Beoordelingen over Best Western London Peckham Hotel 3-sterren

110 Peckham Road, Southwark, Londen, SE15 5EU, Verenigd Koninkrijk

#634 van de 977 hotels in Londen

Personeel super vriendelijk, alles was top een orde, voor...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Viel niks tegen, alles was perfect

Personeel super vriendelijk, alles was top een orde, voor onze volgende bezoek naar Londen ga wij, zonder twijfel, hetzelfde hotel nemen. Gezellig thuis gevoel.

Voldoende

3x brandalarm in 1 nacht en taxi die een dag eerder dan gevraagd s ochtends om 6 uur voor de deur stond, Ontbijt zeeer matig: zeer beperkte keus, matige kwaliteit

prima doorsnee hotel.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Goede prijs en kwaliteit verhouding.
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

Goede prijs en kwaliteit verhouding. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel geboekt zonder ontbijt maar voor £6,50 kun je goede ontbijt krijgen :brood, cereals, fruit, koffie of thee, keuze genoeg toch! Locatie dichtbij bushalte met bussen die naar allerlei bestemmingen gaan zoals City hall (via Borough market en London bridge) of Oxford Circus. Wil je sneller gaan, kun je altijd overstappen naar een Metro. Ik heb niet begrepen dat je een stekker aansluiting nodig met 3 poten maar ik kan zo een lenen bij de receptie. Ik heb een kamer geboekt zonder raam. Dus kreeg een kamer in de basement, het is klein en heeft alles wat ik nodig heb, alleen de matras is een beetje hard. Maar goed zoals geschreven boven de deur van de kamer “I can’t Adam and Eve it” zegt wel genoeg. Kortom prima hotel voor 2 nachten.

Prima als er een ander bed in de kamer stond

Het bed. Deze was doorgezakt. Toen we weg gingen en onder het bed keken stond er ook een extra poot in het midden voor de doorzakking.

De bus voor de deur naar het Centrum. Deze reed 24 uur per dag en heel vaak per uur.

Goede busverbinding, 15-20min met bus 12 naar centrum.

Personeel mag iets vriendelijker zijn. Kleine badkamer. Ontbijt is basic, soms wachten om te kunnen ontbijten wegens te weinig tafels! Parking is betalend + maar 6-7 plaatsen beschikbaar en reserveren is niet mogelijk.

Goede busverbinding, 15-20min met bus 12 naar centrum. Bedden waren redelijk en kamer was proper.

gewoon goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

de lange wachtrij bij de koffie aan het ontbijt. 1 koffie-apparaat voor zo een hotel is niet in verhouding

De ligging en de nette kamer waren een pluspunt

• Kleine Tweepersoonskamer

Wij zaten helaas aan de wegkant... was erg gehorig. Bed was wat aan de harde kant en zat schimmel op de muur ivm slechte afzuiging na douchen

Ontbijt was goed! Vriendelijk personeel! Ziet er leuk en fris uit!

Prima hotel in Londen

parkeren kan alleen onbetaald in 1 bepaalde straat. Wanneer die vol is wordt parkeren erg lastig.

zeer vriendelijk personeel, kamers zijn klein maar goed ingericht. Bedden zijn goed. ER is een prima busverbinding met het centrum.

Een hotel waar je krijgt waarvoor je hebt betaald.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We konden niet meteen inchecken, omdat de kamers nog niet allemaal waren schoongemaakt

Een schone en comfortabele kamer. Het personeel was zeer vriendelijk en het eten was prima.

Goede plek om te verblijven (schoon en hygienisch)

De kamer met twee losse bedden is erg krap. Nauwelijks plek om twee koffers te openen. Locatie is toch verder van centrum als orgineel gedacht, Bus reis neemt meer tijd in beslag.

Ontbijt was goed en de mogelijkheid om te dineren was ook goed. Pizza's waren van redelijke kwaliteit. Bediening was wel goed. Badkamer was prima in orde. Bedden waren goed alleen kort. (ik denk 180cm) Omgeving van het Hotel is een opkomende wijk met veel diversiteit. Honest Hamburgers is een gezellige en goede plek om te eten.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Uitermate net!

Soms lange wachtrij aan koffiemachine maar de warme dranken die je er kon krijgen waren heel lekker!

Uitermate net! Vernieuwde badkamer! Vriendelijk personeel!

