Beoordelingen over Novotel Sheffield Centre 4-sterren

50 Arundel Gate, Sheffield, S1 2PR, Verenigd Koninkrijk

#10 van de 28 hotels in Sheffield

Absolute aanrader en bij mijn volgende bezoek aan Sheffield ga ik zeer zeker weer naar Novotel.
    • Superior Kamer

Ik kan echt niets bedenken, het was allemaal geweldig en luxe.

Het hotel bevindt zich een paar minuten lopen van het treinstation. Het was voor mij van belang dat het hotel vlakbij de locatie was waar het evenement werd gehouden waarvoor ik naar Sheffield kwam (paar minuten lopen van Tudor Square waar het theater zat). Mijn kamer was erg ruim en ik vond het prettig dat het toilet niet in de badkamer was maar apart. Ik heb heerlijk geslapen op het goede bed. Het matras is heerlijk en ook de kussens waren fijn, wat voor mij vaak wel een "dingetje" is omdat ik nekpatiënt ben. De badkamer is luxe met een gewone douche en een regendouche. Heerlijke zeep en douchegel en veel zachte handdoeken. Ik mijn kamer was ook een extra bedbank en die bank zat erg fijn. Prettig om eens niet de hele tijd op je bed te hoeven zitten. Het bureau was ook groot waardoor ik mijn spullen overzichtelijk kon houden. Er was een fijne garderobekast met voldoende kledinghangers en er was een strijkplank met strijkijzer aanwezig. De koffie- en theezetfaciliteiten werden goed bijgehouden. Er was een kluisje aanwezig. En ook opvallend: heel veel stopcontacten op veel plekken. Dat maak ik wel eens anders mee in hotelkamers. Mijn kamer bevond zich aan de achterkant van het hotel met uitzicht op de Winter Garden (bezoektip!!). In de buurt veel lekkere restaurant, winkelgebied loop je zo in. Het ontbijtbuffet was bijzonder uitgebreid en in het weekend kan je van 7 tot 11 ontbijten wat ook zeer ruime tijden zijn. Ontvangst bij de receptie was vriendelijk, personeel in het restaurant was vriendelijk en behulpzaam. Ik vergeet vast iets, maar het was allemaal top! Voor de liefhebbers is er ook een zwembad en sportruimte aanwezig maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt. Na het uitchecken kon ik nog even mijn bagage laten staan. Alles werd gelabeld en ik kreeg daarvan bewijs mee. Ook altijd geruststellend.

De kamer was lekker ruim en een goed bed.
    • Superior Kamer

Omdat ik glutenvrij moest eten en dat ook mogelijk was, viel het toch tegen dat ze er toch niet veel verstand van hadden waardoor de keuze niet heel groot was met wat er gegeten kon worden. Daarnaast liepen er mieren over de tafels van het restaurant.

De kamer was lekker ruim en een goed bed.

Zeer goed ontbijt variërend en lekker

TOP gewoon

Zeer goed ontbijt variërend en lekker Ook een fijn zwembad en een super locatie midden in het centrum dicht bij goede restaurants. Piccolinos tegenover het hotel is een aanrader

Prima zakenhotel in het centrum van Sheffield

Sfeer kan wat beter, maar is eigenlijk wel te verwachten bij een zakenhotel

Prima zakenhotel in het centrum van Sheffield Met een leuk zwembad voor de kinderen

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Super!
    • Superior Kamer

We hebben maar liefst 5 keer een nieuw toegangspasje voor onze kamer moeten halen. Wc op onze kamer was slecht geschilderd, zag er niet zo top uit als al het overige. Ook de toiletten beneden zijn niet van dezelfde topkwaliteit als al het overige.

We hebben geen ontbijt genomen. Badkamer was prima. Een ligbad was helemaal top geweest maar was niet echt een gemis.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Keurig hotel
    • Executive Queen Kamer met Slaapbank

Eigenlijk niets, maar als ik toch iets moet melden; Het bad was erg klein en douchen in bad heeft nooit mijn voorkeur. Prettig is het wanneer er een aparte douche is..

Nette kamer in net hotel in het centrum van Sheffield. De executive kamer was ruim.

redelijk okay
    • Superior Kamer

ontbijt dit keer minder goed georganiseerd. 2 van de 3 dagen was er geen yoghurt. Het lekkere brood was altijd al op.

Het was okay; niet meer dan dat

de ligging is super.
    • Superior Kamer

Privacy in en rond het zwembad Een aantal zaken zijn wel wat gedemodeerd en aan vervanging of opfrissing toe

de ligging is super.

Heerlijk ontbijt.
    • Superior Kamer

Heerlijk ontbijt. Ruime kamer.

PERFECT

Helemaal niks

Locatie, Netheid, Personeel, Zwembad

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Ligging ten opzichte van station en binnenstad.

Airco kon niet uit in 419.

Ligging ten opzichte van station en binnenstad. Grootte van de kamers. Snelle liften. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijkheid en service van personeel.

• Beoordeeld op: 24 april 2016

bed

het ontbreken van handgrepen in de 'douche in bad'

bed

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

goede locatie

goede locatie

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.