Beoordelingen over Maitrise Hotel Maida Vale - London 3-sterren

53-59 Kilburn High Road Maida Vale, London, Camden, Londen, NW6 5SB, Verenigd Koninkrijk

#778 van de 1.030 hotels in Londen

Nooit meer
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Bij aankomst erg vervallen hotel, erg aan renovatie toe. Personeel was vreselijk onaardig. We hadden een executieve kamer geboekt, helaas was de kamer dat we kregen ontzettend klein. Er was een badkamer waar de douche en wc ruimte inelkaar loopt. Ivm mijn diabetes heb ik bij navraag tot nu toe in alle hotellen minibaar/ koelkastje gekregen (als ik niet mee kon boeken /was als extra op kamer als service). Bij omschrijving van deze executieve kamer stond dat er wel minibar aanwezig was. Bij navraag was er in kamer geen minibar aanwezig, ze wouden ook geen moeite doen het kamer te geven welke het wel had. Ik moest via mail de management aanspreken!!! Oo kamer was alles erg rommelig. Grote bank midden in kamer. Alles erg stoffig, oud... Kastje open gedaan en er was een minibar aanwezig:-). Echt om te lachen... Bed was aangenaam, maar omdat de rest zo vies was alleen van bed gebruik gemaakt. Badkamer was vreselijk, vol vlekken, haren... Onrtbijt was erg beperkt. Personeel weerom erg onvriendelijk...We worden als klein kinderen aangesproken. Personeel spreekt beperkt Engels, communicatie is een ramp.... We komen hier nooit meer terug. Hotel is geen drie sterren waard. Ik adviseer iedereen 5 pound meer te betalen en een betere hotel voor diezelfde prijs zoeken...

Het locatie is perfect. Overal bus en metro verbinding. Tegen over hotel supermarkt. Bedden liggen goed. Airco doet goed.

teleurstellend
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

De kamers was belachelijk klein, kleiner dan op foto dus hou hier rekening mee. De badkamer bij ons was ook klein, er was gewoon een putje in grond (geen douchebak, geen cabine niks zie foto). de vriendelijkheid van het personeel viel mee. Wij hadden "verse" kussen waar een bloedvlek opzat. Ik had meer verwacht als ik de foto's zag en van een Best Western. Ik zou aanraden om ergens anders te boeken en iets meer uit te geven.

DE locatie was heel handig.Dicht bij metro en busstation. Het ontbijt was voldoend maar snel uitgeput.Het aanvullen hiervan gebeurde maar matig.

ontbijt was oke, maar de hygiëne en locatie waren meer dan TOP!
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Het ontbijt was niet geweldig, geen Engels ontbijt. maar de broodjes, beleg en sappen waren prima!

De locatie is perfect te bereiken met de metro en met een min of 5 a 10 ben je in het centrum van Londen! tegen over het hotel ligt de Starbucks! het personeel mag wel iets vriendelijker ogen, maar toen ik vroeg met een kamer met raam, omdat ik per ongeluk een kamer had geboekt in de kelder, vertelde ze mij dat ze ons al een kamer had gegeven met raam! TOP! heb hier heerlijk schoon, stil en comfortabel kunnen overnachten!

ZEER GOED.

Nihil

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel ligt vlakbij metrostation Kilburn Park met directe verbinding naar Piccadilly Circus. Verzorgd ontbijt.

Goede locatie, goede prijs-kwaliteitsverhouding
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Continentaal ontbijt is beperkt (maar 1 soort vlees en kaas), smalle bedden, moeilijke communicatie met personeel, vuile kinderstoel

Goede locatie, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Ontbijt was matig en er zat een grote vlek in de douchebak.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt was matig en er zat een grote vlek in de douchebak. Personeel was niet heel vriendelijk en er was geen ruimte om je koffer veilig achter te laten.

Goed hotel, was gewelding geweest als het bed niet zo hard was.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Het bed was echt verschrikkelijk. Te hard, vrij smal en je voelde de springveren. Met een extra deken was het net te doen, maar het lag niet echt comfortabel.

