Beoordelingen over Park Plaza County Hall London 4-sterren

1 Addington Street, Lambeth, Londen, SE1 7RY, Verenigd Koninkrijk

#316 van de 977 hotels in Londen

Fijn goed gelegen hotel
    • Executive Studio - Uitzicht op de Stad

Verouderde badkamer met losse tegels op de vloer..

Ruime kamer met een grote slaapbank en vooral de centrale ligging t.o.v. restaurants, metro en attracties was ideaal. Het personeel was heel vriendelijk.

Onbetrouwbaar

Wij hadden een kamer met uitzicht op de Londen eye gereserveerd. Bij aankomst kregen we te horen dat het onze ‘lucky day’ was en de kamer een upgrade had. We hadden nu een kamer met het prachtige uitzicht van de station

Locatie was top!
    • Executive Familiestudio met Uitzicht op de London Eye

Personeel vond ik niet super vriendelijk. Er kwam een klein straaltje uit de regendouche. Het badstop sloot niet goed, waardoor het bad leegliep. Je betaalt echt voor de locatie.

Locatie was top! Suite geboekt met uitzicht op London Eye en dat was natuurlijk super.

Goed maar sommige details konden beter.

Er stond maar 1 kok die tijdens de ontbijtspits iedereen moest bedienen. Dat duurde te lang, de man stond er alleen voor! De thee/koffiefaciliteiten waren beperkt en de theekopjes stonden verstopt bij de poetsproducten. Beter aanbod tv kanalen mocht wel (geen Eurosport!)

Degelijke accommodatie. Zeer goed restaurant.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Leuk maar erg duur
    • Tweepersoonskamer - Studio

De prijzen in het hotel vond ik zeer duur. Zal misschien te maken hebben met het feit dat Londen een zeer dure stad is?

Het enthousiasme en de passie van de Italiaanse medewerkers / personeelsleden in het park plaza county hall beviel mij het meest.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Leuk en aangenaam maar erg duur.

De dure prijzen. Ik vond Londen in het algemeen overdreven duur en het hotel was ook duur in het algemeen.

De Italiaanse personeelsleden waren vriendelijk. De Engelse mensen zelf vond ik minder vriendelijk. We hebben gedineerd in het Italiaans restaurant van het hotel en het eten was lekker. Wel duur maar Londen in het algemeen is een erg dure stad. Ik vond het leuk dat de kamer er luxueus uitzag en dat de personeelsleden de gezinsleden vlak naast elkaar in kamers gezet hadden. We hadden een superior tweepersoonskamer en een studio geboekt en kregen twee studio’s naast elkaar, wat wel leuk was.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Fijn en voor herhaling vatbaar
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

1e kamer die ons werd aangeboden was absoluut niet goed. Toen we om een andere vroegen kregen we een aanzienlijk betere. In- en uitchecken: hele lange wachttijden - kan miss beter georganiseerd worden

Hele vriendelijke bediening vooral in het restaurant

Hoge prijs voor matig hotel.

Ontbijten in een koude zaal KOUDE douche Foto’s geven ander beeld weer. Voor de prijs die we hebben betaald hadden we zeker iets anders verwacht. Jammer.

Hotel heeft een goede ligging! Makkelijk van de ene hoek naar de andere van de stad. Zowel tevoet als het openbare vervoer. Vriendelijk personeel

Ligging is Oké.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Ontbijtzaal was te klein voor het aantal bezettingen in het hotel. Soms te lange wachttijden. We hebben twijfels over de Hygiëne in het hotel (bv. er liep een muis in het restaurant, vlekken op het tapijt in de kamer, vloer los in de badkamer,....)

Ligging is Oké.

Prachtig hotel voor een familievakantie
    • Junior Suite (2 Volwassenen)

Borden en bestek in de kamer werden niet elke dag afgewassen. Het babybedje had geen dekentje.

Heerlijk ontbijt, wel elke dag hetzelfde. De locatie was perfect voor het oudejaarsfeest, en het Waterloo-metrostation is op loopafstand. De service van het personeel was top.

