Beoordelingen over Manor House Hotel Guildford 3-sterren

Gebaseerd op 1941 beoordelingen over dit hotel

6,4

6,1

Zeer matig

Ontvangst (Alsof je niet welkom was en 15 pond extra omdat we er om 14.00 uur ipv 15.00 uur waren) Ontbijt (keuze tussen brood met jam of ongezond Engels ontbijt). Voor 2 personen te weinig handdoeken. Namelijk totaal 1 grote en 1 kleine.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

blij dat het voor een nacht was, maar nooit meer. Laat je niet vangen door mooie foto van gebouw

Ontbijt ondanks verwarmingselementen volledig koud, koude omelet, koude champignons. Fruitsla die precies al 2 dagen geleden was gemaakt. Er waren werken aan de gang voor vernieuwing en restauratie, als je echter de kitscherige uitstraling bekeek was niets goed afgewerkt. Mijn vriendin wou douchen, nam de doucheslang in de hand en heel de slang kwam uit de muur + geen warm water

niets beviel ons, een maal geboekt, nooit meer. Totaal af te raden voor oudere mensen. Geen lift, ben 70 met knieproblemen, had kamer 6 en moest 58 treden maken om mijn kamer te bereiken. Kamer redelijk, badkamer een ramp, koud water, glad bad om in te stappen, geen handdoeken voorzien bij aankomst.

Heel erg jammer dat men druk bezig was met een algemene...

betere informatie

Heel erg jammer dat men druk bezig was met een algemene renovatie. Hierdoor waren meerdere onderdelen van het hotel niet goed beschikbaar Ook erg jammer dat er vrijwel geen communicatie of informatie werd verstrekt over de overlast die de renovatie met zich mee bracht

Jammer van de negatieve punten want met een beetje meer zorg en aandacht veel geriefelijker.

Badkamer was niet echt schoon, het water liep slecht weg. Tafeltjes bij het ontbijt waren erg wiebelig, 2x verhuisd naar een ander tafeltje. Peper en zoutvaatjes waren allemaal leeg en er werdt bijna niet afgeruimd nadat mensen klaar waren. Bestek en koffiekopjes niet echt schoon.... Oke er wordt verbouwd maar dat wil niet zeggen dat je de rest maar moet laten versloeren.

Ruime kamer

Potentie maar momenteel goedkope renovatie en beperkte service komt sfeer niet ten goede.

Sfeer in het complex. Bouwvakkers, personeel, directie of bezoekers sauna, gasten liep allemaal door elkaar geen duidelijk onderscheid. Ontvangst desk zag er provisorisch uit. Renovatie ziet er goedkoop uit. Veel zaken waren niet goed afgewerkt, buitenkant de bakstenen tegels zie je erop geplakt, in slaapkamer bijvoorbeeld verlichting los, geen drempel badkamer slaapkamer, kan een nat tapijt worden, douchecabine niet optimaal benut, hoorde doorspoelen toilet bij boven buren. Kortom een professionele blik op de renovatie en ontvangen bezoekers zal Manor House ten goede komen. O ja men wist niet dat er in de buurt gewandeld kon worden. Op 500 meter van huis is een parkeerplaats met cafetaria en startpunt van vele mooie wandelingen.

Relatief lage prijs, dat er een zwembad en sauna is. Dichtbij prachtige wandelingen.

Fawlty Towers is nog beter! Vergane glorie...

Alles... Een beetje vergane glorie. Overal zijn er renovaties bezig hoewel er niet veel mensen aan het werken waren. Het ontbijt was niet lekker en in een aftandse refter. In de omgeving is niks te doen of te zien, je moet al naar de stad Guildford rijden om iets te zien/doen. Het zwembad en de spa zagen er ook al even aftands uit. De kamers kunnen wel een grondige kuisbeurt gebruiken!

