Beoordelingen over Normandie Hotel 3-sterren

6,0

5,1

4,9

6,1

Lokatie is goed, maar dat was t dan ook wel

Geen wifi (ook na aangeven). Kamer in zeer slechte staat: de kamer stond scheef, badkamerdeur sluit niet, gat in de muur afgedekt met karton, veel slordige en onnodige constructiefoutjes die de kamer slorig laten aanvoelen.

Het ontbijt was echt prima, geleverd door een aardige mevrouw. Ook elke dag een schone handdoek. Lokatie was zeer goed.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Absolute afrader voor je nachtrust

We hadden geen verwachtingen aangezien de lage prijs en de middelmatige recensies. Maar die nacht geen oog dicht gedaan door gehorigheid van de vloeren + het brandalarm ging af 2 keer af s'nachts. Volgens het personeel geen defect maar mogelijk iemand die stiekum rookte op de kamer of damp uit de douche. Het ontbijt was onder maats en zat er schimmel in het broodmandje. Onder het bed lag een flinke laag stof. Voor ons reden om direct van hotel te wisselen. We hebben Booking.Com gebeld voor advies en zij hebben gebeld met het hotel. Helaas konden wij voor de overige 3 nachten geen geld terug krijgen. Voor ons was dit dus een voorbeeld van 'goedkoop duurkoop'.

Wat beviel was de lokatie. Op loopafstand van Hyde Park. En met de City Bike binnen 20 minuten bij London Eye.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Slecht hotel, goede locatie.

Zeer onvriendelijke host. Gaf geen uitleg of info, alles was hem te veel. Lag te slapen in de receptie dus we konden moeilijk aan de kamersleutel geraken. Enkel Engels ontbijt... was zeer beperkt. Beneden in de kelder. Kleine kamer. Verwarming werkte niet dus het was er echt ijskoud! Zeer kleine badkamer. Je geraakt amper in de douche. De kamer was vuil. Geen propere handdoeken. Ze werden opgevouwen. Dit is mijn eerste slechte beoordeling in 20 jaar reizen. Ik heb geen hoge verwachtingen. Ik reisde met mijn mama. Persoonlijk zou ik dit hotel aan niemand aanraden.

Ligging, 15min van Oxfordstreet.

Verblijf in hotel was teleurstellend. Eenvoudig is niet erg maar het moet wel schoon zijn en werken.

De kamer was erbarmelijk. Vies, kakkerlakken, badkamer viel van ellende uit elkaar, bed met laken en vieze deken. Personeel (als hij er al was) was ongeïnteresseerd en we moesten 2 x een kwartier wachten totdat hij überhaupt de deur opendeed als we uit de stad kwamen. Geen WiFi. De 1 zei dat de modems waren gestolen en de andere zei “het werkt gewoon niet, klaar”. Ontbijt was eenvoudig en aardige dames. Dat maakte wel wat goed.

Het was dicht bij de metro.

voor wie niet veeleisend is

Zeer koel onthaal Brandalarm in onze kamer ging na elke douche af "English Breakfast" met tomaat uit blik en spiegeleieren die compleet uitgedroogd waren. Dit kon echt wel beter, zonder dat het daarom duurder hoeft te zijn.

De ligging dicht bij Hyde park en dicht bij metro is interessant. Voor de prijs die we betaalden is deze accommodatie een goed alternatief

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Leuke locatie, niet duur, slecht hotel

Slechte bedden, geen lift, kregen verkeerde kamer, daardoor 2 keer verkassen binnen 1 weekend. Geen keuze ontbijt, hebben elders ontbeten.

Dichtbij metro

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima verblijf voor een paar dagen London!

Ontbijtruimte erg klein en benauwd. Als iedereen tegelijk kwam ontbijten moest je wachten tot iemand anders klaar was. Bed was erg klein maar lag wel lekker. Badkamer mag opgeknapt worden ( losse tegels, loslatend plafond) maar de douche is goed!

Personeel erg vriendelijk en de locatie is top! Ontbijt is lekker en compleet en elke dag schone handdoeken, heerlijk!