Een klasse minder dan naast gelegen Park Plaza Westminster bridge, die helaas al volgeboekt was.
    • Executive Studio - Uitzicht op de Stad

Gezien het een best prijzige aangelegenheid was (wat je uiteraard wel weet als het om Londen en oudjaar gaat, wat we dan ook wilden betalen maar toch ...) vielen er ons toch wel wat dingen tegen: - roest op badkamer thv verschillende douche-elementen - gaten in vitrage - door uitklappen bedbank (derde bed was wel mogelijk volgens de site) kon deur van de kamer en deur van kledingkast net niet helemaal open - erg luidruchtige airco - een hotel wat weliswaar netjes waarschuwt dat het ontbijt best voor 9 uur genoten kan worden omdat er anders een wachtrij staat - waar je zou verwachten dat men vooral iets doet aan het aantal zitplaatsen toch ? - matige beheersing van de Engelse taal door sommige personeelsleden waardoor misverstanden ontstaan - (mogelijk wellicht nin combinatie met de matige taalbeheersing) misleidend dan wel onduidelijk mailtje over een upgrade, die vervolgens slechts op 1 nacht bleek te slaan 'want ja op oudjaar golden andere prijzen": dus of niet nemen upgrade of van kamer verhuizen na 1 nacht - tegenvallend oudjaarsbuffet (dat terwijl het restaurant awards gewonnen zou hebben)

prima ligging met aantal restaurants en OV-stations in de buurt op loopafstand van London Eye, Westminster Brigde, Big Ben, Thames ...

Een aangenaam verblijf met een ruim ontbijt, vriendelijke bediening. Wij zijn fan.
    • Tweepersoonskamer - Studio

De prijs van de cognac in de bar (27€/ glas !!) vonden we zwaar overdreven. De kwaliteit van matras op het extra bed/ ligbank kan ook beter.

De studio is correct ingericht, alles is aanwezig. Mooie, ruime badkamer.

Heerlijk hotel, met zeer grote kamer en op loopafstand van de stad

Wij vonden het ontbijt erg duur. Hierdoor hebben wij buiten het hotel gegeten bij verschillende leuke tentjes in de buurt.

De kamer was erg mooi en groot. Fijn om na een dag in de stad je hebben gelopen, heerlijk even in bad te kunnen liggen. De ligging op loopafstand van de londen eye, westminster abbey en de bigben was heerlijk. Ook liepen wij zo van het hotel naar het metro en trein station van Watrloo waar je alle kanten op kan reizen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. We konden zowel bij aankomst als bij vertrek onze tassen en koffers in het hotel laten en later ophalen. De kamers waren schoon en voldeed aan onze verwachtingen.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Perfect genoten en geluk gehad met het weer. We komen waarschijnlijk in 2018 terug.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontzettende warme kamer (12-12-2017), niet te regelen. Behoorlijk hoge prijs voor 3 nachten-tripje London.

Mooi hotel, perfecte ligging bij Station Waterloo. op korte loopafstand van de Westminster Bridge en London Eye. Op redelijke loopafstand van Buckingham Palace. Heerlijke wandeling over de WithHall naar Trafalger Square. Dit was de 2e maal in dit heerlijke hotel.

Uitstekend hotel op een prima locatie. Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Medewerkers in de bar zouden efficiënter kunnen werken. Nu bij het bestellen van een kinderijsje het gevoel dat het te weinig omzet is en dat deze mensen/kinderen wel even kunnen wachten en andere gasten met een grotere bestelling eerst.

Nette grote kamer, prima douche. Goede ontbijt faciliteiten Stille kamer

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Voor 1 nacht prima, maar niet voor een lange vakantie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wat mij tegen viel is dat je geen uitzicht had naar buiten, maar alleen binnen. Daarbij brandde er de hele nacht een licht in de hal en omdat het gordijn niet helemaal dicht gaat heb ik daar dus last van gehad. Verder was de goodsteen verstopt van de wasbak en zat er vooral veel kalkaanslag op de douchekop en het bad. niet uitnodigend. Wat wel leuk is dat je een welkom op het scherm ziet staan bij aankomst