De kamers waren erg schoon en laaggeprijsd.

De kamers waren erg schoon en laaggeprijsd. Wilde Peckham bezoeken en dit hotel lag op een goede centrale locatie in die wijk. Daarnaast prettig dat er een 24-uurs receptie was.

6,0
    Voor de prijs en de ligging en de kamers OK, verwacht echter verder niet teveel, het peroneel is nie

ontbijt was een zooi, ongeorganiseerd , 1 slecht werkende koffie machine voor heel veel mensen waardoor lang wachten..

Personeel restaurant/bar was Ok, eerst bij de receptie waren de damens heel erg sjacharijnig en toen we er iets van hebben gezegd, werden ze aardiger

prima voor een kort verblijf.

Personeel is erg stug. Tijdens ons verblijf eigenlijk maar 1 spontane dame tegen gekomen.Het matras was aan vervanging toe omdat de veren erg goed voelbaar waren. De buurt voelt een als een ghetto maar de mensen zijn niet onvriendelijk.

Voldoet prima aan de verwachtingen die we hadden van een budgethotel. Kamer was schoon en prima. Leuke frisse inrichting van kamers en hotel.

Prima low budget hotel.

Personeel was niet vriendelijk, op 1 heer in de bediening van het restaurant na. De dames van de receptie waren waren chagarijnig en arrogant.

Keurige schone kamer. Lekkere pizza’s.

Mooi hotel voor een mooie prijs!

Het hotel is erg gehorig, maar dit hadden we al in eerdere reviews gelezen waardoor we er op voorbereid waren.

Het hotel ligt buiten het centrum, maar meerdere bussen stoppen naast het hotel. Naar de trein is het ongeveer 10 min. lopen en daarna kun je bij meerdere treinstations overstappen op de metro. Het hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Het pasje van onze kamerdeur werkte na een paar dagen niet meer, maar werd bij de receptie zonder problemen meteen weer geactiveerd. Iedere dag werden onze bedden opgemaakt, prullenbak geleegd en troffen we schone handdoeken aan. Onze kamer (met twee eenpersoons bedden) lag beneden aan de straatkant met uitzicht op the Shard. De auto's, bussen en hulpdiensten (soms met sirenes) hoor je wel, maar heeft ons niet uit onze slaap gehouden. Op ong. 400 meter is een Lidl en ook zijn er volop winkels dichtbij.

Er waren wat problemen met de elektra door de extreme kou.

De omgeving. Ik zou volgende keer toch dichterbij het centrum boeken. Ov was echter prima, bus voor de deur en goede verbinding. Hotel was super en dat maakte alles weer goed.

Er waren wat problemen met de elektra door de extreme kou. Hierdoor deed de airco en de WiFi het niet. We werden prima geholpen en hadden er weinig last van. Ze deden er alles aan om t zo snel mogelijk te verhelpen en kregen keurig een excuusbrief.

Vakantie in londen met gezin.

Geluid van buitenaf en de tocht door kieren in de ramen. In ijzige kou stroom uitval er werd niets ter kompensatie aangeboden dat was wel jammer. ( kopje warme chocolademelk als gebaar was al voldoende) Na lang aandringen een andere kamer gekregen, waar het stroom nog wel werkte. En veel stank. Maar wel een lekker bed goeie douche. En perfecte ligging. Oja een bus kasrt kopen voor 5 pond kun je de hele dag op reizen. Personeel was wel erg vriendelijk.

Prijs kwaliteit

Prima kamer en wifi, rest matig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was echt niet lekker. Chemische drankjes, fabrieks croissantjes, rare kaas. Personeel keek je niet aan als je iets vroeg.

De kamer was prima. Goede wifi op de kamer.

Redelijk verblijf voor lage prijs
    • Kleine Tweepersoonskamer

Douche instap was te klein, zelfs voor mij met 1,73 meter Gehorige kamers Ontbijtzaal te klein en te weinig capaciteit voor gasten. Hotel staat in achterbuurt van Londen, maar daar heb je weinig last van

Bed, tv, airco, bereikbaarheid centrum, busverbinding,

Het hotel is gelegen in het zuiden van Londen, meer bepaald...

Het hotel is gelegen in het zuiden van Londen, meer bepaald in Peckham. Voor het hotel ligt een bushalte waar je 24/7 bussen kunt nemen naar alle kanten van londen. Bus 12 rijdt van het hotel tot recht in het centrum ( Picadilly circus) in ongeveer 25 minuten.

