Beoordelingen over Chelsea Cloisters 3-sterren

Gebaseerd op 4983 beoordelingen over dit appartement

6,1

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De lift want het is een hoog gebouw
    • Appartement met 1 Slaapkamer

4 dagen lang met dezelfde handdoeken omdat ze maar 1x in de week nieuwe handdoeken brengen. In 4 dagen is de schoonmaker ook niet geweest.

De lift want het is een hoog gebouw

• Appartement met 1 Slaapkamer

De kamers, we kregen een kamer op de 8e verdieping waar ze op dat moment aan het verbouwen waren. Het rook erg naar verf en afstand tot de lift en trap was erg ver. Van buiten en op foto’s op booking zag het er mooier uit dan wat we echt kregen. Verwacht niet te veel!

Dicht in het centrum met op 5 minuten een metro.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Een erg slecht onderhouden appartement. Veel straatlawaai. Muis in de keuken. Niet vriendelijk peroneel. En dat voor dit geld. Pff.

Dicht in het centrum met op 5 minuten een metro.

• Studio

De bedden deuren stuk ramen stuk en erg vies en de wc kon je niet door spoelen en als klap op de vuurpijl werdt er om half negen aan geklopt of we binnen vijf tot tien minuten de kamer wilden verlaten terwijl we pas om tien uur de kamer moesten verlaten nooit nooit weer dit hotel

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Aangenaam
    • Studio

Eigenlijk viel mij niets tegen; de verhouding prijs-kwaliteit was precies goed.

De locatie is spot-on: dicht bij tubestation, grote supermarkt dichtbij. Kamer was klein maar heel schoon en heel rustig.

Super verblijf in een bruisende stad !
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Ruim appartement met veel lichtinval gelegen in een ouder gebouw, badkamer en keuken kunnen een opfrissing gebruiken maar alles was heel netjes en proper. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Van buiten oogt het luxe, maar dit was een groot contrast...
    • Studio

Kamer was smoezelig overal plekken op kastjes en vensterbanken van sigaretten, terwijl het een niet rokers kamer zou zijn. Er stond ook een asbak in keukenkastje. Bed was veel te hard.

Van buiten oogt het luxe, maar dit was een groot contrast met onze kamer.

Goed zeker een reden om terug te komen.
    • Studio

Het was heel koud in de periode dat wij er waren en de radiator deed het niet goed waardoor de kamer niet echt lekker warm werd. Verder hebben wij een volle dag zonder elektriciteit gezeten en dat is toch wel heel lastig.

Kamer was goed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het is in de buurt van een metrostation en heel dicht bij een busstation. In de buurt zijn verder een supermarkt en vooral veel eet- en koffiegelegenheden met grote variatie (van Vietnamees tot "fish and chips") en een prima prijs/kwaliteitverhouding.

De locatie en de grote ruimte van het appartement bevielen...
    • Studio

De verwarming stond heel heet en had geen knop om uit te draaien. Ramen konden open, maar de kamer lag aan drukke straat. De kraan van het bad werkte niet en vulde alleen via de douche wat langzaam ging. De matras was erg zacht. Geen gratis WiFi.

De locatie en de grote ruimte van het appartement bevielen zeer (en gelukkig was deze kamer dicht bij de lift gelegen zodat het niet eindeloos lopen was). Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Laatste keer dat ik hier geboekt heb.
    • Studio

Eerste dag geen werkende verwarming. Vervolgens geen warm en geen koud water. Hier over geklaagd. Werd niks aan gedaan tot laat in de avond. Toen kregen we een andere kamer maar deze was veel kleiner. Onze avond was verpest aangezien we alles weer moesten inpakken en van kamer moesten wisselen. Tweede kamer had ook veel meer geluidsoverlast en was een stuk kouder. Personeel deed niets om het aangenamer te maken. “Niks aan te doen” werd er gezegd.

Nvt.

