Beoordelingen over Queens Hotel 3-sterren

6,1

• Betaald WiFi

3,6

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prima hotel om Londen te verkennen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kregen een kamer in een soort souterain, zonder uitzicht, glas was mat en het raam niet open kon

De ligging vh hotel, in een gezellige wijk en goed bereikbaar met openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima hotel voor het geld. Na alle negatieve beoordelingen viel het verblijf ons 100% mee!
    • Standaard Driepersoonskamer (Geen Raam)

Ik vond het geen fijn idee om 2 verdiepingen onder de grond te liggen, dit kwam ook niet duidelijk naar voren bij het boeken. Pas bij de bevestiging zag ik dat de kamer in de kelder lag, moest bijbetalen om dit nog te kunnen wijzingen.

Het ontbijt was prima, niet speciaal. Kamer was goed, ruimte een beetje klein, niet veel plek om je tassen neer te zetten.

Ok
    • Standaard Driepersoonskamer

Na aankomst in de kamer lag er chips op de grond, hierna wel een nieuwe kamer gekregen. Er zat geen slot op de badkamer/toilet deur en de kamer zag er best oud uit. De meubels waren beschadigd, het zag er helaas totaal niet uit zoals op de foto's.

Het personeel was erg vriendelijk en meewerkend.

Slechtste hotel waar ik ooit geslapen heb
    • Standaard Familiekamer

Hotel wordt verbouwd, kamer erg oud en vies. Bedden zijn oud en slecht. Badkamer ronduit smerig. Ontbijt echt niet goed. Broodjes van Sainsburies en koffie van Costa zijn beter en goedkoper. Als klap op de vuurpijl vonden we bedbugs in de bedden (dat dachten we al door de jeukende bultjes) Echt een schande dat dit hotel via Booking te boeken is!!

Locatie is prima. 10 minuten lopen naar Station Chrystal Palace. Bus 249 stopt voor de deur.

het verblijf was goed .

vochtige geur, de bedden, verstopte toilet in kamer 712 ,

de airconditioning, het eten, vriendelijkheid, uitzicht van het hotel, het personeel was vriendelijk, de thee .

het personeel is aardig, en het ligt niet heel ver van het...
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

je hotelkamer wordt niet elke dag schoongemaakt, en ik ze hadden mijn bed verschoond maar het kussensloop was nog vies, terwijl deze wel verschoond zou zijn. ( de kamers zijn wel erg smal)

het personeel is aardig, en het ligt niet heel ver van het centrum af wij reisden de hele week met de travelcard

De lokatie en dat je de auto op het eigen terrein kon...
    • Standaard Familiekamer

Hotel was erg gedateerd, waren wel aan het renoveren dus een beetje een bende. Personeel bij de bar erg onaardig.

De lokatie en dat je de auto op het eigen terrein kon parkeren (kost wel 10 pond per dag)

Hotel ligt gunstig voor trip met OV naar hartje London.
    • Standaard Driepersoonskamer

Hotel moet aangeven wanneer je boekt of je een gerenoveerde kamer wel of niet krijgt. Dit om teleurstelling te voorkomen óf zij moeten de niet geroneveerde kamers niet aanbieden!

Hotel geboekt voor 3 nachten. Kregen een kamer die nog niet gerenoveerd was: vies tapijt, wc kapot, lekkende douche, slechte matrassen. Na reclamatie konden we gelijk naar een geroneveerde kamer: voorzien van alle gemakken ! We vonden het een terechte, nette en snelle manier om de klacht op te lossen!

- Vriendelijk personeel

- Slechte matras waar je de veren doorheen voelt. - Toilet werkte niet defig en wou vaak niet doorspoelen - Betalen om wifi te gebruiken (£3 per 24u) - Betalen bagage achter te laten (£2 pond per stuk) - Minstens een uur reizen met openbaar vervoer vooraleer je in Londen zelf bent. - Wanneer wij er waren waren er werken in het hotel met als gevolg dat we iedere ochtend om 8u wakker werden door geboorte en geklop dat na een uur alweer ophield.

- Vriendelijk personeel

Bedden waren prima, kamer an sich ook wel alleen jammer van...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelkamers zagen er niet uit als op de foto's. Behang hing her en der los aan de muur, planken achter het bed zaten los en de badkamer liep vol met water tijdens het douchen

Bedden waren prima, kamer an sich ook wel alleen jammer van het achterstallig onderhoud.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, ligging in een mooie...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Relatief ver vanaf het centrum, minimaal 1 uur reizen vanaf Crystal Palace. Veel overnachtende arbeiders en jeugd, nogal rumoerig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, ligging in een mooie karakteristieke buurt met ruim voldoende goede eetgelegenheden in de omgeving. Aanrader is het ontbijt (bij B&G op 300 mtr.) en het avondeten in de buurt te nuttigen. Hotel is qua prijs kwaliteitsverhouding ideaal om enkel zonder al te veel wensen te overnachten. Goed werkende airco in de kamer en uitstekende wifi (tegen betaling van 3 pond per dag). Lopend vanaf station Crystal Palace naar het hotel is met bagage nagenoeg niet te doen, buslijn 249 biedt uitkomst.