Het uitzicht op de tuinen en omgeving is heel mooi.

fawlty towers 2017

hotel was bouwwerf, werden gewekt door bouwvakkers, die aan de buitenkant van de kamer aan het werk waren. A room with a view bestond uit bouwmaterieel, emmers met cement ipv prachtig park, zoals geadverteerd. Het ergste was het totaal gebrek aan hygiene, schimmel in het zwembad, zand op de bodem van het zwembad, dat in weken niet gereinigd was. Personeel was waarschijnlijk wel van goede wil, maar totaal onbekwaam...Het is een schande dat booking.com dit hotel adverteert...wij willen wel eens teruggaan als de bouwwerf verdwenen is, maar tijdens de bouwwerken zouden er geen kamers meer verhuurd mogen worden. Het argument dat de prijs rekening houdt met de bouwwerken, is een belediging voor klanten, die op vakantie gaan en hun jaarlijkse vakantie verpest zien door puur winstbejag van booking.com. We hebben dan nog bijbetaald voor een dinner bij aankomst, terwijl de helft van de spijskaart niet beschikbaar was. Nu weten we waar John Cleese zijn inspiratie vandaan komt. Dit was een schande...

omgeving was mooi

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Schone ruime kamer met goed sanitair. Personeel was niet erg service gericht.

Het personeel deed zijn best maar de service hield niet over. Bij aankomst was de receptie onbemand en hebben we iemand moeten zoeken. Dat er verbouwd werd was vooraf bekend gemaakt. Hier hebben we geen last van gehad.

Ruime, schone kamer met prima douche. Ontbijt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Rustig gelegen maar geen aanrader.

Het hotel was half klaar, de greep van de douche viel meteen uit de muur. De kamer lag een lang stuk lopen met trappen verwijderd van de (tijdelijke) ingang. Verlichting in de kamer bestond uit drie spots boven een hemelbed, en een hanglamp. Geen licht en lichtknop voor het tweede bed aan het andere eind van de kamer. Het tweede bed was een uitgeklapt bankbed bestaand uit een plank met een dunne matras, dus erg oncomfortabel.

De ligging van het hotel

Niet doen.

Hotel zit midden in een grote renovatie. Restaurant en bar regelmatig niet open. Airco werkt niet en de hele omgeving is een bouw put.

Het personeel bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Misschien wordt het beter nadat de renovatie is afgelopen

Grote vlek op de bedsprei, geen warm water op de kamer. Manager was onvriendelijk, zelfs arrogant toen ik die tekortkomingen meldde. Uiteindelijk andere kamer gekregen. Renovatie werd 1 dag voor onze aankomst gemeld. Indien ik dit had geweten bij de boeking, had ik wel iets anders gezocht...

goeie ligging

Voor wie graag onvriendelijk behandeld wordt als je reden hebt tot klagen.

Waar moet ik beginnen? Ik boekte een twin room en kreeg een family room aangerekend (met een dubbelbed en een klein extra bedje) . Op het deken van het tweepersoonsbed zat een vlek zo groot als een pannenkoek en in de badkamer was er geen warm water. Toen ik naar de receptie ging om daarover mijn beklag te doen, haalden ze er de baas bij: een onvriendelijke mevrouw die mijn neus bijna afbeet. "Een vlek? Dat geloof ik niet". "Geen warm water? We hadden problemen met de waterpomp maar dat is opgelost". In plaats van de problemen proberen op te lossen wil ze mijn geld terug geven zodat ik het hotel zou verlaten. Aangezien dat, gezien het tijdstip, geen optie meer was en zij ook niet bereid was voor mij een ander hotel te zoeken, is ze dan maar meegestapt naar de kamer. Toen ze de vlek zag, vond ze een vlek op een deken toch wel geen reden om te klagen... Dat er geen warm water was, kon ze niet ontkennen en uiteindelijk heb ik een andere kamer gekregen, eentje met één bed, maar aangezien ik door omstandigheden toch alleen was kon mij dat niet schelen. De kamer was net gerenoveerd, alles was proper en er was warm water. Na aandringen heb ik een korting gekregen van £10 (op een som van £103, dus héél veel was dat niet, maar goed - ik vond dat billijk) Ik was ook niet de enige uit onze groep die reden had tot klagen. Op de dag voor ons verblijf aldaar kreeg ik een telefoontje bestemd voor iemand uit onze groep met de mededeling dat ze "aan het verbouwen zijn en dat er geen gordijnen of andere verduistering in de kamer" is. Dat echtpaar kreeg eveneens te horen dat indien het hen niet beviel ze hun geld konden terugkrijgen en het hotel verlaten. Het mijn stellige indruk dat de combinatie "verbouwing" en "hotel runnen" te veel is voor hen en het lijkt alsof ze snel snel kamers renoveren als de nood het hoogst is.

de ligging

Prachtig hotel 'in wording' (verbouwingen), sauna & zwembad = meerwaarde.

