Beoordelingen over New Linden Hotel 4-sterren

59 Leinster Square, Kensington and Chelsea, Londen, W2 4PS, Verenigd Koninkrijk

Bed, ruimte kamer, bad en personeel was prima

Stoffig, ventilatie kamer, enige raam zit bij rookplek, raam en deur laten veel licht binnen, mieren in kamer.

Bed, ruimte kamer, bad en personeel was prima

London, we home again.

De kamers zijn niet groot. Een tweepersoonsbed tegen de muur geschoven om toch iets meer plaats te hebben in de kamer. En dan nog was er maar plaats voor 1 stoel. De matras was goed maar niet uitstekend.

Het continentaal ontbijt was zeer goed. Een zeer goed buffet met zelfs vers fruit in stukjes, yoghurt en honing.

Prima hotel, prijs/kwaliteit

Kamer en badkamer heel klein (maar wel net!). Ontbijt heel basic.

Het hotel ligt in een heel mooie wijk met veel leuke restaurantjes op wandelafstand. We mochten de bagage al achterlaten vóór de check-in en ook na de check-out. Heel lieve dame aan de receptie.

wel best tevreden, jammer van de zeer kleine kamers

de kamers waren echt mega klein, we konden nauwelijks bewegen en we hadden geen plaats voor de valiezen. ontbijt was oké maar kon misschien toch wel iets uitgebreider. weinig keuze

de ligging en het vriendelijk personeel-de kleinschaligheid van het hotel

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Leuk!

Na veel negatieve reacties gelezen te hebben niet verwacht dat het zo goed zou zijn. tegenwoordig zijn mensen niet snel meer tevreden.... Ja de badkamer was klein maar brandschoon (De badlakens supergroot!!!) Hagelwit beddengoed! Iedere dag de (jawel kleine) kamer opgeruimd maar alles aanwezig en voldoet prima, bed opgemaakt gewoon hartstikke goed voor de prijs die je betaald. Het is een mooi oud pand met smalle gangen en trappen gewoon heel Engels en heel leuk! Aanrader en toplocatie!!!!

Prima verblijf, goede locatie

Zeer kleine kamer, (te) weinig ruimte voor de koffer. Ook was het bed niet aan beide kanten te benaderen, waardoor partner s nachts over mij heen moest kruipen om naar het toilet te gaan. Bed lag een beetje hard, dit kan beter (voor deze prijs). Ontbijtzaal in de kelder een beetje gedompt. Hotel is best aan de prijs voor de kleine kamer en wat je krijgt als ontbijt. Koffie was niet zo lekker, kan beter (cappuccino?).

Het is een fijn hotel, met mooie inrichting (vooral de ontvangst/receptie). Fijne locatie, vlakbij Hyde Park en dichtbij diverse metrostations en Notting Hill (10 min. lopen). Ontbijt was prima in orde, niet zo uitgebreid maar wel verse broodjes/croissants, zoetigheden, kaas/vleeswaren, ontbijtgranen, yoghurt, fruit. Voor elk wat wils (alleen geen Engels ontbijt, maar dat was voor ons niet erg). Kamer in orde, klein maar fijn. Leuk dat er een balkon bij zat.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Echt Engels hotel op een heerlijke locatie

De kamer was wel erg klein. Maar schoon en netjes

De wijk is rustig en heel erg gezellig. Je bent met de metro zo overal in Londen. Nottinghill is een centraal station. In de buurt heb je veel leuke winkels en restaurants. Portobello road op loopafstand.

Prima hotel, dichtbij metrohaltes en basic ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Was erg warm op de kamer. Hebben raam opengehad snachts en kachel volledig uitgezet tijdens 3 nachten verblijf, ondanks vrieskou buiten om hitte tegen te gaan van kamer. Ontbijt is erg basic, je kunt voor t zelfde geld vlakbij metrostation Bayswater bij bakker verse broodjes en koffie halen.

Lokatie en kwaliteit/prijs verhouding kamer!

Leuke lokatie, dicht bij Nothing Hill en Portabello Road.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer. In de kelder, donker en zeer klein. Een bed met daaromheen minder dan 80 cm ruimte. Thats it!!! Erg gehorig en continue gebrom van de CV. Een kamer alleen geschikt om te slapen of op bed te liggen.

Ontbijt prima en divers. Ruimte enigszins beperkt.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Teleurgesteld.