Prima schoon verblijf en een uitstekende locatie
    • Studio

De foto’s matchen totaal niet met de werkelijkheid De boel is verouderd en heel veel kleiner als op de foto’s Het was heel erg klein en krap maar wel schoon wat ik wel heel belangrijk vond

De locatie is echt top

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Was eenvoudig maar oké.
    • Studio

Er was er koud. Veel warmte ging verloren door de enkelvoudige ramen op het dak. Op de zijwanden van de dakramen zat veel spocht.

Het uitzicht was mooi.

Perfecte ligging openbaar vervoer en musea, het was schoon...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Naast drukke weg, veel lawaai van politie sirenes en ophalen afval van het restaurant er onder.

Perfecte ligging openbaar vervoer en musea, het was schoon en het heeft 2 slaapkamers.

Heerlijk!
    • Studio

1x per week schone handdoeken is echt veel te weinig. Tip: naast afwasmiddel ook een klein flesje wasmiddel zou fijn zijn.

Prijs-kwaliteit verhouding echt prima! In deze buurt zeker. Alles is aanwezig in het kleine appartementje. Zelfs wasmachine en droger en alles zag er netjes en schoon uit. in het keukentje lag zelfs theedoek, sponsje en afwasmiddel. Om de hoek een supermarkt die de hele dag en avond open is en de metro op een paar minuten lopen.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Het was klein maar een heel knusse appartement, voorzien van alles.
    • Studio

Woonkamer had geen verwarming en stoelen van de eettafel zagen er vies uit

Accommodatie was binnen loopafstand. En in de buurt kon je ook van alles vinden....supermarkt, starbucks,restaurants etc... Wij hadden een heel mooi uitzicht van onze kamer.

De locatie van dit hotel is perfect.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alles ziet er goed uit tot we op de kamer aankwamen. Het complex kan wel wat renovatie gebruiken. Er waren diverse vochtplekken op verschillende plafonds en de isolatie kan ook een stuk beter. Elk geluid bij buren of op de gang is zeer goed te horen. Echter naar Londense normen en al zeker de prijzen in Chelsea namen we dit er graag bij.

De locatie van dit hotel is perfect. Aangezien Londen een dure stad is , is de prijs-locatie een enorm pluspunt voor dit appartementencomplex. Niet ver van de metro in South Kensington. Vanuit deze locatie is het zelfs mogelijk om alles te voet te doen, mits u graag wandelt. Het centrum van Londen ligt op een half uurtje stappen. U neemt richting Hyde Park en gaat het park volledig door om uit te komen op Oxford Street.

Goede locatie, aardig personeel en schoon maar wel erg warm.
    • Studio

De temperatuur in de kamer was niet goed te regelen; heel warm. Decor oogt sleets. Bedrading in de badkamer niet weggewerkt; niet geschikt voor kinderen.

Locatie is geweldig; centraal en nabij metro stations. Kamers en badkamer goed schoon. Baliepersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam.

prima hotel voor 1 a 2 nachten
    • Studio

slechte matrassen, hitte bleef hangen in de kamer, erg klein slechte films op tv

Goed basis hotel op gunstige lokatie verwacht geen luxe en comfort

Kamer viel tegen. Londen prima.
    • Studio

oppervlakte van de kamer was erg klein. Alles was wel aanwezig maar erg op elkaar gepropt en er wasa geen fohn. Krijgt niet elke dag schone handdoeken, dan moest je bijbetalen. Het mooie uitzicht was er niet. We zaten aan een drukke straat ook ,s nachts en 's morgens vroeg lawaaierig. Kamer viel tegen, was oud .

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

locatie is prima, op wandelafstand van underground station...
    • Studio

Er was geen wifi, geen ontbijt, enkele beglazing, bijzonder veel kabaal op straat (en dus ook in de kamer), afgeleefde badkamer en inrichting, ...

locatie is prima, op wandelafstand van underground station south Kensington

Mini kamer maar voorzien van alles in fijne buurt
    • Studio

De kamer was echt extreem klein en de badkamer nog het meest. Ook zaten er nare vochtvlekken op het plafond van de badkamer.

