Beoordelingen over Oxford Hotel 3-sterren

16-18 & 24 Penywern Road, Kensington and Chelsea, Londen, SW5 9SU, Verenigd Koninkrijk

#931 van de 977 hotels in Londen

5,5

4,8

4,8

5,6

6,2

Matig, zelfs voor de goedkope prijs

Ontbijt had zeer weinig variatie(quasi enkel kaas en confituur), kamers waren niet altijd hygiënisch, ontvangst was zeer matig

Locatie is vrij goed, the Underground is om de hoek

• Beoordeeld op: 5 september 2018

niet weer naar dit hotel

Kamer was erg klein,warm en gehorig. Bedden klein en matig van kwaliteit.

kapotte dingen zoals koelkast,werden meteen gerepareerd. Kamer werd iedere dag schoon gemaakt.

Absoluut geen drie sterren waard!!!

We hadden uitzicht op de vuilnis! Het ontbijt was zeer karig en onhygiënisch, geen vork om de kaas te pakken, iedereen zit er dus met de handen aan. Ontbijt zaal te klein voor het aantal gasten. Als je iets wilt pakken moeten er drie mensen opstaan om je er door te laten. Weinig variatie in broodbeleg, kaas of jam! Badkamer: afvoer van de wastafel zat geen rooster in waardoor er een riool lucht hangt. Toilet spoelt niet goed door waardoor soms twee keer doortrekken noodzakelik was. Kamer: stopcontacten hangen los wat niet echt veilig is.

Hotel was dichtbij de underground.

Slechte behandeling omdat we 4 personen een 2-pers.kamer gekregen hebben

alles voor die prijs

Voor 2 personen op een kamer gaat het wel. Van het ontbijt moet u zich niets voorstellen. simpele bruine en witte boterhammen die je kon verwarmen. Verder smakeloze kaas, jam en eieren. Koffie vond ik persoonlijk niet te drinken. Thee ging wel.

Matig maar prima voor stedentrip. Alle faciliteiten in de buurt incl de supermarkt en metro

De kamers waren ontzettend klein, ontbijt en de ontbijtruimte waren dramatisch. Maar door de ligging de bedden en het vriendelijke personeel was het prima voor een stedentrip.

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van de receptie en eigenaar. Ook de prijs was zeer goed

Ligging is top, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamers zijn erg klein (2x4 incl badkamer), bedden ook en die liggen niet echt lekker. In de badkamer kan je je kont niet keren. Ontbijt is erg fantasieloos alleen de koffie is goed. Tja, last minute een weekje london geboekt en dan is er niet echt keus meer.

Ligging is top, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt

Kamer opzich was redelijk maar het verschonen van de bedden...

Kamer opzich was redelijk maar het verschonen van de bedden doen ze niet aan. Alleen opmaken. Ze stofzuigen of dweilen de vloer ook niet! Het personeel ook niet vriendelijk! Wij kwamen aan bij de receptie en niks geen hello of how was you’re trip? Bij het ontbijt konden de serveersters ons wel wegkijken. Terwijl wij nog aan het eten waren ruimden ze onze borden al op. Bij het uitchecken alleen de kaart inleveren en dat was het. Geen doei of iets. Dus dit hotel beveel ik niet aan!!

Matig hotel maar wel op goede locatie.

Deur kon van binnen niet afgesloten worden, stoffige kamer Wel een ventilator geen airco. Was erg benauwd s' nachts. Eet kamers werden ook als opslagruimte gebruikt. Zakken vuilnis naast de tafeltjes waaraan gegeten moest worden. Stug personeel.

Locatie, enkele minuten van metrostation Earl's Court.

Omgeving, ligging en bereikbaarheid.

Veel defecten (douchedeur, koelkast). Driepersoonskamer bleek tweepersoons met extra veldbed. Ramen niet goed te sluiten.

Omgeving, ligging en bereikbaarheid. Elke dag schone handdoeken. Kamer en badkamer schoon

Londen was geweldig het hotel niet.

Misschien hadden wij de kleinste kamer en badkamer van het hotel en hadden we de pech dat het enorm heet was in Londen maar dit zou ik geen hotel kamer noemen. Je kon er je kont niet keren en nergens was ruimte om een koffer neer te zetten . Laat staan twee wanneer je samen reist.

Afschuwelijk!

Het personeel was alles behalve vriendelijk, de kamer vies klein en gehorig , de douche was zo oud en smerig daar wilde je niet eens douchen en de muren zo dun dat het leek of je bij de buren zat. Ronduit verschrikkelijk

De locatie was dicht bij de metro

De eerste en de laatste keer. In de buurt heb ik in betere hotels geslapen.

