Beoordelingen over Presidential Apartments Kensington 4-sterren

6-12 Barkston Gardens, Kensington and Chelsea, Londen, SW5 0EN, Verenigd Koninkrijk

#296 van de 1.490 vakantiewoningen in Londen

Gebaseerd op 1447 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Prima verblijf om te slapen, om de hoek metrostation, diverse eetgelegenheden en winkels.
    • Deluxe Studio

Ontbijt stelt niks voor, deze wordt in de morgen op een dienblad naar je kamer gebracht. Misschien 1 appartement opofferen als ontbijtruimte om een klein buffet aan te bieden aan de gasten. Appartement was wel toe aan groot onderhoud(voegen die los zaten, kapotte tegels badkamer, versleten stoelen, radiator ombouwen vielen spontaan om)

Alles was keurig schoon zoals keukenapparatuur, borden enz, alle kamers en badkamer. Iedere dag schone handdoeken en bedden opgemaakt. Ook de slaapbank wordt iedere dag klaar gezet voor de nacht. Prima geslapen op goede bedden. Tuurlijk hoor je wel wat maar je zit wel in een stad! Wij vonden het in ieder geval geen herrie. Metrostation, winkels en restaurants om de hoek.

Heerlijk hotel met prima ontbijjt op kamer.
    • Executive Studio

Was warm op de kamer. De vloer in de badkamer was zo warm dat je er eerst bjjna niet op kon staan. Gelukkig kunnen aanpassen en ramen konden open voor wat frisse lucht.

Rechtstreekse verbinding met de stad. Metro vlakbij. We konden met 3en op 1 kamer. Voor ons ideaal. Konden onze koffers achter laten in het hotel. We kwamen vroeg aan bij het hotel en konden om 10 uur al onze kamer in. Kamer was netjes en er lag thee, suiker etc. Er was een koelkast,vaatwasser etc. Ligt niet al te ver van centrum waardoor wij makkelijk de koffers achter konden laten om later op te halen. We vertrokken vanuit st. pancrass met trein naar luton. We hebben voor het openbaar vervoer de oystercard gekocht voor mijn dochter en ik heb mijn visacard gebruikt. dit ging super goed. We hebben bij hydepark de bus 148 naar londen eye gepakt en konden daar over op de vt1die gaat naar london bridge of je kunt lopend langs de kade naar de bridge.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

• Standaard Studio

Kamer in de kelder Ontbijt was ondermaats. Voor 2 pers 2 voorgebakken mini broodjes, 2 croissants en 1 rozijnenkoek, maar deze waren echt niet vers. Echt een ontgoocheling!!!

Ligging Alles aanwezig. Koelkast , diepvries , microgolf , oven, afwasmachine , wasmachine

• Beoordeeld op: 15 november 2017

goed te doen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bedden. Tweepersoonsbed is keihard en heeft een spleet in het midden omdat men het 'handig' vindt om daar twee eenpersoonsbedden voor te gebruiken. Pennywise Poundfoolish

De wijk is leuk met veel restaurants eromheen. Makkelijk per metro te bereiken

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Voor paar dagen Londen, wat ruimer en makkelijker dan een standaard hotel
    • Deluxe Studio

Het was redelijk warm in de kamer.

Ruime studio met prima keuken. Gezellig ingericht. Op 5 min van underground. Mooie straat, veel eettentjes in de buurt (ook om mee te nemen naar de studio). Ontbijt was eenvoudig, maar heerlijk op de kamer.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Geweldige kamer en locatie maar slechte service
    • Standaard Studio

Aan klantvriendelijkheid en punctualiteit moet nog heel hard gewerkt worden. Het ontbijt werd beide ochtenden niet gebracht. Een kwartier na het afgesproken tijdstip hebben we met de receptie gebeld . . . geen excuses (allebei de keren niet!) alleen de mededeling dat het in orde komt. 5 min later kregen we toch nog ons ontbijt van een kamermeisje die alleen het dienblad neerzette en wegliep (beide ochtenden!). Een 'enjoy your breakfast' was blijkbaar te veel gevraagd. Laat staan 'sorry for the delay'! Het ontbijt is trouwens zeer teleurstellend, niet doen! Je kan liever zelf een ontbijtje klaarmaken of naar één van de restaurants in de buurt gaan. Er stond een fles water op tafel die al geopend was, slordig! De kamer was te warm. Je kan de temperatuur niet (makkelijk) instellen.

