Beoordelingen over Lord Kensington Hotel 3-sterren

38 Trebovir Road, Kensington and Chelsea, Londen, SW5 9NJ, Verenigd Koninkrijk

#754 van de 977 hotels in Londen

6,4

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Absolute aanrader voor een citytrip

Het bed was niet zo goed en de vloer van de kamer was scheef (?) waardoor het bed ook scheef stond. Niet super comfortabel dus.

Kamers waren niet groot maar voldeden prima. Alles was schoon en netjes, klein maar functioneel. De ligging is fantastisch, op iets meer dan 100 meter van de metro en diverse eetgelegenheden en een supermarktje. Verbinding naar de rest van de stad was super! Voor de mensen die zeuren dat ze geluid van de metro hoorden is het misschien beter om buiten de stad te verblijven in plaats van hartje Londen. Hotel is enkel gehorig bij dichtdoen van de deuren maar verder is het er erg rustig.

goed voor een aantal dagen maar geen enkele luxe dus prijs kwaliteitverhouding matig.

badkamer was summier, gordijnen lange oude lappen trekt veel stof aan, oud meubilair, dekbedden niet breed genoeg voor 2 personen beter 2 dekbedden per bed.

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 1 december 2017

De badkamer was klein maar functioneel. Prijs kwaliteit prima en waar vindt je een mooie schone kamer voor 135 euro voor 2 personen 2 nachten. Ik heb eigenlijk niets wat me écht tegenviel.

Er wordt nog geen ontbijt aangeboden maar dit wordt op 5 minuten lopen van het hotel ruimschoots goedgemaakt bij bv. Teck's en Costa. De afstand tot OV heel goed. Zowel bussen al U op 5 minuten lopen. Kamers schoon en recentelijk opgeknapt. Koffie en thee kostenloos aangeboden. Personeel vriendelijk. Als ik naar Londen toe ga, boek ik zeker weer dit hotel.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Voor 3 nachten, kan je de viezigheid net uitstaan... ga met vrienden hierheen, niet je vriendin.

Vieze kamer, smerig tapijt, stof op het plafond en in de gordijnen. Vlekken in de dekbedlakens. Zeer kleine en zeer zacht bed. Het zijn kleine kamers (dat is nog niet erg), maar wel dat er daardoor geen twee nachtkastjes zijn, twee stoelen om je kleding over te hangen of twee elektrische punten aan beide zijden van het bed. Geen airco, blij dat we in november in het hotel verbleven en het raam moet open voor frisse lucht anders is het enorm muf binnen.
Owja en er is geen ontbijt (gelukkig zit verder op 'Paul' wat zeer populair is om te lunchen). En het concept 'room needs cleaning' begrijpen de schoonmaaksters ook niet. Bij vertrek vraagt ook niemand hoe het was of er nog iets beter kan, dus ik vrees dat in de toekomst het hotel qua service niet beter wordt.

De locatie van het hotel (dichtbij goede restaurants en metro-station aan de rand van het centrum van londen) en dat de badkamer recent was opgeknapt en als enige schoon oogde. We hadden geluk dat we kamer 403 hadden, helemaal boven in het hotel, dus dan klinkt de metro die je voorbij kan horen komen relatief zacht.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Wij hadden alles wat we nodig hadden zonder onnodige luxe.

Dat we daar pas hoorde dat ze daar geen ontbijt hadden. Verder was alles goed en netjes.

Ontbijt, daar doen ze niet meer aan, maar was wel vermeld. Maar als je de straat uitloopt zijn er genoeg eettentjes waar je heerlijk kunt ontbijten.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima verblijf voor korte periode.

Ik had de zolderkamer dus uit de lift nog een (vrij smalle) trap op. Gelukkig niet veel bagage bij me. Kamer was prima voor 1 persoon, voor 2 personen vrij klein. Kon niet goed op de toilet zitten, fontein zat in de weg. Het was erg warm/benauwd, gelukkig kon er wel een raam open. Ik had met ontbijt geboekt maar tegen de tijd dat ik ging was dat afgeschaft, prijs was wel hetzelfde gebleven. Mijn kamer was nog niet klaar, maar kon wel mijn bagage achterlaten. Toen ik 's avonds terugkwam stond mijn weekendtas nog steeds op de bank midden in de lobby waar iedereen in en uit kan lopen. Er is wel 24 uur iemand aanwezig maar die zit niet altijd achter de desk.