Op de kamer was geen enkele stoel aanwezig. Er was ruimte voor. Je moest 5 pond betalen voor het lenen van een oplader. Er was er geen en toen moesten we 10 pond betalen voor een nieuwe. Bagage achterlaten voor een paar uur. Kosten 5 pond. Stond niet op website. Er waren geen vorken bij het ontbijt die mocht men niet geven. Zeer rommelige binnenkomst eetruimte. Matig ontbijt.

De centrale ligging, niet ver van metrostation

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

NIET aan te raden!!!

De kamer waar wij eerst in waren was vies en slecht. Allemaal schimmel in de badkamer, gordijnen die van de rails los hing. Bedlinnen met allemaal vieze vlekken erin. Het raam kon bijna niet open, dus het was ontzettend warm in de kamer. Wij hebben direct gevraagd om een andere kamer. Daar konden we helaas pas een dag later terecht. Deze kamer was schoner, alleen de douche werkte niet goed. Waardoor douchen niet prettig was. Ontbijt was minimaal. Alleen bruin en wit brood en voor beleg was er alleen kaas, jam en een gekookt ei. Personeel/service is niet waar je op hoopt. Toen wij aangaven een andere kamer te willen moesten wij wachten tot de dag erna om optijd uit te checken en smiddags pas weer in te checken. En dat alles in de hoop dat ze je nog kennen (ons herkende ze niet meer, evenals de afspraak voor wisseling van kamer)

Het hotel is dicht bij het metrostation.

toch tevredenomdat we zo kort bij het centrum waren via underground (metro)

het ontbijt was zeer basic, kaas een ei en confituur

kortbij de underground 2 minuten lopen vlakbij restaurants wij sliepen op het derde (bovenste) verdiep aan de achterkant, lekker rustig!

Het Oxford Hotel is onaangenaam maar goed gelegen.

Het ontbijt was slecht, en slechts beschikbaar van 7.30u tot 9.30u Oude droge broodjes, met als enige beleg: hardgekookte eieren, plakjes plastiekkaas, jam. De ontbijtruimte is te klein, opstopping aan het "buffet", twee mensen kunnen elkaar niet kruisen, geen verluchting. Eerst hadden we een piepkleine kamer, koffers moesten onder het bed. We hebben na klacht wel een grotere kamer (studio) gekregen, dat was ok, maar ook daar een niet te regelen douche (variëert van ijskoud naar snikheet en terug ongeacht de stand van de mengkraan). Eén handdoek per persoon is ook wel weinig. We bleven 17 nachten, niet één keer nieuwe lakens. Op één man na, zei het baliepersoneel nooit goededag, tenzij je het echt afdwong, Zelfs bij het inchecken, daar waren de eerste woorden "sign here". De wifi was heel slecht, zo goed als geen verbinding mogelijk.

Er was één heel vriendelijke beleefde man aan de balie. Vlakbij metro Earl's Court, een station met goede verbinding naar alle kanten van Londen

Pauperverblijf

- zeer slechte bedden (spiraal kwam werkelijk door de matras heen) en matrassen zijn zeer vies; - ontbijten met 50 man in ruimte voor maximaal 20 personen; - zeer beperkt ontbijt, bijvoorbeeld geen fruit aanwezig; - geen constante douche temperatuur (van zeer warm naar ijskoud) - lekkage in badkamer door niet sluitende douchedeuren; - kamer met raam aan bovenzijde plafond waardoor het vroeg in de ochtend al licht is; NIET HEENGAAN, OP DE FOTO's LIJKT HET NOG WAT MAAR DIT IS ABSOLUUT ZWAAR ONVOLDOENDE

N.v.t.

De ligging is goed.

Het ontbijt trok op niets. Maar 1 vriendelijke man tussen al het personeel. Muffe geur in het hotel. Kleine kamers.

De ligging is goed. Op max 2 minuten van de metro.

Benauwd en smoezelig en niet zo vriendelijk.

De kamer was heel klein, weggestopt, te warm en er was geen andere kamer beschikbaar. Ik denk dat het rond de 35 graden was, ondanks het raam dat open stond en een ventilator. Het was niet te doen. Buiten was het 14 graden overdag, dus kan je nagaan hoe het is in de zomer! De kamer die we de tweede nacht hadden, had airconditioning, maar geen raam naar buiten. Dit was geen fijn hotel en het personeel was niet erg vriendelijk of behulpzaam. Niet doen! Voor deze prijs kun je wel iets beters krijgen.

De locatie is goed. Net om de hoek bij een metrostation.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

locatie

versleten - douchekop bleef niet hangen - waterkoker paste niet onder kraan - geen mogelijkheid gsm op te laden wanneer niet aanwezig - badkamerdeur sloot half - erg gehorig

locatie

Do not book this hotel.

