Beoordelingen over Marston Lodge Hotel 4-sterren

St. Michael's Road, Minehead, TA24 5JP, Verenigd Koninkrijk

#23 van de 28 hotels in Minehead

Dit verblijf maakte voor ons gelukkig iets goed wat we in de vorige hotels niet ervaren hadden.

Geen wifi bereik op de kamer.Bij ontbijt keuze "croissants" zit er verder niets bij, alleen boter en jam, geen plakje kaas en/of ham.

Gehele interieur in prachtige engelse landhuis stijl. Heel smaakvol. Goede gastheer.

Goede overnachting in een rustige plaats

Ontbijt dat je kon kiezen uit Engels breakfast of croissants. Voldoende. Maar niet overdreven.

De badkamer en de kamer waren schoon en netjes. De kamer typisch in de Engelse stijl. De Heer des huizes gaf ons geweldige tips om Exmoor te verkennen in 1 dag. Balkon en uitzicht op zee.

Typisch Engels hotel

Onze kamer rook wat muf, onfris, vochtig.

Typisch Engels hotel, prachtig aangekleed. Goede bedden & zalige douche met heerlijk warm water. Vanop het balkon heb je een prachtig uitzicht over Minehead. De gastheer geeft tips over de omgeving. Probeer zeker eens zijn uitgestippelde tour door Exmoor! De kinderen hielden het meest van de hond des huizes en de pooltafel.

Perfecte locatie om een korte vakantie te vieren in Exmoor.

Alex een fantastische gastheer, de vrouw des huizes kwam iets minder vriendelijk over.

Hele leuke entourage, echt een kleinschalig familie hotel. Eigenaar Alex de Mendoza is zeer enthousiast over de omgeving (Exmoor) en geeft je een fantastische route mee om de omgeving goede te bekijken.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

heerlijk knus hotel met hartelijke gastheer en gastvrouw,...

heerlijk knus hotel met hartelijke gastheer en gastvrouw, een plek waar je je snel thuis voelt met mooi uitzicht op de stad en zee

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Prachtig uitzicht vanuit het mooi ingerichte hotel.

Prachtig uitzicht vanuit het mooi ingerichte hotel. De eigenaar, Alex, heeft ons zeer goed gedocumenteerd over wat er in de omgeving te genieten viel en met name de kleine weggetjes met heel veel mooie plekjes. Waar we wilde paarden en ander wild konden zien en heerlijk konden tea-en en eten. Zeer verzorgde, uitgebreide ontbijt.