Hygiene, geen koelkastje of iets. Ook kop koffie kon je niet vers krijgen overdag na ontbijt. Zeepbakje hing los, veel kalk in badkamer en wc bril vies en zat los. Matras lag echt niet lekker en kledingkast schanieren waren stuk. Kluisje hierin zat helemaal onderin waardoor je op je knieën moest bedienen.

Het hotel is gelegen in een rustige wijk, op ongeveer 15...

Het hotel is gelegen in een rustige wijk, op ongeveer 15 minuten lopen van het metrostation. Met de metro binnen 10 minuten in de winkelstraten (hartje Londen).

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Vriendelijk, behulpzaam personeel

Kamers zijn érg klein Wij ( 3 vriendinnen ) hadden ieder n 2-persoonskamer voor alleenverblijf geboekt en dat is prima te doen

Ontbijt simpel maar prima

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Super locatie, heel leuk in Notting Hill!

We kregen een kamer in de kelder dit was niet ideaal. De kamer zat ook naast de ontbijtzaal waar om 7uur erg veel lawaai werd gemaakt.

Super locatie, heel leuk in Notting Hill!

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Rustige ligging in een leuke wijk en redelijk goed te...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden een kamer op de 2e verdieping. vrij klein. hij was schoon maar het blad op de nachtkastjes niet. Het ontbijt was waardeloos. blauw licht boven de uitgestalde levensmiddelen. echt minimaal maar Ottolenghi zit in de buurt en die maakte het ontbijt weer helemaal goed! Het is heel erg gehorig. toen de buren thuis kwamen leek het of ze bij ons binnen kwamen. ook snachts hoor je alles vanwege de houten vloeren

Rustige ligging in een leuke wijk en redelijk goed te bereiken met de metro vanaf het vliegveld

Redelijk goed hotel met vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was erg summier. De kamers klein en te warm. We kwamen er op de laatste dag achter dat je het raam onhoog kon schuiven. Weinig tot geen ventilatie mogelijk.Geen airco! Douche geen gordijn omheen. Alles nat!!

De dame bij de receptie was uiters vriendelijk!! Het hotel ligt qua ligging erg goed in Londen. Dichtbij metro, winkel en restaurant aan rustige weg. Erg prettig waterkoker en theezakjes ect op kamer

Verblijf in London was geweldig, kiezen voortaan wel een andere kamer of ander hotel.

De standaardkamer die wij hebben gekregen was ongelooflijk klein. Het tweepersoonsbed (klein) paste maar net in de kamer. Stond in een nis en degene die aan de muurkant ligt moet over de ander heen om uit bed te komen. Verder was er totaal geen ruimte. Koffers hebben dicht gestaan in het super kleine gangetje, kon er daarna net nog langs naar de deur. Badkamer klein en alles werd nat als je aan het douchen was. Compleet natte vloer na het douchen. We hebben nog gevraagd of alle kamers zo klein waren, en volgend de receptie was dat zo. Op de foto's is echter een heel andere kamer te zien die vele malen groter is. Prijs van de kamer ten opzichte van de ruimte is belachelijk. We hadden wel een balkon, en die was groter dan de kamer!

Personeel was heel aardig. Ligging van het hotel is prima. Precies tussen twee metrolijnen in en massa restaurants in de directe nabijheid.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Fijne week gehad in het New Linden hotel.

Doucheruimte niet handig ontworpen, alles werd nat bij douchen. Verder geen problemen en alles netjes.

Aardig personeel, prima voorziening, zou hier weer terugkomen.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ligging, we waren er voor notthing hill carnaval.

De douche kan er niet van af. Je vagina wassen is dus onmogelijk. De badkamer is heel klein dus alles wordt nat.

Ligging, we waren er voor notthing hill carnaval. Dat was op 5 min afstand.

Jammer om in de kelder terechtvte komen terwijl de...

De locatie van de kamer

Jammer om in de kelder terechtvte komen terwijl de foto's iets anders doen verwachten. Advies is dus om aan te geven om geen kamer in de kelder te wensen

Leuk hotel in een gezellige omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Krappe kamer en douche. Bed was ook niet geweldig.

Erg behulpzame mensen en hotel gelegen in een leuke wijk met op loopafstand gezellige straat met allerlei winkeltjes en restaurants. Hyde park is ook op loofafstand. Verder was de wifi verbinding erg goed en snel. Ontbijt was OK.