Het ontbijt was prima, ze kunnen wel wat nieuwe pannen gebruiken want de oudheid proef je in het eten.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

kamer goed nachecken voor de aankomst van de gast
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

1- TV en telefoon deden het niet dus ik kon niet bellen voor hulp en moest ik zelf van 8tse verdieping naar de receptie. 2- wastafel en douchekuip volledig verstopt wat je niet verwacht in zo`n hotel. mn de verstopte douchekuip vond erg smerig want daar kwam ik achter halverwege de douchebeurt

kamer goed nachecken voor de aankomst van de gast

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Slecht

Kamer temperatuur veel te laag kreeg een verwarming nog steeds te koud. Nacht doorgebracht met twee dekens en 2 truien aan. Verder kreeg ik noet hetgeen waar ik vooraf om had gevraagd nog nooit zo vaak naar de receptie moeten bellen. Empatie personeel matig, "oplossing" zeer matig evenals sevice.

De locatie in de stad je bent binnen een paar minuten lopend bij Londen Eye en the big Ben!

centraal gelegen hotel naast Waterloo station
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Mini bar in kamer 221 was stuk. wilde niet van het slot af. 2x voor gebeld, slecht op geacteerd. Uiteindelijk maar gewoon aan de bar gehaald en meegenomen naar de kamer

hotel is centraal gelegen aan de South bank, Voor de kinderen hebben ze Crown Plaza geld. Hiermee kunnen ze aan de bar drinken, ijs en candy bars halen. Leuk idee, kleine moeite groot plezier

Park Plaza County Hall heeft een prima ligging.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Park Plaza County Hall heeft een prima ligging. En is daarmee een goede uitvalbasis om diverse highlights lopend te bereiken. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Fijn bed. Het hotel heeft een leuke bar om na een dag vol indrukken nog een even kopje koffie of een ander drankje te nuttigen. Aanrader!

Locatie is zeer goed maar ga toch nie meer terug
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Heel slecht geslapen, we hadden 1 dubbel bed en 1 zetel opengevouwen, heb in ze alle 2 geslapen en zowel ik als mijn vrouw en kinderen hebben slecht geslapen

Leuk hotel, vriendelijk personeel maar 1 iemand heeft toch ons tripke verpest door arrogant te zijn. Ga niet meer terug door hem

Tegenvaller
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Ontbijt was duur en te weinig tafels / stoelen Klantvriendelijkheid van de manager van de bar was erbarmelijk Bed voor de kinderen was te hard

London is geweldig en de locatie van het hotel top.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

1 dag ontbeten op 1e verdieping. Dat was minder. 2 en 3 dag ontbeten in ontbijtzaal. Dat was prima. In het Nutella glas zit een mes, helemaal onder de pasta omdat je ter plekke je boterham moet besmeren. Beter kleine potjes Nutella die je mee kunt nemen aan tafel of kleine bakjes om Nutella zelf te pakken voor aan tafel. Grapefruit sap is erg zoet. Woonkamer is klein als het bed is uitgevouwen. Dan kun je niet meer lopen. Bed was ook niet opgemaakt. Toen we vroegen wordt het wel meteen geregeld.

Service en locatie. Conciërge is erg behulpzaam en meiden achter de balie ook.

Vlak bij Waterloo station, makkelijk om door te reizen

Personeel in het restaurant mag echt iets vriendelijker zijn.

We kregen gratis een upgrade naar een kleine studio. Alles prima in orde, mooi uitzicht over Londen en Waterloo station

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

zeer goed zou het nog een keer boeken als ik naar london ga

receptionist was heel nadrukkelijk in haar formulering dat zij voor alles kon zorgen (naar mijn idee om fooi te krijgen)

kamers waren zeer schoon en modern ingericht, ontbijt was goed met keuze tussen warme en koude gerechten. Bij aankomst werden we goed ontvangen en kregen info over de stad.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Wat een top hotel, op een top locatie met een top service!!
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Tja het is inderdaad een wat duurder hotel, maar voor deze locatie, deze service en kwaliteit valt het eigenlijk wel mee. Geen minuut spijt van gehad.

