Beoordelingen over Norfolk Towers Paddington 4-sterren

34 Norfolk Place, Paddington, Westminster, Londen, W2 1QW, Verenigd Koninkrijk

#524 van de 977 hotels in Londen

Het personeel was erg vriendelijk.
    • Suite

Airconditioning stond niet op in de kamer. Het was niet zo gemakkelijk deze naar wens in te stellen. Handleiding voor de air conditioning in de kamer zou handig geweest zijn.

Het personeel was erg vriendelijk. Ook hebben zij ons perfect geholpen nadat wij telefonisch contact hadden opgenomen omdat wij persoonlijke bezittingen hadden achtergelaten in de gemeenschappelijke ruimte van het hotel. Ze hebben deze onmiddellijk per post naar ons verstuurd. .

Fantastisch weekend gehad!
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Het was best wel krap. Om de badkamerdeur dicht te krijgen moest ik tegen de wand aan staan en mn buik die ik bijna niet heb inhouden. Zorgde wel voor lachwekkende taferelen. Maar als je serieus aan de wat zwaardere kant bent krijg je de deur echt niet dicht mits je op de wc gaat staan

Het bed, het bad, het ontbijt en het vriendelijke personeel en natuurlijk paddington station is lekker dichtbij.

Prima bevallen, jammer van het ontbijt.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Geboekt inclusief ontbijt, 6 pond per persoon. Dit bleek een continental breakfast te zijn. Alleen tegen meer betaling, ruim 5 pond, te upgraden naar English breakfast. Zwaar overdreven prijs voor kwaliteit/aanbod.

Modern, comfortabel hotel. Goede geluidsisolatie.

Ontbijt was lekker, zeer vriendelijk personeel!
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt was lekker, zeer vriendelijk personeel! Vooral in de bar. Ga vooral eens eten in de bar aan het restaurant, super lekker! Prijs/kwaliteit

Matig.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Eerste nacht andere kamer (heel klein) gekregen dan we geboekt hadden. Volgende nachten een kamer die we geboekt hadden maar de foto’s op Booking zijn niet dezelfde dan in de realiteit. Executive room was veel kleiner en badkamer was piepklein. Je moest bijna op de wc gaan staan om de deur open en dicht te krijgen.

De ligging was perfect, vlakbij Paddington Station. De kamer was proper en het ontbijt was standaard maar in orde.

Schone en verzorgde kamer.
    • Club Tweepersoonskamer

Kamer was zeer klein! Dit had veel groter gemogen. Badkamer deur kon niet open-dicht als je zelf op de badkamer staat, zo klein. Jammer!

Schone en verzorgde kamer.

Voor de locatie prima maar zeer klein.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Kamer was te klein en de badkamer zo klein dat je er lastig in of uit kunt komen. We hebben betaald voor een grotere kamer. Verder maakten de schoonmaaksters erg luidruchtig. Dit is echt een aandachtspunt. Bijbetalen voor een Englisch breakfast niet klantvriendelijk. Beter om de totaalprijs aan te passen.

Locatie en bedden

London city is great
    • Club Tweepersoonskamer

Enorm veel lawaai in de kamer wat ten koste komt van de nachtrust. Mager ontbijt ( om half 10 waren bv koffiekoeken al op).

De ligging was super Lounge sfeer Proper

Locatie, kwaliteit restaurant, hele hotel is gemoderniseerd
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Kamer had iets groter kunnen zijn, ontbijtruimte aan de kleine kant dus iets moeten wachten

Locatie, kwaliteit restaurant, hele hotel is gemoderniseerd

Een aanrader
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Inrichting van de kamers en de locatie, zeker een aanrader! Ook het personeel was supervriendelijk, en handig dat je je bagage er vrij gemakkelijk kan nalaten. We heben de eerste avond gegeten in het restaurant ter plaatse, dit was ook zeker in orde en gemakkelijk na een dagje stappen in Londen

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Super centraal met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
    • Club Tweepersoonskamer

Standaard inbegrepen is continental breakfast. Voor English breakfast moet je aanvullend betalen; beter alles aanbieden en de prijs per dag 5 pond verhogen. Kamer was wel wat klein.

Kamer was zeer netjes en schoon, recent ingericht. Locatie is geweldig: ligt rustig, maar toch heel centraal. Vanuit paddington kun je direct heel Londen bereiken: directe verbinding vanaf Heathrow naar Paddington in 15 minuten.