Het hotel zag er netjes uit, ontbijt was heerlijk en de medewerkers waren echt heel vriendelijk! Kamers waren prima, groot genoeg en schoon. Prima voor een stedentrip!

• Tweepersoonskamer - Geen Raam

Flexibel (wij arriveerden tegen 1 uur 's-nachts), vriendelijk, prima ontbijt met veel keuze en opties, genoeg ruimte in de kamer voor de koffers, lekker bed, schoon en prima locatie op 3 minuten van het underground station Kilburn Park.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Ontgoochelend
    • Exclusieve Suite

De suite beantwoorde helemaal niet aan de omschrijving. Op uw website stond: een ruimere kamer dan de meeste in Londen . Een suite van 25m². De kamer opervlakte was net geen 19m². Geen luxe meubelen en luxe tijdschriften zoals werd aangekondigd.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ontbijt was wel oké.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Ontbijt was wel oké.. ik miste helaas meer opties voor veganisten. Kamer vond ik erg tegen vallen voor een 4 sterren hotel tv verbinding was erg slecht en de airco maakte veel geluid

We zijn beter gewoon van best western
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Heel kleine kamer zonder raam, dunne muren en een afzuigsysteem dat veel lawaai maakt. Ontbijt heel basic : voor een cappuccino of een spiegelei moet je bijbetalen.

Vlakbij metro met goede verbinding

De kamer is mooi ingericht
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

De muren zijn erg dun. Je hoort precies wat de anderen in de kamer naast je doen. We hebben een hele nacht wakker gelegen omdat de mensen in de hal deuren op en dicht deden. Verwarming stond automatisch op 31 graden, wat bizar is. Badkamer is niet echt schoon. Kamer is erg klein, ook al hebben we een grotere kamer geboekt.

De kamer is mooi ingericht

Teleurstellend
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

De kamer was erg klein en niet wat we geboekt hadden en uiteindelijk voor betaald. Bezwaren werden afgedaan dat alles bezet was en we ons tot de manager moesten wenden per e-mail. Dit was niet mogelijk dus geen tegemoed koming.

Ontbijt was oke

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Zeker een aanrader.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Prima hotel op een goede locatie in een niet al te drukke buurt. Vlakbij overground en underground stations. Goede isolatie dus je hebt geen last van het verkeer buiten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uitstekend!
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Geen Raam

Het bed was misschien iets te zacht. Maar dat is persoonlijk. Kan voor iedereen anders zijn. De ligging mag misschien iets centraler gelegen zijn. Met metro reisde je altijd minstens een kwartier naar de bekende trekpleisters.

Het lekkere ontbijt, het vriendelijke personeel en de zalig goede douche.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

De hulp van het personeel om vlug een andere kamer te vinden.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Wij kregen een minuscule kamer inclusief badkamer van 8 m² met een bed tegen de wand geschoven van 140 cm breed en een minuscule plaats naast en achter het bed. Ik lijd aan claustrofobie en dit was de allereerste maal dat het onwel-gevoel zo vlug bij me opkwam in deze uiterst kleine kamer met minimale badkamer.

De hulp van het personeel om vlug een andere kamer te vinden. We kregen een veel grotere kamer, weliswaar met uitzicht op vuilbakken in een achterbuurt maar de kamer was merkelijk groter en de gordijnen konden gesloten worden.

Het ontbijt was goed.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

De hygiëne van de kamer viel tegen en de kamer/badkamer waren zeer klein.

Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk. Super dichtbij de underground.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Aanrader !
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Geen Raam

Onze eerste nacht verbleven wij in een prachtig mooie kamer, ruim en uitgerust met al wat je je kon wensen. Enige minpuntje was dat deze kamer in de kelder gelegen was zonder raam. Verluchting was wel in orde en door grote spiegel gaf het ook indruk van ruimtelijk gevoel. Zonder problemen hebben ze er voor gezorgd dat we volgende nachten een kamer kregen met uitzicht. Deze kamer was minder luxueus en klein maar verder tip top. Lekker ontbijt!