De ligging. Metrostation op loopafstand. Winkels en restaurants in de buurt. Rustige straat. Hotel zelf en kamers schoon en netjes. Veel tv kanalen. Wifi aanwezig.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

We waren liever niet in het hotel

Kleine kamer, kamer was zekker 10 cm schuin over vloer van minder dan 3 meter. Badkamer was minimaal bemeten personeel was onvriendelijk. Over het algemeen niet het geld waard.

Locatie tov metro

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

De kamer en douche waren netjes.

De kamer en douche waren netjes. Elke dag verse handdoeken. De receptie is 24/7 open, je kan dus zo laat als je wil vertrekken en toekomen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel was gemakkelijk te vinden.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Locatie top, hotel mwha

De wc trok amper door en de bedden waren hard, lagen niet lekker. De vloer lijkt ook scheef en het is vrij gehorig. Personeel was niet heel onvriendelijk maar ook niet vriendelijk. Ik vind de prijs vrij hoog voor wat je ervoor krijgt

De locatie is top. Vlakbij het metrostation en ook winkeltjes en eettentjes in de buurt. Hotel zit in een rustige zijstraat van een wat drukkere weg.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Een verschrikkelijk slecht hotel,vies,lawaaiig en slechte bedden.

Midden in de nacht gingen de rookmelders af, het alarmnummer vd receptie kon niet worden gebeld omdat de hoteltelefoon niet was aangesloten. Onze kamer lag pal boven het metrostation en naast de lift, erg lawaaiig. Bedden sliepen slecht. De service was uitermate slecht en de receptionist onvriendelijk.

Niets was goed.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

prima voor alleen een nachtje slapen

geen ontbijt geboekt, kamer was klein, maar schoon...en gelukkig niet te warm.. WIFI gratis en werkt prima.

vlakbij de METRO, en leuke buurt, met leuke restaurantje en pubs

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Leuk en vriendelijk hotelletje

Kamer was erg klein en parkeren is een ramp. Jammer dat het hotel zelf geen parkeerplaats(en) heeft. Al zijn het er maar een paar. Lift stopt op 'tussenetage', dus je moet nog steeds de trap op.

Prima ontbijt. Had iets eerder open gemogen.

Goed hotel

Badkamer te klein en tijdens douchen weinig water.

Locatie, personeel

Kortbij Subway, leuk.
    • Vijfpersoonskamer (5 Volwassenen)

Te kamer was nogal warm.

Alles was netjes. Steeds propere handdoeken. Welkom met kleine kinderen.

Top locatie voor een weekend weg.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Goede lokatie voor bezoek aan London

Mooie niet te krappe schone kamer met goede douche en wc

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goede ligging van het hotel

Er was geen leeslamp bij het bed.

Verwarming

Verwarming

• Beoordeeld op: 18 november 2017

leuke buurt dicht bij metro

Het bed staat schuin naar 1 kant

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

top

top

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima uitvalsbasis voor London met metro om de hoek

Grootte van de kamer

Schone rustige en degelijke kamer met prima bed en brandschone douche en toilet. Hotel wordt dag en nacht bemand met een portier.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Faciliteiten hotel weinig tot geen, badkamer verouderd

Locatie van het hotel prima. Kamer volstaat met eigen badkamer.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

matig

ramen hebben kieren waardoor je liggend i bed de wind voelt...gehorig...verouderd interieur

bed was prima, vlabij Earls Court Underground

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Fijn, schoon voor een prima prijs
    • Basic Tweepersoonskamer met Eigen Externe Badkamer

Kamer was erg klein, toilet op de gang en het bed was erg bobbelig

Locatie was top, vlakbij winkels en diverse fijne restaurants en de metro

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

redelijk

Kamers zijn erg klein

Geen ontbijt mogelijk

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Goed hotel voor deze prijs

Geen lounge, geen ontbijt, kamer is zeer beperkt in ruimte.

