Beoordelingen over Megaro Hotel 4-sterren

Belgrove Street, Camden, Londen, WC1H 8AB, Verenigd Koninkrijk

#138 van de 977 hotels in Londen

ik vind het ontbijt redelijk duur voor wat het is / gn...

ik vind het ontbijt redelijk duur voor wat het is / gn buffetformule - niet alles op de kaart was verkrijgbaar. Afrekening bij de check out was ook fout.

Aanrader en op een toplocatie, want super centraal

De service in het restaurant kan echt beter. Ik zou van mijn personeel verwachten dat ze mensen met een (glim)lach helpen. Dat was hier bepaald niet het geval.

Goed hotel, lekker bed en een vers gemaakt ontbijt. Heb ik de kok nog mee gecomplimenteerd. Ook had ik een adapter voor mijn telefoonoplader nodig en die werd echt z.s.m. gebracht. Super.

Fijn hotel op perfecte locatie met metro voor de deur

De kamer is enigszins opgepimpt, maar nog steeds een klein beetje gedateerd.

De kamer was groot. De locatie van het hotel uitstekend gesitueerd. Bij de receptie werden hapjes aangeboden.

Prima, vriendelijk en professioneel.

Het was koud tijdens ons weekend in Londen. En in onze kamer aan de straatkant was wel een behoorlijke koude tocht via de gesloten ramen. M.a.w. isolatie kam iets beter. Natuurlijk geen issue in de zomer ;-)

Ontbijt super, personeel heel behulpzaam en vrolijk

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Een aangenaam, proper hotel met goede locatie en lekker ontbijt.

Het was te warm op de kamer: verwarming kapot? Bed was nogal smal, klein en het kraakte.

Ontbijt was zeer lekker en het restaurant is mooi ingericht. Hygiëne is een pluspunt. Badkamer met regendouche. Extra's zoals body lotion, koffie en een waterkoker waren aanwezig.

Ontbijt was heerlijk.

Ontbijt was heerlijk. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Ligging van het hotel is perfect en de inrichting mooi, netjes en praktisch met als toppunt de super fijne douche!

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

We hebben genoten! Super persoonlijke benadering door t personeel! Leuk!

Jammer dat t appartement in een ander gebouw (wel op loopafstand) was dan de normale 2-pers kamer.

Alles was TOP!! Maar het ontbijt verbaasde ons nog het meest in positieve zin.

Prima, gezellig verblijf echt genoten

Ontbijt was prima veel keus en erg lekker. Kamers prima en personeel heel vriendelijk en zeer servicegericht. Locatie perfect omdat je bij groot station zit, je kunt alle kanten op.

Het ontbijt was heel goed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het bed op het appartement vonden wij wat te smal. De douche was zeer mooi maar de regendouche was niet bruikbaar mits dan de badkamer onderwater zou staan. Wel konden we dan de jets, waterval, handsproeier gebruiken maar zonder de kraan te ver open te zetten om een natte badkamer te voorkomen. De matras van het bed was prima, en die van het zetelbed was ook prima voor onze kinderen (15 en 16 jaar)

Het ontbijt was heel goed. Het is geen buffet maar je kan van de kaart kiezen wat je graag hebt. Alles is in de prijs inbegrepen. Het appartement is zeer modern ingericht net zoals heel het hotel. Alles was voorzien in de keuken en badkamer van bestek koffiemachientje tot verzorgingsproducten enz.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Kamer lag aan voorkant dus wel veel geluidsoverlast maar midden in London geen verassing

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, centrale ligging en direct bij trein,metro en bus, ook goed ontbijt. Mooie kamer

Teleurstellend

1)Ingang moeilijk te vinden. 2)Bij inchecken bleek mijn BC kaart niet meer te werken. Omdat ik niet genoeg contant geld bij had heb ik gevraagd om diezelfde avond nog bedrag direct over te schrijven op hun rekening en hiervan een bewijs van betaling te laten zien /mailen. Ook dit werd niet aanvaard .... Ben dan met mijn valies naar dichtstbijzijnde BC automaat gegaan maar ook daar werkte mijn kaart niet (bleek achteraf bij controle in mijn bank dat chip versleten was ..). Ik ben terug gegaan naar receptie met melding dat ik geen contant geld vast kon krijgen.. Daar stond ik dan om 24h 's nachts ... ganse dag gewerkt, reis van 3 uur (van Parijs nr London) erop zitten en géén kamer ... Het leek erop dat ik op straat zou moeten overnachten want een ander hotel op dat uur zoeken was bijna uitgesloten.. Ik stelde voor om toch nog eens de kaart te proberen en na de 5de poging ging mijn kaart ineens wel. Om 0h45 ben ik op mijn kamer mogen gaan ...3) Op kamer lag een "engelse"stekker om mijn laptop en gsm op te laden. Bleek dat deze niet werkte... Terug naar receptie voor nieuwe... ook deze bleek, als ik op mijn kamer terug was, niet te werken ...Nog maar eens naar receptie :-S ... en na 3de poging eindelijk een werkende stekker en om 01h15 in mijn bed om er dan om 06h terug uit te moeten :-S Mooi hotel met veel mogelijkheden alleen geen 4 sterren waard omwille van zeer moeilijk doen over betaling en niet werkende stekkers...