Before we booked this hotel, we knew that this is a hotel with low satisfaction. But this particular ' hotel' was really terrible. A hotel is for sleeping, but even the beds were crooked! So, be careful when you want to book this one, it will be worse than you can imagine. Of course we realized it's not a three or four star hotel, but at least you may expect a decent bed. Dit is een "Hotel“ waarvoor ik geen goed woord kan vinden. Alles wat je kan bedenken is slecht: scheef bed, arrogant personeel dat geen klachten accepteert, slechte hygiëne, schimmel op het plafond, ontbijten in een kippenhokje..... ik schrijf dit op en hoop dat ik het zo snel mogelijk kan vergeten! 只想说如果您想在伦敦好好玩,千万不要订此酒店,噩梦一般的经历。

Nothing! Too far from satisfaction! Niks tevreden! 无法在任何方面感到满意。

Jammer van de douche en de chagerijnige receptionisten.

De douche gaf wisselend koud en warm water. Het was onmogelijk om fatsoenlijk te kunnen douchen. De televisie had af en toe beeld met een Engelse ondertiteling die niet uit kon en achterop liep tov de gesproken tekst. Het hotel heeft 1 nacht via booking.com van de creditcard gehaald maar bij aankomst moesten we het volledige bedrag van alle nachten voldoen. Bij vertrek werd gezegd dat ik het zelf maar met mijn creditcard moest regelen. Met veel pijn en moeite kreeg ik een factuur mee om te bewijzen dat ik betaald had.

De locatie was geweldig ook het feit dat zij een lift hebben ideaal, vooral als je iemand meeneemt die niet zo mobiel is. Ontbijt was eenvoudig maar volop. De dames in de ontbijtzaal waren erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Locatie is ideaal om Londen te verkennen en in de buurt zijn...

Kamer is basis ingericht en mag opgefrist worden

Locatie is ideaal om Londen te verkennen en in de buurt zijn er een aantal leuke restaurants en pubs om ‘s avonds te vertoeven

Zeer kleine kamer, met raam dat niet volledig kon sluiten, te kleine ontbijtruimte volgens aantal gasten, beperkt ontbijt enkel brood, confituur en kaas.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

4,0
    Goedkoop.

De schimmel in de badkamer, de afschuwelijke matrassen, de stoffige dekens, het paar schoenen uit Turkmenistan die er nog stonden (hoe goed was dat gepoetst), het bed dat bijna uit elkaar viel, de douche die niet door liep, de kapotte vloertegels in de badkamer.

De ligging: op 100m van Earl's Court.

Ligging, avond/nachtreceptionist was vriendelijk

Kamer veel te klein 3x3m, stukken uit de muur, badkamer 1x2m losse tegels in de vloer, ontbijt 1x gedaan, de andere keren gaan ontbijten, je wordt als sardientjes in blik op elkaar gepropt in een veel te kleine ruimte. Dagreceptionist heel onvriendelijk, als hij al iets zei. Al verschillende hotels gedaan, en ben snel tevreden, maar dit was erover. Dit is zowat het slechtste hotel uit mijn ervaring. Dit was niet wat wij op de foto zagen van jullie website.

Ligging, avond/nachtreceptionist was vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima volgens verwachting, geweldige prijs-kwaliteit!

Het ontbijt was iets aan de schrale kant maar prima voor de paar daagjes dat wij verbleven.

De kamers waren schoon en totaal niet gehorig, wat erg prettig was! Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het blijft een budgethotel dus verwacht geen 5 sterren accommodatie. Snap alle negatieve reviews niet.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

met de gedachte je verblijft alleen op de kamer om te overnachten prima

het is erg warm in het hotel, geen mogelijkheid tot open zetten van raam, het is verouderd , kan schoner

de locatie is top, heel dichtbij metro station

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

zou nooit dit hotel aanbevelen.1ste maal,laatste maal

vuile kamers onvriendelijk alles,maar ook alles is versleten zeer weinig onderhoud communicatie...........o schimmel in douche!!!!!! dit hotel word duidelijk gerund enkel om zoveel mogelijk winst te maken!!!!!!

dicht bij centrum

Fantastisch!

Het bed had iets groter gemogen.

Vriendelijk personeel. Schone kamers. Perfecte ligging, Metro, bank en verschillende eettentjes zaten letterlijk om de hoek.

Zou er niet meer heen gaan.Matrassen waren ook niet goed .

Douche.De douche en wc in 1 ruimte.oke dan.maar geen douche gordijn alles werd dus nat.De tegels van de douche bij het putje zat los.

Ontbijt had ik anders verwacht.Een beetje engelsontbijt misschien.was gewoon brood en wat broodjes beleg was elke dag het zelfde kaas en ei.Er was dan wel muslie met melk .Drank koffie en thee en jus.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Slechte ervaring. Onhygiënisch en niet klantvriendelijk.

De kamer was klein (ongeveer 10m2). Er was geen ruimte voor een kapstok of bijzettafeltje. Foto's op de site zien er anders uit dan in werkelijkheid. Wanneer we dit benoemden, werd ons gezegd dat ze die foto's als 'standaard' gebruiken en niet gericht zijn op de kamers die er beschikbaar zijn. Prijs kwaliteit was niet in verhouding. Ontbijt was onhygiënisch. Personeel onvriendelijk en niet probleemoplossend.

