Beoordelingen over Olivers Lodge Hotel 3-sterren

50 Needingworth Road, St Ives, Cambridge , St Ives, PE27 5JP, Verenigd Koninkrijk

#4 van de 6 hotels in St Ives

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Eenvoudig net hotel met vriendelijke bediening
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geen gratis TV, nog nergens meegemaakt.

Door receptie attent gemaakt dat er ook een stillere kamer met 2 persoonsbed was. Hier bleek het reservoir van het toilet niet in orde, kreeg toen een andere kamer. Prima service aardig personeel. Goede gratis parkeer gelegenheid.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Slechte Internet verbinding

Wifi

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Vriendelijk personeel.

Hotel wordt volgens de eigenaar meestal alleen gebruikt door conferentiebezoekers. Na inchecken waren wij de eerst dag/nacht helemaal alleen in het hotel, ook geen enkel personeelslid aanwezig. Bar en restaurant zijn de hele week niet open geweest. De kamer werd pas op dag 3 voor de eerste keer schoon gemaakt. Ontbijt eenzijdig. Douche heeft weinig waterdruk (op onze eerst toegewezen kamer kon de douche helemaal niet aan). De laatste avond van ons verblijf was er een familiefeest van de eigenaar in het hotel wat tot geluidsoverlast leidde door rond rennende en gillende kinderen langs de gastenkamers.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

na onze klachten kregen we een nieuwe kamer

1 avond en ochtend geen warm water na 2100 uur op zondag geen bezetting meer van receptie wifi werkte niet

na onze klachten kregen we een nieuwe kamer

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015