Niet weer
    • Club Tweepersoonskamer

Badkamer was niet echt schoon: dikke zwarte haar in het bad. Personeel keek me niet aan bij uitchecken en sprak me aan met Sir (ik ben een vrouw). WiFi deed het niet

De locatie: om de hoek van Paddington Station

De kamer was klein, maar mooi, heel proper en comfortabel.
    • Club Tweepersoonskamer

Het ontbijt was niet goed: zeer weinig keuze en er werd een extra kost van 4,95 pond gevraagd voor warm ontbijt. Vaak werden bepaalde dingen niet tijdig aangevuld (bv. broodjes). De bediening was snel, maar aan de ontbijttafel was het personeel niet vriendelijk: een glimlach kon er niet van af.

De kamer was klein, maar mooi, heel proper en comfortabel. De afternoon tea hebben we in het hotel genomen en die was heerlijk! Ook de cocktails (happy hour!) waren heel goed. Vriendelijk personeel aan de receptie en vriendelijke kamermeisjes.

Kamer,ontbijt en locatie.
    • Club Tweepersoonskamer

Kamer 110 lawaai van verschillende airco's op het dak, veel lawaai. Wel op aanvraag onmiddellijk nieuwe kamer gekregen.Super!

Kamer,ontbijt en locatie.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

• Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Voor een Engels ontbijt moet je 5 pond pp extra betalen.. Het “normale” ontbijt is goed maar sober. De badkamer op kamer 104 is zo klein dat je in het kigbad moet gaan staan om de deur dicht te doen. :-/

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is modern en schoon. Hygiëne is goed.

Prima hotel ligging goed berijkbaar
    • Suite

we hadden een 3 persoons kamer en de 3e persoon moest op een bankbed slapen waar het matras niet al te geweldig van was.

Prima hotel ligging goed berijkbaar

een aangenaam verblijf, goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

geluidshinder 's avonds en 's nachts waarschijnlijk door airco-installatie op binnenkoer en nonchalante bediening restaurant (regelmatig vergeten van bestellingen), maar wel heel vriendelijk en direct bereid om fouten recht te zetten

behulpzaam personeel aan de receptie en goede ligging hotel

Super mooie kamer, zeker terug komen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het ontbijt mag wel beter zijn. En de Aziatische vrouw dat in de ontbijt-zone werkt mag ook meer lachen en gastvrijheid zijn.

Het personeels van de receptie waren heel vriendelijk. Het slaap kamer waren heel proper. Het bed was zalig. En het was een TV-screen in het badkamer, leuk om een bad te nemen.

Prima hotel voor een paar dagen Londen.
    • Club Tweepersoonskamer

We hadden een dure kamer gereserveerd met 46% korting. Het hotel gaf ons in eerste instantie de kleinste kamer in het hotel. Het bed paste er krap in. Daarna gaven ze ons een kamer die overeenkomt met de prijs die is betaald. Het was geen hele luxe kamer zoals ik verwacht had maar prima voor een paar dagen Londen.

De kamer was goed. Mooie badkamer, schoon en airconditioning. De wijk is redelijk rustig en er zijn veel restaurantjes en winkels in de omgeving. Paddington station is om de hoek wat het heel aangenaam maakt om daar te zijn.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima hotel op goede locatie. Aanrader!
    • Club Tweepersoonskamer

De kamer is compleet, maar klein. Voor (erg) lange mensen kan het bed wat kort, de badkamer te laag en de kamer te klein zijn. Wij zijn gemiddeld lang en hebben er geen problemen mee gehad.

Goede ligging van het hotel (bushalte voor de deur en vlakbij Paddington station), vriendelijk personeel, heerlijk en goed verzorgd ontbijt, alles aanwezig in de kamer, iedere dat schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

heel vriendelijk personeel.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

badkamer heel klein en douche drupte s nachts. Ontbijt was redelijk basic, voor engels ontbijt moest aardig wat bijbetaald worden. Ook voor een cappucino bij het ontbijt moest ik bijbetalen.

heel vriendelijk personeel. Bagage kon achtergelaten worden op dag van aankomst en vertrek in een ruimte die beveiligd was.

Slecht
    • Club Tweepersoonskamer

De kamers waren mega klein. Ook hadden wij een kamer met 2 bedden gereserveerd en kwamen wij in een queensize bed kamer terecht. Verder was de buurt op Edgware Road vreselijk, daar werd alleen Arabisch gesproken. De andere buurt was ok. Het personeel spreekt enorm slecht Engels, ik heb geen originele Engelsman gezien. Ik als native speaker Engels had regelmatig moeite om ze te kunnen verstaan. Wifi was vreselijk slecht, later bleek dat wij enorm ver van de antenne zaten. Boek niet bij dit hotel, betaal dan 30 euro meer voor een Novotel oid, want dit is gewoon niet de prijs waard die wij hebben betaald.

