Beoordelingen over Mar Hall Golf & Spa Resort 5-sterren

Mar Hall Drive, Earl of Mar Estate, Bishopton, PA7 5NW, Verenigd Koninkrijk

#2 van de 3 hotels in Bishopton

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Een waanzinnig mooi en comfortabel hotel en geweldige service!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks kan beter. Nou ja, een airco in de kamer wellicht. Of iets dikkere kussens op het bed, want die waren (zoals bijna altijd) plat en niet erg comfortabel.

Dit hotel staat in onze top 5! Alles is topklasse. De bediening, de locatie (schitterend oud landhuis), het ontbijt en het diner. De omgeving is betoverend. Onze kamer, gelegen in de oude toren, was erg ruim en comfortabel. De badkamer een balzaal. Alle gemakken onder handbereik. Snelste WiFi ooit. We komen hier snel terug.

Fantastisch mooie locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Had kamer met 2 aparte bedden gevraagd, maar dat lukte/kon niet. Anyhow uiteindelijk redelijk geslapen. Als dit wel was geregeld was het een 10 geworden.

Fantastisch mooie locatie. Goed restaurant, geweldige golfbaan (greenfee maar £50 voor gasten).

Het diner was van zeer goede kwaliteit- correcte prijs.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat er weinig verluchting was in de kamer, het systeem om de ramen te openen was defect. Het hotel is rustig gelegen in een mooi park met een prachtig zicht op de rivier maar achteraf bekeken voor ons toch te ver weg van Loch Lomond. In de onmiddellijke omgeving van het hotel viel niets te beleven. We hebben telkens de auto nodig gehad om ons te verplaatsen, ook al hadden we fietsen mee. De meeste wegen in de buurt waren niet fietsvriendelijk.

Het diner was van zeer goede kwaliteit- correcte prijs. Het ontbijt was uitgebreid, zeer verzorgd en lekker. Een ruime, propere kamer. Zeer mooie en rustige ligging van het hotel. Zeer goede service.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Een heerlijk verblijf in een prachtig hotel. Een aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Komt voor in veel hotels: de temperatuur van de kamer, 's nachts warm.

Een prachtig hotel, met grote luxe kamer, zeer vriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is zalig, veel vers fruit. Goed avondeten. Prachtig gelegen en fijn zwembad met sauna en stoomcabine. Ook met kind goed te verblijven. Vanuit het dorp met de trein naar Glasgow.

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een schitterend gebouw. Mooie ruime kamers, en ook zeer schoon.

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Een schitterend achttiende eeuws landhuis met een smaakvolle...

Helemaal niets viel tegen.

Een schitterend achttiende eeuws landhuis met een smaakvolle en indrukwekkende inrichting. Nabijgelegen wellness. Zeer grote kamer met heerlijk bed en een prachtige grote badkamer. Comfort met hoofdletter C.

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Zeer vriendelijk personeel, prachtige locatie