Beoordelingen over Park Grand Paddington Court 4-sterren

27 Devonshire Terrace, Westminster, Londen, W2 3DP, Verenigd Koninkrijk

#447 van de 977 hotels in Londen

Voor de helft van de prijs was het te doen geweest.

De kamer was niet op tijd klaar en het was ontzettend luidruchtig. Het personeel werkt met portofoons die aldoor piepen. De kamers zijn gehorig en piep-klein. Voor bijna 400 euro voor twee nachten zonder ontbijt vind ik het erg duur.

het zag er allemaal verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Het was super!

Het was een super schone & mooie kamer! Het personeel was heel beleefd en aardig. En de locatie was top, vlakbij metro Lancaster Gate & Paddington.

De locatie is perfect: op loopafstand van Hyde Park en...
    • Compact Tweepersoonskamer

We hadden oorspronkelijk een ‘compact kamer’ van 15m2 maar deze is echt veel te klein... We zijn na 2 nachten verhuisd naar een grotere kamer en dat was perfect.

De locatie is perfect: op loopafstand van Hyde Park en Paddington Station.

voor herhaling vatbaar

nvt

hele fijne kamers klein maar toch heel comfortabel, perfecte locatie, rustige buurt maar binnen paar minuten bij metro en park, ontbijt uitgebreid heel vriendelijk personeel

Mooi verblijf in rustige omgeving

Alles was erg gehorig, snachts klepperende ramen door de wind. De bedden waren niet heel comfortabel.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Super hygiënisch en alles was aanwezig in de kamer.

Good!

Het uitzicht. We keken uit op een bakstenen muur. En er zat een duiventil boven onze kamer, wat zorgde voor geluidsoverlast.

De hotelkamer was perfect. We kregen een clubroom, een gratis upgrade.

Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van de metro, vanuit...
    • Compact Tweepersoonskamer

De bedden waren schoon alleen aan vervanging toe. Het ijzer van de materassen kwam naar boven wat resulteerde in pijn in de rug.

Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van de metro, vanuit hier kan je alleen metro lijnen pakken naar alle bezichtigingen. De kamers waren schoon en het personeel was uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Absolute afrader.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Zeer matige prijs / kwaliteitverhouding. Je krijg voor 120 GBP een hondehok als kamer, waar je amper je koffer kwijt kunt en het bed te kort is voor een persoon van 1.82m. Bij de receptie vinden ze het gesprek belangrijker dan de lange rij wachtenden. Het ontbijt is OK, maar ook zeer weinig keuze.

Helemaal niets

Kamers schoon en netjes, alles wat je nodig hebt aanwezig,...
    • Compact Tweepersoonskamer

Geen lift aanwezig (of althans nog niet gevonden), hotel is een beetje een doolhof. Ook een klein (smal, twijfelaar) bed, maar mag de pret niet drukken.

Kamers schoon en netjes, alles wat je nodig hebt aanwezig, inclusief 'normaal' stopcontact. Perfecte locatie op 5 minuten loop afstand van Paddington Station en Lancaster gate. Rustige buurt, dus geen overlast van verkeer dat in de nacht langs rijdt. Ook relatief late uitchecktijd om 12:00, erg prettig.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Een comfortabel hotel, met een geweldige ligging en perfecte service
    • Club Tweepersoonskamer

Het hotel is erg gehorig. Onze buren waren dan ook wat luidruchtig, maar we hoorden ze soms zelfs niezen door de muur heen. Daarentegen zeker geen last gehad van verkeer, aangezien we aan de achterkant zaten met uitzicht op de tuin van de buren.

Wij hadden de Club room geboekt, met daarbij de vraag of we een rustige kamer konden krijgen met een bad in de badkamer. We kregen netjes een mail terug dat ze hun best gingen doen. Eenmaal aangekomen in het hotel was het bed prachtig opgemaakt met handdoek-zwaantjes en overal rozenblaadjes, een fruitmand en een kaartje van het hotel dat ze hoopten dat de kamer naar wens was. En dat was het! We hadden een bad en het was een rustige kamer aan de achterkant van het hotel. Het bed was super comfortabel, de badkamer had vloerverwarming, er waren badjassen aanwezig, alles was heel schoon en de service van het hotel was uitmuntend. De tweede dag stond er een ober voor de deur met een fles wijn. We voelden ons heel erg in de watten gelegd! De locatie is ook meer dan perfect. Naast Hyde Park, waar we veel tijd hebben doorgebracht. Ook vlakbij Paddington Station en leuke restaurantjes! Ik zou dit hotel zeker aanraden aan anderen.