Het bed was perfect

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed hotel, dichtbij metro en bus. Zou hier zo weer terugkomen.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Het kiezen van het ontbijt, beter om gewoon alles in 1 ontbijt te presenteren en geen keuze tussen buitenlands en engels.

Het personeel is zeer behulpzaam. Kamers waren ruim en goed schoon.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

De ligging is perfect;
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Van het ontbijt in een 4 sterrenhotel verwacht ik meer. Dat er bijbetaald moest worden voor een gekookt eitje wist ik vooraf, maar vind ik toch vreemd. Het wel inbegrepen ontbijt was elke dag hetzelfde met weinig keus in beleg. Ook werden de broodjes op een dag niet meer aangevuld toen ze op waren, terwijl het ontbijt nog een uur duurde. De vriendelijkheid van een aantal dames bij het ontbijt liet ook te wensen over, in tegenstelling tot het baliepersoneel.

De ligging is perfect; metro is om de hoek en ook meerdere bussen vertrekken vanuit de straat. De portier Victor was een wandelende reisgids en gaf allerlei handige tips over bereikbaarheid en must-see's.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

De volgende keer toch iets anders zoeken in de buurt.
    • Club Eenpersoonskamer

Erg kleine kamer en badkamer. De lift werkte niet en ik moest naar de 5de verdieping. Er werd ook niet echt sympathiek gereageerd op de vraag wanneer de lift gerepareerd zou worden. De koffer werd wel naar boven gedragen. Het ontbijt was inbegrepen maar voor English breakfast moest 9 GPB worden bijbetaald, wat zielig was want het stond daar toch en bijna niemand nam het.

De locatie is perfect op wandelafstand van Paddington maar zonder de grote drukte van de buurt.

De lift was kapot en wij zaten op de 3de verdieping.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

De lift was kapot en wij zaten op de 3de verdieping. Was erg lastig met de koffers en na een dag flink wandelen in London viel het tappen lopen behoorlijk tegen. De lift bleef nog zeker 2 weken stuk kregen wij te horen.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Een schande dat me prijsafspraken maakt en toch probeerd op alle mogelijke manieren extra £ te verga
    • Suite

Zeer zwaar ontgoocheld daar er té veel " toevallige " problemen opdoken , met als laatste , onze koffer die " per toeval " stuk was en open stond. Nooit meer.

Het was ten minste proper.

Goede ligging, proper maar slechte wifi.

Wifi

Proper hotel, dicht bij paddington station. Ik had een formule waar het inclusief ontbijt was. Maar je moest wel bijbetalen als je een 'english breakfast' wou. De wifi was heel onstabiel en viel enorm veel weg. Niet aan te raden als je hier voor zaken bent.

degelijk hotel
    • Club Tweepersoonskamer

foto's op booking.com doen de kamers enorm veel groter lijken dan ze zijn. Deur van de badkamer draait naar binnen, waardoor het een heel gedoe is om in de badkamer te geraken. Bij problemen (bv flauw vallen) kan men onmogelijk de deur open maken naar het toilet, wat echt wel stof is tot nadenken. Kleine bedden

net en mooie kamers dicht bij metro-station

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Het ontbijt was prima en goed verzorgd licht op loop afstand...
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Er was erg veel personeel s'morgen bij het ontbijt 3 mensen die hartstikke hun best deden. en 4 personen die maar wat aan het lummelen waren, tot storends toe.

Het ontbijt was prima en goed verzorgd licht op loop afstand van de bezienswaardig heden en de Metro

Een stedentrip london.

De kamer was klein.

De locatie was erg goed.

Moderne inrichting

Badkamer

Moderne inrichting

Goed bed
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Raam ging maar op een kier open van wege veiligheid. Beetje benauwend.