Bij het ontbijt waren de gebakken eieren kurkdroog. Maar voor de rest (tomaatjes, worst, champignons, spek, etc) niets op aan te merken. Die eireren hebben we dus maar één keer genomen tijdens ons 3-daags verblijf. De laatste mensen zaten nog maar net aan de ontbijttafel 08u00), of het ontbijt werd al afgeruimd. Je moet dus wel snel zijn. Wat ons echter het meeste ergerde was een pauw (peacock). Elke morgen zat die op de schouw van het hotel, en begon vanaf 05u00 luidkeels te brullen. Sorry voor de dierenliefhebbers, maar als je wil slapen dan hebben we meermaals het gevoel gehad van : 'kan iemand a.u.b. dat beest neeschieten !'. Zolang het hotel niets aan die pauw doet, is dit hotel dus niet echt aan te raden voor mensen die graag langer dan 05u00 willen uitslapen.

Het hotel heeft een perfecte ligging als je graag pretparken wil bezoeken. Telkens op een half uurtje van Legoland, Chesington World of Adventures en Thorpe Park. Onze kamer was zeer mooi (op de 2de verdieping), maar op de 1ste verdieping waren volop verbouwingen aan de gang. Er is ook al een nieuw restaurant en inkomhal in aanbouw, maar die zijn nog niet klaar. De nieuwe kamers zijn zeer mooi, dus binnen 2 jaar zal dit een zeer mooi hotel worden. Het avondeten was goed, en het ontbijt eveneens. Na een dagje pretpark deed het veel deugd om even te kunnen gaan zwemmen en om even van een sauna of stoombad te kunnen genieten. Dit was absoluut top.

slechtste hotel ooit

het is net een Oostblok hotel. En dan nog midden in de verbouwing. Hele hotel stinkt naar chloor van de zogenaamde Welness Spa. Ontbijtruimte is omgebouwde 60-er jaren conferentiezaal. Voldoet absoluut niet aan de omschrijving en en mooie foto's. Slechtste hotel ooit.

Er was nog haar in onze douche, en de handdoeken waren niet ververst, heb dit ook gemeld

Ontbijt was gewoon .

prima kamers en omgeving. hotel wordt gerenoveerd en is niet klaar

het ontbijt en de eetzaal

het uitzicht was super

ging wel

Gym

erg kostbaar als alleen het slapen voldoende is.

zwembad, faciliteiten, hulpvaardigheid, in de weekeinden geen mogelijkheid tot diner en de bar gesloten.

locatie erg mooi

We moesten op bijna alles wachten

Het hotel zat midden in de opknapbeurt en was op alle fronten niet af.

de ligging van het hotel

Slechte service, ongezellig en verouderde faciliteiten

Slechte service en verouderde faciliteiten

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Een ramp booking.com onwaardig

Alles douche kapot kussens stinken ontvangst onproffessioneel

Niets het hotel was smerig kamers onafgemaakt stinkend lakens niet schoon

• Beoordeeld op: 26 december 2016

basic maar prima

Interieur gedateerd

erg basic, maar goed genoeg!leuk als je wilt zwemmen

Rommelige inkom, niet vriendelijk onthaal.

Rommelige inkom, niet vriendelijk onthaal. Anderhalf uur op eten gewacht

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Een verblijf met ups en downs.

GEEN LIFT! Onze kamer was op de 2de verdieping. Er werd druk gerenoveerd.

De lokatie, prachtige uitzichten vanuit onze kamer.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Geweldige Spa.

Veel achterstallig onderhoud, maar er wordt aan gewerkt

Geweldige Spa. Mooie lokatie

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Zwembad zeer aangenaam en personeel zeer behulpzaam en...

Enkel jammer van de renovatie werken die het hotel ondergaat en wat ouderwetser dan de foto's op de site

Zwembad zeer aangenaam en personeel zeer behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 november 2015

echt Engels hotel in Engelse setting

echt Engels hotel in Engelse setting goede verwarming snel warm bad goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Uitstekend ontvangst, ligging en natuur

Renovatie gaat in oktober geginnen, dus dan zal het nog beter worden

Uitstekend ontvangst, ligging en natuur

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

ontbijt

Hygiene

ontbijt

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

Rustige en fraaie locatie en toch overla dichtbij.

Allen engels ontbijt (op zich prima, maar bij langer verblijf wellicht alternatief gewenst).

Rustige en fraaie locatie en toch overla dichtbij.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Typisch old english