Weinig voor weinig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alarm gaat midden in de nacht af, het is 1 groot labyrint aan gangetjes om er achter te komen dat de deurpasjes nooit werken, raam was dichtgemetseld

Ontbijt en de douche zijn okay

Er werd gerenoveerd in het hotel;

Er werd gerenoveerd in het hotel; drilboren en herrie van 08:00 tot 17:00. Betaalde wifi werkte niet, toilet spoelde slecht door, de douche viel van de muur, bladderende verf, slechte staat van onderhoud.

Onwoonbaar
    • Standaard Driepersoonskamer (Geen Raam)

De kamers waren verschrikkelijk vies en de lampen werkten niet het water wou niet aan het was een hel en de medewerkers waren agressief

Niks in de ochtenden maken Bulgaren je wakker om 09:00 terwijl je om 11:00 moet uit cheken en als je niet uit je kamer komt om 09:00 doen ze de lichten in je kamer uit en het water😡

Prima weekend Londen gehad. We hebben de hotelkamer voor de overnachtingen nodig gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Engels van het personeel was matig en er werd bij het uitchecken niet gevraagd naar onze ervaringen. Hotel was "under construction", 2 ochtenden geluidsoverlast (van werklui) rond 5:15u. slecht onderhouden kamer. Het sanitair was ondermaats qua onderhoud. Ontbijt was netjes, maar vruchtjes uit blik erbij en weinig vers en vezelrijk voedsel. Slechte matrassen; je voelde de spiralen er dwars door heen.

Restaurantgedeelte was nieuw en netjes. Bereikbaarheid was prima en in de buurt van leuke straatjes met winkels en horeca.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Lekker slapen en tot rust komen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een eind naar centrum Londen.

Nette kamer op de begaande grond, gezellige pubs in de buurt waar je ook lekker tegen een goede prijs kon eten. Rustige prettige buurt, fijn om tot rust te komen. Openbaar vervoer naar Centrum Londen is goed te doen.

Er was plaats om de auto te parkeren.
    • Standaard Familiekamer

Slechtste ontbijt ooit in een hotel. Alles moest op voorhand betaald worden: wil je ontbijten, eerst betalen. Gelukkig kon dan maar voor 1 dag, erna niet meer terug geweest voor ontbijt. Wifi, op voorhand betalen natuurlijk maar heel slechte connectie en erna slecht ontvangst. Kon ook maar weer voor max 1 dag. Na de eerste dag uit miserie maar alles op 4G gedaan.

Er was plaats om de auto te parkeren. Op voorhand te betalen, max voor 1 dag. Erna terug naar de receptie om de volgende dag te gaan betalen...Niets van zet maar op de kredietkaart. Die nummer hebben ze toch dus hoe moeilijk kan het zijn.

Het verblijf bij Queens Hotel is me zeer goed bevallen.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De overgordijnen konden niet helemaal dicht.

We hadden een prachtige, ruime en erg schone badkamer. Op de bedden hebben we heerlijk geslapen. De lengte van het dekbed was ook heel goed, vaak zijn ze te kort en krijg je koude voeten, dat was bij Queens Hotel perfect.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prima kamer in Hotel in Crystal Palace
    • Standaard Eenpersoonskamer

Verwarming via airco was een puzzle. hou rekening met flinke reistijd naar het centrum.

Erg aardige ontvangst, kregen een mooie ruime nieuw ingerichte kamer. Ligt nabij een leuk wijkje met restaurants en pubs. Station Crystal Palace en bus in de buurt.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Absoluut geen luxe maar wat verwacht je voor zn prijs.

Duurde wel 15min voor ik eindelijk warm water had en zo normaal kon douchen, de kamers zijn wel klein en gehorig.

We werden vriendelijk ontvangen en konden om 03:00 uitchecken om zo het openbaar vervoer te kunnen halen. Leuke omgeving, supermarkt om de hoek.

In de toekomst toch iets dichter kiezen

Te ver van Londen centrum dus veel meer betalen voor vervoer naar het centrum - te oud hotel heeft dringend een renovatie nodig buitenkant ziet er beter uit dan binnen en de kamers zijn oud en versleten - bed was zeer slecht het was een hangmatmatras dus geen echte matras maar een sponsmatras en niet goed voor de rug na lange wandelingen - de gordijnen waren niet op maat zodat er s'morgens licht binnenkwam - handdoeken maar voor 1 persoon ook al ben je met 2 en tenslotte veel lawaai van andere mensen dus kartonnen muren.....

Hygiene was zeker oke ook al ruikt het naar een ziekenhuis - elke dag nieuwe handdoeken en propere kamer

Naar teveredenheid.

Koffie gemaakt m.b.v. water uit waterkoker. Deze was m.i. na ontkalken met azijn(zuur) niet gespoeld met water. Koffie was vreselijk, niet te drinken, zuur.