Goed bed

Goed ontbijt

Goed ontbijt

Hele vriendelijke mensen
    • Club Tweepersoonskamer

De ruimte in onze hotel kamer

Hele vriendelijke mensen

Prijs-kwaliteit en locatie top
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Extra betalen voor ontbijt met spek en roerei

Prijs-kwaliteit en locatie top

• Suite

De info van booking.com echt RUK

Locatie en faciliteiten

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Best value in the city
    • Club Tweepersoonskamer

De badkamer is piepklein maar alles functioneert

Prijs kwaliteitsverhouding voor Londen is onverwacht goed

Keurig netjes en modern hotel
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Deur badkamer draait eigenlijk de verkeerde kant op waardoor de ruimte binnenin te klein wordt

Keurig netjes en modern hotel

Het hotel ziet er mooi, fris en schoon uit.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Het hotel ziet er mooi, fris en schoon uit. De kamers en het ontbijt zijn goed en het personeel is behulpzaam.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Hele kleine kamer

Hele kleine kamer

Hotelkamer en ligging zijn prettig en rustig.
    • Suite

De lift is te klein duurt lang,beter je neemt de trap Het onbijt is een beetje jammer.

De kamer en was op de 5de verdieping en heel rustig

Goed hotel, prijs/kwaliteit is in orde.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

We hadden een kamer met tussendeur waardoor geluidsoverlast.

Goede bedden en badkamer. Kamer is niet groot, alles past precies.

Heerlijk hotel in hartje Londen
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Super schone kamer en heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Kleine kamers, ontvangst aan ontbijt was ondermaats.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Kleine kamers, ontvangst aan ontbijt was ondermaats...iemand met een vieze blik is niet uitnodigend!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Erg goed bereikbaar

Smal en kort bed, wens was 2 gescheiden bedden, helaas niet beschikbaar

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Concertbezoek
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Goed hotel met prima voorzieningen

De locatie was ideaal.
    • Suite

De locatie was ideaal. De kamer is zeer netjes ook na het kuisen. Met speciale vragen kan je altijd naar de lobby .

Horeca personeel bij het ontbijt leken geen zin te hebben in...
    • Club Tweepersoonskamer

Horeca personeel bij het ontbijt leken geen zin te hebben in het werk. Kon geen lach vanaf en alles leek teveel gevraagd.

Te kort

Ontbijt erg ‘continental’

Lokatie van hotel en de kamer

• Beoordeeld op: 30 november 2017

locatie, personeel en hygiene
    • Club Tweepersoonskamer

Badkamer in sommige kamers is te klein

locatie, personeel en hygiene

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was tip top

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was tip top

de locatie
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

wat een kleine kamer en niet geriefelijk

de locatie

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Super fijn hotel!

Bedden waren net iets te klein.

Personeel was heel erg vriendelijk!

Mooi hotel maar kamer klein

Kleine kamer

Prima hotel voor een kort verblijf. Goede ligging vlakbij het station en Hyde park
    • Club Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden

Geen vers fruit bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Super vriendelijk personeel.
    • Club Eenpersoonskamer

Bedden zijn ontzettend kort. Waardoor de gemiddelde Nederlandse man met zijn voeten buiten het bed ligt.

Super vriendelijk personeel.

Ik zal er niet meer hij gaan
    • Club Tweepersoonskamer

Dat ze geen info gaven zelf geen docomentatie

Kort bij winkels

Prima 4 sterren hotel

Prima 4 sterren hotel

airco

airco

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed hotel voor een stadentrip.

Kamer wat klein.

Dicht bij metro en Paddington station

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Nice :D
    • Club Tweepersoonskamer

Kamer was zeer groot en mooi. Alles zeer nieuw. Ontbijt is goed maar voor het minste, betaal je extra

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

hotel is niet zo toegankelijk met elektrische rolstoel...

hotel is niet zo toegankelijk met elektrische rolstoel,rolstoel kon heel nipt in de lift en op verdiep kon de rolstoel er bijna niet uit.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Het personeel van de bar is erg aardig en geinterresseerd.
    • Club Tweepersoonskamer

Het brood van het continentale ontbijt. De ruimte in de kamer is erg Klein.

Het personeel van de bar is erg aardig en geinterresseerd.

locatie en netheid

badkamer

locatie en netheid

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Kamers netjes, sanitair schoon.

Bedden waren te kort. 1 kleine lift

Kamers netjes, sanitair schoon. Attent en vriendelijk personeel. Lokatie is erg goed.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Geweldig hotel!
    • Club Tweepersoonskamer

Incheck tijd is erg laat. Lift steeds stuk.

Vriendelijk personeel, prima kamers, gratis WiFi, super locatie, goed restaurant en bar.

Zeer comfortabele kamers

Bijbetalen voor het onbijt

Zeer comfortabele kamers

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Super locatie!
    • Club Tweepersoonskamer

Super locatie! Weinig geluidshinder.

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.