijk bij de minste of geringste beweging en het matras was al duidelijk zichtbaar doorgelegen. We wisten voor deze prijs dat we wat ouder en versletenere inrichting konden verwachten maar de hoeveelheid kalk en vuil in de badkamer verraste ons toch erg onaangenaam.

De locatie was ideaal

London is fantastisch. Lonsdale Hotel is een ranzig hok.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en eigen badkamer

Kamer (04 op de begane grond) alleen voor het oog schoon. Ruikt muf. Raam kan nauwelijks open. Vlekken op de muur. Stof in alle hoeken en gaten. Volledig versleten laminaatvloer met gaten. Krakkemikkig buro met rondom beschadigd fineer. Geen prullenbak. Badkamer op de kamer ronduit vies. Op het toilet van de badkamer kan je als volwassene niet fatsoenlijk zitten. Schimmel op alle plekken die je niet direct ziet. 2 handdoeken voor 4 dagen. Kamer is nooit tussentijds opgeruimd of een bed opgemaakt. Wij hebben niet meer dan drie woorden gewisseld met het personeel. Achter de receptie zat werklijk iedere keer als we de sleutel inleverden of ophaalde het personeel te bellen. Men keek nauwelijks op. Ik heb geen idee of we geboekt hebben inclusief ontbijt. Hierover hebben we ook geen informatie gehad bij het inchecken. Omdat alles zo tegenviel hebben we niet eens overwogen of nagevraagd of we konden ontbijten in het hotel. We hebben alle dagen buiten de hoteldeur ontbeten. Omdat het personeel geen enkel oog heeft voor de gasten en te druk is met bellen, hebben we niet eens de moeite genomen om een klacht in te dienen. Kansloos. Alles adem de sfeer van tegen zo laag mogelijke kosten, de locatie volledig uitmelken. We zijn blij dat we weer thuis zijn.

Wat ons het meest beviel was het naar huis gaan.

A nice hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ze hebben een handyman nodig. Outside it says "Handyman needed." You can say that again. Even the fixed jobs leave an amateurish impression. The building itself has enough potential to look so much better.

Geweldig vriendelijk personeel. Perfecte locatie vlakbij de metro. Klein park om de hoek! (Russel Square). Very friendly staff. Perfectly near the metro Small park, just around the corner.

Acceptabel voor een zeer kort verblijf.
    • Eenpersoonskamer - Basic

Douchecel & toilet op begane grond, zeer nauw en niet echt schoon. Wat kleine investeringen door eigenaar zou verblijf een stuk comfortabeler maken.

Prachtige wijk. Een kamer in het souterrain. Bed was goed en schoon.

• Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en eigen badkamer

Centrale ligging, schoon sanitair, schone handdoeken en bedverschoning zelfs bij een verblijf van 3 nachten. Mogelijk dat het niet druk was, maar geen overlast van andere bewoners gehad.

Een vieze smerige bedoeling.
    • Eenpersoonskamer - Basic

Alles aan dit verblijf viel mij tegen. De service was erg slecht. Ik heb nog nooit meegemaakt dat de receptionist(e) zo asociaal doet tegen de hotelgasten. Het hotel heeft geen wifi. En de kamer was echt een smerige bedoeling.

Schone lakens en sanitair. Prima voor enkel slapen. Verder niet te veel verwachten voor dat geld.
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en eigen badkamer

Vaker geweest dus weet wat ik kan verwachten maar dit is geen chique hotel en heeft geen voorzieningen behalve kamers om te slapen. De prijs is hierop gebaseerd. Wil je meer (vriendelijker personeel, modernere kamer, ontbijt) dan moet je voor meer geld elders gaan zitten.

Centraal in de stad tov mijn werklocatie

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

De wijk waarin het hotel ligt is prachtig
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Zeer onvriendelijk/onbehulpzaam personeel. Vieze kamer, oud, stinkt, oa geen toiletrol, niet aan te raden om naar toe te gaan

De wijk waarin het hotel ligt is prachtig

alles aan het hot was, vies, vuil, onderkomen, oud, alles...

alles aan het hotel

alles aan het hot was, vies, vuil, onderkomen, oud, alles kraakt, en dat voor deze belachelijk hoge prijs, jullie moesten jullie schamen!!!!, vooral de badkamer, als je het al een badkamer mag noemen!!