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Mijn slechtste hotel ooit

Normaal zijn we niet van zulke zeurders, maar dit sloeg alles. De kleine kamer, de schimmel op de muren en badkamer, keiharde bedden. Het engelse ontbijt was karig.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

locatie was goed ook over de prijs die we voor de kamer met...

het viel een beetje tegen dat ontbijt tot 9 uur was.

locatie was goed ook over de prijs die we voor de kamer met ontbijt moesten betalen zijn we zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Bezemkast van Harry Potter is nog beter!

Wij kregen een kamer in het souterrain, onder de trap, was ronduit vreselijk, het stonk er naar vocht en sigaretten (personeel zette ons venster steeds open, op het koertje aan de venster werd gerookt) kamer was piepklein, als iemand naar de badkamer wou, moest de andere op het bed gaan zitten om plaats te maken. Badkamer was helemaal een grap, kapotte spiegel, piepklein wasbakje, nog niet eens een tablet om een tandenborstel op te leggen, schimmel in de douche, badkamerdeur (een raar plooigeval) kon alleen van buiten open, aan de binnenkant ontbraken de handvatten. Van de wandkast ging de rechterdeur niet open omdat de metalen arm bovenaan van de deur in de weg zat. Leeslampje was stuk, moesten ze nog kopen, maar na 3 nachten was het nog niet vervangen. Brandalarm ging af, alle gasten stonden aan de receptie, maar commentaar was, iemand is waarschijnlijk aan het douchen...

Locatie is heel goed, vlakbij Hyde Park, Oxford Street, metrostation vlakbij

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Gewoon prima kwaliteit/ prijs verhouding.

De wifi verbinding. Had verder in badkamer vermeld dat evt toilet artikelen bij receptie te verkrijgen zijn. Ik had nl geen shampoo bij mij ivm handbagage, want dacht dat dit wel op de kamer zou zijn. Sober ingerichte kamer, beetje ouderwets. (wel met raam).

Gewoon prima prijs kwaliteit verhouding voor goede centrale locatie in Londen. In nette straat met keurige hotels.

Toilet op kamer liep niet goed door, douche was veel te heet...

Toilet op kamer liep niet goed door, douche was veel te heet en niet kouder te zetten. Kamer vrij warm en geen airco aanwezig.

ontbijt, kamer, onvriendelijk personeel

ontbijt, kamer, onvriendelijk personeel

Trap lopen badkamer sevice

Trap lopen badkamer sevice

Zeer gehorig, niet kunnen regelen temperatuur douche (veel te heet!) , ontbreken bekertjes bij wasbak

Super vakantie in Londen!

De bedden

De ligging was super bereikbaar met openbaar vervoer.

Eens maar nooit meer

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Zeer slecht hotel

De douche was koud

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Ik beoordeel het met een 5...cijfer zegt genoeg

In de badkamer kun je je toilettas niet kwijt

Het Engels ontbijt was prima, kies je voor continentaal dan is het erg armoedig

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Ontbijt was minder

Ruimte en ontbijt

Ontbijt was minder

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Eenvoudig maar schoon. Prima locatie voor een paar dagen Londen.

Een plankje meer in de badkamer voor toilettas e.d.

Engels of continentaal ontbijt. Eenvoudig maar goed. Receptionisten aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

De locatie was perfect.

Het hotel zelf was overboekt, dus werden we door de manager in een dichtbij gelegen hotel geplaatst. Er werd gezegd dat de kamers gelijk waren. In onze nieuwe kamer in het Pacific hotel (partner van Normandie hotel) was het bed versleten. De vering zakte door tot op de bodem. Er zaten vlekken op de sprei. Schimmel op het plafond in de badkamer. De afzuiging in de badkamer maakte een vreselijke herrie, je kon elkaar bijna niet meer verstaan. De kledingkast kon niet open omdat de handvatten eraf gebroken waren. Wifi was NIET aanwezig op de kamer. Daarvoor moesten we naar beneden bij de receptie gaat zitten. Dit hotel is deze prijs NIET waard.

De locatie was perfect. 5 minuten lopen van Paddington station. Openbaar vervoer was dus dichtbij. Het hotel lag in een redelijk rustige straat dus had je geen last van verkeersherrie.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Vriendelijke staff.

Oude en matig ingerichte kamer. Sjofele badkamer

Vriendelijke staff. Full English breakfast

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Normandie Hotel