Hotel zeer kort gelegen aan Eurostar station.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

+ ligging vlak bij Eurostar-treinstation, en de meeste...

- slechte geluidsisolatie straatgeluiden; hoewel de kamer op de 4de verdieping zijkant lag, was het lawaai 's nachts op straat zeer hinderlijk. dit was het grootste minpunt. - trage wifi op kamer ondanks aankondiging dat dit verbeterd was; op gang wel ok. - houten vloer en meubel in badkamer door vocht aangetast; niet echt storend maar mag toch beter voor die prijsklasse - thee- en koffiezetfaciliteit aanwezig op de kamer, maar niet inbegrepen in prijs (beetje flauw toch)

+ ligging vlak bij Eurostar-treinstation, en de meeste metrolijnen + heel hartelijk en professioneel personeel + grootte van kamer en badkamer + heel fijne grote douche, extra grote en zachte badhaddoek, warme handdoekradiator + goeie haardrogen èn strijkijzer op de kamer + minibar, flesopener en glazen waren aanwezig; gratis water op de kamer

Uitstekende ligging bij gebruik Eurostar vanuit België.

Verlichting in kamer kon beter. Ontbijt is altijd optioneel te nemen. Wordt genomen in het restaurant en hotelgasten betalen een forfait £ 12.50 voor keuze van één ontbijtgerecht + 1 warme drank + 1 fruitsap + fruitsla of yoghurt. Er is dus geen sprake van een ontbijtbuffet waarvan men neemt wat men wil. Bij vroegere aankomst kan men al op kamer tegen £; 10 per uur vroeger. Lijkt me redelijk belachelijk, als kamer toch klaar is. Anderzijds is bagage laten stockeren tot 14 uur of later, (ook bij vertrek) zonder kosten, geen probleem. Dus rare policy.

Uitstekende ligging bij gebruik Eurostar vanuit België. Je steekt straat over en je bent er; Ondergrond station Kings Cross waar 6 metrolijnen zijn te nemen bevindt zich ook aan overkant straat. Directe omgeving buiten is vervuild wegens rondhangende daklozen. (maar die wandel je voorbij en je bent binnen). Ruime kamer en badkamer, die ondanks veel straatlawaai vrij geluidsdicht zijn. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Top locatie

Het hotel is best prijzig en dan krijg je een bed van 120 breed voor 2p. Dat is wel erg klein. Daarnaast kan de schoonmaak beter.

De locatie is super en het personeel is erg vriendelijk en wil je altijd helpen.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Perfect voor een citytrip !

Niets! Echt!

Vooral de omgang met de staf, van poetsvrouw tot management, was super leuk. Heel toegankelijk en gedienstig. Voorts waren hotel, kamer en ontbijt uitstekend. De prijs is wel hoog maar daarvoor kreeg men ook waar voor zijn geld. De buurt is hip; pubs, restaurants en shops voldoende in aantal. De ligging op 150 meter van St Pancras station en the Sub zijn ook troeven. London wordt zo heel bereikbaar.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Aangenaam verblijf in een fantastisch hotel.

De temperatuur in de slaapkamer en de ontbijtzaal was aan de lage kant. Het was vrij koud.

Alles top! Vriendelijk personeel, grote en mooie kamer en badkamer, lekker ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

heel goed

Ramen niet zo goed geïsoleerd. je hoorde het verkeer super goed, net alsof het raam openstond.

De kamer was heel groot. We hadden een upgrade gekregen. Prachtig uitzicht op de stad.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima verblijf, vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt , prima plek om vanuit te vertrekken. Let erop dat het handig is om vanuit NL alvast uit te zoeken wat je wilt doen en dan te reserveren. Zeker in drukke tijden.

Ideale locatie voor Eurostar reizigers

De kamers aan de voorzijde hebben wat lawaai van Euston-Road, wel geen hinder geweest voor nachtrust.