Keukentje was prima. Fijn dat het raam goed open kon. Op 8e verdieping lekker vrij uitzicht. Prima bed.

locatie prettig, dichtbij metrostation en leuke winkels, het...

de staat van het pand; smoezelige vloerbedekking, rommelige onvolledige laminaatvloer, enkel glas zeer gehorig, oude bedden met veringen voelbaar, gescheurde bekleding bankstel, geen keukenuitrusting in de kitchenette, geen toiletartikelen (op 2 zeepjes na)

locatie prettig, dichtbij metrostation en leuke winkels, het appartement was ruim(maar... )

Het was top!
    • Studio

We hadden netjes gevraagd of het inchecken geen probleem was inverband het vroeg vliegen.. maar toen we daar om 10 uur aankwamen konden we pas 14:00 inchecken!

De locatie is zeer goed! Harrods etc kun je gewoon naar toe lopen, en alles is het met de underground zo dichtbij!

Ik heb € 250 betaald voor 2 nachten in een kamer voor 2...
    • Studio

De matras en de hoofdkussens vielen tegen. Tijdens ons verblijf vonden er werken plaats vlak voor de deur van onze kamer. Tevens ging het alarm er een keer af en heeft dit minutenlang blijven rinkelen zonder reden. Het is een oud gebouw dat gerenoveerd werd maar let zeker niet op details... dat hebben de werkmannen duidelijk ook niet gedaan :-)

Ik heb € 250 betaald voor 2 nachten in een kamer voor 2 personen. De metro was vlakbij. Prijs kwaliteit was dit zeker geen slecht verblijf. Wij hebben geen ontbijt genomen omdat er in de buurt voldoende leuke plekjes zijn om te ontbijten.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Na aantal nachten overgeplaatst van een lawaaiig naar een rustig appartement. Locatie is erg goed.
    • Studio

Aanvankelijk een appartement aan de straatkant gekregen. Het was zeer lawaaiig (geen dubbele ramen ) en er was ook geen goede verduistering voor de ramen. Dus oordoppen en oogkleppen waren onontbeerlijk. Op mijn verzoek na enkele nachten een ander appartement gekregen aan de rustige binnenzijde van het gebouw. Hier waren wel dubbele ramen en verduistering. Wel werd het er erg warm. Dat was nu nog geen probleem , maar ik denk dat het er 's zomers niet is uit te houden.

locatie beviel het meest

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed gelegen, alleen onaardig personeel en de kamers zijn niet wat je verwacht.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer op zichzelf. In de wc kon je je kont niet keren en moest je schuin zitten. Het bed kraakte aan alle kanten, het tv meubel zat los en de scheuren in de muur waren enorm. Er was geen bankstel, alleen 1 zielige stoel. Niks leek zoals op de foto's en je kon maar alleen in de keuken anders stond je klem. Vervolgens wilde we Wi-Fi hebben, nergens stond dat je dit beneden moest halen. Samen met mijn moeder ben ik naar beneden gegaan om te vragen voor Wi-Fi. (5 dagen voor £27 !!!) mee kregen we een discussie tussen een medewerkster en een klant tegen. De klant vroeg om iets waarop zij zei 'did you fill in the form?' De klant zei nee, toen snauwde ze naar hem 'how are we supposed to do it then?!' Dat ik dacht ' ok wow, what the ****'

Op een paar meter lag South Kensington metro station en aan de andere kant lag een Sainsbury's.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Prijs was acceptabel voor een appartement in Chelsea
    • Studio

klantvriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken. Afbeeldingen op de website geven geen realistisch beeld van de werkelijkheid

Prijs was acceptabel voor een appartement in Chelsea

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De lift het is een hoog gebouw
    • Studio

4 dagen met dezelfde handdoek want ze geven maar 1x in de week schone. In 4 dagen kwam er ook geen schoonmaker

De lift het is een hoog gebouw

Ruimte
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Kaal appartement wel goed maar beetje kaal

Ruimte

Zeer goede locatie
    • Studio

Zeer goede locatie, dichtbij Kings Road en Underground en ook cafes, restaurants. Leuke wijk. Je moet wel een kamer aan de achterkant hebben.

