Beoordelingen over Macdonald Norwood Hall Hotel 4-sterren

Gathdee Road, Aberdeen, AB15 9FX, Verenigd Koninkrijk

#20 van de 46 hotels in Aberdeen

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Classic Tweepersoonskamer

Tijdens ons verblijf bleek er een groot feest in het hotel te zijn. Na diner in de stad kwamen wij terug voor een drankje in de authentieke en zeer mooie barruimte ( de ander e ruimte was bezet voor het feest). Echter startte net na het bestellen van ons drankje het feest in de ruimte ernaast. Het oude pand kan dit duidelijk niet aan, aangezien wij weg trilden van de bank. We besloten naar de kamer te gaan voor meer rust maar ook daar waren alle geluiden en trillingen voelbaar. Er werd ons een ander kamer aangeboden toen wij rond 11 informeerden naar het einde van het feest. Echter was dat gezien het inpakken minder voordelig. Fijn was geweest als het hotel ons van te voren op de hoogte bracht. Anders dan een extra nacht( wat gezien onze doorreis niet goed uitkwamen) is ons verder niets aangeboden. Wij kiezen de volgende keer voor een ander hotel. Je verwacht toch meer rust, kwaliteit en klasse bij z’n oud hotel.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Mooie, ruime kamer met een prima douche.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik was er de week voor Kerst, er had iets meer aan wild of kalkoen o.d. op de kaart mogen staan.

Mooie, ruime kamer met een prima douche. Goed bureau om aan te werken. Wifif is prima. Parkeren bij hotel. Vriendelijk personeel dat attent is. Restaurant is prima, goede bar ook, daar kun je gezellig zitten. Uitstraling van een oud Brits landhuis, maar niet te hoog geprijsd, een aanrader.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Zeer vriendelijk personeel.
    • Executive Double Room with Countryside Views

Zeer vriendelijk personeel. Prima restaurant, heerlijk ontbijt. Parkeren bij het hotel. goede wifi. Hotel is prachtig gelegen in een park, maar toch direct bij de stad. Ruime kamer, met prima douche, goed bed en makkelijke stoelen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Een goed hotel in een mooie omgeving.
    • Executive Double Room with Countryside Views

In het weekend kun je vanaf 08.00 uur ontbijten. Niet handig als je zakelijk afspraken hebt om 08.00 uur buiten het hotel.

De kamer en badkamer waren ruim en had een mooi uitzicht op de rivier. Uitstekende bedden. Vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Heerlijk verblijf op mooi landgoed, goed ontbijt en dicht bij de Schotse natuur en bij Aberdeen.
    • Aanbieding - Classic Tweepersoonskamer

Geweldige ambience in oud landhuis. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 25 mei 2016

ligging, personeel,public spaces.

kamers,zeer onder de maat,te klein,verwaarloost,achterstallig onderhoud,kamer ca 16m2 (4sterren???)1.40 bed,defecte lamp,-wastafel,kapotte onderdelen,lelijk uitzicht,vieze kitranden,niet goed schoon,enz.

ligging, personeel,public spaces.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Prima hotel.

Prima hotel. Vlakbij Aberdeen. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Geweldig ontbijt, maar je moet bijbetalen voor een vegetarische omelet. Scrambled eggs met bacon is wel inbegrepen. Hele mooie algemene ruimtes. Kamer was een beetje eenvoudig en klein.

• Beoordeeld op: 25 februari 2016

Het heerlijke bed, de grote douche.

Het was lastig de aandacht te trekken van het personeel als je tijdens het ontbijt bijv koffie wilde.Gasten aan de tafel naast ons werden helemaal vergeten, hadden na een dik half uur pas een ontbijt terwijl het niet druk was.

Het heerlijke bed, de grote douche. De sfeer van het gebouw.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Alles was prima