Londen is prachtig, maar bivakkeren in dit hotel is een afrader voor iedereen
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

bejegening personeel was slecht en onpersoonlijk. hygiëne in het hotel, de slaapkamer en badkamer was beneden alle peil. 2 veldbedden als bed. een tv die niet werkte, diverse lampen die niet werkten.

niet uitnodigend
    • Eenpersoonskamer - Basic

De ontvangst was behoorlijk chagrijnig, de trap naar boven echt te oud en vies en de kamer had geen toilet. Daarnaast zat er plastic om het matras wat niet comfortabel ligt.

De locatie.

Tijdens het boeken van deze kamer leek het alsof er een...
    • Eenpersoonskamer - Basic

Tijdens het boeken van deze kamer leek het alsof er een badkamer bij zat. Helaas was dit niet zo bij het inchecken, ik had dus een gezamenlijke wc en douche. De douche was te vies voor woorden. En als ik dit geweten had, had ik deze kamer nooit geboekt!! De site geeft een misleidend beeld over dit hotel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Verwacht je enige vorm van comfort of luxe dan zit je hier echt niet goed
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Vanaf het moment van binnenkomst. Vreselijk chagrijnige werknemers bij de receptie. Niet 1, maar elke keer wanneer er een ander zat waren ze in een rot bui. Behalve dit was het hotel echt vreselijk. Oud en muf.Het stonk. Schimmel in de muren. De bedden waren vreselijk oncomfortabel en doorgezakt. En de douches... de douches lieten misschien 10 druppels water door, per minuut. Deze ervaring was echt heel slecht.

De locatie. Er is een prachtig park in de buurt. En vanuit hier is het ook makkelijk om per metro te reizen

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Prima als je geen verwachtingen heby
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het douchegordijn stonk naar rook. Het tapijt op de trap en in de hal was rafelig en vies. Er lag ook een laag stof

De kamer zag er netjes uit, 2 b3dden met schone lakens En handdoeken met zeepjes. Douche cabine was basic met een straal die alle kanten op spoot maar prima te doen. Matrassen aan de zachte kant maar zeker prima. Kussen wat hoog en wat gehorig aan de straatkant maa't met oordoppen heb je er geen last van. Wc op de gang was prima.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Voor het geld kan je niet zeuren. Zou weer terug gaan voor een citytrip.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Wi-Fi werkte helaas een hele dag niet. Gelukkig heeft het hotel er naast open wifi ;) Het is een vervallen hotel. Maar dat zie je ook duidelijk terug in de prijs. Goedkoper dan dit kan bijna niet. Personeel is lichtelijk chagrijnig. Tassen achterlaten is op eigen risico

De locatie is echt perfect. Bij de familie/4-persoonskamer zit je op de benedenverdieping waar je weinig last hebt van het geluid. De kamer had alles wat je nodig hebt voor een citytrip. Bed, schone badkamer, stroom en TV. 24 uurs balie. Dit hotel is overduidelijk interresant als je midden in de stad wilt zitten en daardoor niet veel in je hotel wilt zijn, maar wel de basics wilt hebben.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Rampzalig
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Hygiene algemeen op de kamers traphal en gangen: triestig. Bloedluizen in matras die tijdens de nacht komen bloedzuigen. Personeel ging het oplossen door lakens te verversen. Uiteindelijk andere kamer gekregen. Personeel onverschillig

Vernieuwde gezamenlijke badkamer. Propere handdoeken en lakens

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Verblijf was zeer oncomfortable, ik ga daar nooit meer terug!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en eigen badkamer

Super slechte kamer gehad, matched totaal niet met foto's op de site. Te warm, ijzeren bedden wat absoluut not done is en de bedden deden kraken. Vieze kamers en douche!