Matig hotel goed om enkel dagen te verblijven , maar voor ons niet voor herhaling
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Geen Raam

Toiletbril ging stuk tijdens ons verblijf en werd niet vervangen , als best vervelend .

Ontbijt viel wat tegen weinig keuze Kamer raam kon niet open enkel airco Dus daarvan constant enig lawaai hinder doordat temp te hoog is in de kamer heb je de airco aan als je op de kamer bent Wij hadden liever gehad dat het raam open kon frisse lucht , is aangenamer

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima locatie, maar blijf uit de kelder!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Geen Raam

We hadden een kamer in de kelder. Dus geen daglicht of frisse lucht. Het rook er enorm naar schimmel en de airco was de enige 'frisse lucht' die er binnen kwam. Voor €400 voor 3 nachten in een kelder te worden gestopt.... Ik vind dat erg prijzig!

Locatie en het ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Mijn nichtje en ik hebben genoten en vonden dit een goed hotel.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Het uitzicht viel erg tegen. We keken boven op een dak. We hebben niet naar buiten gekeken want het gordijn kon niet omhoog. Dit vonden wij niet erg omdat het uitzicht niet mooi was en wij s avond pas in de kamer kwamen en s morgens vroeg weer vertrokken waren om de stad te verkennen.

er was geen bad maar de regendouche maakte het goed. Het bed was heel groot, tussen hard en zacht in, een heerlijk bed dus. De 2de persoon moet niet mollig zijn om in bed te komen is de ruimte erg krap. Heerlijk thee en koffie zetten op de kamer. Er was een haardroger aanwezig. verder een kluisje en goede ruimte voor de kleding op te hangen. We hebben wel direct bij aankomst aangegeven dat we geen kamer wilde zonder raam. Dit werd meteen ingewilligd. Ook al konden we niet naar buiten kijken, een raam geeft toch een ruimte gevoel.

Ligging is erg goed, vlakbij metro station.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Welkomstdrankje was beloofd als 'genius' maar hebben we niet gekregen. In onze kamer bleken er toch wat mankementen zoals loshangend stopcontact en loshangende wc rolhouder. Regendouche maakte meer de badkamer nat dan onszelf en kraan aan de lavabo was ook onhandig geinstalleerd zodanig dat er meer water langs dan in liep. Ook het feit dat we eerst door een heel doolhof van gangen moesten, trapje op, trapje af, vooraleer aan de kamer te geraken, was niet echt handig...

Ligging is erg goed, vlakbij metro station. Ontbijtbuffet had zeker voldoende keuze en was vers.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prima ontbijt, vers en veel keuze en vriendelijk, flexibel...
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Geen Raam

Smoezelige badkamer, verkleurde gele randen op toiletbril. Draaiknoppen douche vallen kapjes af. Het klimaat in de kamers is onprettig en de airco blaast in je gezicht als je op bed ligt.

Prima ontbijt, vers en veel keuze en vriendelijk, flexibel personeel.

Super vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Snel benauwd in kamer en ontbijtzaal. Maar in april geen reden om daar weg te blijven.

Super vriendelijk personeel. Metro dichtbij. Prima uitvalsbasis om Londen te verkennen.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ideaal hotel voor uw citytrip!
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Ons vuilbakje in de badkamer was nog niet geledigd bij aankomst. De dag erna werd dit wel gedaan. Dit zijn eigenlijk slechts details.

Het ontbijt was verrassend veelzijdig en de ligging is echt ideaal (dicht bij de metro). Dit hotel oogt ook zeer chique.

Zeer matig. Hoe komen ze aan 4 sterren?
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Muffe geur in de kamer, raam kon niet open. We keken uit op een muur. Na klagen een iets betere kamer gekregen. Dat is ook het enige waar het personeel mee geholpen heeft. Geen mini bar. Kalkaanslag in de badkamer. Ontbijt zonder scrambled eggs, verder ontbijt wel redelijk.