Supertijd gehad hier!

Het enige wat echt een verbeterpunt is,de kleine ontbijtzaal.

Dit hotel in Nothing Hill was echt top.Echt een superleuke buurt en op 5 minuten lopen allemaal winkels en metrostation Queensway.Hier vandaan is alles perfect te bereiken. We hadden een kamer op de bovenste verdieping.Keurig schoon en netjes.Heerlijke bedden. Voor engelse begrippen was het continentale ontbijt ook echt prima!

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

goed,maar kleine kamers

geen airco op kamer en dat bij meer dan 30 graden kamer is wel klein goed voor een paar dagen

bed was wat klein , maar lag goed. personeel super behulpzaam ligging zeer goed en rustig zeer goede hygiene

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Goed voor als je vooral buiten bent en geen hotelervaring wil in London.

Heel jammer dat er in dit Engels hotel geen écht English breakfast wordt geserveerd. Er is wel een buffer maar alle ingrediënten waren koude eetwaren. Ik had in London voor een betalend ontbijt toch een warm eitje met alles erop en eraan verwacht. Jammer. De weg naar het hotel mocht aangegeven staan op een bewegwijzering. De straten rondom het hotel trekken alle op elkaar en waar het hotel is geeft de plaats twee straatnamen aan. Dat was niet duidelijk op een papieren stadsplan. De matras van het bed was hard. Er liepen mieren in de kamer.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne niet oké. Vieze glazen. Ook douche klein en geen handdouche. Geen airco, en ook het raam kon niet fatsoenlijk open. Ontbijt was oké maar niet speciaal en divers.

Locatie en het aanzicht van het hotel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Naar Nederlandse begrippen redelijk ontbijt.
    • Executive Tweepersoonskamer

Naar Nederlandse begrippen redelijk ontbijt. Hotel was goed. Ben eerder in London geweest met een busonderneming. Hotel was toen bar slecht. Je moet er wat voor over hebben om een redelijk hotel te hebben in Londen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

goed ontbijt/ kamer viel tegen

Lagen in een bed van 1.20 breed met z'n tweeën. Totale oppervlakte kamer en badkamer hooguit 12 m2, dit ziet er op de site héél anders uit. Ontbijtzaal geeft niet voldoende ruimte voor alle gasten. Je moet dus wachten tot er een tafeltje vrijkomt. Prijs-kwaliteit verhouding vond ik niet naar behoren.

Goed ontbijtbuffet. Veilige buurt.

Prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kamer (6) was in de kelder, direct naast de ontbijtzaal. Erg gehorig. Kamer had geen echt raam, deze was beplakt met melkglas. Badkamer was zeiknat na douchen omdat de douchecel niet afgesloten kon worden. Kamer voelde echt als een hok.

De ontvangst was prima ook konden we onze koffers op...

Ontbijt was continental beter zou zijn keuze naar Engels ontbijt.

De ontvangst was prima ook konden we onze koffers op voorhand binnensteken en later komen halen.

Vriendelijk personeel, basic accomodatie

De kamer zelf lag onder het dak en was heel warm, ondanks het feit dat het slechts april was. De enige vorm van verfrissing is dan ook het raam openzetten of de ventilator uit de kast gebruiken. De kamer was niet groot en oogde eerder als drie sterren dan vier sterren. Het ontbijt was in orde maar basic.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Er werd rekening gehouden met onze verzoekjes: een kamer die zich niet in de kelderverdieping bevond, en mijn partner kreeg een verjaardagskaartje op de kamer. De badkamer was mooi en proper.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

De locatie was perfect, het personeel vriendelijk en de...
    • Standaard Driepersoonskamer

Het hotel was erg gehorig, de kamer was klein en het ontbijt was beperkt.

De locatie was perfect, het personeel vriendelijk en de badkamer luxe en schoon.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Prima accomodatie voor een citytrip naar Londen.

Kleine kamer maar de locatie maakt dat weer goed. Wij zaten op de eerste verdieping. Kan mij indenken dat het minder prettig is wanneer je een kamer in de kelder krijgt.

Prima ontbijt. Locatie goed. Heel vriendelijk personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Londen was prima, wel zelf op zoek gaan, het hotel was een 5je.

De foto's liegen, qua inhoud en ruimte, met name het bed is een beetje smal voor een stel. (Ik ben 1,90m.) Het ontbijt was niet veel, toch voor betaald.

