Beoordelingen over New Flying Horse Inn

Upper Bridge Street, Wye, Wye, Wye, TN25 5AN, Verenigd Koninkrijk

#2 van de 3 hotels in Wye

Verder hebben we ons aardig vermaakt en hele leuke mensen ontmoet

We hadden voor 3 nachten geboekt en na 1 nacht moesten we verkassen naar een andere kamer. Verder was er bij het afrekenen een fout gemaakt in mijn voordeel wij hadden daar elke avond gegeten en op rekening laten zetten toen ik zij dat het bedrag niet kon kloppen kwam de bedrijfsleider erbij en constateerde dat ik gelijk had maar geen bedankje helemaal niks voor mijn eerlijkheid dat verwacht je niet in dit geval.

Het ontbijt was prima en voldoende .de ligging is ook goed voor Canterbury parkeren bij de park en ride en ook Whitstable en Herne Bay is goed te doen voor een dag tripje. Het bedienend personeel was heel aardig.

Heerlijk hotel dat dichtbij de Eurotunnel ligt en een goede uitvalsbasis voor uitstapjes.

Ik kan niet veel verzinnen. Het Engelse eten is natuurlijk niet echt wat wij Nederlanders (tenminste deze Hollander dan) gewend zijn maar hier was het in ieder geval goed van kwaliteit. Tja, en in een hotel blijf je natuurlijk geluid van de buren horen. Het was niet heel erg, maar oordoppen neem ik altijd mee.

De bedden waren fantastisch. Je vindt niet vaak een foldertje op het bed over de matras die er ligt. Normaal gesproken heb ik pijn in mijn rug en schouders na een paar dagen slapen op een vreemd bed. Ik had dan ook een campingmatrasje meegenomen om op de matras te leggen, maar dat was niet nodig. Het gaf voldoende ondersteuning maar was niet hard. De kamer was ook prima schoon; heb er geen op- of aanmerkingen over. Het hotel heeft een aardig terras en leuke tuin waar je lekker kan zitten en een drankje doen of lekker eten. Er is meer dan genoeg parkeergelegenheid bij het hotel. Je kan je hond ook meenemen als je wilt. Al met al hebben we er een paar heerlijke dagen gehad!!

Jammer dat er vloerbedekking in de kamer ligt. Zaten nu al flinke vlekken in, terwijl de kamer recent is gerenoveerd. Geen ruimte en stoelen om op de kamer te zitten, maar er is in de pub voldoende plek om daar te verblijven.

Aardig personeel. Prima kamer in een bijgebouw en erg stil. Kamer net gerenoveerd, heerlijke douche en grote baddoeken. Goed ontbijt en restaurant is prima. Prachtige tuin erbij, dus bij mooi weer heerlijk buiten zitten. Vlakbij de boot naar Dover, heel prettig.

Hele gezellige en sfeer volle pub, lekker gegeten en...

Hele gezellige en sfeer volle pub, lekker gegeten en uitstekende kamer en badkamer. Alles brand schoon. 'S Avonds begon het te sneeuwen en dat gaf het geheel een sprookjesachtige aan blik. De volgende dag veroorzaakte dit echter de nodige vertraging.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prettig klein hotel met fijne pub

Geslapen in het bijgebouw: een omgebouwde stal. Prettige en knusse kamer met goed bed en fijne badkamer. Vriendelijke bediening in de pub. Prima ontbijt (geen continentaal buffet, maar van een menu). Ruime parkeerplaats achter het hoofdgebouw. Mooie omgeving. Snel te bereiken vanaf de M20 tussen Folkestone en London.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijke kamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Wij zijn persoonlijk niet zulke liefhebbers van het Engelse ontbijt. Oftewel, we hoeven niet zo ontzettend veel bij het ontbijt. De eerste ochtend brood met scrambled eggs besteld, tja dat waren dus 2 dikke plakken boterham met eieren, veel te veel voor ons! En zeker voor een kind van 9. Wat verder tegenviel bij het ontbijt was de service: je moest alles vragen aan de man achter de bar, over bijvullen van koffie, thee of fruit. Er kwam weinig initiatief vanuit hem zelf...

Heerlijke kamer. De kinderen vonden het stapelbed geweldig! Verder moesten ze erg lachen toen ze 's avonds zagen dat de schoonmaakster de knuffels op een grappige manier had neergezet op hun bed, namelijk zittend met een foldertje in de handen! Hele fijne kamer!!