Goed en gezellig.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Iets grotere kamer, met de bedbank uit was er geen leefruimte meer over.

Goede faciliteiten op de kamer, goede locatie met aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

We hebben een fijn verblijf gehad, op de 1e nacht na, en ik zou zeker nog een keer in Paddington Cou

We arriveerde laat in de avond en waren ontzettend moe. Tot mijn grote verbazing werd er mede gedeeld dat het hotel vol zat, en we moesten overnachten in Park Grand Hyde Park. Ik vroeg of deze wel net zo goed was, en de receptiemedewerker verzekerde me van wel. Toen we echter bij het hotel aankwamen en een kamer kregen, voldeed het totaal niet aan mijn verwachtingen. De kamer zag er oud en niet goed onderhouden uit. Op iedere kast en tafelpoten zaten verfspetters en alles zag eruit alsof het gewoon in de kamer gedumpt was. Daarbij kon het raam niet volledig sluiten, terwijl het ontzettend koud was. De volgende ochtend heb ik meteen naar Paddington Court gebeld dat ik voor de rest van het verblijf daar wilde overnachten, en dat kon gelukkig. Onze bagage werd konden we achterlaten bij Park Grand Hyde Park en zou overgebracht worden naar Park Grand Paddington Court.

De kamer in Park Grand Paddington Court voldeed prima aan mijn verwachtingen. Het was niet groot, maar het zag er netjes, schoon en mooi gerenoveerd uit. Ook de douche was top. Vanwege de 1e overnachting in het andere hotel mochten we gratis gebruik maken van het ontbijt dat we eigenlijk niet hadden bijgeboekt. Dit was erg netjes; we hebben er echter geen gebruik van gemaakt omdat we al allerlei plannen hadden om te gaan eten. De locatie was ook fijn; zowel de metrohalte Lancaster Gate en Paddington waren op ongeveer 5 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Enigzins teleurstellend

Deluxe kamers zijn erg klein. Past net een 140cm bed in. Prijsverhouding is niet heel goed. Kamers voelen claustrofobisch. Na bijbetaling voor de overige 2 nachten een upgrade gekregen, daarna was het beter. Geen gebruik gemaakt van ontbijt. Keuken is goed. Locatie is prima en is rustig gelegen. Geen last gehad van lawaai in de nacht of avond.

Prima.

Slapen met het raam open ging wel, maar er draaide een generator. Als ik niet op de tweede etage maar lager had gezeten, had ik er waarschijnlijk niet doorheen kunnen slapen.

Upgrade naar suite en vriendelijkheid van het personeel.

• Compact Tweepersoonskamer

Ik voelde me niet goed geïnformeerd over de faciliteiten in de zeer kleine tweepersoonskamer, met name het belachelijk kleine bed.

De ligging is prima en ze hebben een Nederlands stopcontact waardoor je geen adaptor nodig hebt!

Geweldig verblijf in een mooie stad.

Alles. Vanaf het moment van binnenkomst. Ontvangst door vriendelijk personeel. Mooie kamer. Ontbijt oom prima. Diner heerlijk. Genoeg keus voor iedereen. Openbaar vervoer op loopafstand. Hyde Park ook dicht bij.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Locatie en personeel waren prima.

De 2-persoonskamer was klein. Voor lange mensen (langer dan 1,85m) is dit niet aan te raden.

Locatie en personeel waren prima. Kamer was schoon en werd dagelijks schoongemaakt.

De smartphone op de kamer was een mooi extraatje.

Ruimere keuze bij het ontbijt/

De smartphone op de kamer was een mooi extraatje. Alle informatie was hierop aanwezig, plannetje van Londen, plannetje underground enz.

Top-hotel, ondanks de wat kleine kamers.

De kamer was nogal klein. Het ontbijtbuffet had iets uitgebreider gekund (maar was verder prima). Het was fijn geweest als het korter bij een metrostation lag.

De kamers zijn luxueus afgewerkt, met veel faciliteiten (bv. bekabeld internet, HDMI aansluitingen, smartphone, Europese stopcontacten, regendouche). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Een fijne basis waar vanuit je Londen kunt verkennen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ik vond deze kamer in het souterrain erg klein in vergelijking met andere kamers met dezelfde prijs.

