Beoordelingen over Northumberland Hotel 3-sterren

6,1

• Betaald WiFi

4,5

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Gemakkelijk bereikbaar standaard kaal hotel.

Wel erg standaard, kale kamer, mager ontbijt dat niet inbegrepen was.

Locatie en parking is goed, net buiten centrum maar met bus voor de deur en op 40 min loop afstand, dus nog te doen als je even wilt wandelen. Avonds terug met taxi ongeveer £10, dus ook te doen.

De parkeerplaats achter het hotel is ideaal

De douche is matig Het ontbijt geeft weinig variatie, alleen verpakte niet vergaanbaar beleg, geen kaas ,vleeswaren alleen kuipjes boter en jam!

De parkeerplaats achter het hotel is ideaal

Goede locatie, geen top hotel

Het voelde meer als een hostel dan een hotel. Het voelde niet heel schoon; kapotte lampjes, gaten in het dekbedovertrek en haren op het douchepaneel. De kussens zijn vreselijk. De ochtend van vertrek wilden we 's ochtends douchen maar er kwam geen warm water uit de kraan. Een uur later nog steeds niet. Dit gemeld bij uitchecken, de dame zei dat het kwam omdat iedereen tegelijk ging douchen. Het is een hotel, daar moet je op voorbereid zijn en een andere ketel aanschaffen. Ieder hotel heeft 's ochtends douchende gasten

Voor het hotel zit een bushalte en op 5 minuten lopen zit een winkelcentrum met supermarkt. We hadden geen ontbijt geboekt, dus ideaal dat de supermarkt vlakbij is. 4 croissantjes en 2 jus d'orange en je hebt een ontbijt voor 3 pond. Met de bus waren we in 10 minuten in het centrum!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

We had to wait long before we could check in.
    • Familiekamer (3 Volwassenen)

We had to wait long before we could check in. The room was " cleaned" bur NOT clean after all . The bathroom was old, and Ik have to write this in dutch.... Slecht afgewerkt. Houten geverfde planken als afwerking. Hele grove kit-randen die niet goed schoon te maken zijn en dus ook heel vies waren. Een hele vieze deur met overal zwarte vingers en op de muur klevende haren. Een ranzige douchebak waar uit de douche maar een beetje water kwam. Overal veel stof op de kamer en vieze plinten en kasten. About the English Breakfast, which we ordered and paid the day before, we were not on the list and it took more than 30 minutes to get it. It was really lousie breakfast ..... We didn't complain directly at the hoteldesk so we can't ask a part of our money back But serieusly......you have to reconsider if you will sell this hotel through your site booking.com Our further nights in hotels in Scotland, most of all at the same price, were good and wurth the price we paid.

Vlakbij het centrum
    • Luxe Vierpersoonskamer

Alles oud

Vlakbij het centrum

Ruime kamer voor weinig geld

Het was erg licht in de kamer.

Ruime kamer voor weinig geld

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Douche met alleen koud water

Douche met alleen koud water Toilet spoelt niet door Zeer onvriendelijke ontvangst ondanks dat ik extra betaalde voor late arrival Vergeten full breakfast uit te serveren

• Beoordeeld op: 22 december 2015

sanitair

sanitair ontbijt

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Prijs

Muren waren van karton en men hoort alles. Prijs deal ok met booking.com maar als je de volle pot moet betalen is het echt zijn geld niet waard.

Prijs

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

De kamer was goed, parkeer plaats voor auto en locatie.

Ontvangst erg onvriendelijk Hygiene / comfort badkamer

De kamer was goed, parkeer plaats voor auto en locatie.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Goede bereikbaarheid van het centrum met open baar vervoer

Gehorige kamers als mensen op de gang spreken

Goede bereikbaarheid van het centrum met open baar vervoer