Geen positieve ervaring aan het hotel overgehouden.

verblijf had eens tuk beter gekunt met personeel dat op zijn minst 'schuldbewust' zou zijn + klantge

de ontvangst, het personeel. allemaal zeer gemaakt en weinig klantgericht. Ik moest opeens mijn creditcard tonen terwijl dat niet bekend was bij mij. (ik laat hem het liefst thuis). Er was een weinig klantgerichte reactie. Ik zou nog een keer contant moeten betalen.

de ligging

Bagger

Zie hierboven

Ligging top, ontbijt was oké, personeel ook, maar de hotelkamer was zo vies! Ontzettend veel schimmel op de badkamer, muren in kamer goor, bed goor. Echt vreselijk!

Prima budgethotel: niet fantastisch maar goed genoeg voor een laag budget.

De veren van het matras waren te voelen, wat niet zo lekker ligt. Douche is niet zo fijn: temperatuur wisselt steeds en er is geen douchegordijn oid waardoor de hele badkamer nat wordt. Hotel is zeer gehorig! Continue het idee dat er mensen in onze kamer stonden omdat de stemmen zo dichtbij klinken. Nu lag onze kamer ook direct naast de lift, dus iedereen moest langs onze kamer lopen. Tip: vraag om een kamer op de bovenste verdieping achterin het hotel zodat je dit probleem minder hebt, of neem oordopjes mee.

Prima hotel voor een lage prijs. Toplocatie vlakbij een metrostation waar 3 centrale lijnen langs komen. Je kan overal direct heen zonder overstappen of lang te reizen. Ook op een steenworp afstand van een straat vol gezellige restaurantjes. Hotel zelf zit echter in een zijstraat, waardoor je geen last hebt van straatgeluiden.

Een hotel wat prima is voor een kort verblijf vooral betreffende de lage prijs.

Ontbijt was naar mijn mening te simpel. Keuze uit bolletjes of toast, sinaasappelsap of melk met als beleg een hard gekookt ei of een plak kaas. Koffie werd vers gezet wat het ontbijt enigszins goed maakte naar mijn mening. De kamer was qua prijs kwaliteitsverhouding voldoende maar bij binnenkomst was de kamer naar mijn mening te warm (rond de 30 graden). Noodgedwongen het raam opengezet echter ligt het hotel relatief dichtbij een drukke weg met passerende ambulances of toeterend verkeer wat het slapen niet echt makkelijk maakt. Maar zoals ik al zei qua prijs kwaliteitsverhouding is het naar verwachting.

Het hotel is makkelijk te vinden met een route beschrijving op een mobiele telefoon. Via station Kensington Olympia is het gemakkelijk te lopen naar het hotel. Een retourtje vanaf luchthaven Gatwick is ongeveer 25,- euro (dag 1 heen - dag 2 terug). Voor een langer verblijf zal ik een tijdelijk OV aanschaffen met een soort tegoed (ben de naam even kwijt maar staat op de gehele luchthaven aangegeven). Deze kaart kan dus opgeladen worden en hiermee kan je met alle verschillende openbaar vervoer mogelijkheden inchecken.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

amper geschikt voor één overnachting en douche, wel heel goed gelegen

zeer kleine kamer, amper groot genoeg voor tweepersoonsbed en één nachttafeltje en één hoekkastje, enkel geschikt voor éénmalig te slapen tijdens een kortstondige trip

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Ik kreeg een versleten achterkamertje met behoorlijk wat...

Ik kreeg een versleten achterkamertje met behoorlijk wat inkijk van op de straat. Het personeel mocht ook wel wat gastvrijer zijn, een goeiedag bij het binnenkomen kost niks.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Een prima verblijf voor een lang weekend, maar verwacht niet te veel

Het ontbijt viel tegen, omdat de keuze zeer beperkt was. Er was één soort cornflakes, toast, zachte bolletjes, kaas, gekookt ei en jam aanwezig. Verder was er jus d'orange, koffie, melk en water. Hetgeen wat aanwezig was, was oké qua kwaliteit maar omdat de keuze zo beperkt was, viel het ontbijt toch tegen. Echter is een ontbijt als dit ook enigszins te verwachten gezien de prijs van het hotel. Verder is de ontbijtzaal erg warm en krap en houdt daar dan ook rekening mee als je gaat ontbijt. De kwaliteit van het bed viel tegen, omdat er in één van de bedden een grote 'deuk' zat en je hierdoor op de spiralen lag. Dit zorgde voor enig ongemak. Verder liep het water in de douche niet weg, waardoor na één douchebeurt de gehele badkamer onder water stond. Het duurde erg lang voordat dit was weggetrokken. Het feit dat je voor allerlei extra's moet bijbetalen valt ook tegen, maar dit is van te voren bekend dus rekening mee te houden. Denk hierbij aan 10 pond voor het internet en 5 pond om de koffer te mogen stallen op de dag van vertrek. De service van het personeel is wat minder. Zij zijn wat afstandelijk en kil, maar niet al te onvriendelijk.