Verbluffend. Historical. Pakkend.

Veel fastfood restaurants en te weinig goodfood restaurants. En als ewe dan een goodfood restaurant gevonden hadden dan waren de prijzen voor menu's te hoog voor ons budget....dus werd het toch maar weer zo iets minder gezond eten...

Restaurant voor avondeten was heel goed. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Locatie is ideaal voor busverbindingen. Zowel richting westminster als towerbridge.

Matige adviezen door personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

Adviezen van het personeel over reizen naar verschillende locaties waren slecht en raar. Kamer werd niet goed gepoetst (lag soms nog stof naast de deur van de badkamer). Adviezen over leuke restaurants in het centrum hadden ze niet. Alleen maar lokale restaurant. Wij verbleven tijdens oud en nieuw en er werd ons geadviseerd om afhaal eten te bestellen of te halen want alle restaurant zouden volgeboekt zijn volgens het personeel. Uiteindelijk hebben wij zelf maar iets gevonden waardoor wij heerlijk hebben gegeten in het centrum van Londen.

Goed verblijf voor toeristen die de hele dag op pad zijn!
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

De tweepersoonsbedden waren vrij smal en de kamers gehorig.

Schone kamers en uitstekende douche. Voor toeristen erg makkelijk dat er een bushalte naast het hotel zit.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Vriendelijk personeel, behalve de dame met donker haar.
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

2x gevraagd achter een nieuwe waterkoker, die op onze kamer werkte niet. 2x beloofd deze te vervangen. 2x niets gekregen

Vriendelijk personeel, behalve de dame met donker haar. Enorm onvriendelijk. Prijs kwaliteit is inorde

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Fijne, betaalbare locatie met goed openbaar vervoer

Voor de kamer moest voor receptie en ontbijt een stukje buitenom via parkeerplaats. Continentaal ontbijt kon qua hartig beleg beter: dikke plakken ham (wel goede) en voorverpakte blokjes kaas.

Ligging en kamer, continentaal of engels ontbijt; goede bedden

• Beoordeeld op: 22 december 2017

ZEER SLECHT ERVAREN!

alles viel tegen, de kamer, het hotel, de wifi, het ontbijt, de comfort, de hotelbar en hele ongezellige restaurant

Slechte Service, Onvriendelijk en niet BestWestern waardig. Je moest naar buiten door de viezigheid om bij jouw eigen kamer te komen. Ontbijt welke ik apart bij moest betalen was ook drama en begon pas vanaf 07u.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Voor een relatief lage prijs een gezellig, mooi en schoon hotel.

Kamer was feitelijk te klein voor 3 bedden. Was hierdoor wel weinig loopruimte. Afstandsbediening van TV was niet aanwezig. Pas na de 2e dag vragen is deze in de kamer neergelegd. Laatste dag was een grote groep (of meerdere kleine groepen) Oost-Europeanen in hotel aanwezig. Het doorgaans rustige ontbijt was nu wel erg rumoerig.

Mooi en gezellig ingericht hotel. Gezellige en mooie 3 persoonskamer (1x 2 persoonsbed en 1 persoonsbed). Zeer schoon. Mooie nette badkamer met uitstekende douche en brandschoon toilet. Personeel (deels Oost-Europees) is aardig, maar toch miste ik net dat beetje extra. Ontbijt was eenvoudig maar goed. Englisch Breakfast voor de geringe meerprijs een aanrader.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Heel comfortabel en super personeel!

Weinig slechts te zeggen om eerlijk te zijn!

Personeel is altijd heel vriendelijk en behulpzaam, we zijn er al een aantal keer verbleven. Kamers zijn fijn, schoon en bedden zijn comfortabel. Badkamer is ruim genoeg en toiletspullen zijn aanwezig.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

De bediening in het restaurant.
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

De bediening in het restaurant. Ondeskundig personeel. Bij de receptie ook onvriendelijk. 3x naar verkeerde locatie gebracht door receptionist doordat zij niet wist in welk gebouw wij verbleven, ken je hotel!

Prima basic hotel in hippe opkomende wijk!

De kamer is zeer klein. De wasbak hangt half over de wc waardoor zitten op de wc lastig wordt.