Prima ontbijt.

Alleen de uitbater kon wel wat vriendelijker zijn. Hij had waarschijnlijk zijn dag niet.

Prima ontbijt. Prima eten. Uitstekende kamer. Vriendelijk personeel. Uitstekende parkeergelegenheid. Gezellige pub.

Een aanrader!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Niets negatiefs te melden.

Sfeervol, rustig gelegen in mooie omgeving. Je voelt je welkom. Keurige kamer met heerlijke douche. Eenvoudig maar prima eten in het restaurant. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding. Dover is 45 min rijden, een prima overnachting vóór (of vlak na) de overtocht.

Goed overnachtings adres, gezellige pub, leuk plaatsje.

In de eetzaal van de pub bleken nogal wat hondenbezitters met hond en hondenmand van hun maaltijden te genieten. Dat was opvallend en door ons minder gewaardeerd. Deze gasten verbleven overigens niet in de kamers boven de pub, maar in apart gebouw in de Stableyard.

Prettige kamer, uitstekende badkamer. Heel goed gegeten in de pub van de flying horse. Prima ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Leuk plaatsje, gezellige avond wandeling. Prachtige tuin met o.a buiten speelmateriaal. Heel geschikt als "onder weg" overnachting, half uur buiten Dover.

De sfeer van dit oude hotel was heel leuk, de kamers in de...

Spiegel in badkamer zou wel prettig zijn, verder geen - punten. Leuke plek op doorreis.

De sfeer van dit oude hotel was heel leuk, de kamers in de omgebouwde paardestal waren heel smaakvol ingericht met goede bedden, kamer wel wat aan de kleine kant en wat donker, maar ook de badkamer was compleet en heel smaakvol.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Altijd goed geweest nu een beetje tegenvallend.

We zijn hier al heel wat keren geweest. Kamer 6 bleek omgebouwd tot een familiekamer met stapelbedden. Bovendien was het er lawaaiig vanwege een geiser die steeds volliep nadat iemand een bad had genomen.

Het ontbijt was als vanouds prima evenals het diner. Het hotel ligt in een leuk Engels dorp, de omgeving is prachtig.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Comfortabel hotel en gezellige pub centraal gelegen in Kent

Tip: een topmatras op de boxspring

Ontbijt en diner zeer goed, kamer en badkamer zeer schoon en modern ingericht. Gezellig terras, ruim eigen parkeerterrein achter het hotel waar de motoren veilig konden staan.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

fijne ervaring

Gehorige douche, we werden "s nachts zelfs wakker van deze van aanpalende kamer. Soms moet je bij het ontbijt wachten op een tweede kop koffie omdat er net verse wordt gezet.

Op het buffet is de basis uitgestald maar het ontbijtmenu is zeer uitgebreid. Je mag alles bij vragen wat op het menu staat. Kamer is modern en luchtig ingericht met voldoende opbergruimte en grote flatscreen. Goede prijs/ kwaliteit van restaurant. Ruime, aangename tuin en terras .

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Leuk verblijf maar toch wel wat minpuntjes

wij verbleven een week in het hotel en hadden kamer 9, dit was een 'stable room'. Hier werkte de wifi meer niet dan wel. Ook was de kamer heel slecht geïsoleerd: we hoorden de mensen in de kamer naast ons 's nachts snurken. Deze stonden ook vroeger op dan ons en wanneer zij een douche namen, maakte dit echt heel veel lawaai (we vermoeden dat de boiler naast onze kamer hing waardoor dit geluid verergerd werd). We hebben dit allemaal gemeld aan het hotel op de 2e dag maar de eigenares nam enkel akte van ons probleem wat we wel erg spijtig vonden. Het bed in onze kamer was ook aan de smalle kant.

goede locatie om Kent te verkennen. Modern ingerichte kamer. Elke dag flesje plat en bruiswater op de kamer + theezakjes en koffie.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

UK op zijn best.

Eigenlijk niet echt iets negatief.

Het ontbijt was heerlijk, wij zijn echte UK lovers dan geniet je natuurlijk van de hele omgeving. Voor ons ook de ideale uitvalsbasis om een dagje te shoppen in het drukke London. Met de hogesnelheidstrein in iets meer dan 30 minuten bereikbaar, om dan toch nog op tijd terug te zijn om aan de bar een lekker pintje te drinken!

The Flying Horse mag je niet missen als je in de buurt bent!