De kamer was een stuk ruimer dan verwacht. Ik had een tweepersoonskamer geboekt, maar we kregen een eenpersoonsbed en een tweepersoonsbed. Daarnaast was er achter in de kamer nog een bank, klerenkast en dressoir, waardoor je gemakkelijk je spullen kwijt kon. De kwaliteit van het onderhouden de kamer liet wat te wensen over (vlekken op de muren, kapot hoofdeinde van het bed, etc.), maar daar stoor je je niet aan. Verder was de kamer ook niet te warm en kon het raam ver genoeg open voor de frisse lucht. Ook was de kamer erg rustig, waardoor je s'nachts goed kan slapen. De locatie is top, omdat je binnen twee minuten bij het metrostation bent. Vanuit hier kun je allerlei kanten op en ben je snel bij de bezienswaardigheden. Ook de buurt rondom Earls Court is erg gezellig met allerlei pubs en restaurants. Het is een prima uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Ik had een kamer met twee eenpersoons-bedden geboekt, maar kreeg een kamer met een tweepersoonsbed.

De kamers waren basic, maar in tegenstelling tot wat ik bij andere recensies lees wel schoon. Elke dag werd er schoongemaakt. Ook fijn dat cafés en het metrostation om de hoek zijn.

Kies een ander hotel! We hadden al onze twijfels, en terecht: Nog nooit zo'n slecht hotel gehad!

Zeer kleine, vieze kamer met lamlendige douche: weinig water maar wel de hele vloer nat. Plank als bed en lawaaiige koelkast die je wakker maakt, zou je in slaap gevallen zijn. Qua brandveiligheid hebben we onze twijfels: het is er een nauw doolhof. En last but not least: het ontbijt was (d)ruk!

De ligging is prima: op loopafstand van de metro in een leuke buurt met gezellige eettentjes. Verder beviel er bar erg weinig!

Je kunt relatief goedkoop slapen maar daar hout het mee op! De locatie is voortreffelijk

Slechte bedden Kleine kamers Veel te warm, we sliepen in november onder lakens met continue de ventilatie aan Geen stoel / tafel aanwezig enof mogelijk op de kamer Weinig kastruimte Geen Engels ontbijt, alleen brood (geroosterd) jam, gekookt ei en müsli

Dichtbij metrostation waardoor je snel Overal heen kan Alleen slapen is redelijk te doen

hotel als uitvalsbasis gebruikt om Londen te bezichtigen

Het ontbijt was zeer eenvoudig; enkel confituur, boter en kaas en hardgekookte eieren. Toastmachine. Kofie of thee, melk. Fruitsappen. Maar geen yoghurt of ander beleg. Gewone cornflakes.

Propere en deftige bedden. Warm water om te douchen. Ramen konden open. Tv aanwezig op de kamer. Hotel enkel gebruikt om te overnachten te douchen en te ontbijten. Alles wat nodig was, was ook aanwezig. En dat voor een goede prijs.

vies en klein

Het was heel vies. Vlekken op het bed en op de muren. De badkamer was vies, gele randen met stof. Het personeel was heel onpersoonlijk. Bij het ontbijt was weinig keus en amper zitplek.

5,5
    Londen was weer geweldig.

Ontvangst onvriendelijk. Erg kleine ontbijtruimte voor heel veel mensen. Het ontbijtpersoneel deed wel zijn best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

De locatie was prima, vlak bij het metro station en veel eetgelegenheden.

Niet weer in dit hotel !!

Het ontbijt was ronduit slecht. Kleffe plakken wit en bruin brood. Beleg bestond slechts uit kaas en jam en eieren die veel te harf gekookt waren. Het personeel bij de receptie was amper aanspreekbaar. De TV op de kamer gaf geen signaal. Ik heb 3x moeten vragen of er iemand naar wilde kijken. Hele slechte service dus. De kamer zelf was alleen geschikt om te slapen. Het was allemaal wel heel erg klein. In de douchecel ontbrak een douchestang en de douchekop moest je dus in één van je handen houden.

De kamers waren redelijk schoon en het hotel licht vlakbij een metrostation

Goed voor 1 of 2 nachten verblijf.

Raam was heel vies, het was heel warm in het hotel. Ontbijtruimte was heel benauwend klein zonder ramen en met veel mensen. Ontbijt was netjes maar primitief, de koffie was slecht.

Kamer en badkamer ruim genoeg en schoon. Schone handdoeken en beddengoed genoeg.