Het hotel ligt in de wijk Peckham. Dit is een echte hippe opkomende wijk. In de buurt van het station Peckham Rye liggen ontzettende leuke cafeetjes en restaurantjes.

Het personeel was vriendelijk en de kamer was zeer naar onze...

Veel te weinig parkeerplaatsen, 6 plaatsen op 140 kamers. Ik moest mijn auto ergens in de wijk parkeren, die ik niet als zeer veilig zou willen omschrijven (gevoelsmatig). te weinig keuze in beleg voor het continental breakfast.

Het personeel was vriendelijk en de kamer was zeer naar onze smaak , ruim ,schoon en volgens ons recent vernieuwd. Mogelijkheid om s'avonds in het hotel te eten, het is wel een kleine kaart, voornamelijk Italiaans.

We hadden een aangename tijd.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De geur in de badkamer. Alhoewel dagelijks gepoetst kwam er een rioolgeur uit de badkamer. We hebben dit gemeld aan de receptie, maar daar werd weinig mee gedaan.

De kamer was klein, zeker groot genoeg voor de periode die wij er waren. Het continentaal ontbijt was uitgebreid en zeker lekker.

Op de website werd vermeld dat er parkeergelegenheid bij het...

Op de website werd vermeld dat er parkeergelegenheid bij het hotel is, maar bij aankomst bleken er maar 4 plekken te zijn en die waren allemaal bezet!!. Parkeren in de straat is eigenlijk alleen 's nachts mogelijk en overdag kan men 4 uur tegen betaling in de buurt van een parkeerautomaat betalen. Daarna moet je de auto gaan verzetten. Een parkeergarage was er alleen op 20 km. afstand van het hotel en bovendien was dat de congestionzone, waardoor het allemaal erg duur werd. Dit was niet leuk!!

Voor het doel van mijn reis OK.

Kamerafmeting enkelpersoons kamer. Nauwelijks zit ruimte. Parkeermogelijkheid ( 6 wagens max, ) was al vergeven bij aankomst. Bij aankomst bleek mijn vooraf betaalde reservering met credit card met moeite boven tafel te komen. In eerst instantie werd mij verteld nog af te moeten rekenen.

Engels ontbijt

Goed voor een kort verblijf

We kregen een kamer op -1, deze had weinig ramen, terwijl we vroegen of er goede ramen aanwezig waren. De man aan de receptie zei ja en dit was niet zo.

Bedden waren zeer goed. Kamer was hygienisch. Elke dag propere handdoeken en bedden opgedekt.

Familiekamer te klein voor 5 personen.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Familiekamer was te klein voor 5 personen (4 volwassenen en 1 kind van 16) kamer had 2 verdiepingen, de beneden verdieping met 2 pers bed en te kleine badkamer had verder niets, geen kast, ophanghaken, stoel, tafel oid ( geen plaats viir koffers) en je moet over elkaar heenkruipen om je bed uit te komen. Boven, op de ( kinder) slaapkamer bevond zich wel een klein tafeltje, 1 stoel een kleine open kast voor kleding, koffie/ thee en een tv! Daar hadden wij als ouders niks aan.

Schoon

Parkeerplaats van het hotel was overboekt dus geen plek dat...
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

Parkeerplaats van het hotel was overboekt dus geen plek dat was dus echt ... Met al ons gereedschap achterin geen fijn gevoel Het is niet dat wat wij kennen van het hotel + De afstand was goed te doen en de prijs ook dus vandaar

Betaalbaar, maar lang onderweg naar centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

Het viel me tegen hoe lang het duurde om in het centrum te komen. Er zijn veel bussen en ze komen vaak, maar het duurt wel drie kwartier. Verder vond ik het personeel achter de receptie maar nauwelijks gastvrij.

Het was schoon en het bed is goed. Piepklein, maar wat je nodig hebt is er.

Goed hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer is erg klein, vooral de badkamer. Als je op de wc zit, stoot je je benen tegen de wasbak. Ook is er weinig ruimte om te lopen in de kamer, of om je koffer neer te zetten.

Het bed was super comfortabel, de airconditioning was super. De tv was verder lekker groot.

Heel fijn dat er een airco was.

Aan de achterkant van het hotel heb je geen last van het verkeer op straat, maar een uitzicht en daglicht is er niet. Daardoor zou ik niet in deze kamers willen verblijven als ik langer dan 1 of 2 nachten zou blijven. Het ontbijt was in de kelder van het hotel, dus ook daar waren geen ramen en daglicht.

