Beoordelingen over Princess Hotel 2-sterren

35-39 Argyle Street, Kings Cross, Camden, Londen, WC1H 8EP, Verenigd Koninkrijk

#545 van de 977 hotels in Londen

redelijk hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er wordt maar 1 handdoek p.p. gegeven, dacht eerst vergissing maar dat is de gewoonte. Onze kamer was op de 2e verdieping er zijn 3 verdiepingen, geen lift. 1 nacht geen bovenburen andere nachten wel en het is nogal gehorig wat loopgeluiden enz. heb ik gemerkt. De sleutel dient te worden afgegeven als je het hotel verlaat, soms was er bij terugkomst niemand en moest je even wachten voordat de deur geopend werd.

rustige ligging aan binnenplaats. Kleine kamers, maar voor 3 nachten prima. Hotel ligt in een rustige wijk/straat waar veel hotels zijn. Vanaf St. Pancras-station gunstige ligging ong. 7 min. lopen. Buurt met leuke eetadresjes, oa voor ontbijt.

Oke
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik had een kamer op de eerste verdieping. Hier waren 2 douches en maar 1 toilet. Dit vond erg vreemd en soms best vervelend. De douche is zo klein dat je nauwelijks je komt kan keren. Bij het verlaten van het hotel moet je je kamer sleutel inleveren. Bij terugkomst zeg je je kamernummer en krijg je hem terug. Dit vond ik erg raar. Zeker gezien het feit dat ze geen controle doen of het daadwerkelijk jouw kamer is of niet.

De locatie is perfect. 2 min lopen van Kings Cross station

Comfortabel bed, goede douche, rustig
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er mag naast het bed iets worden gemaakt waar je je als water of i.d. kunt neerzetten. Nu doe je dat onder het bed.

Comfortabel bed, goede douche, rustig

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Ontevreden qua prijs
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

kleine slaapkamer,tegen over de prijs ga ik voortaan een ibis hotel reserveren Kapotte handdoeken,raam handvat kapot,wc spoelde niet goed door

Goede bedden

Warm welkom en prima geslapen.overdag de stad in

Iets ruimere badkamer

Locatie is super! Binnen 2 min lopen op grootste metro king cross en trein station st pancras.super centraal terwijl hotel in stil straatje ligt waar je s morgens de vogeltjes hoort fluiten...en dat in hartje londen

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goed hotel op toplocatie!

Er was geen verwarming in de badkamer, wat wel minder comfortabel is in de winter.

Location, location, location! Super locatie voor een shoppingtrip naar Londen. Op minder dan 5 minuten wandelen van Eurostar-station en metro. Het metrostation was dan ook nog een knooppunt met alle belangrijkste lijnen waardoor je heel snel overal in Londen kon zijn. Propere kamers, klein maar comfortabel. Goede bedden. Grote badkamer met heerlijke douche. Deze kamer voldeed aan onze verwachtingen. Wij zullen hier terug boeken op onze volgende Londentrip.

De locatie heel praktisch.
    • Familiekamer met Gedeelde Badkamer

De badkamer die buiten de kamer was. Wisten het pas als wij aankwamen. De ontbijt was nie veel keuzen alleen engels ontbijt of wel yoghurt. En onze kamer was tegen het straat en kan s'nachts de lawaai horen van buiten.

De locatie heel praktisch. Propere badkamer ondanks dat die buiten onze kamer

Praktische locatie en vriendelijk personeel. Kamer proper. Opslag bagage is onvoldoende veilig.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gedeelde badkamer én douche. Meestal gaan gasten op ong hetzelfde moment gebruik maken van douches (voor of na het ontbijt), waardoor je tijd kan verliezen. De douche en toilet was een verdieping lager: niet aangenaam naar privacy toe én je moet terug je kledij aantrekken om naar het toilet te gaan. Een zwaar minpuntje: ik mocht mijn bagage in het hotel laten voor het inchecken en na het uitchecken maar de bagage werd in een niet afgesloten gang gezet. Andere gasten kunnen dus makkelijk in je bagage. De locatie is ideaal als je toekomt maar is een nadeel om naar het centrum te gaan waar de grootste toeristische attracties zich bevinden: hiervoor heb je de metro nodig en die rijdt maar tot ong middernacht. Te voet is het ong 3 kilometer tot het centrum én taxi's zijn zeer duur als je de laatste metro mist. Net zoals alle faciliteiten in London is Princess hotel duur voor het gebodene: in mijn geval een kleine 1-persoonskamer zonder toilet op de kamer én toch een stukje van het centrum.