De locatie is top! Het hotel ligt dichtbij restaurants, metrostation en een supermarkt. De kamers zijn netjes en het keukentje is van alle gemakken voorzien. Geweldig! We hebben heerlijk gegeten bij Orjowan (libanees restaurant). Echt een aanrader!!

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Heerlijk geslapen in een mooie buurt in een prachtig hotel.
    • Standaard Studio

Het ontbijt was wel erg eenvoudig. Eigenlijk was niks bijzonder lekker vergeleken met alles wat we de rest van de dag elders aten. Het ontbijt is veel lekkerder te verkrijgen bij de supermarkt om de hoek. Er was ook geen hartig beleg.

Geweldig mooi hotel in prachtige buurt. Je zit hier in het chique London. Dicht bij metrostation met diverse lijnen. Prima plek om heel London te verkennen. Zeer vriendelijk en correct personeel. Omdat het een hotelkamer is met keuken kun je ook zelf dingen bereiden. Er zat zelfs een wasmachine in. Door de ligging in zeer rustige straat hoor je niks van de omgeving en slaap je heerlijk op een prima bed, zelfs met het raam open.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Ideale uitvalsbasis om met het gezin Londen te verkennen.
    • Executive Suite

Niets, perfect, voor herhaling vatbaar.

-Heerlijke bedden met goede matrassen. -Alle comfort, alles is voorzien. -Perfecte uitvalsbasis om Londen te verkennen in mooie en rustige buurt.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Net appartement op goede lokatie.
    • Executive Suite

Ontbijt stelt niks voor. Broodje en croissantje met jam en een flesje jus d orange op de kamer. Slaapbank echt heel slecht. Was niet op te slapen. Maar met dubbel matras op de grond gelegen.

Lokatie is perfect. Metrostation om de hoek en restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Goed!
    • Deluxe Studio

Wij hadden voor de prijs wel een Engels ontbijt met verse broodjes verwacht en dat was het niet. Alleen afbakbroodjes , wel verse koffie maar erg weinig met jam en boter. We hadden dit wel aangegeven. Dat is ons enige minpunt !

De locatie is perfect dicht bij early court en allerlei pubs , winkels en restaurantjes in de buurt . Het appartement is prima met veel comfort. Keurig schoon en behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Leuk Londens avontuur vanuit Presidential Kensington.
    • Executive Studio

De temperatuur op de kamer was door de luxe van vloerverwarming en de niet goed te verstellen verwarming in de badkamer, vrij hoog. Toch was dit in pijama toch ook wel enigszins fijn.Vanuit de gang zelf kon het, gezien de ligging nabij de receptie, nog wel eens rumoerig zijn vanuit de gang. Desondanks vinden wij deze punten geen afbraak doen aan de pluspunten, ervaren luxe en geboden voorzieningen.

De privacy op de kamer. Hieraan werd met name bijgedragen doordat het ontbijt op de kamer werd gebracht en je dus niet naar een vreetschuur moet.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Gemoedelijke sfeer, en luxe appartementen.

We zaten even zonder water, dat was vervelend, maar hopelijk incidenteel.

Het was erg heerlijk warm. Ontbijt was prima verzorgt en werd op de kamer gebracht. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Uitstekende plek voor verblijf in Londen betaling kan soepeler
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt is karig, betaling werd bij boeking al gecashed van de creditcard ( ging verder dan de pre autorisatie) daar aangekomen nog eens £75 borg op cc

Uitstekende ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Ook deze keer weer wat nieuwe dingen in Londen ontdekt
    • Executive Studio

Ontbijt wat eenvoudig, maar voor de prijs viel er niets tegen.

Ligging, hulp van personeel. Prijs/kwaliteit.