Het is altijd weer een feest om hier te overnachten! Super gezellige pub met lekkere lokale biertjes en prima eten. Super vriendelijk personeel en voldoende plek om te parkeren. Warme koffie en een heerlijk ontbijtje in de morgen. Kortom: een "aanrader"!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Sfeervolle, kleinschalig pub-hotel met prima kamers en een goed restaurant

De ligging is ideaal op een half uurtje rijden van de ferry in Dover. Gezellige sfeer in kleinschalige pub-hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, sfeervolle en schone kamers. Goed en betaalbaar restaurant met gevarieerde dinerkaart en een heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Schitterende kamer.

Schitterende kamer...aardige mensen.en Wye is een heerlijk landelijk dorpje

Een niet te missen verblijf, dictbij Canterbury en Ashford.

Niets, alle verwachtingen werden ingelost

De locatie, en de gezelligheid van het interieur. Uitgebreide bar !!

Mooie propere locatie met lekker eten

Slaapkamer straatzijde wat lawaai smorgens

Prima ligging voor ons op doorreis

Personeel

Personeel

Ontbijt was super

Ontbijt was super

Full English Bed & Breakfast in verzorgde, gezellige pub

Gezellig en smaakvol interieur van de pub Mooie kamers, goeie badkamer Lekker eten (ontbijt en diner) Vriendelijk personeel

Goed ontbijt, fijn dat je kunt kiezen uit verschillende...

Goed ontbijt, fijn dat je kunt kiezen uit verschillende opties.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Authentiek Engels verblijf, schoon en up to date

Sfeervol, schoon en goede prijs-kwaliteit

Super verblijf

Mooie kamers, zeer goed restaurant en super ontbijt! echte aanrader voor iemand die eens rustig weekendje weg wil.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

De combinatie met de pub

De combinatie met de pub

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Altijd weer een genot om hier te overnachten

Super gezellige B&B met een prima restaurant, heerlijke bieren van de tap en een geweldig ontbijt. Rustig gelegen in een zeer mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Top engels in positieve zin en een fantastisch vertrekpunt om Kent verder te ontdekken.

Het authentieke!

Redelijk

Kamer was wel aan de krappe kant.

De tuin!

Service, uitstekend bed en goede douche.

Service, uitstekend bed en goede douche. Eten was prima en vriendelijk personeel.

Geweldig!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De gezinskamer was fantastisch! Ruimtelijk, schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt was goed.

Alles: het prima eten, geserveerd in de tuin, het goede bed...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles: het prima eten, geserveerd in de tuin, het goede bed en het lekkere ontbijt.

Mooie onderkomen op een mooie locatie, hadden hier gerust wat langer willen verblijven

Bijzondere mooie locatie, erg mooie (en schone!) kamers in het bijgebouw

Kamer was super en gezellig en lekker restaurant

Kamer was super en gezellig en lekker restaurant

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

ontbijt was goed bovengemiddeld

Kamer heel klein erg warm heel klein bed geen ruimte om de koffers te laten

ontbijt was goed bovengemiddeld

Alles was top. Heerlijk gegeten zowel diner als ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Mooie locatie mt eigen parking, mooi terras & grote...

Mooie locatie mt eigen parking, mooi terras & grote tuin Lekker eten en schitterende kamer TOP

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prima lokatie.

Goede ligging tov Dover ivm ferry. Goede parkeergelegenheid, goede maaltijd ter plekke, comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Heerlijke locatie voor een kort verblijf. In de omgeving van Londen en Canterburry.

Prachtig gebouw, heerlijke kamer (boven een pub). Goed eten voor een redelijke prijs. Mooie omgeving om te wandelen.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Een aanrader, prachtige locatie,centrale plaats in Kent

Gezellig lekker vriendelijk

Heerlijk ontbijt

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Voor mij een typisch Engelse accomodatie

Het bed was aan de smalle kant

Voor mij een typisch Engelse accomodatie

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Mooie en rustige kamer.

Mooie en rustige kamer.Goed ontbijt. En een leuke pub beneden . Goede prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Het ontbijt is prima.

Het verblijf was in een van de kleinere kamers in de "stables". Bij aankomst bleek met name de badkamer en toilet zeer slecht te zijn schoongemaakt. Een souvenir van de vorige gasten zat nog op de toiletbril en in het bad en wastafel nog haren. De kamer zelf is wat aan de kleine kant met zeer beperkte bewegingsruimte.

