Beoordelingen over pentahotel Warrington 4-sterren

Aston Avenue, Birchwood Business Park, Warrington, WA3 6ZN, Verenigd Koninkrijk

#7 van de 16 hotels in Warrington

Het ontbijt was goed.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed. Heerlijke scrambled eggs, gerookte zalm en lekker vers brood. De kamer waren ruim en schoon. Ook een kleine gym met basis apparaten en een loopband. Het personeel was zeer vriendelijk. Ruime parkeergelegenheid voor de ingang van het hotel.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Zeer uitgebreid ontbijt.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking moet per dag bijbetaald worden. Hotel is echter alleen per auto te bereiken en ligt in een moderne bedrijvenzone. Voor gasten kunnen ze de parking wel gratis maken of ten minste inbegrepen in de kamerprijs.

Zeer uitgebreid ontbijt.groot assortiment. Lekker brood,fruit en gerookte zalm. Gezellige lounge en bar. Moderne kamer met compacte badkamer. Mooi setje verzorgings-en doucheproducten.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Eten en ontbijt was op zich was prima.
    • penta Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Beetje klunsig allemaal, Ik had heel wat meer verwacht voor 120Pond per nacht ! Contant betalen of per creditkaart, pinnen was niet mogelijk en ze lieten me enkele kilometers lopen naar de dichtbijzijnde pinautomaat ... Wifi die niet werkt ! TV die alleen stoort en slechte film weergave die constant stopt. Douche waar wel heel erg weinig water uit komt .. Eten in restaurant alleen op reservering (duh als ik boek en savonds aankom dan wil ik wel graag eten) ik kreeg een tafeltje ergens aan de zijkant net naast de WC's ..) Niet een Hotel waar ik voor de 2de keer iets ga boeken.

Eten en ontbijt was op zich was prima. Kamer was prima in order, goed bed. De inrichting van entree,bar,restaurant was geweldig ! Aardige mensen en jong en flot bedienend personeel.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

originaliteit van aanpak en inrichting

te smal dubbelbed

originaliteit van aanpak en inrichting ongelooflijk rijk ontbijt