Locatie, 15 min met metro van centrum

• Beoordeeld op: 9 december 2016

goed genoeg om 1 nacht te zijn, maar ik ben er in totaal een week geweest dan valt het vies tegen.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

stofzuigen tijdens het ontbijt elke ochtend. Schimmel overal in de badkamers, vooral bij de wasbak en douche, de wc zo strak naast de muur dat je er amper comfortabel gebruik van kon maken. Kamers vrij smerig (3 x andere kamer gehad).

Ontbijt goed.

het was kort; wij komen hier wel terug !
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

vensters waren wat vuil... maar dat stoorde ons niet echt

het ontbijt was heerlijk

Receptionist was rude.

Receptionist was rude.

Tegengevallen m
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Geen nieuwe en schone handdoeken niet de kamer schoon gemaakt

Ontbijt karig geen eitje geen spek

Prima hotel voor deze prijsklasse

Dicht bij de metro

het was prijs kwaliteit goed
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

het was prijs kwaliteit goed er werd hun best gedaan ontbijt kon iets meer "english" zijn

Bedden lagen prima

Personeel, ontbijt, kamer

Bedden lagen prima

We hadden een suite geboekt, die vond ik erg klein in...
    • Exclusieve Suite

We hadden een suite geboekt, die vond ik erg klein in verhouding met de prijs voor een nacht. Hij lag wel rustig aan de achterkant .

Rustige omgeving;

Geen minpunten

Rustige omgeving; comfortabele kamer. Zouden hier weer zo weer terugkomen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Perfecte uitvalsbasis, vlak aan underground kilburn park

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

ontbijt: lekker
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

hadden kamer zonder venster...

ontbijt: lekker king size bed: heerlijk

De meeste kamers hebben geen raam.
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

De meeste kamers hebben geen raam. Wel airco.

Airco was moeilijk regelbaar en jammer dat het raam niet...

Airco was moeilijk regelbaar en jammer dat het raam niet openkon. Kamer met twee aparte bedden in de kelder?

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed ontbijt alleen slechte en smalle tweepersoonsbedden
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

De bedden hadden wat groter en desnoods los van elkaar gekund

Kan beter

Onbeleefd personeel

Goed bed

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Plezierig verblijf
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Kamers licht gehorig, plaats wastafel

Mooie kamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 april 2017

te veel herrie op kamer (constante brom)
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Geen Raam

te veel herrie op kamer (constante brom)

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ontvangst aan de balie was maar matig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Bedden - Geen Raam

Ontvangst aan de balie was maar matig.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Ontbijt, personeel en locatie (dichtbij metro) was goed!
    • Tweepersoonskamer - Geen Raam

Bed was erg slecht, kamer zonder raam geen aanrader.

Ontbijt, personeel en locatie (dichtbij metro) was goed!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Heerlijk genoten van een stedentrip, makkelijk bereikbaar vervoer door heel londen met ov kaart
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

kamer vond ik wel erg klein.

Kamer was schoon en mooi. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 9 mei 2016

aardige personeel

Kleine kamers, zeer stoffig, beperkte ontbijt en geen magnetron beschikbaar na sluiting restaurant, want best onhandig is als je een baby hebt.

aardige personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Erg vriendelijk personeel, prima kamers super dichtbij metro...

Eerste nacht hadden we een kamer zonder raam, maar de nachten erna hebben we een andere kamer gekregen.

Erg vriendelijk personeel, prima kamers super dichtbij metro en bus

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Het ontbijt was goed.

Dat de kamer klein was is op zich geen probleem, maar omdat er een grote tweezits bank op stond, die de weg vanuit het bed naar de badkamer en uitgang van de kamer versperde. Moesten ons in bochten wringen om er door te kunnen.Buiten dat is het gevaarlijk wanneer men snel de kamer moet verlaten bij incidenten.

Het ontbijt was goed. De ligging van het hotel was prima.Hotel op zich was ook prima behalve de kamer.De metro is op 3 minuten loop afstand van het hotel

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goede ligging,...

badkamer was niet echt proper te noemen, tamelijk veel straatlawaai, ramen konden niet open waardoor geen frisse lucht binnenkon, alternatief was airco maar deze maakte tamelijk veel lawaai

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goede ligging, mooie kamer, goede douche

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Busstop 16 voor het hotel.