Wat een geweldig hotel! Ziet er allemaal prachtig uit, het personeel is super vriendelijk, kamers mooi, ontbijt heerlijk, kinderen zijn welkom en tja de locatie is top! Absoluut een aanrader om dit hotel te boeken, binnen 3 minuten sta je bij de metro, 3 minuten bij de big ben en londen eye, star bucks om de hoek...genoeg gezegd denk ik zo :)

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Toffe accommodatie voor een korte trip
    • Tweepersoonskamer - Studio

Airco in de kamer werkte niet. We zaten op het zesde verdiep, de ramen konden niet open voor veiligheid. Hierdoor was het erg warm in de kamer en kon er ook niet verlucht worden.

Locatie was top !

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Fijne locatie voor stedentrip

Momenteel tijdelijke werkzaamheden aan de trottoirs rondom hotel en oversteken om snel bij Westminster te komen is niet mogelijk. Omlopen kost 10 minuten extra. Uitzicht vanuit kamer op station is niet heel fraai.

Comfortabel hotel, fijn bed. Prettige locatie om Londen te verkennen. In de buurt van treinstation (Waterloo) en metrostations. Westminster Palace en London Eye om de hoek. Ontbijt is goed.

Aanrader voor een citytrip
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Special request ingediend om later uit te checken. Via booking is ons gedeeld dat dit zonder kosten wel mogelijk is. Helaas was dit bij aankomst niet bekend. Latere uitcheck is tegen een hoge prijs. Enig minpunt.

Locatie is goed. Dichtbij London Eye, Big Ben en andere bezienswaardigheden. Ruime en schone kamers. Goed ontbijt. Aanrader voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Super locatie in zeer leuk en trendy hotel
    • Executive Studio - Uitzicht op de Stad

Ontbijt wordt geserveerd in het restaurant en eveneens in de lounge bar beneden om lange wachttijden te vermijden. De kwaliteit van het ontbijt is in het restaurant is fantastisch - in de lounge wordt hetzelfde geserveerd maar de kwaliteit is minder ( eieren niet zo warm).

Leuke kamers - vriendelijk personeel - super locatie - auto kan geparkeerd worden in een parking vlak bij in de buurt 20 £ /dag superpraktisch

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Veel te warm.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

De warmte in de kamer door slechte airco was zeer onaangenaam. Aan het onthaal hebben ze ons gemeld dat het probleem gekend is en er een ingenieur mee bezig is.

Voldoende ruimte, mooie badkamer, goede service (bij vragen werd onmiddellijk actie ondernomen), goede poetsdienst en correcte aanvulling van handdoeken en producten.

Comfortabel en zorgeloos
    • Executive Studio met Uitzicht op de Stad (Familie)

Je kan niet parkeren onder het gebouw. Valet-service is vrij duur De laatste dag werden we gewekt door de poetsvrouw...

Alles oogt fris en modern. De kamer was heel comfortabel. Goeie service

Goed hotel dicht bij het Parlement.
    • Tweepersoonskamer - Studio

De bedden waren naar onze smaak wat hard. We hadden gereserveerd voor drie personen, maar bij aankomst was de kamer opgemaakt voor twee. Dat is wel snel verholpen!

Goede locatie, vlak bij Westminster bridge. Goed ontbijt en zeer behulpzaam personeel. Ondanks gelegen aan een drukke route, toch een rustig hotel. We voelden ons welkom!

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Ik raad deze hotel aan aan mijn vrienden....

Ramen in de kamer. Deze kunnen niet (althans in mijn suite) open worden. Ze zijn dicht getimmerd!. Ik had echt behoefte aan verse lucht in de kamer gedurende nacht 😨

Vriendelijk en behulpzame personeel, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed eten in het resturant, groote fietnessruimte en heerlijke sauna. Locatie is top 👍

Vriendelijk behulpzaam personeel in een gemiddeld hotel met een onhandige inrichting.

Kamers zijn lawaaiig. Veel geluid van de liften, ook al zit je er niet direct naast. Sommige kamers hebben geen daglicht ...

