Beoordelingen over Signature Living Hotel

56-58 Stanley Street, Liverpool, L1 6AU, Verenigd Koninkrijk

#17 van de 73 hotels in Liverpool

Geweldige kamer in avantgardistisch gehorig hotel
    • Superior Vierpersoonskamer

Geweldige kamer met 3 2-persoons bedden en een bubbelbad. Prima keuken met alles erop en eraan, inclusief toastmaker voor 4x toast tegelijk. Alleen wel regelmatig herrie: van mensen in het hotel, van 's nachts buiten het hotel en vanaf 6.30 in de ochtend van vrachtwagens in het centrum. Geweldig pluspunt: we hadden de afwas laten staan omdat we geen theedoek hadden: afgewassen toen we terug waren en dit 4 dagen achter elkaar! Bedankt nog. Heel geschikt voor jongeren of onder 40 koppels. Niet voor gezinnen met jongere kids of oudere mensen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ideale plek om voor meerdere nachten te verblijven in Liverpool
    • Superior Vierpersoonskamer

De airco was alleen in de hal in te stellen, door ons uitgedaan, en midden in de nacht weer door iemand aan gezet. Donkere kamer maar wel sfeervol

Geweldige plek hartje stad/centrum en de kamer groot en ruim. Alles goed aanwezig, ruime bad/douche gelegenheid en zelfs keukengerei en benodigdheden. Heerlijke sofa's en leuk uitzicht op winkelstraat

Fantastich hotel met ruime kamers en zeer vriendelijke staf
    • Studio (8 Volwassenen)

Beetje kleine kamers ;) :p Nee hoor, echt fantastische en zeer ruime kamers !! Niets viel ons tegen. Sterker nog, ik had de kamer gereserveerd en de mond van mijn maten viel open van verbazing vanwege de mooie kamer

Het hotel staat midden in het centrum met leuke restaurantjes en kroegen om de hoek. Volgend jaar willen we weer terugkomen, omdat om de hoek een beregezellige tent zat met uitstekende livemuziek.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Een uitzonderlijk verblijf op een geweldige locatie!
    • Superior Vierpersoonskamer

De matrassen waren echt slecht wat wel jammer is voor zulke zalige bedden. De wifi deed het ook nauwelijks.

Heel speciale en luxueuse suite, heel anders dan anders en voor een uitstekende prijs en daarbovenop in het hartje van het uitgaans- en winkelcentrum. Echt de moeite waard!

• Beoordeeld op: 21 september 2016

De lokatie
    • Studio (5 Volwassenen)

Het geluid van de kamer ernaast

De lokatie

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

Mijn vriend en zwager hebben elkaar bij een bezoek aan...

Niks...

Mijn vriend en zwager hebben elkaar bij een bezoek aan Liverpool 5 jaar geleden beloofd, samen nog een keer terug te gaan. Nu was het zover... en ik was degene die dit hotel voor ze geboekt heeft. Hartje centrum en slechts 2 min lopen bij de Cavern Club (Beatles) vandaan. Het personeel is uitermate vriendelijk! Van tevoren werd ik zelfs gebeld of het een speciale gelegenheid was... De kamer was grandioos!! Gigantisch ruim, 2 tweepersoonsbedden, 2 badkuipen in de badkamer, en zelfs daar een televisie. Bij het boeken werd er gezegd dat het €70,- zou kosten voor 1 nacht, maar achteraf bleek er slechts €57,- van mijn creditcard afgeschreven te zijn. Echt onvoorstelbaar voor zo'n hotel, kamer en locatie!

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Uitstekend hotel, midden in het centrum!

Uitstekend hotel, midden in het centrum! Zeeeer vriendelijk personeel, erg mee gelachen. Prachtige kamers met leuke thema's. En voor die prijs, we kunnen het nog steeds niet geloven. Absoluut een aanrader!!