Ga ik niet meer terug.

Geen vriendelijk personeel. Ontbijt trekt op niet veel. Kamers wel proper maar we sliepen in een kelder en dat merkte je ook. Water ofwel heel warm ofwel koud.

Goede Carnaval avontuur gehad en Earls Court omgeving erkent.

Het ontbijt. Is niet waardig. getoost brood en kaas met thee of juice dat is het

Perfecte ligging bij Earls Court Metro Station Veel winkels en Eet gelegenheden Openbaar vervoer is dichtbij

Eens maar geen tweede keer.

Het hotel is te doen als je niet van luxe hou,basic kamer was erg klein wel redelijk schoon maar een groot persoon zou niet in de douche passen en bedden zijn erg klein en piepen veel bij het draaien. Mini bar op de kamer was leeg en we keken uit op metro station ,treinen rijden al vanaf half 6 ochtend tot s'nachts . Personeel is erg onbeleefd en nors. En je moet goed je creditcard in de gaten houden wat ze doen zo een dubbele boeking van je card af halen. Wil je op de vertrek dag je koffer achter laten kost het je £5,- en WiFi £10,- .ontbijt is niet aan te raden tenzij je van tost en jam en slechte koffie ,cornflakes ,muesli en blauwe gekookte eieren en plakken kaas hou.

Locatie was wel goed,metrostation zat om de hoek en ook de bussen stoppen daar . Veel eetgelegenheden zijn daar en pubs leuke wijk niet al te duur.mark&spencer zit op de hoek voor drinken of iets te eten halen daar.

Locatie is super, kamer wel heel erg klein.

zeer kleine kamer. We konden letterlijk onze koffer nergens kwijt. Veel hink, stap, sprong dus.

De locatie. De metro is letterlijk om de hoek en dan ook nog 2 lijnen. Je bent dus overal zo.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Raampzalig verblijf. Zeer slechte ervaring.

Zowat alles. Ik begrijp de recenties niet van Booking.com. Vergelijk de recenties met die van google over dit hotel en dan krijg je een totaal ander beeld. De receptie heeft ons totaal in de steek gelaten. Bovendien hebben ze mij twee keer laten betalen. Via mijn bankpas en creditcard. Ik heb ze hierover een email gestuurd maar ze reageren hier niet op. De kamer was een varkenshok. Een kleine kamer in de kelder. Totaal verwaarloosd en smerig, met grote schimmelplekken op de muur. We hebben om een andere kamer verzocht maar we werden hierin niet geholpen. De telefoon op de kamer werkte niet.

De ligging en de prijs

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

geen tweede keer!

heel kleine kamers, ultra kleine bedden, heel warm op de kamer, weinig verluchting mogelijk, extra te betalen ontbijt (terwijl aangegeven dat het inbegrepen was bij booking.com)

metro op loopafstand

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Zeer gebrekkig en onprofessioneel.

Het meubilair was oud en versleten. De kamer rook onfris bij aankomst. De douchekop kon niet eens opgehangen worden en de waterdruk was zo matig dat ik nauwelijks mijn haren kon wassen.

Eenvoudig hotel, ontbijt geen aanrader, wel goede locatie.

Het ontbijt is continentaal, dit hield bij Oxford hotel in: toast boterhammen, yoghurt met cruesli, jam, kaas, koffie/thee en jus. Daarnaast was het geen hele sfeervolle ontbijtruimte. Wij hebben er na de eerste dag voor gekozen om bij het restaurant op de hoek te gaan ontbijten (English breakfast, pancakes etc), dat is zeker een aanrader! Wij kwamen aan op een avond waarbij het 25 tot 30 graden was geweest, de hotelkamer was toen erg warm. We konden de kamer ook niet goed koelen (ramen en ventilator was te weinig). De dagen er na was het rond 20 a 22 graden, ook deze dagen was de kamer nog erg warm. De ramen hebben alle nachten volledig open gestaan. Niet alle stopcontacten werkte op onze kamer, na melding bij de receptie hebben we geen actie gehoord of ervaren.

De locatie van deze accommodatie is prima, je zit niet direct langs een drukke weg maar wel dichtbij de metro/winkel. Wij zijn er 4 nachten geweest en het was prima, niet top of excellent. Het is mogelijk om de koffers na uitchecken achter te laten, dit was een prettige en goedkope (5 pond) service.

Erg slecht!