Het ontbijt is prima. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Mooie omgeving. Pub prima voor diner.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

dichtbij ferry

vergeten te vertellen dat we een kind bij ons hadden.. was blijkbaar een drama. moeten bijbetalen voor een familie kamer , terwijl hotel vol zat. dus bleven in oorspronkelijke 2 persoonkamer en wel bijbetalen. raaaaaar.. In kamer was prullenbak vol van badkamer. Vies!!!

dichtbij ferry

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Zeer nette kamer, rustig gelegen.

Zeer nette kamer, rustig gelegen. Gezellige pub waar je heel lekker kan eten! Uitermate geschikt om de vele tuinen in de omgeving te verkennen. Niet ver van Canterburry.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

Algemene sfeer,

Bediening bij ontbijt viel tegen.

Algemene sfeer, Alles in een, je kan je tijd spenderen op de plaats zelf. Mogelijkheid van eten in pub of restaurant Vriendelijke barman Gezellig terras en tuin. Dicht bij Canterburry.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

aparte kamers buiten de pub/restaurant bieden de nodige...

kamer was zeer net maar eerder aan de kleine kant

aparte kamers buiten de pub/restaurant bieden de nodige rust goed ontbijt / leuke pub en restaurant vriendelijk personeel, maar een beetje haastig

• Beoordeeld op: 9 april 2015

de kamer (kamer 6) ruime familiekamer // het ontbijt...

de kamer (kamer 6) ruime familiekamer // het ontbijt // de kwaliteit van de keuken // vriendelijk personeel // ligging op wandelafstand van het centrum // Wye

• Beoordeeld op: 3 april 2016

inrichting kamer

je kon het douchen in de kamer naast je horen, werd je wakker van. Nu ja.

inrichting kamer

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

eggs benedict waren heerlijk, gezellige bar met houtvuur,...

geen idee.

eggs benedict waren heerlijk, gezellige bar met houtvuur, prima kamer en badkamer. Leuk plaatsje in mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 26 maart 2016

prettige kamer en super ontbijt!

prettige kamer en super ontbijt!

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Op de kamer was alles aanwezig en het was schoon.

Onvriendelijke ontvangst; kleine kamer; spiegel in badkamer te laag. Ontbijt niets bijzonders.

Op de kamer was alles aanwezig en het was schoon.

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Mooie locatie, verzorgde kamer, leuke bar

Mooie locatie, verzorgde kamer, leuke bar

• Beoordeeld op: 13 december 2015

de rust

het eten

de rust

• Beoordeeld op: 11 november 2015

Wij genoten van de typische Britse sfeer, het lekkere eten...

Wij genoten van de typische Britse sfeer, het lekkere eten en de goed uitgeruste, zeer comfortabele kamers.

• Beoordeeld op: 3 november 2015

Locatie - kamer netheid

Personeel afstandelijk niet echt vriendelijk

Locatie - kamer netheid

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Mooie plek, leuke pub, zeer goede kamer.

Mooie plek, leuke pub, zeer goede kamer.

• Beoordeeld op: 23 september 2015

Mooie kamer , goed ontbijt

Mooie kamer , goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Goede locatie voor doorreis.

Goede locatie voor doorreis.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Goede locatie voor doorreis

Goede locatie voor doorreis

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het feit dat we onze auto mocht blijven staan tot het einde...

Het feit dat we onze auto mocht blijven staan tot het einde van onze wandeling

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

Locatie, tuin, diner

ontbijt, te weinig fruitsalade, te weinig personeel op zondag, te lange wachttijd

Locatie, tuin, diner

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Beautiful and quiet room, extremely helpful staff and...

Beautiful and quiet room, extremely helpful staff and abundant breakfast!

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Good service, proper breakfast.

Room was hot but it had been a hot day.

Good service, proper breakfast. Quiet, nice size parking.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Sfeer, vriendelijkheid personeel

Op de achtergrond was 's avonds en 's nachts het geluid van de keukenapparaten te horen

Sfeer, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Nice people, good shower and good beds.

Noise isolation (road, neighbours), food.

Nice people, good shower and good beds.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Mooie ruime kamer met goede badkamer.

Bed iets aan de harde kant

Mooie ruime kamer met goede badkamer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Building and pub

Building and pub

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

cheeseboard: 3 minuscule plakjes kaas voor EP 7,95. worstjes bij ontbijt waren verbrand

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

Alles was prima

Eigenlijk niets

Alles was prima

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.