Heeft een zeer praktische locatie op wandelafstand (ong 5 min) van St Pancras treinstation waar oa de Thalys en Eurostar toekomen. Het personeel is vriendelijk én de kamer was proper, de omgeving was tamelijk rustig.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Redelijk, spijtig van de slechte geluidsisolatie
    • Standaard Familiekamer

We hadden een familiekamer met 4 personen. Ruimte genoeg, maar een kast zou niet slecht zijn. De badkamer is klein en er zijn geen haken om iets op te hangen. Tapijt in een badkamer is niet echt hygiënisch. Ook schimmel aan en rond de douche. We zaten op de benedenverdieping, waar je alle beweging hoort van boven en van de trappen, ook 's nachts niet leuk ondanks oordoppen.

De grote troef van dit hotel is de afstand tot Kings Cross. Er zijn veel goede eetgelegenheden op korte afstand. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Op loopafstand van St.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De bedden zijn wat kort en smal maar wel met een stevig matras. Het hotel is gehorig, je hoort de bovenburen lopen in hun kamer. Wij hadden rustige buren, dus geen overlast.

Op loopafstand van St. Pancras International (station waar Eurostar aankomt), supermarkt en diverse eetgelegenheden. Met de Underground zijn eigenlijk alle toeristische trekpleisters dichtbij. Ook de British Library is letterlijk om de hoek. Op de foto zie je rechts onderin, bij de blauwe Mini, het hotel en de toren aan het einde van de straat is van het station. Op onze 3 persoonskamer zonder douche was wel een wastafel en een waterkoker met wat bekertjes en koffie/thee en een tv.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We hadden gekozen voor gedeelde douche en toilet (op de gang). Op zich was dat prima geregeld en het scheelt veel in prijs, maar ik zou het gelet op het gevoel van privacy een volgende keer anders doen.

Lekkere bedden, goede ligging vlakbij Station St. Pancras, prima wifi! Vriendelijk personeel bij de receptie.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

De locatie is helemaal prima zo vlak bij het Eurostar...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het is allemaal wel heel basic, kleine kamers, gedeelde badkamers, maar goed meer dan er even slapen wil je per slot van rekening niet als je in London bent toch?

De locatie is helemaal prima zo vlak bij het Eurostar station St Pancras.

simpel maar net hotel dicht bij het station voor internationale treinen. vriendelijk personeel!

trappen lopen

goede bedden en alles was hygienisch!

Bovenste verdieping heeft geen airco, ongeveer 50°C overdag...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Bovenste verdieping heeft geen airco, ongeveer 50°C overdag in de zomer. Douche op de bovenste verdieping is in een kast.

Vriendelijk personeel .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Vriendelijk personeel ..dichtbij station.. rustig ..hele goeie prijs kwaliteit verhouding

Top lokatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg klein.

Lokatie. Schoon. Goede tv. Voor Londense begrippen nog redelijk betaalbaar.

Zeer practisch.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Muren geven nogal wat lawaai door.

Zeer practisch.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Is oke als je niet veel in je kamer hoeft te zijn

best kleine kamer

• Beoordeeld op: 16 november 2017

personeel was echt niet vriendelijk

personeel was echt niet vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ideaal voor enkele nachten als je enkel een hotelkamer nodig hebt om te overnachten.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Echt wel een heel kleine kamer.

Kleine, maar zeer nette kamer, vlak bij internationaal treinstation.

Duur maar voor London okay
    • Standaard Familiekamer

ruimte in kamer versus prijs

Bereikbaarheid, ligging

Behulpzaam personeel.

Hele kleine douche

Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Fantastisch centraal gelegen op hele korte loopafstand van...
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Fantastisch centraal gelegen op hele korte loopafstand van het metro station, in een rustige straat.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Personeel erg vriendelijk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Er viel niet echt iets tegen. Je krijgt wat je boekt.

Personeel erg vriendelijk. Typische Engelse slaapkamers. Gedeelde badkamer was prima.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goede locatie met metro en bus

Onbijt service

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Omgeving makkelijk

Bed erg kort En miste het ontbijt 😂

Omgeving makkelijk

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Locatie was top, zeer centraal en vlakbij metro.

Prijs, maar London is duur

Locatie was top, zeer centraal en vlakbij metro. Vriendelijk personeel. Hygiënisch

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Vrij ruime kamers - goede hygiëne

Vrij ruime kamers - goede hygiëne

• Beoordeeld op: 8 november 2016

slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

belachelijk dat er een extra creditcard toeslag gerekend werd, kale kamer en veel te duur voor de prijs.

dichtbij station

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Wij vroegen van te voren om de rustigste kamer en die kregen...

Een avond wat geluid van de bovenburen, maar duurde kort en was niet erg verder. Ik schrijf het alleen op, omdat er toch geluidsoverlast zou kunnen zijn door andere gasten bij je bezoek aan dit hotel. Verder heerlijke stilte. Je hoort dus echt niet steeds anderen op de gangen oid. Wil je rust, kies deze kamer beneden!

