Beoordelingen over The Ossian's 3-sterren

5,1

4,7

5,1

4,3

Worst stay we have ever had

Een regelrechte bouwval. Vuile kamers, gedeelde ruimte is onbestaand maar wel geadverteerd. Eten maken in de keuken was geen optie vanwege de vuiligheid. Handdoeken hadden twijfelachtige plekken die niet uitgewassen waren. Gelukkig hadden we slaapzakken bij zodat we het beddengoed niet moesten gebruiken. één van de ergste ervaringen die we al gehad hebben, de naam hotel/motel/hostel/lodge niet waardig. Dit is pure diefstal.

Niet doen!

Een aanfluiting. Een onderkomen villa, die lekt, die te koop staat, waar de huiskamer een bouwval is. De accommodatie mag dan sober worden genoemd, dit is echt beneden de maat. Niet schoon, slechte matrassen, een beheerder die om alle problemen heen draait. Er worden drie sterren aan deze locatie toebedeeld, en dat is niet anders dan misleidend.

Ons beviel helemaal niets, we hebben van verblijf afgezien.

Heel fijn als de verbouwing klaar is.
    • Kamer met Stapelbed

Er werd volop verbouwd en dit was niet bekend via de site.

De uiterst vriendelijke eigenaar

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Rustig gelegen

Eigenaar brengt kosten in rekening die niet terecht waren. Heeft beloofd het geld terug te storten. Is niet gebeurd. Vervolgens wordt er telefonisch niet geantwoord, ook niet na inspreken voicemail.

Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

De ( schijn )vriendelijkheid van de eigenaar

Oud vervallen pand , totaal geen onderhoud , volgens de eigenaar was hij hiermee bezig. Geen bar , geen restaurant , geen ontbijt mogelijkheid in huis , totaal geen faciliteiten aanwezig . Als je zo'n pand hebt in deze erbarmelijke staat vraag dan niet de hoofd prijs, en nog erger, tijdens je boeking ben je je betaling al kwijt . Mensen trap er niet in , met de vooraf betaalde boekingen financiert hij zijn verbouwing en je krijgt er niets voor .

De ( schijn )vriendelijkheid van de eigenaar

• Beoordeeld op: 10 mei 2016