Beoordelingen over Quality Skyline Hotel Luton 3-sterren

6,1

6,2

5,9

6,4

Prima kwaliteit/prijs verhouding. Speciaal als je op doorreis bent.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze vlucht naar Nederland kwam te vervallen vanwege de orkaan in Ierland. Daarom moesten we vertrekken vanuit Londen Luton. We werden uiterst vriendelijk ontvangen door Aaron en Margaret. Eenvoudige hotel. Vanwege de late aankomst gegeten in het hotel, eenvoudig maar lekker en door de spontaniteit van Margaret hebben we genoten. Prima als je op doorreis bent!

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Gehorig hotel voor een redeijke prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer stonk. De kamers waren erg gehorig en met name het lopen van buren naast en boven ons was goed hoorbaar vanwege de krakende houten vloeren.

We kozen voor deze accomodatie omdat hij goed op de route lag richting Dover en vergeleken met andere accomodaties een stuk goedkoper was. Vlakbij een prima Indiaas restaurant.

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Redelijk dicht bij vliegveld Luton

Druppende kraan, schimmel op plafonds, stofwolken onder bed, scheur in de stoel

Redelijk dicht bij vliegveld Luton