Beoordelingen over Park Avenue Baker Street 4-sterren

173 Gloucester Place, Westminster, Londen, NW1 6DX, Verenigd Koninkrijk

#596 van de 977 hotels in Londen

Gebaseerd op 1979 beoordelingen over dit hotel

Fijn hotel om in te slapen, de rest moet je buiten het hotel doen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit verhouding van het ontbijt. Simpel ontbijt, weinig keuze uit beleg, slechte koffie en een sfeerloze ruimte. 2 ochtenden ging het brandalarm om 7/8 uur 's ochtends af. Niet fijn op je vakantie.

Mogelijkheid om zelf thee te zetten en elke dag werd de voorraad aangevuld.

Net proper hotel.

Geen lift aanwezig en we zaten bovenaan (3de verdieping). Het personeel heeft onze koffers wel naar boven gebracht!

Net proper hotel. Goede locatie, de underground (5 minuten lopen) gaat naar alle kanten van de stad.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Hotel voldeed aan verwachtingen. Locatie was top, hotel zelf was prijstechnisch ok.

Wij hadden kamer 113. De punten die minder waren: Het pand is oud dus gehorig. Niet geschikt voor rennende kinderen zoals onze boven buren hadden. Onze koelkast besloot te gaan piepen. Duurde een poosje voor we door hadden waar het geluid vandaan kwam. Na goed sluiten van de deur hielt het piepen uiteindelijk op. Het bed is echt smal. Als je groot bed gewend bent is even behelpen. Ons douche putje liep niet echt geweldig door. De douche kon nog wel net even iets schoner. Over het geheel was het acceptabel hoor.

Wij hebben één nacht verbleven in het hotel. De ligging is perfect tussen twee undergrounds in. Het hotel is snel gevonden. Het inchecken ging prima. We konden onze tassen achter laten tot we in de kamer konden. Er is geen lift en onze kamer was aan de andere kant van de straat maar de meneer van hotel heeft onze tassen getild. Let op. Je moet ze zelf naar beneden brengen. (Vermoed als je het vraagt dat ze dat ook voor je doen). De kamer zelf was oké. Niet super groot. Maar acceptabel. Het bed was smal maar prima. Wij hadden een koelkastje. kluis. magnetron, fhone, waterkoker, koffie en thee spullen, en bad spullen. Ons raam kon open gezet worden. De badkamer was smal maar alles was aanwezig wat nodig. En voor het eerst een douche die niet de hele badkamer zeiknat maakt. Das wel prettig. Het uitchecken ging ook prima. Ook toen mochten we de tassen achterlaten.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Er was geen lift aanwezig in het gebouw waardoor we elke keer 6 trapen moesten doen. Ook was het gebouw waar we sliepen niet het hoofdgebouw wat ook wel een beetje vreemd was

Probere gezellige kamer met vriendelijk personeel op een heel goede locatie

Leuk verblijf

Kamer was vrij klein, net zoals het bed. Partner en ik lagen beiden met voeten uit het bed. Ontbijt is vrij basic

Propere kamer, geen last van buren of straatlawaai.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Teleurstellend
    • Club Tweepersoonskamer

Geen wifi, blijkbaar wegens kamer in basement, maar wifi was wel inbegrepen in prijs. Kamer in basement met raam uitkijkend op een muur, kamers gescheiden van receptie aan de overkant van de straat. Personeel met weinig ervaring, kennen de omgeving niet, niet oplossingsgericht.

Kamer op zich ruim en comfortabel. Locatie is super, vlakbij Baker Street.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Een schande!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Hotel gesplit in twee locaties ,moet de straat over'. Voor een twin bed room ofwel in de kelder(ex keuken) ofwel op het 4de verdiep ....maar geen lift!!!!!! Aan de desk,een student zonder enige ervaring. Taxi:geen gewone cab maar een privé wagen:dubbel tarief

met de beste wil:niets

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Small comfort hotel close to Soho

Er zijn geen liften aanwezig omdat het hotel in het oude pand zit. Dus voor oudere mensen en als je zware tas bij je hebt is het wel even sjaouwen.

Het ontbijt is helaas niet zo bijzonder maar het hotel was verder heel schoon en comfortabel. Het bevind zich op loopafstand van de gezellig wijk Soho en op 5 minuten lopen van de metro. De kamers zijn klein maar zijn heel netjes en sfeervol ingericht.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima uitvalsbasis die van alle gemakken is voorzien

Een kleine kamer maar van alle gemakken en luxe voorzien. Daarnaast is het een prima uitvalsbasis, op 5 minuten loopafstand van het metrostation en dichtbij het park om heerlijk te relaxen. Na een dag Londen te verkennen, kun je heerlijk slapen op een boxspring en geniet je van alle luxe van een moderne badkamer met o.a. een stortdouche. Wat zeker een pluspunt is, is de 'Handy' die het hotel beschikbaar stelt. De 'Handy' mag je gedurende je verblijf gebruiken en beschikt over internet en handige apps zoals Google Maps die je mee op pad kunt nemen wanneer je Londen aan het verkennen bent.