Kamer en badkamer was schoon en werd dagelijks netjes bijgehouden.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden een kamer in de kelder waar het verschrikkelijk heet was, de radiator kon niet lager worden gezet en na heel veel heen en weer bellen kregen we een andere kamer toegewezen. Gaan hier zeker geen 2de maal heen!!

Ontbijt was matig

• Beoordeeld op: 22 december 2016

New Linden

Erg kleine kamer met erg klein bed. Sliepen in de kelder waar veel herrie was van lift en overige machines in hotel. Ontbijt was een 6-je.

Vergane glorie, geen 4* accomodatie
    • Standaard Driepersoonskamer

Kamer (en de rest van het hotel) was niet goed schoon, stoffig en slechte bedden. Wij hadden een drie-persoonskamer, gekozen om het derde bed. Derde bed bleek een bank, inclusief knopen in de rug. Hotel heeft de glorietijd gehad helaas en is nodig toe aan renovatie.

Ontbijt voor Engelse begrippen goed, verse broodjes en genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Zeer teleurstellend

De kamer was extreem klein. De badkamer was zo klein dat alles nat was na het douchen, incl wc/papier. Het was zeer gehorig, krakende vloeren, lawaai van buren. Ontbijt was erg sober. Personeel was beleefd maar niet echt vriendelijk. Dit hotel is maximaal 2 sterren waard.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Slecht onderhoud en onvriendelijke staff.
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamers waren zeer krap, zeker voor de executive kamer. Ondehoud in de kamer is slecht overal zaten metalen randen die uitstaken, waar je je makkelijk aan open haalt. Personeel was erg zakelijk toen ik mijn voet tot bloedens toe had opengehaald. Moet u maar beter opletten is mij terug gegeven. Met het feit dat ik een dag nagenoeg niets kon doen, zaten ze niet. Had ik maar met een ambulance mee moeten gaan. Zeker niet de service die je van een vier sterren hotel mag verwachten. Staff is correct, totdat er iets mis is, dan vegen ze gelijk hun eigen straatje schoon.

Geen bijzonderheden

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

split-level kamer;
    • Standaard Vierpersoonskamer

wij zijn lang, dus de bedden waren iets te kort voor ons.

split-level kamer; ideaal voor ons gezin! Bij receptie zeer vriendelijk en attent personeel, ook toen wij hulp nodig hadden bij verlies paspoort. Dank daarvoor!

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

De mensen waren zeer vriendelijk.

De kamer was erg klein en het ontbijt was matig. Zeer weinig keuze. Het was wel verzorgd.

De mensen waren zeer vriendelijk. Ligging van het hotel is heel goed.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Bezichtiging London

Ruimte op de kamer heel klein, je kon amper lopen. Ontbijtzaal in kelder vervelend, vrij karig ontbijt. Aansluiting tv kapot, zelf moeten repareren geen monteur aanwezig. Jammer voor deze prijs meer kwaliteit verwacht!

Hele vriendelijke dame bij de receptie

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima verblijf voor korte trip

Het bed is wat klein voor lange mensen. Ik ben 1,91 en het paste net. Verder wat gehorig gebouw, maar ik vond dat niet storend

Ontbijd was lekker, leuke kamer en praktische locatie

• Beoordeeld op: 20 september 2016

de ligging van het hotel

lawaaierig buren naast ons en tegenover ons waarschijnlijk familie van elkaar hard praten mn ook s'nachts. Hard de deuren dicht slaan en over de gang rennen.

de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Kamer (eerste verdieping) zoals te verwachten in Londen bij...

Kamer (eerste verdieping) zoals te verwachten in Londen bij deze prijsklasse vrij klein, douche/wastafel/toilet geheel OK, EN EEN SUPERPRETTIG RUIM BALKON!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

De ligging is uitstekend metro in de buurt, mooie, rustige...
    • Standaard Driepersoonskamer

Liefst koelkastje voorzien op de kamer, ontbijt mocht iets meer afwisseling bieden.