Leuke Engelse buurt, er is geen twijfel dat je in Londen bent, makkelijke verbinding met tube en bus.een fijne basis

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Prima.

Bij aankomst was ons matrasovertrek vies, dit was echt wel een minpunt. Daarnaast hadden we de tweede dag geen warm water, ook erg balen! Gebeld en ze hebben gekeken voor een oplossing die er op dat moment helaas niet was, volgende ochtend om 9 uur hadden we wel weer warm water.

ligging is erg fijn, underground station Lancaster gate is 5 min lopen net zoals underground Paddington station. Je loopt de straat uit en je zit in Hyde Park. Op 20 min loopafstand sta je op Oxford street en begin je bij de mega Primark. Ligging is echt super! Kamer is prima, klein maar groot genoeg, wij kwamen er alleen om te slapen en te douchen. Verblijf zonder ontbijt geboekt, je had zoveel in het centrum om goedkoper wat te ontbijten zoals bij Pret a manger en Costa die beide in bijna elke straat wel zitten.

Het vriendelijke personeel was echt fantastisch.
    • Compact Tweepersoonskamer

De groote van de bedden viel iets tegen. Maar desondanks was de service daarbij weer super, we kregen een groter bed, geheel kosteloos.

Het vriendelijke personeel was echt fantastisch. Klant is koning!

Te duur

De ruimte bij de wastafel was zo smal dat je niet eens je gezicht kon wassen zonder de hele badkamer nat te maken.

Bed was uitstekend. Handige "smartphone" beschikbaar voor onderweg met informatie en plattegrond van de stad (google maps)

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Perfect hotel voor mensen die alleen willen slapen en onbijten
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamer erg klein, geen stoelen in de kamer waardoor je altijd op bed moest doorbrengen

Prima hotel. Goede service, goed onbijt, schoon en netjes. Waterkoker op de kamer voor thee en koffie.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Perfecte ligging, vlakbij de underground.
    • Compact Tweepersoonskamer

Kamers zijn erg gehorig. Ik heb de mensen die een kamer boven mij hadden heel de nacht horen lopen. En s ochtends werd ik wakker van de deuren van de naastgelegen kamers.

Perfecte ligging, vlakbij de underground. Kamer is klein maar erg mooi. Heerlijke boxspring en een mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer net hotel, kamers zijn wel aan de kleine kant.

Kamers lijken op de foto's groter. Ze zijn erg klein. De prijs vind ik dan ook erg hoog voor de krappe kamer die je daarvoor terug krijgt.

Alles zag er netjes uit. Personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Mooi, schoon en luxe hotel
    • Compact Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein en ook het bed was heel smal. Het was eerder een eenpersoonsbed dan een tweepersoonsbed.

Luxe hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, schone kamer met iedere dag schone handdoeken, nieuwe douchespullen en een opgemaakt bed. Zelfs onze kleding werd opgevouwen. Ook stond er op de hotelkamer een smartphone die je gratis mocht gebruiken en meen kon nemen als je de stad in ging. Er stond 4G op en je kon er onbeperkt mee bellen, ideaal! Locatie was prima; mooie en nette wijk, vlakbij restaurants, avondwinkels en uiteraard de metro.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima locatie vlak bij Hyde park
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Onze kamer was klein. Ik had dit wel al gelezen in de recensies, maar dit viel toch een beetje tegen. Ook al zit je niet de hele dag op je kamer. Het voelde af en toe wel claustrofobisch aan. Daarnaast ging elke nacht om 5 uur in de ochtend een alarm af in de wijk. Dit was wel heel irritant, omdat het 20 minuten duurde voordat dit uitging. Het hotel kan hier niets aan doen, maar dit heeft wel invloed gehad op mijn verblijf. Persoonlijk was het voor mij leuk om een keer in een andere gedeelte van Londen te verblijven. Toch kies ik de volgende keer voor een andere locatie die toch iets meer centraler ligt bij alle winkelgebieden.

