Beoordelingen over Cobden Hotel Birmingham

#69 van de 78 hotels in Birmingham

6,2

6,1

blij dat de 2 geboekte nachten voorbij waren

slechte keuze, slechte informatie bij booking.com, foto's kloppen niet. oud, verloederd, slecht onderhouden (toilet kwam van de muur) drukke wijk, geen minibar, als service geen 'verlengstuk' voor elektriciteit (opladen mobiel/föhn) alleen planchet bij wastafel om spullen op te zetten, toilet kwam van de muur, deuren in hal 'verfloos', in 1e nacht ging alarm af... nooit reactie op terug gekregen, stonden midden in de nacht op de gang, wastafel liep niet door - 'technische man' kwam maar wilde de kamer niet op voor de hond (?? kleine hond van amper 5 kg). Moest voor de hond betalen...??? Hond sliep in eigen bench. Vloerbedekking was te vies in de kamer. Op de gang was het helemaal vies/oud/smerig. Nee, geen Cobden. Zeker niet aan mijn verwachtingen voldaan.

geen gebruik van durven maken om teleurstelling te voorkomen. 'gratis' parkeren bij hotel.

Prijs 85€ per nacht niet waard !

Ontbijt was duur voor wat het was. Wij hadden een oude kamer (stukjes van het bad, gaten in deur, badkamer niet tiptop). Enkele kamers waren volledig vernieuwd maar deze keuze was niet duidelijk te maken op de site. Op de booking.com site wordt hierover niets gezegd, wél op hun eigen website. Bij de reservatie heb ik gevraagd voor een vernieuwde kamer maar dus niet gekregen. Tapijt in de gangen is niet proper. Het is een oud hotel dat zeker zijn prijs niet waard was. Veel te duur ! Er was zeer weinig ruimte om kleding op te bergen (1 open kast met enkele hangers en 1 schap), geen mini bar, 1 stoel, geen ruimte in badkamer om iets weg te leggen, plastieken wc bril die eigenlijk te klein was ... Voor 85€ per nacht had ik meer verwacht !

de gratis beschikbare parking aan de accommodatie

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Ruime kamer

Bed

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Mensen waren onvriendelijk,

Mensen waren onvriendelijk, Ontbijt was zeker niet waard wat ze er voor vroegen. Kamer vuil en oud. Extra betalen voor sauna had ik gaag geweten voor ik er was.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

ontbijt was sober

de kamers , alleen een bed, zelfs geen stoel om op te zitten , ramen die niet sloten ,geen verwarming op de badkamer, douche veel te klein ,kamer beschrijving klopt niet met de fotos van de website ,veel te dure kamer voor wat je maar krijgt , geen booking.com kwaliteit die we normaal altijd hebben. nooit meer!!!!!

ontbijt was sober

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

Kamer is ruim en stil en voldoende koffie en thee.

de ventilatie badkamer is te weinig, schimmel op de meest vochtige delen, hoeken bad en douche gedeelte. verder is alles goed

Kamer is ruim en stil en voldoende koffie en thee. Na uitvallen van de tv direct een nieuwe kamer gekregen.