Geweldige locatie vlakbij St. Pancreas station en Kings Cross, ideaal voor wie met de Eurostar reist. Heel verzorgt ontbijt, vriendelijk personeel en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Schitterend hotel

Eigenlijk niets (door de lokatie rechtover Pancras en gelegen op Euston road hoor je regelmatig lawaai van sirenes maar daar heeft het hotel geen schuld aan)

Lokatie is excellent - ruime zeer comfortabele kamer met parketvloer - uitstekend ontbijt - supervriendelijke staff- vergeleken met andere duurdere hotels in de buurt is dit echt een aanrader

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Excellent hotel op de best uitgelezen locatie

Euh... Niets

Je stapt uit de trein/Eurostar en je wandelt zo je hotel binnen. Eens terug buiten bereik je heel Londen via de underground op 2 minuten wandelafstand. Onze kamer was "deluxe" gelabeld, en we hebben ook niet geklaagd. Alles is voorhanden. Een ontbijt a la carte aan 12,50 pond en je bestelt zoveel als je kan eten. Supervriendelijk onthaal aan de receptie, waar ze je op alle vragen beantwoorden. Een hotel naar ons hart...

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Ideale uitvalsbasis 'in stijl' voor trip naar London en omgeving

- tijdelijk probleem: lift was stuk - vrij koud in de kamer (maar ik had ook zelf de verwarming wat hoger kunnen zetten, natuurlijk...) - opgepast voor straatlawaai, ik heb daar zelf geen last van, maar lichte slapers vragen beter een kamer aan de achterzijde

- heel vriendelijk onthaal: top team! - ruime kamer - algemene inrichting: aangenaam, warm design (met veel hout) en ook de gevel is bijzonder (kleurrijk). - vlakbij St Pancras, Kings Cross, Euston, toegang tot verschillende metrolijnen, ... echt heel praktische locatie (zeker gezien wij moesten doorreizen voor een dagtrip buiten London)! - wij hadden een kamer vooraan, met zicht of de drukke verkeersas - spectaculair zicht :-) Ik wil hier opnieuw boeken bij een volgende trip.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Superligging!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement was top! Superligging! Rustig en vlakbij station. En koffers kunnen op aan- en afreisdag in bewaring bij de receptie van het hotel gegeven worden.

Immens veel straat lawaai Prijs die we geboekt hadden was plots de prijs niet meer in het hotel Onvriendelijk personeel

Super locatie. Door de centale ligging wel wat last van geluidsoverlast van (sirenes van) de straat

Geluidsoverlast van de straat

Locarie is geweldig!

heel goed

de algemene sfeer en inrichting de groene wand met planten het restaurant

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Fantastisch verblijf..uitstekend ontbijt! Vriendelijk en bij de tijds personeel.

Bedverlichting te weinig om te kunnen lezen..

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

• Standaard Studio

Bed te klein

Locatie en het appartement

warm welkom vriendelijk personeel

warm welkom vriendelijk personeel stevig ontbijt

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Ruime familiekamer !

Personeel restaurant kan beter, wel lekker

Ruime familiekamer ! Prima gelegen

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goed hotel met heerlijk ontbijt!

Kleine twee persoonsbedden

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Goede locatie,vriendelijk personeel en kamers in orde,wij zouden teruggaan.

Het lawaai van de straat.

De vriendelijkheid van personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Fantastisch!

Heerlijk! Voor £12,50 mag je a la carte onbeperkt eten! Vers en super lekker!

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Mooie grote luxe kamers.

Hele kleine minpuntjes.Het was erg warm op één van de geboekte kamers. De personen die deze kamer kregen vonden dat niet hinderlijk. Ik persoonlijk had het te warm gevonden. Een andere kamer gaf soms wat problemen met het warm/koud water. Londen is een drukke stad dus je hoort altijd wel wat. Wij hoorden 's avonds en 's nachtjes veel sirenes van politie, etc. en het lawaai van mensen op straat. Ik heb dat niet als problemen ervaren.

Mooie grote luxe kamers. Op het moment van boeken van de drie kamers waren de prijzen gunstig. Dus voor mij een goede prijs en kwaliteitsverhouding. Wij hebben genoten van de luxe en het gemak. Het gemak was dat het station en metro (Kings Cross) tegenover het hotel ligt. Met een rechtstreekse trein duurt het ongeveer een uurtje om naar of van het vliegveld Heathrow (terminal 4) te komen. Receptie-medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook kun je gezellig een ontbijt, lunch/diner nemen bij Karpo.

• Beoordeeld op: 30 maart 2016

Locatie, personeel, comfort (kamer, receptie), faciliteiten.

Eigenlijk niets, behalve dat de prijs van het ontbijt relatief erg hoog is (maar helaas in lijn met de prijzen in deze dure stad).

Locatie, personeel, comfort (kamer, receptie), faciliteiten.

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Uitstekende ligging tegenover station en de tube.

Uitstekende ligging tegenover station en de tube. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Appartement nr. 6 erg leuk ingericht en van alle gemakken voorzien en schoon! Uitstekende WiFi. Megaro is zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Fijn dat je op kamer thee en koffie kan maken.