Lokatie nabij Baker street station is ideaal.

Ontbijt viel tegen voor GBP 7,-, beter een ontbijt halen bij een van de vele tentjes op de hoek van de straat.

Lokatie nabij Baker street station is ideaal. Vanaf het hotel lopend en aanlsuitend met de metro sta je binnen 10 min op Picadilly Circus of op Trafalgar Square. Vooral London Gatwick is goed te bereiken vanaf het hotel (via Victoria station).

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prettig gelegen en schoon
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Er is geen lift in het gebouw waar wij sliepen. Dat was voor onze groep geen probleem, maar voor mensen die minder goed ter been zijn, misschien wel.

We bezochten een symposium dat in Regent's University in Regent's Park werd georganiseerd, waardoor de nabije ligging van het hotel in eerste instantie bepalend was voor onze keuze. Het hotel ligt dichtbij metrostation Baker Street, dus is goed bereikbaar vanaf luchthaven Heathrow, en andersom is het vanuit het hotel makkelijk om verschillende lokaties in de stad te bereiken. Het hotel ligt aan een betrekkelijk rustige brede straat, niet ver van een levendige wijk met restaurants en winkels. Kamers zijn aan de kleine kant, maar wel comfortabel en voorzien van een moderne badkamer met vloerverwarming. Het hotel ligt verspreid over twee panden tegenover elkaar in dezelfde straat, waardoor we 's ochtends eerst de straat moesten oversteken om bij de ontbijtruimte te komen. Met mooi weer is dat geen probleem. Ontbijt was goed en divers, zowel English als continentaal ontbijt, voor 7 pound p.p. Personeel, hygiëne en Wifi allemaal uitstekend.

Locatie, prijs-kwaliteit

Ontbijt, wat doorgelegen bed

Locatie, prijs-kwaliteit

Goed.

Deskundigheid baliepersoneel

Schone nette kamer

Het was prima voor een weekend, maar voor een langer verblijf niet.

Bed was slecht en de vele trappen in het andere gebouw zijn naar.

Locatie was goed.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Perfect bed.
    • Deluxe Eenpersoonskamer

Perfect bed. Super personeel. Koelkast en magnetron in de kamer. Loop aftand van de metro HEERLIJK

Kleine kamers, zeker geen deluxe waardig= gewone kamer, dus vrij duur qua accomodatie

Airco was defect, kon blijkbaar niet snel worden opgelost.

Airco was defect, kon blijkbaar niet snel worden opgelost..

Goed bed.

Ik zat wel in de depandance. Het is wel een oud gebouw en de kamer was vrij krap

Goed bed. Gratis wifi. Er was goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Teleurstellend tweede bezoek
    • Club Eenpersoonskamer

Slecht bed en oud matras WiFi werkte niet en na resetten is er geen enkele poging ondernomen om het te verhelpen

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Erg vriendelijk personeel, schone kamers en perfecte ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt is wel erg eenvoudig

Erg vriendelijk personeel, schone kamers en perfecte ligging

• Beoordeeld op: 8 september 2016

ligging was prima
    • Deluxe Eenpersoonskamer

single kamer was echt veel te klein, nog nooit zo een kleine kamer gehad

ligging was prima

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Een uitstekende locatie en vriendelijk personeel maken van...

De kamer valt wat klein uit.

Een uitstekende locatie en vriendelijk personeel maken van dit hotel de ideale aanrader als uitvalsbasis voor een weekendje Londen. Geen groot comfort in de kamers.

• Beoordeeld op: 4 maart 2016

goede locatie, goed bed, ik had eerst schrik dat er veel...

goede locatie, goed bed, ik had eerst schrik dat er veel lawaai ging zijn omdat ik op de benedenverdieping sliep naast de receptie aan de straatkant maar geen klachten.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

de locatie, het personeel, de faciliteiten op de kamer

bijna niets negatief te melden. als het moet: zicht uit de kamer op een muur, en kamer in gebouw aan andere kant van de straat

de locatie, het personeel, de faciliteiten op de kamer

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Bedden waren heel goed.

Het ontbijt viel tegen En geen lift als je de vraag om niet te hoog te logeren en toch op het derde = top floor. Spijtig

Bedden waren heel goed. Niet veel lawaai op het derde verdiep

• Beoordeeld op: 2 december 2015

kamer was schoon en met smaak gedecoreerd.

wij krijgen een kamer " en souterrain ". Ramen waren blind en konden niet open wat heel onprettig was. Zaterdag was personeel heel behulpzaam.( 2 dames). Maar zondag was het lang niet het geval. Ze deden geen enkele moeite om ons te helpen om een taxi te vinden of met bagage naar buiten te dragen. We gingen weg dus waren we duidelijk niet meer "interessant".

kamer was schoon en met smaak gedecoreerd.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Luxe kamer, goede badkamer, maar dat viel te verwachten bij...