De locatie is prima, dicht bij metrohalte, bedden schoon en prima.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Er was geen ontbijt

Het bed voor de 5de perswas zeer slecht

Er was geen ontbijt

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Bedden waren slecht.

Bedden waren slecht.

We hadden een kamer in het souterrain;

We hadden een kamer in het souterrain; langs waszakken en openstaande branddeuren. Het was erg warm op de kamer.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Basic hotel op een prima lokatie

Locatie is prima, kort bij de metro.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

bed was goed

bed was goed

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Net ontbijt met broodjes gewoon brood om te roosteren, een...

de kleine verwarming op kamer 602 kon niet uit en was niet uit te krijgen en met 5 personen op de grote kamer zou dat wel zeer prettig zijn. Raam van de badkamer was helaas ook dicht gemaakt maar de afzuiging werkte perfect. Had wel tijd nodig om de warmte en vocht weg te zuigen. Hier en daar op hogere plekken mogen de gordijnen wel eens gestoft of met de stofzuiger schoon gemaakt worden. De tuin mag wat onderhoud hebben om daar eventueel een koffie of thee plak te maken.

Net ontbijt met broodjes gewoon brood om te roosteren, een eitje , fruit of eventueel een klein toetje. Ook de mogelijkheid om muesli oid met melk te nemen. kamer netjes gemaakt na een dagje weg, elke dag schone handdoeken om te douchen. Koffie en thee zakjes ook bijgevuld op de kamer

• Beoordeeld op: 13 april 2016

summier ontbijt, dat evenwel regelmatig wordt aangevuld;

lawaai van metro tot 00.30 (het enige nadeel bij het voordeel)

summier ontbijt, dat evenwel regelmatig wordt aangevuld; hotel op 5 minuten gaans van metrostation met rechtstreekse verbinding naar zowel St Pancras-station als Westminster City; behulpzaam personeel (is familiezaak); in goedkopere buurt - met Salesbury-supermarkt 10 minuten gaans en locale Salesbury- winkel net om de hoek; vele snackshops in de buurt.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Nope

kleine kamer, ondanks dat ik om een hard matras had gevraagd was deze niet aanwezig sterker nog het bed was aan de linkerkant helemaal doorgezakt. Veel (dubieuze) vlekken op het tapijt. Geen ontbijt gehad aangezien mij niet verteld is waar ik deze kon krijgen. Mijn eerste vakantie in 22 jaar en door deze ervaring ook zeker mijn laatste voorlopig.

Nope

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Naast Earls court gelegen

Erg kleine kamers (12m2) Kamers zijn gehorig Ontbijt is erg karig: croissants, chocobroodjes, fruit, muesli, toast en hardgekookte eieren

Naast Earls court gelegen Meerdere restaurants, supermarkten en winkels in de buurt

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

De ligging van dit hotel is erg goed;

De kamer is erg klein, maar dat werd al op de site aangegeven dus het was geen verrassing. Hou rekening met het feit dat je de metro goed kunt horen op je kamer omdat je zo dichtbij het metrostation zit. Ik had daar geen last van, maar mijn vriend wel.

De ligging van dit hotel is erg goed;dichtbij metrostation Earl's court en het hotel zelf is erg school!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Omgeving is rustig en met voldoende restaurants.

Zeer kleine kamer. Personeel is niet klantvriendelijk, eenvoudig ontbijt.

Omgeving is rustig en met voldoende restaurants. Metrostation is in enkele minuten bereikbaar. Met de Metro ben je zeer snel in Londen centraal

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

De locatie en rustige straat zijn prima.

De kamer komt wat armoedig en onpersoonlijk over. Het ontbijt viel tegen: droge broodjes, jam, goedkope ham en een gekookt eitje. Weinig inspirerend. Had net iets meer verwacht voor bijna 200 euro met 2 personen.