Geen grote missers - enkel detailkritiek: Beetje meer bergruimte zou hand zijn. Onze raam ging niet open om te luchten dus volledig afhankelijk van airco.

Fijn dat je op kamer thee en koffie kan maken. Heerlijk ontbijt (niet inbegrepen) - goede ligging voor aansluiting openbaar vervoer - goed bed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Goede ruime kamer, mooie uitvalsbasis.

Weinig faciliteiten voor een 4*-hotel. Matige ontbijt en diner mogelijkheden etc. Eigenlijk alleen slaap hotelletje. Gedoe over de gereserveerde kamer, hoewel dit verholpen is. Hogere wisselkoers willen aanhouden van ca 10%. Erg onpersoonlijk.

Goede ruime kamer, mooie uitvalsbasis. Goede sanitaire voorzieningen, zoals bad- handdoeken etc.

• Beoordeeld op: 22 juni 2015

De locatie: vlak aan het treinstation St.

Onze kamer lag aan de achterkant (rustig, zo gevraagd) maar dit impliceert wel dat je een lelijk uitzicht hebt...

De locatie: vlak aan het treinstation St.Pancras en het metrostation Kings Cross Goede WIFI zonder paswoord

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Badkamer en de receptionisten.

Onder raam 4e etage was een plek waar fietsen konden worden meegenomen en geplaatst. Vooral 's avonds en ook 's nachts gaf dat nogal wat geluidsoverlast.

Badkamer en de receptionisten.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Erg vriendelijk en professioneel personeel.

Prijs/kwaliteit verhouding. Espresso automaat in de kamer werkte niet.

Erg vriendelijk en professioneel personeel. Een voorbeeld voor andere hotels!

• Beoordeeld op: 20 januari 2015

Moderne kamers

Ontbijt is niet inbegrepen en is zeer duur Beetje lawaaierig

Moderne kamers Gratis WIFI Super locatie (recht tegenover St Pancreas) Naast de metro Comfort

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Zeer goede ligging indien je met de Eurostar naar Londen...

Zeer goede ligging indien je met de Eurostar naar Londen gaat; vlak aan Pancras Station. Perfecte uitvalsbasis voor bezoek aan de stad, alle mogelijke transport faciliteiten vlak aan het hotel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

-ligging

geen opmerkingen

-ligging -mogelijkheid tot ontbijt/ lunch/diner in het hotelrestaurant -vriendelijk personeel -voldoende ruime kamer -badkamer prima uitgerust met regen/massagedouche

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

Heel ruim appartement, vlakbij St Pancras, alle comfort.

Erg storend geluid van een of andere motor, hetgeen de nachtrust onmogelijk maakte. Personeel was behulpzaam door andere kamer aan te bieden, maar hopelijk verhelpen ze het probleem spoedig.

Heel ruim appartement, vlakbij St Pancras, alle comfort.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Prachtige kamer en zeer vriendelijk personeel.

Wellicht een meer flexibele instelling in het bijbehorende restaurant

Prachtige kamer en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Ontbijt is geweldig.

Ontbijt is geweldig. Ontvangst en behulpzaamheid van het personeel is uitzonderlijk goed!

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

Ideale ligging bij stations.

Ideale ligging bij stations.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Fijn bed en ruime badkamer

Ontbijt niet inbegrepen, wel in de omgeving te verkrijgen voor een redelijke prijs

Fijn bed en ruime badkamer

• Beoordeeld op: 16 november 2015

Locatie en kamer

Locatie en kamer

• Beoordeeld op: 12 november 2015

locatie, vlak bij station, hip hotel, proper en verzorgd

kleine kamers, geluid buiten van airco's zelfs in silent room

locatie, vlak bij station, hip hotel, proper en verzorgd

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het vriendelijke personeel.

Het vriendelijke personeel. Heel mooie en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Prachtig appartement op een ideale ligging

Prachtig appartement op een ideale ligging

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Extremely expensive for what you get.

Extremely expensive for what you get. Breakfast takes a lot of time waiting. Small lobby Noisy area

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

locatie,ontbijt

geluidsisolatie

locatie,ontbijt

• Beoordeeld op: 30 april 2015

veel lawaai vh verkeer

veel lawaai vh verkeer

• Beoordeeld op: 28 april 2015

heel practische ligging !

kamer was heel warm , airco niet kunnen aanzetten

heel practische ligging !

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Staff very attentive

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

vriendelijkheid van het personeel

ontbijt te duur

vriendelijkheid van het personeel kamer

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Very nice room.

Street noise when windows are open.

Very nice room. Good location.

• Beoordeeld op: 22 januari 2015

fijne sfeer

fijne sfeer ruime kamer direct aan internationaal treinstation

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Kleine kamer

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Megaro Hotel