Lekker ruime en schone kamer
    • Deluxe Studio

Het ontbijt stelt niet veel voor

Lekker ruime en schone kamer

Enorm warm in kamers en op de gang
    • Deluxe Studio

Enorm warm in kamers en op de gang Door het hotel besproken taxi stond s avonds niet op het vliegveld Men had een maand verder besproken

Ontbijt was zeer weinig en niet gevarieerd, oudbakken koeken...
    • Standaard Studio

Ontbijt was zeer weinig en niet gevarieerd, oudbakken koeken en broodjes

Erg gehorig, buren maakten veel kabaal tot ver na middernacht

Erg gehorig, buren maakten veel kabaal tot ver na middernacht

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Alles wat je nodig hebt was aanwezig
    • Executive Studio

Matrassen slecht dun voelde de vering. En continental ontbijt erg slecht goedkope droge afbak bolletje met jam

Alles wat je nodig hebt was aanwezig

Ontbijt matig

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Goed verzorgd verblijf in Kensington
    • Standaard Studio

Om de hoek van metro, maar toch rustig gelegen en luxueus appartement met ontbijt 'op bed'. Aardige receptionisten.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Voor Londense begrippen een ruim appartement, goede locatie,...
    • Deluxe Studio

Inchecken verliep chaotisch, 1 van de ramen kon niet open.

Voor Londense begrippen een ruim appartement, goede locatie, schoon.

Ruime kamer, vriendelijk personeel, rustige buurt,...

Een iets uitgebreider ontbijt

Ruime kamer, vriendelijk personeel, rustige buurt, metrostation dichtbij, ontbijt op de kamer, goede wifi verbinding

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Fijn appartement om tot rust te komen na een drukke dag in Londen. Erg netjes

Ontbijt was wat minimaal

Goede service

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ligging, prijs
    • Executive Suite

Personeel niet allemaal vriendelijk,µbepaalde toestellen werkten niet

Ligging, prijs

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Heerlijke tijd gehad, prima uitvalsbasis. 5 minuten van de metro!

Niks eigenlijk.

Rust, afstand tot metrostation, appartement was prima.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

De locatie, hygiene en ruimte
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Personeel was erg onverschillig, karig ontbijt en de badkamer is toe aan renovatie

De locatie, hygiene en ruimte

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Rustig, mooi pand.
    • Standaard Studio

Kleine kamer met zeer eenvoudig sanitair.

Rustig, mooi pand.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Fijne plek!
    • Deluxe Studio

Mooie locatie en ontbijt wordt op de kamer gebracht, dat is top!

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

goede locatie.

- zeer slecht ontbijt - ruimte te klein om in te koken - mn s' ochtends veel last van vliegtuigen (mn bij openstaande ramen)

goede locatie. weinig overlast van andere gasten. vriendelijk personeel bij incheckbalie. mooi groot balkon

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

wij hebben geen goede vakantie gehad , deze hotel is niet...

wij hebben geen goede vakantie gehad , deze hotel is niet aan te raden als je met de auto gaat , gewoon nergens kun je parkeren( only residents met permit ) heb in 2 dagen tijd 3 boetes gehad , + auto weggesleept .. zoals 2 andere toeristen .. in Kensington en Chelsea ze wachten gewoon op toeristen om hun auto boetes te geven.. nergens stond op de Kensington presidential hotel of booking.com dat je gewoon negens parkeren kan . ik kan ook deze hotel niet aanraden .de staff weet van het probleem parkeren maar ze zeggen niets aan de klanten die voor het hotel parkeren .. dus auto wordt weg gesleept ..je kunt parkeren aan de radison hotel 65 pond per dag 20 plaatsen Good luck.. kijk goed uit en hotel veel te duur voor de kwaliteit geen ontbikt .. je kunt buiten ontbijten zeer duur engels ontbiijt aan 40 pond .. en niet te eten

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Prima locatie, dicht bij metrostation Earl's Court.

Verwarming was niet te regelen waardoor het veel te warm was op de kamer. Met het raam open veel herrie van buitenaf. Zeer karig ontbijt. Doucheknop was kapot.