De locatie en rustige straat zijn prima. Vlak bij metro Earls court. Het hotel ziet er mooi uit van buiten maar valt vervolgens van binnen wat tegen. Onze kamer was in het souterrain. Kamer en douche waren netjes schoon.

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

het ruilen naar een andere kamer nadat wij dat gevraagd...

het ontbijt was niet slecht maar viel wel een beetje tegen, alhoewel het goed werd aangevuld lag er niet veel, b.v. telkens maar 4 sneetjes toast op een bordje. en de kwaliteit was ook niet je van het maar er was wel van alles wat zoals broodje,croissant, jus, kaas, worst, jam, ei, cereals, etc. jammer dat er alleen gekookte eieren en geen engels scrambled eggs o.i.d was. geen wc-borstel bij de wc.

het ruilen naar een andere kamer nadat wij dat gevraagd hadden! heerlijke douche! goede schoonmaak elke dag!!

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Het openbaar vervoer m.

Het eten best veel uitgeprobeerd maar te duur voor de kwaliteit. In voorgaande jaren was de prijs/kwaliteit verhouding veel beter.

Het openbaar vervoer m.n. de metro, alleen best wel erg duur.

• Beoordeeld op: 18 april 2015

De gevel van het hotel heeft cachet.

De kamer kijkt uit op de open metro. Er was permanent lawaai van stoppende en vertrekkende metrotreinen en werken in het station. De matras had overal bulten. De badkamers was niet schoon. Er was slechts één (bad)handdoek voor ons beiden. Brood, gekookte eieren en toespijs waren er niet meer toen we om 8,00 u in de ontbijtkamer kwamen. Na 10 minuten kwam een vrouw (met de eigenaar) morrend brood brengen en eieren koken. Ook de andere gasten waren niet tevreden over het ontbijt. Het zgn "continental breakfast" hebben we niet gezien. De man aan de balie sprak een (voor ons) onbegrijpelijk Indisch-Engels.

De gevel van het hotel heeft cachet.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Vriendelijk personeel, comfortabele bedden, lekkere douches,...

Kamers zijn klein, maar dat maakte niet heel veel uit omdat we toch veel weg waren.

Vriendelijk personeel, comfortabele bedden, lekkere douches, lekker en gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 11 maart 2015

de buurt is goed, de kamer is goed, wel even wennen aan het...

personeel is ietsje routinematig, beetje slecht Engels en niet proactief Vraag bv. een "ömzetstekker ". en krijg eerst een defecte mee, die na omruiling weer in de la bij alle andere gegooid wordt.

de buurt is goed, de kamer is goed, wel even wennen aan het geluid van de ondergrondse. De prijs aan de hoge kant, in de buurt krijg ik hetzelfde voor 2/3 van die prijs

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

lawaai underground

lawaai underground kamers klein

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

alles perfect

het weer :)

alles perfect

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Simpel ontbijt, maar werd goed bijgevuld.

Er was geen plek om 's avonds even te zitten.

Simpel ontbijt, maar werd goed bijgevuld. Prima bed.

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Rust

Ontbijt te weinig en het duurde veel te lang voor alles was bijgevuld. Op de kamer was het vuil slecht gepoetst.

Rust

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

Prijs, locatie.

Prijs, locatie.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Locatie is dicht bij de de metro en fast food ketens.

Locatie is dicht bij de de metro en fast food ketens.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

heel erg schoon

er was helaas geen leeslampje en dat is voor mij erg belangrijk !

heel erg schoon

• Beoordeeld op: 10 november 2015

De locatie is perfect, om de hoek van underground Earls...

De locatie is perfect, om de hoek van underground Earls Court. Schoon. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Hotel dicht bij het station.

WiFi in de kamers aan de achterkant van het hotel slecht.

Hotel dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

Ontbijt, zeer kleine badkamer,

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Great location and super friendly staff

Great location and super friendly staff

• Beoordeeld op: 24 januari 2015

Goede ligging

Kleine Kamer 1 bed had zeer slecht matras (kuil)

Goede ligging Dichtbij metro station Nette buurt

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.