De ligging is uitstekend metro in de buurt, mooie, rustige omgeving met kwaliteitsvolle eetgelegenheden. Mooie kamer met badkamer, douche. Vriendelijk personeel aan de balie.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Ontbijt was prima

We kregen de kamers 6 en 7 die onder straatniveau en naast de ontbijtzaal lagen. Veel lawaai bij ingang hotel, dat naast onze kamers lag en op de gang, waar alle gasten naar de ontbijtzaal langs kwamen. Ik heb met oordoppen in geslapen. Ook waren de ramen hier afgeplakt met ondoorzichtige folie. Dat was zeer onprettig. Op de website stond dit niet, erg slecht. Ook konden we de eerste keer de weg naar deze kamers niet vinden. Het bleek een ingewikkelde route via de ontbijtzaal, die niet stond aangegeven. We werden daarbij niet geholpen.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Leuk hotel om Londen te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn aan de kleine kant, zelfs voor engelse normen

We werden vriendelijk onthaald en bagage kon makkelijk in het hotel blijven na het uitchecken. Het ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Goede locatie, zeer vriendelijk onthaal
    • Standaard Vierpersoonskamer

het ontbijt was te beperkt en niet vers. Croissants waren uit diepvries opgewarmd, broodjes te hard. Enkel hardgekookte eieren en amper beleg.

Goede locatie, zeer vriendelijk onthaal

Portabello market nearby.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Topplek
    • Standaard Vierpersoonskamer

De eetzaal voor het ontbijt. Erg warm en weinig sfeervol.

Rustig hotel, netjes verzorgd.

Wauw! Wat een superlocatie! Heerlijk hotel, basic ontbijt, goede wifi!

Prijs en ontbijt

Locatie en grootte bed

Huur voor de deur een fiets en verken de stad!

Piepkleine kamer, druk bij het ontbijt

prima ontbijt, uitstekende locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima voor een paar dagen!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douchewand was te kort en jammer dat we in de kelder zaten.

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De onbijt ruimte is benauwd en de verlichting daar is vreselijk

Zo vriendelijk!

prima ontbijt

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Heerlijk.
    • Standaard Vierpersoonskamer

Het ontbijt. Weinig keuze, kleine eetgelegenheid. Snel eten en gauw weer gaan.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De locatie, goede bedden
    • Executive Tweepersoonskamer

Kleine badkamer en schuin dak in de slaapkamer

De locatie, goede bedden

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Mooie ruime kamer, leuke locatie vlakbij winkels,...
    • Standaard Driepersoonskamer

Mooie ruime kamer, leuke locatie vlakbij winkels, restaurantjes.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Vind het geen 4 sterren waard

Kamer wás in de kelder

Het bed was goed

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel tegen... helemaal niks van een engels ontbijt.

De ligging was super en goed bereikbaar. Kamer was klein maar prima.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Hygiëne

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Pover ontbijt (continentaal), slechte koffie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Pover ontbijt (continentaal), slechte koffie. Hotel zou een beetje gerenoveerd moeten worden.

Fraaie locatie, aardig personeel, nette kamers

Geluid vloeren gehorig

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Is goed bevallen

Iets groter badkamer

Ontbijt was oke

• Standaard Driepersoonskamer

Schoonmaken van de kamer kan beter

Goede en mooie lokatie

Great stay because of the location!

Hele kleine kamer, en 1 persoonsbedden, en erg basic ontbijt.

Locatie was super, en fijn balkon in het zonnetje.

Ontbijt goed, lift, locatie

Lobby was onder verbouwing

Ontbijt goed, lift, locatie

hotel ok voor een city trip, 15.min. wandelen voor het metrostation.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamers waren netjes, ontbijt eerder sober. Vriendelijk personeel. rustige buurt.

Aardig verblijf

Kamer was uitzonderlijk klein.

Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Leuk hotel voor vakantie trip

Afstand tot aan de metro

Leuke aparte kamers

De locatie en entree zijn geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer in het souterrain viel een beetje tegen. Kamers op de site zien er prachtig uit.

De locatie en entree zijn geweldig.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

De kamer en badkamer waren schoon.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer en badkamer waren erg klein. Het is jammer dat er zo weinig aandacht is voor een eenpersoons kamer.

De kamer en badkamer waren schoon.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima hotel op top locatie!
    • Standaard Driepersoonskamer

Prima hotel op top locatie! Prima buurt vlakbij metrostation Bayswater wat aan metrolijn Circle ligt.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Leuk hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Lekker dicht bij het centrum En toch een heel rustige wijk

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Toplocatie als uitvalsbasis voor Londen. Behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteit top.

Niets viel tegen

Ontbijt basic, maar zeker goed en voldoende keuze!!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van New Linden Hotel