Kamer 129 was onder in de kelder. Verder weg kon niet! Niet warm te stoken. Wij voelden ons weg gestopt! Slecht internet!

Busstop 16 voor het hotel. Ontbijt was goed. Koffie daar in tegen weer niet goed.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

wij hadden de executieve room en die had een extra groot...

het ontbijt was continentaal en er was niet echt veel keus, we hebben een warm engels ontbijt bij besteld en dat was best wel duur, 25,10 pond voor 2 personen en was zelfs niet volledig en ook niet in buffet

wij hadden de executieve room en die had een extra groot tweepersoonsbed, voor de rest was de kamer niet echt groot en de badkamer ook niet maar was wel heel proper, om alleen maar te overnachten was het goed genoeg

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Leek wat ver uit het centrum.

Beetje kleine kamer, wel compleet.

Leek wat ver uit het centrum. Maar 3 minuten lopen en 15 minuten Underground en je bent bij alle gezellige en bezienswaardige plaatsen.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Het hotel was vlakbij een metro station.

Eigenlijk niets. De kamer was wel erg klein, maar alles stond er in. Het is geen kamer om heel de dag in te verblijven.

Het hotel was vlakbij een metro station. En met de metro was het 15 minuten naar het centrum. Ook was er een treinstation (overground) tegenover het hotel en kwamen er veel bussen langs.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Ligging vlakbij metrostation en bushalte.

We kregen eerst een kamer zonder raam in een kelder. Een eng donker hol.Terug naar receptie en toen gelukkig wel een kamer met raam gekregen. Volgende dag waren handdoeken weggehaald(hoewel we ze opgehangen hadden,zodat ze niet gewisseld hoefden te worden), maar geen nieuwe gekregen. Beetje onhandig als je om middernacht in je kamer komt.Na een half uur wachten kwam de nachtportier uiteindelijk nog met twee kleine handdoeken aan.

Ligging vlakbij metrostation en bushalte.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Ligt dicht bij een metrostation.

Bouwvakkers zijn de buitengevel aan het renoveren. Effe schrikken als je de gordijnen open doet. Maar ook dat moet gebeuren. Raam kan niet open,maar na even zoeken een airco gevonden!

Ligt dicht bij een metrostation. En schoon

• Beoordeeld op: 28 april 2016

kamers ok

restaurent: enkele menus waren er niet alarm is tweemaal afgegaan tijdens twee nachten

kamers ok

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Dat we geen raam in onze kamer hadden en dit niet goed...

Dat we geen raam in onze kamer hadden en dit niet goed aangegeven stond. Wij wisten dit niet en dat was wel een tegenvaller.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Prima kamers, gezellige inrichting en goede bad/douche...

Het 2-persoonsbed was nogal aan de kleine kant.

Prima kamers, gezellige inrichting en goede bad/douche voorzieningen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Ontbijt was goed, misten de 2de en 3de dag de kaas.

Ontbijt was goed, misten de 2de en 3de dag de kaas. Kamer in souterrain heeft geen raam.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

design

badkamer was niet goed schoon,

design personeel dicht bij 2 metro stations en aan winkelstraat (volksbuurt) personeel is behulpzaam

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

De kamer en het personeel

Kwaliteit ontbijt goed maar onhandige logistiek waardoor lange wachtrij bij toaster en ingang.

De kamer en het personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Het hotel ligt erg centraal.

Het hotel ligt erg centraal. De bus stopt recht voor de deur en metro station is om de hoek. De kamers zijn netjes, modern en schoon.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Prijs/kwaliteitverhouding voor Londen.

Geen raam in hotelkamer. Best ver van het echte centrum van Londen.

Prijs/kwaliteitverhouding voor Londen. Goed bereikbaar met de metro.

• Beoordeeld op: 12 februari 2015

locatie

veel kinderziektes in het nieuwe gedeelte. Kamers erg koud.

locatie

Er zijn ook 28 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.