Beoordelingen over Marlin Apartments Canary Wharf 4-sterren

9-11 Byng Street,(Off Westferry Road),South Quay, Tower Hamlets, Londen, E14 8GG, Verenigd Koninkrijk

#614 van de 1.490 vakantiewoningen in Londen

Gebaseerd op 804 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Geen aanrader
    • Studio Appartement

Het was vies, schimmel op de badkamer, onbeschoft personeel en alles was oud en versleten. Plus appartement lag aan een drukke weg dus continue veel lawaai. Ik zat in appartement 2a op de begane grond.

Dat het dicht bij de metro lag

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Voor herhaling vatbaar! :0)
    • Studio Appartement

Alles was fantastisch! Zoals geschreven was de host voor mij bepalend om volgend jaar terug te komen. Ik ben erg tevreden.

Roger (mijn host) heeft mij bij aankomst een zeer goed gevoel gegeven. Ik kwam uit een ander verblijf, met een slechte ervaring, maar door zijn hulp is was ik dat snel vergeten. Ik kom volgend jaar weer terug puur door zijn warme ontvangst. Mocht hij dit nog lezen, dan wil ik hem nog bedanken, want bij het uitchecken zat hij er niet.

Goede accommodatie voor een bezoek aan Londen, maar maak geen gebruik vd opklapbed
    • Familieappartement met 2 Slaapkamers

Het uitklapbare bed is ongeschikt om op te slapen. Jammer was ook dat er geen beddengoed voor was terwijl ik voor 5 had geboekt. Hebben ons 1 nacht moeten behelpen. Gelukkig volgende ochtend vriendelijker en behulpzamer personeel.

Ruim appartement met voldoende voorzieningen. Internet kan beter.

Uitstekende uitvalsbasis om Londen te ontdekken in super uitgeruste appartementen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bij aankomst konden we nog niet op de kamer (waren ook vrij vroeg ter plaatse) en de toiletten aan de receptie waren buiten dienst. Dat was even vervelend. Voor de rest alles super naar wens.

Marlin apartments is super goed gelegen om Londen te bezoeken. Vlak bij het metrostation Canary Warf Jubilee, van waaruit alle bezienswaardigheden makkelijk te bereiken zijn. Appartementen zijn ook zeer goed uitgerust met alle voorzieningen, zoals Microgolf, koelkast en vriezer, afwasmachine en zelfs een afwasmachine. Daarnaast hadden we 2 slaapkamers met elk een badkamer, living en keuken. Ook waren er twee flesjes water in de koelkast bij aankomst, wat een leuke attentie is. Is zeker geen goedkope accomodatie, maar de prijs meer dan waard.

Sommig personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, andere...
    • Studio Appartement

Sommig personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, andere zijn weer erg passief en geven soms informatie die niet klopt.

Schoon en compleet uitgerust
    • Studio Appartement

Receptie beetje slordig en niet super vriendelijk. Ligt beetje achteraf.

Schoon en compleet uitgerust

super dak terras bij mooi weer

super dak terras bij mooi weer

Prettig en comfortabel
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Geen klachten

Ruimte, netheid, luxe

• Beoordeeld op: 24 april 2016

Heel goed gelegen vlakbij het grote zakencentrum (de City)...

Het ontbijt dat ik kreeg aangeleverd in een zakje (er is geen restaurant, maar je kunt het wel krijgen, wordt geleverd door een cateringservice) was erg sober en drie dagen achtereen hetzelfde: twee kleine saaie croysantjes, een cupje met iets van korrels om te eten (hoe, waarbij?), een cupje met een soort yoghurt waarop ook al korreltjes zitten, een flesje vruchtensap, een theezakje en iets van (oplos)koffie. Je kunt beter een snack onderweg naar de Metro nemen, dat is lekkerder en vult beter.

Heel goed gelegen vlakbij het grote zakencentrum (de City) en metroverbindingen. Rustig. Modern en proper appartement, helemaal prima! Men is erg klantgericht, probeert je ten dienste te zijn en een aangenaam verblijf te laten hebben.

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Mooie locatie en luxe appartement

Concierge was niet erg vriendelijk bij het inchecken. De houder van de CC was een ander dan die geboekt had en dat accepteerden zij absoluut niet! Iets wat vrijwel overal wél geaccepteerd wordt. Gelukkig was de CC houder ook aanwezig maar anders hadden we NIET kunnen inchecken! Bij het reserveren staat dit echter nergens aangegeven...

Mooie locatie en luxe appartement

• Beoordeeld op: 10 december 2015

de rust en de ruimte

jammer dat er geen haardroger ter beschikking is in het appartement

de rust en de ruimte

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Zeer vriendelijk personeel en veel ruimte.

Zeer vriendelijk personeel en veel ruimte. Staan klaar met een leenparaplu als t regent!! Netjes.