Heel fijn dat er een airco was. De waterkoker en koffie/thee op de kamer waren ideaal. Het ontbijt was ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

geen aanbeveling

lege zeepdispenser in de douche, geen waterkoker, afstandsbediening TV defect, airco defect, verbouwwerkzaamheden aan de gang vanaf 7.00u am. personeel (op de troubleshooter na) nam klachten niet serieus. 1 man vroeg ons aan het ontbijt hoe ons verblijf was. Na onze klachten kregen wij het ontbijt voor 3 personen kado.

prijs

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

De bedden waren wel oke

Matig ontbijt, zeker voor € 6.50 Waar geen vloerbedekking lag plakte je aan de vloer vast, vooral onder in de kelder bij de ontbijt ruimte.

De bedden waren wel oke

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding en goede locatie.

Niet echt geluidsdichte wanden en de lift was stuk. Je hoort de drukke straat buiten ook net iets teveel.

Locatie binnen de woonwijk Peckham is goed, dicht bij OV en genoeg te doen in de omgeving qua horeca e.d. Kamers zijn hygienisch en bedden liggen goed.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

er stond een derde bed in de kamer, als die er niet gestaan had, hadden we meer ruimte gehad, geen overbodige luxe

de kamers zijn krap, maar goeie bedden

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Ok, als je geen andere keuze hebt.

Het ontbijt was niet inbegrepen, en de "restaurants" waren enkel fast food restaurants. De ligging was ook dichtbij een buurt die op de zwarte versie van de marollen in Brussel lijkt. Niet zo prettig om daar langs te wandelen. Door het gebrek aan communicatie met de staff in het hotel is er een misverstand ontstaan bij het ontbijt. De staff waren immigranten leek mij en hun engels was niet zoals verwacht werd, ze praatten niet duidelijk tegen ons. Gelukkig was er een man, misschien een manager, die wel duidelijk sprak en zeer vriendelijk was.

Je ziet de moeite die ze gedaan hebben (en nog steeds doen) om het hotel modern in te richten.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Stedentrip Londen

I.v.m. de trappen en kleine lift niet ideaal met een kinderwagen. Kamers zijn wel vrij klein en gehorig

Schoon hotel met een zeer goede prijs kwaliteits verhouding

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Redelijk hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

Er is niet zoveel te doen in de buurt maar dat is ok want we gingen toch naar het centrum van Londen. Onze kamer was op -1 en in de gang was er een muffe geur van het tapijt. In de kamer was de geur niet aanwezig.

De kamer was proper en het personeel behulpzaam. Het Engels ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Euk boetiek hotel

Zat in bijgebouw, ontbijt was echt slecht voor de prijs wat we hebben betaald. Ver van openbaar vervoer peckham geeft geen veilig gevoel

Kamers schoonleuk hotel

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Hartstikke goed !

Eigenlijks niks

We hadden een hele ruime familie kamer, schoon, fijne bedden en de douche was ook oké. Al met al een goeie plek om in het dure Londen te vertoeven, de bus stopt voor de deur, maar zodra je met het openbaar vervoer in Londen bent moet je geduld hebben omdat het verkeer regelmatig stil staat.

Lawaaierig hotel, niet voor je rust.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

- informatievoorziening bij aankomst over betaling in Pond of Euro. ( de omrekenkoers was 1,26 ipv 1,18 ) waardoor we mee hebben betaald dan voorzien. Het personeel gaf aan hier niets aan te kunnen doen en verwijst ons hiervoor door naar Booking.com - alarm wat om6 uur afging door een storing in de rookmelder door douchen. - lawaaierig hotel door activiteiten op de binnenplaats al vanaf 6 uur. ( waar wij aan sliepen ) en door rennende en gillende kinderen op de gang om half 5 in de ochtend.

Dat we met het gezin op 1 kamer konden verblijven en dat er 2 aparte verdiepingen waren in de kamer.

geen tweede maal naar dit hotel

ontbijt grootte van de kamer zéér lawaaierig: buren + straatlawaai personeel amateuristisch bij betaling: wilden ons twee keer parking laten betalen, prijs van de kamers kwam niet overeen met prijs op booking.com

Peckham als alternatief op Londen centrum

Goede prijs kwaliteit verhouding

Personeel niet erg vriendelijk, erg gehaast en toen ik om de rekening van het verblijf vroeg deed de receptionist alsof het een hele grote moeite was.