- niet vriendelijk bij aankomst niet bij het tegenkomen. Niet bij het ontbijt. Tegen niemand. Oud gebouw wat er op de foto's mooi en met Engelse charme uit ziet, in werkelijkheid is het een vies gebouw wat aan vervanging toe is! - de kamers stonken,... ook naar rook. Kleine kamers! - veel dingen stuk, ramen die niet open kunnen, erg warme kamers zonder airco. Hele gebouw was warm. Lampen die het niet doen. Prullenbakken die niet open of dicht gaan.Douche werkte niet of niet goed. Één dag helemaal geen warm water. Staande douchen niet mogelijk omdat de leiding douchekop te kort was. Erg sober ontbijt met alleen plakjes geroosterd brood en een paar droge bolletjes die door het tosti rooster moesten , anders niet te eten. Een hardgekookt ei. Het enige beleg kaas en jam. (Echt geen Engels ontbijt) Echt een tegenvaller dit hotel, nooi een hotel als deze meegemaakt!! Drukte best wel een beetje een stempel op het geheel. Londen was geweldig en dat maakte het goed.

De locatie was goed.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Locatie hotel is perfecte.

Personeel absoluut niet vriendelijk. Bedden prikken de springveren bijna doorheen.

Locatie hotel is perfecte. Vlakbij underground. Vlakbij eetgelegenheden.

slecht, enige positeive was de ligging.

alles, kamer in de kelder hoewel ik dit hotel geboekt had maanden van tevoren.

niets beviel me, geen vriendelijk personeel, slechte kamer en flauw ontbijt. dit hotel is zeker niet aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima. Je slaapt en doucht een keertje meer is er voor mij niet nodig

We hadden een wijziging gedaan en hadden daarom eerst meer betaald dan nodig. Kwamen er achter maar kregen gelijk geld terug gestort!

Het lag dicht bij het metro station earls'cort. Werden goed geholpen.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ongelooflijk slecht! Lees slechtste ervaring ooit

Alles valt tegen: kamer - bedden - douche - ontbijt - personeel - hygiene. Foto's op website lijken totaal niet op werkelijkheid. Wij werden in een zogenaamde familiekamer weggestopt in de kelder. Een klein deurtje en raampje naar een achterplaatsje kijkend tegen een muur, waar ook nog eens allerlei oude dozen en zooi stond opgestapeld. Geen ruimte om tassen (laat staan koffers) neer te zetten en om kleding op te bergen. Bedden ( deze leken nog het meest op campingbedjes) hadden geen dekens /dekbed en doorgezakte matrassen met vlekken in het beddengoed. De 3 lappen die er lagen waren smerig. Meerdere malen om een extra deken gevraagd en niet gekregen zodat er maar een deken gedeeld moest worden. Tevens om een andere kamer gevraagd wat volgens de behoorlijk norse en onvriendelijke receptionist niet mogelijk was. 'S Morgens bij het "ontbijt" bleek de ontbijtruimte overvol en veel te klein, waardoor het bemachtigen van een tafeltje en stoel een waar slagveld betekent. Het oude brood staat boven een kist met schoonmaakmiddelen en wordt door de medewerkster met blote handen op stapels gepleurd, waarbij ze daar nog eens lekker aan blijft zitten totdat de stapel recht staat. Tafels werden niet afgeruimd (omdat de medewerkers er doordat de ruimte overvol is niet bij kunnen), zodat je zelf maar een stapel vaat van een ander aan de kant schuift om in de resten kruimels zelf iets naar binnen te kunnen krijgen. Ongelooflijk dat dit hotel überhaupt nog wordt aangeboden. Wij zijn echt heel wat gewend... Maar dit slaat alles. Wij zijn voor de tweede nacht naar een ander hotel gegaan...en deze was super!!! Helaas (nog) geen geld terug van de overnachting die we niet hebben "genoten" in het "horror- hotel" . Wat ons betreft mag het cijfer een 1 zijn echter geeft de site automatisch een 2,5

Niets!! Het is te waardeloos!!!

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Oxforf

Parkeren kan niet bij het hotel. Is lastig. Matrassen zijn echt smerig. Dat is echt te verschrikkelijk

De locatie dicht bij de metro is top. Hotel staat in een mooie straat

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Personeel was alles behalve vriendelijk, ontbijt was...

Personeel was alles behalve vriendelijk, ontbijt was uitermate basic, niet genoeg plaats voor iedereen om te ontbijten met gevolg dat er vaak een wachtrij was. Kamer was zeer klein in vergelijking met de foto's online. Hier en daar wat spinnenwebben. Hygiëne was niet on point.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Weekendje weg

De kwaliteit van de kamer is niet super maar daar kwamen we ook niet voor. Het ging om londen dus we hebben er ook alleen maar geslapen.

De locatie is erg gunstig. Dicht bij de metro richting centrum maar toch is het erg rustig.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

De locatie was ideaal om heel Londen te bereiken.

Onvriendelijk personeel, watertemperatuur viel onmogelijk te regelen in de douche en de wasbak had 0 waterdruk. Ontbijt was geroosterd brood in de kelder.

De locatie was ideaal om heel Londen te bereiken.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Hotel zeker niet aan te raden!