Het is een mooi hotel op een prima locatie. Vlak bij Hyde Park. Personen die een keer op een andere locatie dan in het centrum willen verblijven is dit een optie. Wij hadden een deluxe kamer met twee 1 persoonsbedden. De bedden en handdoeken waren superzacht!. Ook qua hygiëne was alles prima in orde!. Personeel was aardig. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt en/of restaurant, dus daarover kan ik niet oordelen. Wel zit er in de straat (richting het Paddington station) een geweldige Italiaanse restaurant: Ristorante Italiano Bizzarro! Alleen voor het eten kom ik hier absoluut nog terug.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

locatie, personeel en eten in het hotel is prima
    • Compact Tweepersoonskamer

De kamer was vreselijk klein, het bed was een twijfelaar voor een vrouw van 74 en een vrouw van 50 is dit geen doen. Ik heb 2 jaar gespaard voor deze 4 nachten in een hotel, ik heb 3 nachten als een hond op de grond geslapen, schandalig. De laatste nacht hebben we een andere kamer gekregen, dit was een prima kamer met twee normale bedden. De omschrijving in de advertentie moet duidelijker, voor iemand die zelden op vakantie gaat is dit moeilijk te begrijpen. Het restaurant zijn 7 tafels, en de lounge is een wachtkamer. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt

locatie, personeel en eten in het hotel is prima

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Schoon en luxe hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De gratis wifi had er af en toe wat moeite mee de verbinding vast te houden.

Prima geslapen. Heel fijn bed. Ook geen geluid vanaf de (rustige) straatkant.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

We hadden een deluxe kamer geboekt. We waren met vrienden die dezelfde (deluxe) kamer hadden geboekt. Toen we de kamer van onze vrienden hadden gezien hadden we al 2 nachten in de "compacte" kamer geslapen. Hun kamer was veel groter. Toen ik er wat van zei bij de receptie hadden ze een groot onzin verhaal dat de kamerindeling anders was en daardoor onze kamer kleiner "leek". Terwijl we alleen een gang hadden waar we konden lopen en nergens onze bagage kwijt konden. Ze lieten ons een deluxe kamer zien (terwijl we een deluxe kamer hadden betaald) die natuurlijk een stuk groter was dan onze kamer. We mochten de laatste nacht in de deluxe kamer slapen maar dan moesten we al onze spullen verplaatsen voor 1 nachtje. Dit hebben we dus niet gedaan. We hebben dus 3 nachten in een compacte kamer geslapen en betaald voor een deluxe kamer en geen geld terug gekregen. Schandalig!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Great place to stay

De afmeting van de kamer en badkamer. Bij een De Luxe kamer verwacht je niet in een kamer te komen van slechts 12 m2. Wel netjes vermeld op de website maar lees je snel overheen.

De locatie - nette buurt - dicht bij Hyde Park - metro op loopafstand. Super schone kamers Erg vriendelijk personeel Zonder probleem een upgrade naar een andere kamer na een vraag voor een kamer met een raam boven de basement. Echt een aanrader voor een stedentrip!

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Lekker ontbijt.

Vensters op kamers zijn geen dubbel glas waardoor de wind letterlijk binnen waait. In de winter absoluut geen pretje! Bovendien is prijs/kwaliteit niet optimaal maar dat is daar weer typisch Londen!

Lekker ontbijt. Kamers eerder aan kleine kant, desondanks wel mooi ingericht.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Als je een goede kamer hebt, top hotel.

Je betaald veel geld voor een goede kamer. De eerste nacht hadden wij een erg kleine kamer! Een bed, twijfelaar van 140cm breed noemden ze een superieur 2 persoonsbed. Er zat een een half, slecht afgewerkt keukentje in. Nergens voor nodig. De tweede nacht kregen we gelukkig een andere kamer. Deze was ruim en een stuk luxer, wat je mag verwachten bij een dergelijk hotel.

Vriendelijk persoon. Leuke wijk, goede locatie en indien je op de juiste kamer zit, voorzien van alle gemakken. Je krijgt op je kamer ook een smartphone mee, die je ook in de stad kan gebruiken. Leuke extra service.

Hele goede ligging, maar erg klein bed en badkamer.

Tweepersoonsbed was erg klein (stond wel vermeld, maar hebben we niet goed gelezen) en badkamer was eveneens aan de kleine kant.

Vlakbij Hyde Park en Paddington station. Hele goede ligging.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

kamer grootte ver beneden standaard.