Wij vroegen van te voren om de rustigste kamer en die kregen we, nummer 24 in de kelder. Super! Heerlijk rustig, geen geluidje van de straat te horen en het fijne is dat in dat gangetje een douche en toilet zat waar vrijwel de gehele week niemand anders kwam. Iedere dag wordt alles goed schoongemaakt en je bed netjes opgemaakt. Dagelijks schone handdoeken. Natte handdoeken kun je wat moeilijker kwijt, maar wij hingen ze in de open kast over de kledingstang. Zeer vriendelijk personeel. Aangename sfeer, voelde gewoon goed. Wij wilden geen ontbijt, is apart voor 5 pond te verkrijgen. Waterkoker op de kamer voor thee, super. Ook voor mensen met heup- en rugklachten goed te doen. Ik kan op vrijwel geen matras goed liggen en dit was prima te doen voor een week. Natuurlijk niet als thuis, maar echt in orde. Kreeg extra kussen omdat ik heupoperaties heb gehad, behulpzaam personeel. Dagen en dagen studie gemaakt van te voren van alle hotels rond Kings Cross en welk hotel dan ook binnen deze prijscategorie en locatie had vreselijke reviews (wij zochten vooral op matras, rust, wifi). Perfect en snel wifi! Wij zullen hier zeker terugkomen, we zijn kieskeurig, lichamelijk beperkt (ik dan), sfeergevoelig en we hebben lichte smetvrees, maar hebben weinig geld en hebben met dit hotel enorm veel geluk gehad. Mocht je heel lang zijn zoals wij, wel beetje bukken bij de deuren. Kamer is klein, maar dit hoort er bij. Grootte van de kamer was goed te doen (wij zijn moeder en puberzoon en hielden het goed uit). SUPER!

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

Locatie (kort bij Kings Cross Station) en vriendelijk...

kamer was niet erg groot. Gehorig mbt bovenburen. Geen dubbele ramen en sloten niet heel goed af daarom gehorig wat betreft buitengeluiden

Locatie (kort bij Kings Cross Station) en vriendelijk personeel. Bedden prima, elke dag netjes opgeruimd en nieuwe handdoeken. Internet wifi verbinding goed (s avonds via Chromecast en eigen IPad Nederlandse TV terugkijken op TV van kamer)

• Beoordeeld op: 19 januari 2016

zeer centraal gelegen in londen.

kamers zijn erg klein in verhouding met de prijs. de ramen tochten. geen telefoon aanwezig in de kamer. de kamer kan van binnen niet op slot.

zeer centraal gelegen in londen. Alles is in de kamer aanwezig. alles is netjes en schoon. bed ligt heerlijk. wifi in het gehele hotel.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Allervriendelijkst personeel, goede hygiene, dichtbij twee...

De tweepersoonskamer was heel klein, vooral de badkamer. De kamer met 2 bedden voor onze meiden was wat groter, en de badkamer veel beter. 's Nachts veel sirenes.. In geval van brand was er geen vluchtmogelijkheid op de verdieping, je kon alleen uit het raam springen (2hoog) op de stenen.

Allervriendelijkst personeel, goede hygiene, dichtbij twee grote treinstations en metro. Koffie en thee op de kamer. En zelfs wekservice: de receptionist kwam twee verdiepingen omhoog om op onze deur te kloppen, om half vijf 's ochtends! Geen ontbijt in het hotel, maar op een steenworp afstand ontbijtmogelijkheden genoeg. (in de twee grote stations)

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Schoon en fris.

Geen eigen badkamer, maar dat was goed te doen. geen wachttijden en telkens blinkend schoon

Schoon en fris. Koffie en waterkoker op de kamer. Dicht bij Kings Cross en St. Pancrass. Toch rustig straatje.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Het vriendelijke personeel en de schone kamers.

De bedden zijn smal. Verder prima, maar wel erg smal.

Het vriendelijke personeel en de schone kamers. De perfecte ligging van het hotel t.o.v. metro Kings Cross.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Ideale locatie om Londen te verkennen.

Het hotel is nogal gehorig. Niet alleen veel geluid van buiten, maar ook als andere gasten binnenkomen of vertrekken dringt dat behoorlijk door

Ideale locatie om Londen te verkennen. Vlakbij het grootste (metro)station van de stad (King's Cross / St. Pancras).

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

Prijs kwaliteit verhouding in 1 woord top

Prijs kwaliteit verhouding in 1 woord top

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

Lekker geslapen, fijne bedden en rustige buurt.

Lekker geslapen, fijne bedden en rustige buurt.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Prima verblijf voor die prijs.

Prima verblijf voor die prijs. Uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Geen ontbijt

Goede bedden

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Princess Hotel