Het hotel viel erg tegen. Het was veel te duur voor wat wij er voor kregen. Onze boeking was waarschijnlijk niet goed binnen gekomen of genoteerd waardoor er geen (goede) kamer voor ons klaar was. Dus kwamen we op een kamer in de kelder, waar geen tweepersoonsbed was (hadden we wel om gevraagd), in de badkamer stonk het naar riool. Het water liep niet goed weg door de doucheputje, dus liep de douchebak heel snel vol, waardoor het weer overliep. Te weinig kledinghangers/kast ruimte voor kleding. En de kamer was heel gehorig. Als we de volgende keer weer naar het mooie Londen gaan kiezen we zeker niet voor dit hotel!

De locatie was prima! Dicht bij een metrostation dus alles was makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Goede locatie, echter kamer was slecht

Slaapkamer was erg klein! Vies, kauwgom tegen de muren en deuren. Wc spoelde niet door. Douche deur was stuk. Muren vol met vlekken. Ontbijt was minimaal. Karig. Niets bijzonders. Wifi toeslag 10 euro. Al met al, oud en slecht onderhouden.

locatie was goed. 5 min loopafstand naar metro. Rechtstreekse verbinding nr piccadilly circus. 10 min

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Simpel hotel op een perfecte locatie voor een prima prijs.

Er lag rotzooi op de vloer, en elke dag lag het er nog, dus er kwam geen stofzuiger door de kamer. En de bedden hadden helaas een doorgezakt matras.

De ligging was perfect, naast een metro station en heel veel restaurantjes rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

locatie is goed dicht bij metro/ ontbij is simplel ...

/ kamers zijn simpel / badkamer erg klein / kamers kunnen een nieuwe verf laag gebruiken /

locatie is goed dicht bij metro/ ontbij is simplel sneetjes brood met jan en thee

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

hotel op goede locatie maar met matige voorzieningen.

de kamer was erg smal, de douche afwisselend koud en heet. maar het ontbijt was wel erg summier. ik hoef geen luxe maar iets meer aanbod had wel gekund. brood was smakeloos en de kaas was niet aanlokkelijk door aanwezigheid van groene schimmel. verder was er enkel jam en groen gekookt ei.

de locatie vlakbij Earls court was prima. de straat was ook oké.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Eens en niet meer!

Zeer klant onvriendelijke receptie, zeer kleine kamer. Voor oudere mensen is douche veel te klein en gevaarlijk. Ontbijtzaal te klein en te druk!

Locatie. Bedden waren goed en iedere dag schone handdoeken

Heel slecht geslapen door het bed! Het personeel is niet echt klantvriendelijk.

Beddengoed was vies. Kamer was heel erg klein en slecht onderhouden. Bedden waren hard en doorgezakt.

Ontbijt is heel simpel, maar prima. De lokatie is goed.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Matig hotel in gezellige buurt met goede ligging

Ontbijt: alleen jam en kaas als beleg, uitgedroogde witte bolletjes, koffie, thee, appelsap Kamer: zeer klein Bedden: schoon maar kwaliteit slecht Badkamer: zeer klein, thermostaatkraan kapot

De bedden waren schoon, ligging zeer goed (metro 60m om de hoek)

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Redelijk hotel voor niet veeleisende toerist.

Doucheruimte was zeer klein, de badkamerdeur kwam uit in de douche zodat die ook een douchebeurt kreeg en helemaal door vocht aangetast was, er was ook geen ruimte voor een douchegordijn, als je gedouched had, was de hele ruimte, incl. toilet nat! Uit de wastafelkraan kwam een minimaal waterstraaltje, echt warm was het ook niet. Bed was vrij smal. In het ontbijtzaaltje was het zo krap dat iedereen (personeel en gasten) elkaar in de weg liep.

Locatie is prima, op korte loop-afstand van Earls Court Underground station. Weinig lawaai. Het raam kon open. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima verblijf voor 1 nacht.

Ons ontbijt was niet relaxed. Ontbijtzaal echt te klein voor het aantal gasten en het ontbijtbuffet was erg karig. Wellicht beter ontbijt elders te nuttigen.

Ligging dichtbij metrostation en restaurantjes/ winkeltjes in de nabijheid van het hotel; heerlijke warme douche.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Ontbijt in Oxford Hotel

Ontbijtruimte viel tegen. Veel te kleine ruimte voor het aantal mensen van 2 gebouwen. Moesten wachten voor vrije stoelen . Waren met 3 personen maar dan kon je niet bij elkaar zitten. Ontbijt zelf erg sober. Personeel zwaar chagrijnig.

Redelijk ruime kamer met goede bedden

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Eenvoudig, gedateerd maar schoon hotel. Top locatie voor een city trip.

Erg gedateerd. Kleine warme kamer. Douche is erg klein. Het ontbijt is erg eenvoudig in een warme kleine ruimte. Ontbijt is het geld niet waard.

Dicht bij de metro.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Oxford Hotel