Locatie was wel makkelijk te vinden

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Dit hotel was NIET voor herhaling vatbaar!!
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Alles: slechte/ geen ontvangst, ook erg onvriendelijk. Om 15u was onze oorspronkelijk aangewezen kamer nog steeds niet gepoetst. Een andere gekregen maar her interesseerde de receptionist duidelijk niet. Ook de badkamer was niet erg proper.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Niet voor herhaling vatbaar

Sanitaire voorzieningen

Kamer was wel voldoende groot.(enige positieve) Het plastieken bad'kotje' met ingesloten wc was oud en aftands en er waren geen handdoeken of shampoo.(gelukkig was er warm water) Het was wel proper, maar stokoud. Slecht bed met rampzalige, keiharde verenmatras waarop je iedere beweging vj partner kon voelen, en taaie kussens. Lakens waren wel proper. Het raam stond open en we hebben het maar wijselijk open laten staan omdat we schrik hadden dat het anders helemaal kapot zou gaan.(het zat helemaal scheef gezakt in het raam) Aan het onthaal een indische mevrouw die daar niet echt met haar goesting er zat. Smorgens indische meneer die wel behulpzaam was om ons een plannetje van London te geven. Geen aanrader! Ik heb een bewijs van betaling moeten vragen. Positief: vlakbij het british museum

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Tegenvaller.
    • Eenpersoonskamer - Basic

Stinkende gang, lawaaierige vuile kamer, personeel dat nauwelijks uitleg gaf. Echt geen aanrader dus.

Eigenlijk was er buiten de locatie niets echt goed aan dit hotel.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

ondanks de minpunten kun je voor dit hotel kiezen.
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Eén bed kraakte en piepte. De wanden zijn erg dun, waardoor je letterlijk hoort wat de anderen zeggen.

de prijskwaliteit verhouding is prima en we konden onze koffers achterlaten. Dat is perfect.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Zoek een ander hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en eigen badkamer

oud hotel, weinig comfort, geen lift, douche met een heel klein straaltje water, lekkende wc. Slechte bedden. Sanitair wel redelijk schoon, maar rest niet.

Locatie. We kregen een andere kamer toen de lekkende wc niet tijdig te verhelpen was.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De locatie is heel goed.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Mijn kamer was in de kelder en die was heel gedateerd. De weg naar de kelder via een vieze trap was niet te genieten. Het was even slikken. De tapijt is oud en vies. Het is ook heel luidruchtig s-avonds.

De locatie is heel goed. 200 m van The British Museum. Er zijn veel lunchrooms en patisserie in de buurt waar je kunt ontbijten en lunchen. Holborn metro station is 6-7 minuten lopen van de hotel. De beddengoed en handdoeken waren schoon. Iedere dag wordt gepoetst. De personeel was erg aardig. Ik had mijn eigen badkamer!!

Helemaal niet goed
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Alles was echt oud en zorgloos, helemaal vies met insecten en wij hadden de eerste nacht geen warm water

Om niet te gaan

zeer slecht. Het bed piepte!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en eigen badkamer

Niets, zeer slechte bedden waarvan 1 veldbed!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Pas op met boeken er zit hier een ader onder het gras..

Kamers

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

zeer slecht

alles

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Zeer slecht hotel.
    • Eenpersoonskamer - Basic

Zeer slecht hotel. Geen aanrader voor niemand.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

• Basic Driepersoonskamer

Faciliteiten, hygiene, personeel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Slecht familiebedrijf
    • Basic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Personeel was onbeschoft. Heeft van onze drank gedronken en de kamer maar half schoongemaakt.

De stad. Aan het hotel echt niets

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Voor 1 nacht prima locatie voor lage prijs met schone lakens en sanitair

Alles is oud en centrale ruimtes rommelig en vies

Redelijk centraal en voor prijs meer dan redelijk voor de locatie

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Al de rest

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Vieze badkamer

Vieze badkamer

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Camden hotel

Vrijwel alles. De prijs/kwaliteit verhouding was belabberd

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De kamer is oud, gehorig, opgekruld oud tapijt, geen...

