Beoordelingen over The Moorland Hotel 3-sterren

Wotter, Dartmoor, Wotter, Wotter, PL7 5HP, Verenigd Koninkrijk

#1 van de 1 hotels in Wotter

Prima verblijf in een mooie omgeving
    • Last Minute - Tweepersoonskamer

Gang en kamers ernaast vrij gehorig. Continentale ontbijt viel ons wat tegen. De ambiance van buiten het hotel is een beetje 'vergaande glorie' en ziet er wat treurig uit. Vanbinnen het hotel is dit beter en de kamer was prima.

Hotel heeft een goed steakrestaurant. We hebben dus een heerlijke steak gegeten. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Bij helder weer, kun je heel ver kijken. Locatie vlakbij het Nationale park, met leuke, soms zeer smalle, weggetjes om te rijden (denk om de schapen op de weg). Ook prima omgeving om te gaan wandelen.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

We komen zeker terug!

enig minpuntje was de keuze uit het koude ontbijt, maar werd ruimschoots goedgemaakt door het warme (Daily Specials!!)

het eten in het restaurant, voor Engelse waarden TOP en de prijs ook. SUPERvriendelijk personeel. Kamers waren zagen er wat oud uit, maar alles was aanwezig. Rustige locatie, tof om te zien hoe de beestjes (schapen!!) vrij rondlopen

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Perfect om een ontspannen wandelvakantie
    • Last Minute - Tweepersoonskamer

Ontbijt was wat minder; continentaal maar we hebben al beter gehad tijdens onze reis.

Locatie was schitterend; prijs kwaliteit is goed en het uitzicht was perfect.

Mooi locatie om Dartmoor en Plymouth te bezoeken
    • Last Minute - Tweepersoonskamer

Locatie was mooi. Heel gastvrij en lekker eten

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

De sfeer was heel prettig, de mensen gastvrij en heel...

Het badkamer -ameublement was heel onpraktisch en de douche werkte niet helemaal naar wens

De sfeer was heel prettig, de mensen gastvrij en heel vriendelijk, het eten heerlijlk

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

Locatie was prima en het bed en kamergrootte was goed.

In tegenstelling tot het diner vond ik het continentale (cold buffet) ontbijt erg karig. Ik miste vers fruit en meer variëteit aan yoghurt terwijl je hier toch £ 5.50 voor betaalt

Locatie was prima en het bed en kamergrootte was goed. 's Avonds lekker gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 21 april 2015

huiselijkheid