Service. De studiokamers zijn ruim.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Een centraal gelegen en goed verzorgd hotel

De kamers zijn behoorlijk aan de prijs, maar dat is een bekend gegeven bij een hotel in het centrum van Londen.

Prima hotel met ruime kamer, goede douche en goed verzorgd ontbijt. Daarnaast bevindt het hotel zich op een uitstekende locatie met op loopafstand de County Hall, de London Eye en de Westminster brug.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heel vriendelijk, behulpzaam en verzorgd met enkele overkombare gebreken.

- Klein restaurant voor ontbijt wat tot lange wachttijden kon leiden. - Bed volledig uit donsveren waar je in wegzakt. - Inloopdouche. Water liep met momenten door de halve badkamer.

- Centraal gelegen: openbaar vervoer tot aan de deur. Dichtbij attracties en monumenten. - Verzorgd restaurant: Uitgebreid ontbijt buffet en lekker Italiaans restaurant. - Vriendelijk en behulpzaam personeel. - Proper en ruime kamer. - Mogelijkheid om koffers tijdelijk achter te laten bij conciërge.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

We hebben genoten!

Wat meer ruimte om te ontbijten, was een lange wachtrij omdat er geen plaats was om te zitten...

De kamer was heel ruim en het personeel heel vriendelijk!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Het uitzicht van kamer 1331 is geweldig.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Informatie bij inchecken (prijs ontbijt. Bij inchecken is de prijs lager als je gelijk reserveert. Je mag even nadenken of je wil reserveren maar ze vergeet erbij te zeggen dat je wel dezelfde dag moet beslissen. Reserveer je later, is de prijs alle dagen hoger). De dekbedden kraken enorm.

Het uitzicht van kamer 1331 is geweldig. Personeel was heel vriendelijk. Tip: het ontbijt kost 19.50 tenzij je bij inchecken gelijk (!) reserveert. Dan is hrt 16.50 pond. Italiaans restaurant is heel goed. Die zaal is ook de ontbijtzaal en dat is helaas wel een tochtige ruimte.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Perfecte locatie, 5 min.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

19 pond voor ontbijt pp is erg veel. Starbucks is om de hoek, lekker en voordelig.

Perfecte locatie, 5 min. lopen van London Eye. Bij aankomst upgrade naar penthousekamer 14e etage. s-avonds terug gekomen op de kamer waren de gordijnen gesloten en lag er een attentie op het kussen.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Het personeel in het hotel was erg behulpzaam.

De kamer was erg warm, zelfs met airco.

Het personeel in het hotel was erg behulpzaam. De koffers werden veilig bewaard zolang de kamer nog niet beschikbaar was. De kamer was niet erg groot, maar alle comfort was aanwezig. Het ontbijt bood voldoende keuze. Maar het grootste pluspunt is zeker de locatie van het hotel, op wandelafstand van vele bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goed gelegen en verzorgd hotel maar vermijd de slaapbank.
    • Tweepersoonskamer - Studio

Studio is klein! En slaapbank is gewoonweg slecht! Normaal geen rugklachten, nu na 1 nacht al pijn.

Kamers waren verzorgd alsook de badkamer. Ontbijt was zeer uitgebreid! 24uop24u handig om baggage bij aankomst of vertrek even achter te laten.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

• Executive Studio met Uitzicht op de Stad (Familie)

Te weinig liften/ ruimte in restaurant voor grote aantal kamers

Modern Comfortabel Super dichtbij attracties Om de hoek bij Waterloo station (meerdere metrolijnen/ trein/ bus)

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Ideaal voor gezinnen!
    • Executive Studio met Uitzicht op de Stad (Familie)

In omgeving van het hotel weinig leuke restaurantjes

Kindvriendelijk en fijn kamer met kitchenette. Mooi uitzicht op de city. Waterloo station metro en bussen op korte afstand. Parkeren auto dichtbij en betaalbaar.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel voor Londen city trip
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Voor een beetje knap uitzicht moet je de kamer opwaarderen. Dat maakt het roch weer minder goedkoop.

