Beoordelingen over Novotel York Centre 4-sterren

Fishergate, York, YO10 4FD, Verenigd Koninkrijk

#34 van de 46 hotels in York

Prima hotel. Gewoon goed!!! Binnen 5 min in het centrum en kerstmarkt.
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 1 Tweepersoonsslaapbank

Opzich was er niks op aan te merken, echter misten wij wel de extraatjes. Een gratis koekje of lekkernij bij de koffie en thee bijvoorbeeld. Vooral vlak voor kerst. We vonden het Hotel vrij prijzig en vinden dat je dan ook wel wat extra's mag verwachten. Dat misten wij. Het personeel was erg vriendelijk. Een prima zwembad.

Goede hotel, prima kamer en bedden!

weinig
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank

Stinkend water in de kamer. Het restaurant was een grote ontgoocheling. Het personeel spreekt elkaar voortdurend tegen. Wat is er nog en wat niet. De verschillende visgerechten worden opgediend met dezelfde saus, al dan niet passend,... Het slechtste hotel van de accord-groep waar ik ooit geweest ben.

weinig

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Gastvrijheid staat voorop in de gezellige hotel met uitstekende voorzieningen.
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 1 Tweepersoonsslaapbank

De kussens waren erg klein en plat. Verder geen opmerkingen, het was een heerlijk hotel om te verblijven.

Het personeel is ontzettend vriendelijke en behulpzaam. Daarnaast is de gezellige lobby met bar en spelmogelijkheden voor de kinderen een bonus die het verblijf extra gezellig maakten. Het ontbijt was uitstekend en er was erg veel keuze. Wij waren vanuit het vliegveld met de trein naar York gereisd en hebben daar alles te voet gedaan, dat was prima te doen vanuit het hotel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Goed hotel op een goede locatie.
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 1 Tweepersoonsslaapbank

Toch iets beter schoonmaken, met name de badkamer. En er zat kauwgum op de telefoon van de kamer.

De enthousiaste medewerkers en konden onze bagage al eerder kwijt op de eerste dag en langer later staan op de laatste dag. Lekker nabij centrum.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Locatie is prima, maar verder geen aanrader, niet schoon en deprimerend interieur, te duur.
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 1 Tweepersoonsslaapbank

Ongezellige kamers, vieze vloerbedekking met vlekken. Deprimerende aankleding en kleuren. Raam kon maar op een kiertje, onfris. Badkamer met vuile voegen en kitranden en kapotte lampen. Vies zwembad: troebel water, schimmel en groen mos tegen de muur achter het zwemtrapje, dus in het zwembad zelf, tegels om het zwembad heen vuil en vol onduidelijke krummels en strepen. We zijn de 2e ochtend niet meer gaan zwemmen. Ontbijt ontzettend knullig, lopen met 8 (of meer?) man personeel, de efficiëntie ver te zoeken. waardeloze broodroosters, te weinig gebakken eieren. 11 pond per nacht voor parkeren op eigen terrein is absurd. We hebben ons verblijf 1 nacht verkort, geen aanrader!

Ligging op loopafstand van het (historisch) centrum, vriendelijk personeel, maar veel onervarenheid.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Zeer behulpzame staf bij balie.
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank

Locatie is niet zo boeiend. Gang naar kamer (2e verdieping) beetje smoezelig en rook minder fris.

Zeer behulpzame staf bij balie. Persoonlijk en vriendelijk onthaal bij ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Nog een te groot aantal werkpunten voor een kwaliteitshotel.
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank

Bij aankomst: volgens de receptionist hadden we nog niet betaald en moesten we prijs van het hotel op onze creditkaart ter garantie laten blokkeren. Wij hadden wel reeds betaald. In onze kamer namen we ons Visarekeninguittreksel met bewijs van betaling, dat we gelukkig meehadden. Nadat we dat getoond hadden, kwam alles in orde. Bij aankomst: de automatische sleutelkaarten van onze kamer, die we aan de aankomstbalie kregen, werkten niet. De receptionist kwam onmiddellijk kijken en het probleem werd opgelost. In onze kamer kregen wij na korte tijd telefoon van de ontvangstbalie met de vraag of er nog een tablet achtergelaten was door de vorige logé. Dat was niet het geval. Wel lag er nog een vergeten tas met geneesmiddelen in de (open) kluis. Er was een koffiemachine en koffie in onze kamer, waar we de eerste avond dankbaar gebruik van maakten. De volgende dag was de koffie niet aangevuld en waren de vuile koffiekoppen niet geruimd. De meerprijs van 11 £ per dag parkeren, bovenop de kamerprijs, is hoog.

Inderdaad heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

• Superior Kamer met Queensize Bed

Ontbijt, droog, tranig lag te lang

Lokatie

uitstekend
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank

Grote kamer. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Heelijke stadstrip
    • Superior Kamer met Queensize Bed - Slaapbank (3 Volwassenen)

Bedden vond ik iets te hard

Super locatie prima kamer

Nooit meer
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 1 Tweepersoonsslaapbank

Service via de mail was hoopvol. De werkelijkheid viel tegen. Erg duur hotel

Ik vond t erg duur in verhouding tot de accomodatie

Locatie, locatie, locatie.
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 1 Tweepersoonsslaapbank

Locatie, locatie, locatie. Ideaal gelegen op wandelafstand van/in het centrum.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Heerlijke bedden en een topdouche.
    • Familiekamer met 1 Queensize Bed en 1 Tweepersoonsslaapbank

Nog kleding van vorige gast gevonden..

Heerlijke bedden en een topdouche. Lounge ook prima en kids heel blij met het zwembad

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Vriendelijk internationaal personeel.

De hoge meerprijs per dag voor het gebruik van de parking

Vriendelijk internationaal personeel. Vooral de persoonlijke aanpak bij het onthaal in het restaurant door medewerkster Su gaf dat tikkeltje extra aan ons verblijf.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Super ingesteld op kinderen.

De kamers worden niet goed schoongemaakt en het zwembad is niet schoon. Mensen lopen met hun schoenen in en uit terwijl jij op je blote voeten aan het zwemmen bent. er zitten veel haren in het zwembad.

Super ingesteld op kinderen. in de lobby zijn veel speel faciliteiten. er is een speeltuin, zwembad. Apple pc en een we om spelletjes op te spelen.

• Beoordeeld op: 29 februari 2016

Centrum was op wandelafstand, goede parking.

Centrum was op wandelafstand, goede parking. En de bedden waren uitstekend!

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Dicht bij het centrum, 15 minuten lopen en makkelijk...

Vrij kleine kamer voor 4 personen.

Dicht bij het centrum, 15 minuten lopen en makkelijk parkeren.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Prima ligging en ook zeker geschikt voor kinderen.

Prima ligging en ook zeker geschikt voor kinderen.(bijv. apart kindermenu in restaurant) Alles op loopafstand!

• Beoordeeld op: 18 december 2015

Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet.

Uitstekend en uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 3 september 2015

ONTHAAL , ONTBIJT FACILITEITEN EN BUFFET EN LIGGING: KORT...

ONTHAAL , ONTBIJT FACILITEITEN EN BUFFET EN LIGGING: KORT BIJ DE STAD, TOCH RUSTIG GELEGEN