Goede bedden, schone kamers. Met de bus/metro ben je binnen een half uur in centrum van Londen. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Prima voor de prijs en afstand naar de bezienswaardigheden
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was super smal waar de tweepersoonsbed in stond. Je kunt er maar van 1 kant in omdat het te smal is om er om heen te lopen vooral voor volwassenen. Kinderen zouden dit makkelijker kunnen. Alles zit op elkaar de kast is open waar je je kleren kunt ophangen en de stoel en tafeltje zitten echt geplakt bij de deur van de douche. De douche werd niet schoongemaakt en ik heb er twee keer naar gevraagd. De eerste keer gaf ik aan bij de manager van de housekeeping dat de badkamer schoongemaakt moest worden en de vloer van de kamer. Zij gaf aan dat zodra ik de deur uit zou gaan het geregeld zou worden. Ik kwam in de middag terug en het was nog steeds niet gedaan er zijn alleen handdoeken neergelegd. Ik belde nogmaals naar de receptie en die bood excuses aan en gaf aan dat het nogmaals gedaan zou worden en wanneer ik de deur uit ging. Ik gaf aan dat ik binnen een half uur weer weg zou gaan tot een uur of 22.00. Toen ik terug kwam was het nog steeds niet in orde gemaakt! Ik heb gebeld naar de receptie en dit aangegeven en ze vroegen of ik dit nog steeds wilde. Ik heb aangegeven dat ik dit niet meer wilde aangezien het tijdstip en dat ik naar bed wilde gaan. Maar ik vond het erg smerig de stof onder het bed op de grond en in de douche!

Het meeste beviel mij de service wel van sommige receptionistes maar dat lag eraan wie werkte. Sommige waren bot en sommige erg aardig. De wifi deed het erg goed alleen duurt het lang met het inloggen hiervan.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Een zeer zeer zeer matig verblijf en niet voor herhaling vatbaar.

De ramen van onze kamer lekte, werd in de 9 dagen die we er waren niet opgelost. De buurt is verschrikkelijk. We werden zo naar het bijgebouw gebonjourd terwijl ons was belooft dat we in het hoofdgebouw zouden slapen.

De lidl was erg dichtbij dus je kon makkelijk boodschappen doen.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

prima verblijf betaalbaar voor een gezin voor een stadsbezoek aan London!

In de omgeving zijn geen leuke eetgelegenheden Bij het hotel is geen bar.

schone bedden, parkeerplaats bij het hotel Verbinding naar het centrum uitstekend

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

• Kleine Tweepersoonskamer

De afstand tot het centrum en het gemis van een metrostation in de buurt. Echter is het overdag prima te doen naar het centrum met een bus

Schone kamers Rustige wijk

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Geweldig genoten

Iets meer ruimte, met name in het toilet, was welkom geweest.

Heerlijk schoon. Iedere dag schone handdoeken. Goede verbinding met openbaar vervoer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

zakelijk, efficient.

Informatie over de faciliteiten is wel prettig. Wij konden bijvoorbeeld niet vinden hoe we de temperatuur van de kamer konden regelen.

Schone kamer, ruim genoeg.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima hotel!

English breakfast was onder de mate.

De kamers zagen er goed onderhouden en schoon uit (zoals op de foto's tijdens het boeken van het hotel). Onze eerste nacht was aan de straat kant waardoor wij niet goed sliepen. De volgende ochtend hebben we om een andere kamer gevraagd en gelukkig kregen wij (ondanks de drukke bezetting) een andere kamer. De tweede kamer was gelukkig ook wat groter. De receptionisten zijn erg behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

M

Kamer was OK maar wel aan de krappe kant liep regelmatig tegen de tv die aan de muur hing. Klokken wel op tijdsverschil zetten :-)

De locatie, en dat de klokken uitstonden :-)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Personeel vriendelijk, schoon

Ontbijt viel tegen we hebben daarom maar 1x in het hotel gegeten, een van ons kamers was vochtig, Peckham Rey ziet eruit als achterbuurt.

Personeel vriendelijk, schoon

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Perfect

Heel vriendelijk personeel Fijne locatie in de buurt van de bus en op 5-15 min loop afstand van winkelstraat en treinstation Fijne kamer met fijne bedden en geen geluidsoverlast Sterke WiFi

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Kamer was klein maar wel nestjes.