Kamer schandalig klein. Formaat dubbel bed voor lilliputters zelfs te smal. Na klacht de volgende nacht een upgrade naar een 3 persoons kamer ontvangen en een discount voor de eerste nacht. De grootte van zowel de 2 p kamer als de 3p kamer voldoen in geen enkele mate aan de 4 sterren.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Alle faciliteiten waren aanwezig; echter nauwelijks bruikbaar vanwege ruimtegebrek

De kamer was veel te klein 5,5x3 incl. badkamer. Er was geen stoel, slechts één kruk. De badkamer was te klein; geen ruimte om aan de wastafel te wassen. Ook het bed was te klein 190x 135. Geen kamer voor 4 sterren!

Airco was goed. lift was goed. er werd keurig opgeruimd.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

• Compact Tweepersoonskamer

We hadden blijkbaar een compact room geboekt, die erg klein was. Met name het bed was veel te smal voor twee personen.

Hele moderne, nette kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Aanrader!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We zaten in het souterrain met onze kamer; op zich geen probleem maar zowel wifi als normaal mobiel netwerk was niet heel sterk

Goede rustige locatie; toch goed bereikbaar voor openbaar vervoer Zeer vriendelijk personeel; mooie schone kamer

• Beoordeeld op: 21 november 2016

In dit hotel voel je je echt een gast

Het bed was te kort voor ons, en de kamer was verder erg krap voor die prijs. Hebben om een andere kamer gevraagd omdat we aan de overkant in de kelder naast een grote airco moesten slapen. Wel een andere kamer gekregen.

Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Je voelt je echt een gast.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Personeel aardig, schone hotelkamers en dichtbij London...
    • Compact Tweepersoonskamer

Verwarming in de kamer deed het niet. Had het ook aangegeven. Niks mee gedaan

Personeel aardig, schone hotelkamers en dichtbij London Paddington Station

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Weekendverblijf voor stadsbezoek.

De kamer was fantastisch. Mooie aankleding en het sanitair was super, luxe en schoon. Het personeel was top, erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Een verblijf is zeker voor herhaling vatbaar!

• Beoordeeld op: 8 november 2016

MATIG VOOR PRIJS.

VERWARMING SLECHT TE REGELEN (TE KOUD).LOGEMENT OVERKANT STRAAT T.O.V.RECEPTIE (ZEER VERVELEND MET 1 TOEGANGSLEUTEL VOOR 2 PERSOENEN...INDIEN 1 PERSOON KAMER VERLIET HAD PERSOON IN DE KAMER GEEN LICHT MEER...SLEUTEL WAS NODIG OM TERUG BINNEN TE KOMEN IN DE VOORDEUR VAN HET GEBOUW);ZEER KLEINE KAMER EN BADKAMER.WATER DOUCHECEL BLEEF STAAN.EUROPEES STOPCONTACT WERKTE SLECHT.

ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Top service,slechte bedden

De bedden waren veel te klein. Het was een twijfelaar. Ik denk 1.40x2.00 . Wij hebben dit bed met zijn 2e moeten delen wat niet te doen was. Je kon niet normaal liggen en niet omdraaien zonder de andere persoon uit bed te duwen. Absoluut slecht en ook heel slecht geslapen hierdoor.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Als je iets nodig had regelden ze dit voor je. Het hotel was ook netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Gunstig gelegen hotel met moderne (kleine?) kamers die van alle gemakken voorzien zijn.

Dit hotel is duidelijk afgestemd op de zakelijke bezoeker en wij werden als toerist met beduidend minder enthousiasme behandeld. Dure kamer, geen ontbijt.

Fijne ligging ten opzichte van station Paddington. Moderne maar kleine kamer met badkamer (deluxe?) met allerlei technische voorzieningen.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

3,0
    Bij dit hotel niet boeken! Veel te duur voor wat je ervoor krijgt.

- de kamer leek op geen enkele van de op de site getoonde foto's; het was oud en heel erg klein; b.v. geen stoeltjes, een heel small en kort bed; raam kon nauwelijks open; - prijs versus kwaliteit was compleet zoek; - 4 sterren... waarvoor?? En hotel van het jaar 2015?? Deze beoordeling slaat iig niet op onze kamer aan de overzijde van Devonshire terrace. - Na onze opmerking dat de kamer wel erg klein was, kregen we als respons dat we de volgende keer een duurdere kamer konden boeken! - Personeel sprak gebrekkig Engels.

Redelijk in de buurt van metro en station Paddington en kort bij metro Lancaster.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Net hotel, kleine kamers.

De kamer zelf was behoorlijk klein: je kon net rond het bed lopen.