Prima locatie, dicht bij metrostation Earl's Court.

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

zeer centraal gelegen, goed bereikbaar en wifi is echt een...

ontbijt was te weinig, zeker de eerste ochtend, we waren met vier reizigers en kregen te weinig toasts en beleg.

zeer centraal gelegen, goed bereikbaar en wifi is echt een pluspunt, wil je extra zaken opzoeken om nog te bezoeken

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Lokatie vlakbij metro Earls Court, veel leuke winkels,...

Appartement vrij gehorig. Kleine badkamer wel met ligbad, maar met heel klein wasbakje. Toilet in badkamer.

Lokatie vlakbij metro Earls Court, veel leuke winkels, restaurants en pubs in de (zeer mooie) buurt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

Wij hadden een kindje van 3 maanden bij.

De locatie. Het is best ver van het centrum! Wel een makkelijke metro verbinding maar wij hadden de pech dat er op dat moment stakingen van het metropersoneel plaatsvonden waardoor er geen enkele reed. Taxi's en bussen zaten overvol en te voet naar het centrum was ook geen oplossing

Wij hadden een kindje van 3 maanden bij. Er stond een kinderbedje te wachten en het was zeer makkelijk dat er een keukentje was om de flesjes te steriliseren.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Centrale ligging, goed personeel, luxe uitstraling en...

Kleinigheid hoor, maar houten deurstoppers blijven niet goed op de plaats. Makkelijk te vervangen door zwaardere stopper. Verder was er geen haarfohn.

Centrale ligging, goed personeel, luxe uitstraling en comfortabel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2015

De kamer is fantastisch zowel de locatie en de rustige...

Zeer slecht ontbijt en het ontbreken van een wastafel en ophang haakjes aan de muur in de badkamer. Indien dit aanwezig was geweest dan totaal oordeel een 9+

De kamer is fantastisch zowel de locatie en de rustige omgeving

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

- Dicht bij metrostation.

- Dicht bij metrostation. - Fijn onthaal en begeleiding naar de kamer. - Ruime, nette kamer. Leuke indeling van de kamer en een aangename en mooie inrichting. - Gezellig en lekker continentaal ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Mooie kamers

Gebrek aan voldoende warm water. Koude douche zijn niet echt leuk.

Mooie kamers

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Locatie, slaapbank, bedden, service

Ontbijt, temp.regeling, douch in bad.

Locatie, slaapbank, bedden, service

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Gelegen aan mooie straat.

Gelegen aan mooie straat. Dicht bij metro station Earl's Court en grote musea.

• Beoordeeld op: 27 januari 2016

Goede ligging kort bij metro

Ontbijt heel basic op kamer, geen aparte ontbijtruimte. Slechte isolatie van ramen veel straatlawaai!

Goede ligging kort bij metro

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Keurige kamers op een steenworp afstand van Earl's Court!

Keurige kamers op een steenworp afstand van Earl's Court!

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Netheid van de kamers

Minimaal ontbijt. 1 broodje , 1 croissant , confituur en youghurtje. Geen fruit en geen beleg!

Netheid van de kamers Goede ligging nabij metro

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Prima accommodatie;

Prima accommodatie; van alle gemakken voorzien; uitstekende bereikbaarheid met ondergrondse; leuke wijk

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

De locatie en mooie grote kamer.

Wat rumoerig 's avonds laat op straat. We hadden een kamer aan de voorkant.

De locatie en mooie grote kamer.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Ruime propere kamer.

Het ontbijt was minimaal.

Ruime propere kamer.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Ligging Personeel Voorzieningen

• Beoordeeld op: 4 april 2015

kind op de kamer en toch genoeg ruimte

kind op de kamer en toch genoeg ruimte

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Ligging in duurdere wijk en vlakbij metro.

Ontbijt was zeer basic.

Ligging in duurdere wijk en vlakbij metro. Zelfs bijzetbed was kwalitatief zeer goed. Terras aan de studio.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

ligging vlak bij metro en rustig in mooie buurt, aangenaam,...

ligging vlak bij metro en rustig in mooie buurt, aangenaam, ruim en stil appartement