Beoordelingen over Metro Inns Falkirk 1-sterren

6,0

5,5

5,2

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima voor een degelijke prijs

We konden het lastig vinden omdat de GPS-coördinaten niet helemaal overeenkwamen met de daadwerkelijk locatie. De badkamer was dusdanig klein dat als je douchte de wc helemaal nat werd en het water niet wegliep. Er was helaas geen lift.

Het verblijf was prima. We konden voor de deur parkeren. Kamer zag er netjes uit. Personeel was vriendelijk. Redelijk goedkoop. Goede locatie voor het bezoeken van zowel Stirling, als Edinburgh, of Fife.

Ligging is prima.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

WC is echt ranzig. Zeker met kinderen is dit niet een geschikte locatie om te overnachten. Ik had de neiging om een andere hostel of hotel te zoeken. Heb me beetje vergist met doel van de formule 1 concept. Niet oké voor kinderen.

Ligging is prima. Zeker voor tussentijds overnachten.

Nooit meer

De springveren van het bed voelden we. Bed zakte door. Slang douche kapot waardoor het een hoge druk reiniger was. Tv was met vettige lap afgepoetst leek het wel. Er was welgeteld 1 hele handdoek op de kamer voor ons twee (voor te douchen, tanden poetsen en je aan de wastafel op te frissen).

nooit meer!!!!!!!
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

muffe geur, slecht matras,betaling niet geregeld,vies toilet/douche wat je met meerdere mensen moet delen,heel weinig ruimte voor 3 personen per kamer,

dat de kinderen weer konden lachen na vertrek!

Coñoslecht
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het was erg smerig. De bedden waren gewoon matrassen op een plank. Ook de sanitaire voorzieningen waren niet om naar huis te schrijven. Het toilet was een plastic vliegtuig toilet die onder water stond. Niet prettig.

De ligging.

Zeer rumoerig hotel 'snachts.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeer rumoerig hotel 's nachts. We hebben tijdens ons verblijf van 3 nachten bijna niet geslapen. Onze kamer was in de buurt van de receptie. Tot 2-3u 'snachts kwamen mensen aan, al of niet dronken, met veel lawaai. Iemand zat op de gang voor onze deur te bellen om 3u 's nachts. Mensen zijn pas door personeel hierop aangesproken na onze klacht, terwijl de receptie 24u bemand is. 'smorgens om 6u begon het lawaai van vertrekkende mensen. Zonder oordopjes kun je hier niet te slapen. Toiletten waren tegen het einde van de dag vaak niet meer schoon.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Een ramp na dat ik de dag daarvoor al geld verloren had aan verkeerde datum boeking was dit ranp

Alles na inschecken en achteraf weg geweest kreeg ik sleutel van andere kamer, toen ik dit merkte niemand meer aanwezig gewacht voor ongeveer 20 min en Daan maar zelf mijn sleutel genomen Schimmel in wat moet doorgaan voor badkamer Vuile kamer met niks van comfort, zou beter beschreven worden als hostel

Een locatie om te arriveren in de avond en te vertrekken direct na het ontwaken.

Alles had beter gekund, maar het geboden is inherent aan formule. Kleine kamer, bed van beperkte lengte, douche in wc. Een locatie om te arriveren in de avond en te vertrekken direct na het ontwaken, meer als slapen heeft deze locatie niet te bieden.

Mogelijkheid tot koken in hotelkeuken.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De aardige medewerkers

Iets te ver van het centrum

De aardige medewerkers

Vies verblijf.

Slechte hygiëne

Personeel is vriendelijk .
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gemeenschapelijke keuken is verouderd en kan properder.

Personeel is vriendelijk . Propere kamer en sanitair. Ideaal voor de economy traveler.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Late reservatie met goede locatie.

Late reservatie met goede locatie. Doel was uitvaart.