Nette kamers, airco aanwezig. Weinig last van lawaai van de gang en aanpalende kamers. De badkamer was netjes en voldoende groot en voorzien van vloerverwarming.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Viel een beetje tegen!

Kamer was erg klein, geen zitje, krap! Klein bed! Na klagen overgeboekt naar grotere kamer! Bijbetaling 30 pond?????

Personeel erg aardig en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prachtige locatie en schoon hotel. Kamers verschillen enorm qua grote en personeel is niet kundig.

Het personeel valt erg tegen. Het is niet vriendelijk en niet kundig. Door een fout van het personeel kon het grote bedrag gereserveerd als deposit op de credit card niet als betaling worden geaccepteerd. De kamers, waarvoor hetzelfde bedrag is betaald, verschilde enorm qua grote. De ene kamer was mooi ruim terwijl de andere kamer erg klein was.

De locatie is prachtig en het hotel is mooi en schoon. De bedden zijn uitstekend. Afhankelijk van welke kamer je krijgt kan de kamer mooi en ruim zijn. Het kan ook tegenzitten, dan heb je een hele kleine kamer.

Zeer kleine kamers

Zeer kleine kamers

Schone nette kaners
    • Club Tweepersoonskamer

Algemene ruimtes; ontbijtzaaltje en wc

Schone nette kaners

Top vakantie

Kamer kon groter zijn

Locatie, schoone kamers rust

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt echt Engels weinig keuze vlees of kaas

Super vriendelijk personeel

Perfect!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Simpel ontbijt maar meer is ook niet nodig. Lekkere bedden. Personeel is uiterst bekwaam en zeer vriendelijk. Ik kom graag weer terug.

Londen

Kleine badkamer

Ligging. Goede bedden

We hebben een klein probleempje gehad met de ligging van...

We hebben een klein probleempje gehad met de ligging van onze kamer en hebben onmiddellijk een veel betere kamer gehad. Wat een service !

Naar verwachting

Kleine kamer mbt twee persoonsbed maar aan 1 kant te betreden was en geen ruimte om koffer(s) kwijt te kunnen.

Goed en uitgebreid ontbijt.

heel gastvrij personeel, zeer behulpzaam

heel gastvrij personeel, zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Titel

Kleine kamer. Tapis plein. Weinig keuze in ontbijt.

Goed bed. Vriendelijk personeel. Goede service.

Prima hotel op rustige locatie
    • Compact Tweepersoonskamer

Kamers schoon en netjes, heel vriendelijk personeel en prima ontbijt

Heerlijk verblijf zou er zo weer boeken
    • Compact Tweepersoonskamer

Was behoorlijk koud en de ramen zijn enkelglas tocht een beetje

Behulpzaam en fijne locatie

Het beddengoed was niet geheel fris.

Het beddengoed was niet geheel fris. We vonden pluisjes en wat haartjes hier en daar in het bed en op de kussens.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Lokatie
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Zeer kleine kamer en bed

Lokatie

Klein bed voor 2 personen

Regendouche

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Goed hotel

Geen adapter aanwezig, personeel is niet snel (inchecken/uitchecken duurt lang)

Prima verzorgde kamer

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Te kleine kamers, geen kast, had het idee dat ik in een...

Te kleine kamers, geen kast, had het idee dat ik in een cubicule was

De vloerverwarming bij het bad Het bed sliep lekker Vriendelijk personeel

Een prima adres!
    • Compact Tweepersoonskamer

Het bed was voor mijn man een beetje kort.

Een “gewoon” stopcontact, koffie/thee en water op de kamer! Erg vriendelijk en behulpzaam personeel!

Erg schoon.

Heel erg kleine kamer. Bed was klein en hard. Douche liep niet door.

Erg schoon. Interieur strak en netjes.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goede locatie

Bed was vrij klein.

Goede locatie

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Fijn hotel, zeer schoon en aardig personeel
    • Compact Tweepersoonskamer

Kamer was een eindje lopen, zonder lift.

Centraal gelegen!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

• Compact Tweepersoonskamer

Kleine kamer, klein bed, airco functioneerde niet. Hout werk kwam los...

Niks...

Een genot!

Niks, perfecte accommodatie

Sociaal personeel, nette kamers. Personeel denk mee mrt klant wensen!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Nette kamer
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Zo’n kleine kamer (# 138) heb ik nog nooit gehad: zelfs een stoel kan er niet in!

Nette kamer

Dichtbij