Ligging is niet ver van het centrum, echter duurt toch ruim 45 min. voordat je in het centrum bent. In de omgeving geen gezellig restaurant of bar.

Kamer was klein maar wel nestjes. Bushalte op 100 meter en er rijden veel bussen.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Comfortabele bedden, vriendelijk personeel.

Kleine, maar praktische kamer. Hele comfortabele bedden, fijne en schone badkamer. 10 minuutjes lopen van station Peckham Rye en van daar in korte tijd in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

prima uitvalsbasis voor bezoek aan Londen want er stoppen veel bussen voor de deur.

het ontbijt was prima, de kamers niet groot maar heel schoon en de bedden waren ronduit fantastisch. badkamer was ook klein maar heel schoon en functioneel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima, betaalbaar hotel op korte afstand van het centrum

Keuzemogelijkheden bij ontbijt voor niet UK- eters is wat beperkt.

De bedden waren prima, het was voor hotelbegrippen schoon en met de bushalte op korte loopafstand was het voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Vakantieverblijf

Gehorigheid alles was letterlijk te verstaan ofwel het douche, föhnen, praten of smorgens 7 uur stofzuigen op de gangen!!

Vriendelijkheid en behulpzaamheid!!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Goed voor een kort verblijf als je er alleen bent om te overnachten en voor de rest in de stad bent.

Kleine kamer, bijna geen plek om je kont te keren en je koffer neer te leggen. Badkamer was ook erg klein. Locatie was niet ideaal maar dat wisten we van tevoren.

Kamer en badkamer was schoon en strak ingericht

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Al bij al was het toch niet slecht

In het hotel zelf is geen bar of restaurant. Er gaat en een pizzazaak geopend worden. Men kan enkel frisdrank nemen uit een automaat. Het continentaal ontbijt (6,50 Pond) is zeer beperkt - de aangeboden broodjes gaven de indruk niet vers te zijn. In de buurt is blijkbaar een hospitaal - dus veel en regelmatig ziekenwagens met loeiende sirenes; Hotel ligt in een buitenwijk - er zijn wel enkele winkels en fastfoodrestaurants in de buurt.

Confortabel hotel zonder veel luxe,maar dat hoeft niet gelet wij enkel 's nachts in het hotel waren om te slapen. Vlotte en makkelijke bus- en metroverbinding naar centrum Londen.(Met oyster kaart) Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het "Engels ontbijt " ( 7,50 Pond) was lekker en voldoende.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Voor de prijs was het redelijk.
    • Kleine Tweepersoonskamer Zonder Raam

Op hun website stond dat het 20 min duurt, voordat je in de stad bent. Het duurt echter 40 min minimaal voordat je in Londen stad bent. Het geluid is erg hoorbaar.

Voor de prijs was het redelijk.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Kamer erg klein en in kelder.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer erg klein en in kelder. Klein raam met uitzicht op niks / rommel. Portier kon geen antwoord geven op simpele vraag / kende omgeving niet.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Ik zou zo weer terug willen!

Ontbijten (traditioneel engels ontbijt) deden wij buiten het hotel. Goede internet verbinding, bedden, mooie schone kamers. We werden goed geholpen door het personeel. Waterkoker met thee en koffie op de kamer! Goede busverbindingen met het centrum.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Aangenaam, verassende locatie, achterbuurt maar wel sfeervol en niet gevaarlijk
    • Kleine Tweepersoonskamer

ruimte in de kamers. Echt te klein voor 2 personen en daardoor geen goede prijs/kwalitiets verhouding

Locatie, behulpzaam personeel, modern en vrolijke inrichting

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prijs/kwaliteit is dit wel aan te raden

Slechte isolatie tussen de kamers , veel lawaai van andere hotelgasten S'morgens om 9 uur aangekomen. Onze auto kunnen parkeren voor 15 pond per dag. Maar toen we s'avonds terug aan het hotel aankwamen na een vermoeiende dag bleek onze kamer dubbelgeboekt en kwamen ze met een voorstel om 2 aparte kamers naast elkaar te nemen Dit was niet ok voor ons. Uiteindelijk toch nog een familiekamer gekregen.

De badkamer en bedden waren goed En de kamer was ook mooi ingericht.