Beoordelingen over Potters Heron Hotel 3-sterren

Ampfield, Romsey, SO51 9ZF, Verenigd Koninkrijk

#7 van de 11 hotels in Romsey

Een rustige locatie als tussenstop van Dover naar Brecon (Wales)

Niets, Alles was OK

We boekten dit hotel ook al bij onze heenreis. De 24/24u receptie is een luxe voor de ontspannen reiziger die zich vooral niet moeet haasten om vóór een bepaald uur in te checken. Het hotel is vrij groot maar je merkt het niet.

Mijn verblijf in het hotel vond ik super comfortabel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben daar niet gegeten, dus dat is het enige waar we geen uitspraak over kunnen doen

De kamers waren super comfortabel, de douchkop was super, de Kingsize bedden sliepen heerlijk en het beddengoed was brandschoon en rook heerlijk fris. Waterkoker met Koffie en Thee aanwezig. Genoeg opbergruimte. Het hele hotel was brandschoon en zag er super gezellig uit. Het personeel was uiterst vriendelijk.

Te duur voor de kwaliteit die je krijgt met vergelijkbare hotels/Inn's.

Pub eten geserveerd alsof het de Franse keuken is... Kwaliteit was ok, maar deed een beetje pretentieus aan. Heb in meerdere Inn's/pubs gegeten, met hetzelfde aanbod voor een lagere prijs en dezelfde kwaliteit. Kamers zijn zeker aan een opfrisbeurt toe.

Vriendelijk personeel.

lekker en relaxed

de ambiance, het is een geweldig pitoresk pand en de aankleding is erg cosy. Personeel is zeer vriendelijk en de kamers zijn ruim en schoon. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Best aardig maar het kan beter, klantencontact is slecht.Geen enkele interesse.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Algemeen: hotel is goed maar sfeer afstandelijk. Wij zijn in de afgelopen twee jaren een keer of zes,zeven geweest maar aan de receptie nemen ze niet de moeite in het systeem te kijken bij de begroeting. Zelfs de vraag : 'hoe was uw reis' komt niet bij ze op.Koud, afstandelijk, geen enkele interesse.Alleen interesse in creditcard,snel afwerken en dan weer terug naar gesprek met collega.

Ontbijt in het weekend is goed, door de week redelijk, kamers zijn goed maar hygiene laat te wensen over.Toilet liep niet goed door, gemeld bij housekeeping,geen resultaat. Personeel restaurant is heel goed en vriendelijk.Begroeting als oude vrienden (het kan dus wel).

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Leuk

Muren toch een beetje aan de dunne kant....geluidshinder toch wel wat aanwezig...

Super vriendelijk personeel....badkamer toch een beetje gedateerd....voor de rest alles netjes en proper

Het was half afgebrand

Het was half afgebrand

Prima prijs/kwaliteit

Badkamer is wat gedateerd

Charmant, typisch Engels hotel

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

het groene Zuid-England

het weer.....

Ruime parking, vriendelijk onthaal, mooie ruime kamer Ontbijt en avondeten waren verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Kamers zijn uitstekend, personeel is vriendelijk.

Ontbijt op dag twee van ons verblijf viel tegen.Geen yoghurt ('was nog niet bezorgd'), geen broodbeleg,fruit (minimaal) uit blik.Ontbijt op dag een (zondag) was wel veel beter.Wij hebben in korte tijd drie keer in dit hotel gelogeerd en het is best een goed hotel, alleen het is zeker geen vier sterren hotel hoewel het hotel zich zo wel graag laat zien. Wat bijzonder tegen is gevallen is de lauwe reactie ('Wij kunnen er niets aan doen') op mijn meldingdat het hotel drie keer de prijs van het verblijf op onze creditcard liet reserveren en beweerde daar niets aan te kunnen doen. Dat doen we dus nooit meer, voortaan betalen we cash. Overwegen zelfs om ander hotel te zoeken in de buurt, er zijn er genoeg.

Kamers zijn uitstekend, personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Bed en bad, bushalte voor de deur.

enkele beglazing, veel vocht

Bed en bad, bushalte voor de deur.

• Beoordeeld op: 30 juni 2015

ruime kamer, prachtig uitzicht, medewerkers heel vriendelijk...

ruime kamer, prachtig uitzicht, medewerkers heel vriendelijk, heel net, ontbijt en avondeten overvloedig

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

ontbijt matig met niet zo schone borden en weinig keuze voor...

ontbijt matig met niet zo schone borden en weinig keuze voor ontbijt en douche in het bad erg krap