Lekker dicht bij Waterloo station, dus goede tube verbinding

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Locatie prima, maar kwaliteit niet in verhouding tot de prijs

Kamers achterstallig onderhoud. Vlekken op de vloerbedekking. Ramen niet schoon, dus naar buiten kijken had niet echt veel zin. 1e kamer die we kregen was echt heel slecht. Uitzicht 0.0. Geklaagd en de dag daarna wel een andere kamer gekregen. Maar bespottelijk dat ze ons die eerste kamer überhaupt durfden te geven aangezien we 4 nachten verbleven voor meer dan € 1.500.

Ontbijt prima, maar niet in verhouding tot de prijs.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Goed hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had dringend een opfrissing nodig. (lavabo was gebarsten, douche/badkraan kwam los, losse tegel in badkamer en tapijt vertoonde veel slijtagesporen.) Ook geen zicht naar buiten toe maar op een binnenruimte. Hoge meerprijs indien men een upgrade neemt.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en goede ligging. Proper.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Het ontbijt was ruim!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Lange wachtrij voor je aan het ontbijt geraakt! Zachte matras voor chronische patiënten net iets minder! Maar en zeer aangenaam verblijf!!

Het ontbijt was ruim! Voor ieder wat wils!

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Deur van de badkamer is niet geluidsdicht, dus veel lawaai...
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Deur van de badkamer is niet geluidsdicht, dus veel lawaai als iemand in de badkamer moet zijn terwijl de anderen slapen. Geen afsluiting tussen beide vertrekken.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Net hotel, maar erg druk.

De kamer was te warm, was niet te regelen. Je kon geen raam openzetten. Erg vervelend was dat je elke dag een kwartier in de rij moest staan voordat je kon ontbijten. Het was erg druk. Blijkbaar is het hotel daar onvoldoende op ingesteld.

De kamer was ruim en schoon. Een apart zitgedeelte. Ook in het slaapgedeelte een televisie. De bedden waren ook goed. De kamer en badkamer werden zeer goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

uitstekende uitvalbasis met zeer vriedenlijk personeel, next time same hotel
    • Tweepersoons Studio (Familie)

kamers waren aan het kleine kant met ons gezin, maar aangezien het enkel voor slapen was bedoeld geen probleem mee gehad

Ontbijt was uitgebreid en lekker eten, uitstekend uitval basis voor heel Londen, bijna alles kortbij, vriendelijk en professioneel personeel. We hebben er echt van genoten, het is zeer zeker herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Prima voor een citytrip
    • Executive Studio - Uitzicht op de Stad

Organisatie van het ontbijt kan veel beter: lange wachtrij en onlogische opstelling waardoor iedereen in elkaars weg loopt.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Geweldige locatie en geweldig personeel!
    • Tweepersoonskamer - Studio

De slaapbank was niet heel comfortabel en om te wachten voor het plaatsnemen voor het ontbijt was ook minder.

Locatie perfect, ontbijtbuffet uitgebreid en vooral goed, attent personeel.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Slechte service

Service van hotel. Na 1e nacht al geklaagd te hebben over het bed (waar we half kreupel wakker in werde) werd alleen de optie geboden om te upgraden voor 120£ per nacht of een soort van schuim matras op de huidige te plaatsen. Na akkoord op schuimlaag weer een paar nachten verder met nog meer rugklachten. Weer naar receptie gegaan en konden toen gelukkig een andere kamer krijgen (snap niet waarom niet meteen). Men beloofde een gratis upgrade maar we hadden een gelijke kamer gekregen met wel een beter bed. Maar beloof geen upgrade als je die niet geeft. Wachten om te ontbijten omdat er te weinig tafels zijn is belachelijk. Nog niet eerder meegemaakt. Bij vertrek geen enkee interesse of ons verblijf wel goed was. Dus al met al vermoeider terug gekomen, had meer van de stad kunnen genieten en geen enkele vorm van compensatie gehad. En dat voor €1500, erg slecht

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Een bed en een slaapbank ipv twee aparte bedden...niet zo fijn!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer geboekt met twee aparte bedden. Helaas betekende dat dat er van een bank een extra bed werd gemaakt. Dat 'bed' is keihard en echt niet lekker om op te slapen. Als je twee bedden boekt verwacht je ook twee bedden en niet een bed en een slaapbank. De kamer was veel en veel te warm. We hebben twee keer gevraagd om de temperatuur aan te passen maar dat is dus niet gebeurd helaas. Hierdoor hebben we niet goed geslapen.