De eenpersoonskamers liggen onderaan net naast het restaurant en er is in de ochtend sprake van wat geluidsoverlast door bellende en druk pratende mensen naar de ontbijtzaal. Tevens wat lichtoverlast door een heel fel LED licht van de brandsensoren. De moderne knopjes om "niet storen" e.d. aan te geven leveren nog meer lichtoverlast op direct in de kamer. Tevens maakte de koelkast op mijn kamer een flinke herrie, dus deze tijdelijk uitgeschakeld.

Luxe kamer, goede badkamer, maar dat viel te verwachten bij zo'n hotel.

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

friendly staff;

no elevator (not easy with luggage and 3 flights of stairs), although staff was always willing to help if needed. no hotel bar

friendly staff; room ready relatively soon after arrival. Clean room and not too small.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

De underground was 5 minuten stappen, wat de locatie van het...

Prijs kwaliteit verhouding voor wat je krijgt stelt teleur. We kregen een club twee persoonskamer. Op de foto's lijkt de kamer instantie groot genoeg. Ik weet dat er altijd wel gebruik wordt gemaakt van een groothoeklens , en dat ik het altijd wel iets kleiner moet verwachten, maar dit was toch echt wel klein! Amper plaats om te bewegen en je spullen neer te zetten. Ik kan me niet voorstellen wat een standaard twee persoonskamer of een eenpersoonskamer er moet uitzien. Wat ons het meest ergerde was dat er niet voldoende plaats was om onze kleren te leggen. We waren er 4 nachten en dan wil je toch zeker je kleren netjes leggen. Er was enkel een kleine hoekkast om je jassen of hemden op te hangen. Geen schuiven of rekjes te vinden. Hebben ze maar in onze valies geplaatst. Het ontbijt was zeker een domper. Een zeer ongezellige ontbijtruimte , waar het warme ontbijt niet te eten was ( alles was uitgedroogd en te zoutig). Ik verwacht toch meer van een Engels ontbijt. Het personeel schiette ook tekort. Veel buitenlands personeel, wat ik op zich niet erg vind maar er ontbrak die Engelse hospitalisatie waar je op hoopt als je aankomt. Het leek ook alsof ze niet efficiënt konden werken. In het algemeen een teleurstelling en volgende keer zeker iets anders.

De underground was 5 minuten stappen, wat de locatie van het hotel top maakte. Kon je zo vaak gaan als je maar wilde. Het viel me direct op dat de kamer en hotel zeker proper was. Geen last gehad van het tapijt dat je zoveel vind in hotels van de uk.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

- goede badkamer

- kamers verdeeld over losse huizen in straat - krakende vloeren - weinig efficiënt personeel

- goede badkamer - goed bed - gratis koffie en waterfles

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Goede locatie.

Er is geen bar in het hotel, wel veel pubs in de buurt. Het ontbijt viel me wat tegen (beetje aan de magere kant). Ik vind het ook nogal vervelend als men stelt dat het ontbijt tot 10.00 uur is op zondag en men stipt om 10.00 uur het ontbijtbuffet begint af te ruimen.

Goede locatie. Vriendelijke personeel.

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Dicht bij metro.

Erg kleine kamers. Beetje stoffig. 3 Verdiepingen zonder lift.

Dicht bij metro.

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Schoon, prima prijs/kwaliteit

Schoon, prima prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Lokatie

Airco deed het niet. Warm in kamers

Lokatie

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Uitstekende accomodatie, nette (splinternieuwe) kamer

Ontbijt matig. Full-English breakfast met alleen wat fruit uit blik erbij.

Uitstekende accomodatie, nette (splinternieuwe) kamer

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Rustige wijk.

Slechte matrassen. Kleine kamers voor veel geld.

Rustige wijk.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Mooie propere kamer, ruime douche en badkamer.

Ontbijt is duur voor hetgeen je krijgt

Mooie propere kamer, ruime douche en badkamer. Makkelijk bereikbaar met de metro en bus

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

Lekker dicht bij het centrum

Niet al te groot twee persoons bed

Lekker dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Snel en gemakkelijk

Kleine kamer en receptie kon geen taxi reserveren

Snel en gemakkelijk

Het bed

Kamer is wat krap

Het bed

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

comfort in de kamer, recent gerenoveerd.

de kamer bevond zich aan de overkant van de straat t.o.v. receptie en ontbijtruimte.

comfort in de kamer, recent gerenoveerd.

Er zijn ook 22 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.