Ontspannen en we konden alles zelf bepalen dus ok

Ongebonden zijn

Hygiëne, verouderd

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Dicht bij het beursgebouw , zeer vriendelijk en behulpzaam...
    • Studio

Dicht bij het beursgebouw , zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

schoon en netjes ingericht

geen Wi-Fi

schoon en netjes ingericht

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Booking Cloisters is ideaal als je op zoek bent naar iets low-budget
    • Studio

Hygiene (schimmels in badkamer/kamer)

De appartementen waren zeer goed gelegen

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Ligging en bed prima.
    • Studio

Nogal verouderd. Gehorig, verwarming slecht te regelen.

Ligging en bed prima. Fijn dat er een keukentje is.

Omgeving
    • Studio

De staat van de studio is zeer uitgeleefd.

Omgeving

lokatie
    • Studio

geen wifi - en ik kon met mijn kaarten ook geen wifi kopen. starbucks in de buurt was ook een probleem

lokatie

Goede locatie.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

No value for money
    • Studio

Kleine kamer. WiFi 10 pond per dag Houtwerk badkamer zeer armoedig verf totaal afgebladderd

Ligging en rustige kamer aan binnenplaats

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Goede plaats voor basic verblijf in Londen

vrij sober

locatie

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Goed gelegen. Netjes
    • Studio

Het bed tegen de muur aan je moest over de ander kruipen. En geen een keer schone handdoeken.

De kamer was prima. En de buurt was netjes.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Locatie was prima, leuke buurt.

Kleding ruimte

Locatie was prima, leuke buurt.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Kamer was schoon en netjes.
    • Studio

Kamer was schoon en netjes. Hotel goed gelegen

• Beoordeeld op: 31 december 2016

We hebben het fantastisch gehad

Keuken beetje klein.

Ruim appartement, leuke ligging op de hoek. In principe elke dag schoonmaak .

• Beoordeeld op: 7 december 2016

de locatie

kwaliteit van het bed

de locatie

• Beoordeeld op: 21 april 2015

Locatie goed.

Douche in het bad en het bad was erg glad. Uitkijken dus.Oordopjes waren handig in verband met enige geluidsoverlast gedurende de nacht.

Locatie goed. Personeel erg aardig. Kamers en faciliteiten prima in orde. Prettig dat er een lift is. Kleine supermarkt in de buurt. Goede busverbinding bijna voor de deur en een aantal minuten lopen van de metro.

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

de hoogte

Badkamer

de hoogte

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Appartement in slechte staat van onderhoud, afbladderende...

Appartement in slechte staat van onderhoud, afbladderende verf, keukenkastjes kapot, lekkende kraan

• Beoordeeld op: 25 december 2015

badkamer:

badkamer: geen vast douchescherm

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Het had onderhoud nodig en het gebouw was te warm

Het had onderhoud nodig en het gebouw was te warm

• Beoordeeld op: 22 november 2015

de kamer is compleet anders dan op de foto's bij het...

de kamer is compleet anders dan op de foto's bij het boeken. alles is oud en slecht, behalve de entree van het gebouw

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Zeer ruime studio , comfortabel en goed uitgerust

Zeer lawaaierig vanwege druk verkeer op Sloane avenue

Zeer ruime studio , comfortabel en goed uitgerust

• Beoordeeld op: 5 april 2015

Kamer was totaal niet wat op site beloofd wordt

Kamer was totaal niet wat op site beloofd wordt

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Chelsea Cloisters