De kamer is oud, gehorig, opgekruld oud tapijt, geen lampenkappen, warm/koud water stroomt niet goed, vloer liep scheef. Er was geen ontbijt, ook geen koffie of thee. Uit vrees voor bedwantsen heb ik m'n tas, schoenen en kleding op tafel gezet.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

De locatie.

De locatie. Verder had ik wel warm stromend water en schoon bed en toilet en ik had wifi op de kamer. Kost niets vergeleken met hotels in de buurt. Dan moet een mens ook verder niet zeuren.

• Beoordeeld op: 11 november 2015

Kamer rook naar vocht in de muren.

Kamer rook naar vocht in de muren. Inkomhal had een vieze geur. Brandalarm in de nacht en de receptionist slaagde er niet in om dit af te zetten, gedurende 1 uur buiten op de stoep gestaan tussen 2 en 3 am.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

Leuke straat op loop afstand van Covent Garden.

De foto van hotel en kamer bij boeken waren goed maar de werkelijkheid was teleurstellend slecht en armoedig.

Leuke straat op loop afstand van Covent Garden.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Kamer: - vloer was scheef. leg een fles water op de vloer en het rolt van ene kant naar de andere. zelfs wij rolden van de bed. - bed: matras was zeer slecht. we vroegen of we konden wisselen van kamer. waarop we op een zeer onbeleefde manier een njet kregen. we moesten maar eerst controleren voor we incheckten kregen we te horen. na hevige discussie en aandringen hebben we dan de volgende dag toch een andere kamer gekregen. daar viel het dan wel mee. - douche: de douche op onze verdieping was zonder slot!!

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Goede ligging, nabij British museum

Vies, vervallen. Geen kast op de kamer, geen waterkoker. Schimmel in de badkamer, kapotte stortbak wc, geen douchegordijn

Goede ligging, nabij British museum

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

De locatie en de buitenkant,

Wij konden de koffers niet achterlaten voor het inchecken. Het raam sluit niet goed en gaat zeer moeilijk open, Verpakkingsplastic over de matras maakt veel lawaai, De wastafel heeft twee aparte kranen voor warm en koud, maar mist een dop. Een van de lades van de kledingkast is in elkaar gestoord en ligt in de onderliggende lade. De deur kan niet goed van binnen op slot, TV werkt niet, Lamp in de gezamenlijke badkamer doet het niet, Bij klachten loop het personeel niet mee, maar zij bidden wel meteen een andere kamer aan.

De locatie en de buitenkant, Ondanks dat het vervallen is, was het zeer schoon. De voordeur op slot in de nachturen Bij klachten loop het personeel niet mee, maar zij bidden wel meteen een andere kamer aan.

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Wij kregen een kamer waarbij het beddengoed als een berg op...

Wij kregen een kamer waarbij het beddengoed als een berg op bed lag en de deur half in de deurpost hing. Alleen omdat de deur niet dicht kon kregen wij een andere kamer. Daar zagen de bedden er wel netjes uit maar de badkamer was duidelijk vuil met een hoop haren in de wastafel. Het was een goedkoop hotel maar het geld absoluut niet waard.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De douche mag beter meer druk op de kraan!

De douche mag beter meer druk op de kraan!!en de hygiëne

• Beoordeeld op: 14 december 2015

vies en slecht onderhouden

• Beoordeeld op: 30 september 2015

De vriendelijke behulpzaamheid van Reddy en Anna, de 2...

De foto op Booking.com matched absoluut niet met de daadwerkelijke kamers.

De vriendelijke behulpzaamheid van Reddy en Anna, de 2 receptionisten.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Toiletten vies, kamers ouderwets, gezamenlijke badkamer vies...

Toiletten vies, kamers ouderwets, gezamenlijke badkamer vies en vuil

• Beoordeeld op: 7 april 2015

locatie

alles was oud en vies

locatie

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Schoon en locatie

Schoon en locatie

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Lonsdale Hotel