De locatie van het hotel is prima. Binnen 15 min loop je naar Covent Garden en binnen 5 minuten sta je bij de Big Ben en de London Eye.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Middenin Londen !
    • Tweepersoons Studio (Familie)

De prijs van bar en restaurant. Lekker gegeten maar fors aan de prijs.

Keurige kamer voor ons gezin. ondanks lokatie middenin Londen geen last van geluid door zeer goede isolerende beglazing. Ontbijt netjes niet overdadig.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prettig hotel als uitvalsbasis voor verkennen Londen.
    • Tweepersoonskamer - Studio

Klein ding: er is kitchenette maar een theedoek vervangen gebeurde niet en mogelijkheid afval fatsoenlijk op te ruimen was er niet.

Locatie met uitzicht op London Eye. Druk Londen maar stil door dubbel glass.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Ontbijt viel tegen. Veel storend lawaai van airco.
    • Executive Studio met Uitzicht op de Stad (Familie)

Het ontbijt was niet echt lekker. Airco maakte veel lawaai. 1 avond wilden we eten in de bar. We waren met 3. Voor ons waren 2 personen alleen ze namen beiden een tafel van 4 in. Het personeel had dit duidelijk gezien, maar niemand nam de moeite om ons toch nog een tafel te geven. Ze hadden duidelijk liever 2 mannen alleen dan een moeder met 2 kinderen. Spijtig.

Heerlijke plek, goed hotel, fijne bedden en aardig medenkend...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

We hadden uitzicht op een dicht binnenpleintje en het was gehorig via de gang

Heerlijke plek, goed hotel, fijne bedden en aardig medenkend personeel

Technische staat badkamer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Technische staat badkamer. Kleine ruimte voor het ontbijt. Prijs / kwaliteit niet juist.

uitzicht. op de binnenkant van het hotel. geen buitenlicht. dat vonden we niet fijn.

hele aardige conciërges en andere medewerkers.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Aangenaam verblijf voor bezoek aan Londen

kwaliteit van het restaurant

Kamer en ontbijt zijn heel goed

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Verblijf was goed zeer vriendelijk personeel achter de bali

Misschien wc borstel naast het toilet zou handig zijn af en toe

Ontbijt was lekker, hotel gelegen in het centrum is pluspunt

Oke
    • Executive Familiestudio met Uitzicht op de London Eye

Receptie mag een stuk vriendelijker

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ontspannen
    • Executive Studio met Uitzicht op de Stad (Familie)

Wachten op tafel bij ontbijt

Uitzicht en ruimte in executive suite Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Airco, veel te warme kamer, geen natuurlijk licht.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Airco, veel te warme kamer, geen natuurlijk licht.

Centraal gelegen.

Uitzicht is niet zoals de foto’s doen vermoeden.

Centraal gelegen. Metro/trein halte om de hoek.

De centrale locatie, alles op loopafstand.

N.v.t.

De centrale locatie, alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Geweldig hotel gelegen in een goede uitvalshoek
    • Tweepersoonskamer - Studio

Personeel is wat onpersoonlijk.

Een van de prettigste verblijven in de regio.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

de deur van de douche ruimte sluit niet goed dicht

de deur van de douche ruimte sluit niet goed dicht

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed ontbijt.
    • Tweepersoons Studio (Familie)

Goed ontbijt. Zeer centrale ligging. Goede kamers voor gezinnen met apart gedeelte.

Kleine kamer, ontbijt minimaal en lange wachttijd.
    • Executive Studio met Uitzicht op de Stad (Familie)

Elke dag in een lange rij voor het ontbijt. Echt ongelofelijk.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima hotel!

Goed ontbijt en fijne kamers

In orde!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de London Eye

Grootte bed klopt totaal niet

Erg goed
    • Tweepersoonskamer - Studio

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling