2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Groot-Londen
  4. Hotelbeoordelingen Londen
  5. Beoordelingen van Princes Gardens

Beoordelingen over Princes Gardens 4 sterren

Imperial College London, Prince's Garden, Watts Way, Westminster, Londen, SW7 1BA, Verenigd Koninkrijk

#656 van de 1.010 hotels in Londen

bedden

dichtbij Royal Albert Hall, musea en Hyde Park

• Beoordeeld op: 28 september 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geweldige locatie. Veel opbergruimte in de kamer.

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Simple, but does what you want.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

De deur van het balkon kon niet volledig open.

Eenvoudig, maar doet wat je wil. Een fris bed in een schone kamer.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Niet van toepassing.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en locatie is super.

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Uitstekend personeel.

Locatie

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Goede prijs kwaliteit
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Wij hadden een kamer geschikt voor gehandicapten. De stoel in de douche kon niet opgeklapt worden, dat was jammer.

Wij hadden een 2 persoonskamer met 2 aparte bedden. De bedden sliepen heerlijk! Verder prima prijs kwaliteit voor Londen. Mooi gebouw met een parkje aan de overkant. Op loopafstand van metro station South Kensington.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

ideaal gelegen voor een goedkope logeerplaats
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

het brandalarm is verschillende malen afgegaan doordat deze te gevoelig is voor douches etc er was niet echt ruimte in de kamer om te zitten, slechts 1 bureaustoel en 1 bed tegen de muur.

De locatie is zeer goed gelegen voor London en het is niet ver naar de metrostation. Ontbijt was zoals verwacht en het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Ruime kamer en prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De kamer keek niet op de Princes Garden uit. Het voordeel was dat we niet zoveel lawaai van het studentenrestaurant hadden. Enkel op zaterdagavond konden we de slaap niet vatten door straatraces. Een betere geluidsisolatie zou zeker de gierende banden en brullende motoren buiten houden. Er waren niet veel andere gasten, dus kan ik de isolatie van de kamers niet beoordelen.

Het is niet zo ver van Hyde Park en ook de Underground South Kensington ligt op enkele minuten wandelen, net als het National History Museum, de Royal Albert Hall en het Victoria and Albert Museum. Er is een centrale receptie en de kamers liggen verspreid over enkele gebouwen. Onze kamer was heel ruim, net als de badkamer, maar bij het douchen is het moeilijk om een overstroming te vermijden. Een haardroger kan je tegen borg aan de receptie afhalen.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het bed was prima kwaliteit maar wel erg hard en een heel dun kussen, de dame bij inchecken heeft niet uitgelegd hoe we het gebouw binnen moesten komen

Prima hotel dichtbij musea, basic maar netjes, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Prima

Hygiëne

Locatie

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Simpel en Basic
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geen Airco wel een electrische waaier. Ontbijt was basic en nogal smaakloos

Dichtbij het Metro station South Kensington station en dicht bij verschillende musea.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Perfect als je er alleen wilt slapen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Vlakbij metro en hydepark. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Snelle check in. Prima bed. Schone badkamer. Heerlijke grote zachte handdoeken. Koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 3 september 2023

Prima, goede uitvalsbasis voor een verkenning van Londen
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Smal 2 persoonsbed, verder prima. Prima douche, en redelijk wat opbergruimte voor spullen. Ga uit van een studentenkamer, dan valt het mee

Locatie is super! 1-persoonskamer echt prima. De 2 persoonskamers was krap, vooral het bed was best wel krap, maar uitstekende locatie om Londen te verkennen.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Douche was regelmatig koud. Het is een studentencomplex, misschoen goed om vooraf te melden.

De locatie en de rust. Fijne bedden en schoon linnengoed

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Basic maar op een goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Mijn iPhone had geen/slecht bereik binnen. Ik had een kamer op de lower groundfloor. Dit was mogelijk de oorzaak. Blijft wel lastig.

De rust en het bed. Min of meer een studentenkamer.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Prima kamer
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Erg basic kamer in verhouding tot de hoge prijs. Maar het is natuurlijk Londen.

Goede locatie, prima kamer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Eenvoudige en budgetvriendelijke, doch prima overnachtingsmogelijkheid op superlokatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het ontbijt viel me tegen. Het typisch Engelse ontbijt heb ik eerlijk gezegd niet uitgeprobeerd. Maar de koffie was net slootwater, het gesneden fruit was melig (overrijp?) en toen ik n paar sneetjes brood door t tosti-apparaat wilde halen, werd me op n belerende toon te verstaan gegeven dat ik de, door iemand anders eerder gemaakte, toast die er nog lag, best nog n keer door t tosti-apparaat kon halen ipv een "vers" sneetje brood te pakken. Gelukkig waren er op t leuke pleintje in de buurt meerdere mogelijkheden om n lekker ontbijtje te scoren 😉

De locatie is fantastisch! Eén van de betere wijken in Londen, zeer centraal gelegen, rustige en veilige wijk. Metrostation is om de hoek, gezellig pleintje met terrasjes en leuke eetgelegenheden op loopafstand. Een paar zeer grote musea en Harrods op loopafstand. En ondanks dat ik me niet teveel durfde voor te stellen van de kamers, vielen me die alleszins mee. Het klopt dat het kitwerk op de badkamer er niet heel netjes meer uitziet. Maar de slaapkamer en badkamer waren netjes en schoon. De bedden waren prima, eens in de 3 dagen verschoning van lakens en handdoeken. Er stond n waterkoker met koffie, thee, melk en suiker. Grappig idee dat de kamers veelal benut worden door studenten die er voor summercollege komen en die je dus ook veel ziet. Overigens geen last van jongeren of geluidsoverlast oid. Wat mij betreft was eea echt wel voor herhaling vatbaar voor n evt volgende citytrip

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Perfecte ligging maar heel studentikoos
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Geluidruchtig en heel studentikoos, daarnaast moet je 100 meter lopen naar het ontbijt (andere kant van de straat) waar je tussen de honderden studenten moet zitten.

De ligging

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

• Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Er is geen tv in de kamer. Dat is toch wel belangrijk. Ook in de buurt geen tv ruimte.

Gezellig en netjes

• Beoordeeld op: 16 juli 2023

Prima verblijf op een toplocatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De badkamer is erg basic maar voldoet prima. We misten een föhn, neem die dus zelf mee als je die nodig hebt.

Prima ruime kamer, bedden slapen goed. Kamer was netjes schoon, badkamer is basic, maar voldoet prima. Reken niet op een sjieke hotelkamer dat is het niet, maar de ruimte en de locatie zijn perfect. Wij hadden geen ontbijt erbij genomen, dus daar kan ik niets over zeggen. In de buurt kun je genoeg ontbijt krijgen en wil je het dichtbij, beneden bij de locatie zit een kleine supermarkt met heerlijke chocoladebroodjes en croissantjes, je kunt er ook fruit per stuk kopen. De locatie is perfect op 3 minuten loopafstand zit metrostation south Kensington, vanaf daar kun je met de metro overal in Londen komen. De locatie is op 10 minuten loopafstand van allerlei leuke en lekkere restaurants. De andere kant op ben je vlakbij Hyde park en Harrods, echt de sjieke buurt. Het is ongeveer een half uur/ drie kwartier lopen naar Buckingham Palace, Londen Eye en de Big Ben. Prima te doen als je tussendoor ergens wat eet of drinkt. Verder zijn wij bij Cédric Grolet geweest (op 15 minuten loopafstand, van de locatie), echt een beleving en zeker de moeite waard. Let op je moet ruim op tijd reserveren en reken op zo’n €25,- per taartje. Ik kom zeker een keer terug in Londen en dan boek ik wederom de Princes Gardens.

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

• Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ligt op een route voor vliegtuigen, daar moet je tegen kunnen

Goede uitvalsbasis om Londen te bezoeken. 50m per trein. Mooi uitzicht en niet duur. Vos gezien in de tuin.

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

Goede locatie, te hoge prijs voor comfort
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het is studentenaccommodatie, dus intericht als studentenkamer zonder enige decoratie. Wit/grijs met bureau, basic single bed met zeer basic matras (lag wel goed), badkamer beetje beschimmeld in hoeken.

Heerlijke locatie ik mooie,rustige buurt met de grote musea en gezellige eetplekken in de buurt (vb farm girl, greenspeares) voor ontbijt en dinner. Zeer vriendelijk personeel, steeds beschikbaar voor vragen.

• Beoordeeld op: 8 juli 2023

Prima om te overnachten.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Kale kamer, beetje sfeer zou niet gek zijn. Hoog en oncomfortabel bed.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Enorm teleurstellend.
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Drie valse brandmeldingen in zes dagen en een kamer naast een afdelings ward die het alarm op zijn kamer te pas en te onpas liet afgaan verhoogd het plezier van een verblijf niet, Daarnaast was de site van Prinses Gardens de week voor mijn verblijf schijnbaar gehackt en stuurde de hacker via Booking.com een mail met de bedoeling mijn creditcard gegevens in handen te krijgen. Dat het brandalarm makkelijk afgaat als met de badkamerdeur open wordt gedoucht is al vele jaren bekend maar in plaats van hier een oplossing voor te vinden komt men niet verder dan een kleine sticker met een waarschuwing naast de douche, Valse brandmeldingen ( en ik heb er nog een gehoord en gezien in een van de andere gebouwen ) zijn als ze zo vaak voorkomen niet alleen erg vervelend maar ook aanleiding voor mensen om het een volgende keer niet serieus te nemen. Dit kan desastreuze gevolgen hebben bij een echte brand. "

Zoals uit eerdere ervaring bekend is de locatie geweldig. Het ontbijt is erg engels, dus niet erg gezond, maar verhoogd wel de beleving. Ook de kamers zelf zijn prima.