Hoefde er gelukkig alleen maar te slapen
    • Standaard Familiekamer

Hotel zat midden in renovatie 1 lift was kapot de ander werkte halve tijd de rest was onder de maat voor een hotel parkeren vijf pond per nacht ontbijt karig binnen en buiten verwaarloosd en vies vooral de wc's beneden in de hal waren goor de Z...lag op de vloer en wc-bril zat onder de ...echt jammer. Hier kom ik niet meer

Kamers waren netjes net gerenoveerd en daar houd het eigenlijk wel mee op

Fijn sfeer in beide stad en hotel.
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Kan 's avonds wel wat frisjes worden.

Vriendelijke personeel. Goed locatie 10min lopen van centrum. Prijs-kwaliteit verhouding is zeker een voordeel.

Slechtste Hotel waar we ooit geweest zijn, onvriendelijke en arrogant personeel.
    • Executive Driepersoonskamer

Personeel zeer onvriendelijk. We hebben gelogeerd op een bouwwerf. Er waren verbouwingen aan de gang met de nodige ongemakken(lawaai 's morgens,loshangende kabels in traphal , lift die niet werkte...). Ontbijt moest bijbetaald worden, geen probleem, maar alle ingrediënten waren niet meer voorradig, toch moest men volle pot betalen. Ramen van de kamers konden niet open : Veiligheids - en hygiënisch probleem. Frisse lucht is toch wel essentieel voor een slaapruimte maar dit was niet mogelijk. Enkel verluchting via airco, en airco is broeihaard van bacteriën als deze niet degelijk onderhouden wordt. Veiligheid in geval van brand ??Receptiepersoneel wilde zelfs geen taxi voor ons bellen, die stelden te moeilijke vragen. We kregen het telefoonnummer en moesten maar zelf bellen !De kamers gingen open met elektronische sleutels, op 4 dagen tijd 7 nieuwe sleutels gekregen dat we onze kamer niet binnen konden, 2e dag al andere kamer geëist, maar daar was hetzelfde probleem .Kamer langs ons hetzelfde probleem... Volgens personeel was dit normaal, dat probleem hadden alle hotels in Londen volgens hun...

Nette kamers, en badkamer

Top verblijf. Nieuwe kamer die onze verwachtingen te boven ging.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het hotel zat midden in een verbouwing. Dit was niet heel erg maar dit merk je wel door al het verbouwingsmateriaal in de gangen.

We kregen een spik splinter nieuwe kamer die onze verwachtingen zeer overtrof. Netjes en comfortabel! Het personeel was vriendelijk.

ik zal dit niet adviseren aan anderen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche werkte nihil, lange haren wassen onmogelijk, doordat de straal minimaal was. De veringen van de matrassen waren voelbaar wanneer wij er op lagen. Daarnaast werkte twee keer de sleutel van de kamer niet, ging in de nacht het brandalarm af en stond de schoonmaakster 's ochtends vroeg tussen 08.00 - 08.30 uur al voor de deur om schoon te maken, terwijl wij pas om 10 uur hoefden uit te checken.

De grootte van de ruimte van de kamer was prima.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prijs
    • Superior Driepersoonskamer

- Het hotel stond in de stijgers? Dit was nergens benoemd. Qua kamer moest je geluk hebben. Ze hadden er zoals op de foto's, maar ook die minder waren. Dit was ook te zien in de gang, o.a. verschillende soorten vloerbedekking. Het hotel zelf was absoluut geen mooie verschijning. Overal stof en een erg penetrante geur in de badkamer!!

Prijs

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Goed fatsoenlijk hotel
    • Executive Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ik ben tevreden over het verblijf alleen vind ik wel dat ze sommige dingen erbij mogen vermelden. Je betaald 5 pond per dag voor te parkeren wat een redelijke prijs is . En je moet betalen voor de WIFI wat op zicht ook geen probleem is maar ik zou het waarderen als zo'n zaken vermeld worden . Verder hadden we koud water met douchen en waren ze aan het verbouwen ... Gelukkig was dit overdag maar het was wel enigzins lawaaierig .

De kamers zijn zeer netjes en ruim . Het personeel is vriendelijk al zijn ze soms wat lastig te verstaan aangezien ze zelf niet engels zijn .

Leuk hotel met een mooie kamer

Ze waren in het hotel aant verbouwen. Voor ons raam stond een steiger waar ze al vroeg in de ochtend op aan het werk waren.

Zeer mooie kamer met een nette badkamer die van alle facaliteiten is voorzien.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De prijs is prima, maar daar is alles mee gezegd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was niet altijd vriendelijk. De kamer was totaal afgeschreven, en dat je moet betalen voor een WiFi code voor 24 uur vind ik ook een beetje achterhaald

De prijs

Slecht begin, maar daarna perfecte vakantie.

Alle gasten geboekt via Booking.com werden eerst geparkeerd in de kelder (door renovatie nog een bouwput) die niet bereikbaar was met lift Klagen hierover bij de receptie leverde geirriteerde gezichten op, maar ook een gerenoveerde met lift bereikbare kamer op tweede etage.

De locatie van het hotel ten opzichte van de City of London en het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Verschrikkelijk

Het was vies, schimmel op de muren, de bedden waren doorgezakt, tapijt is kapot en vies, gaten in de gordijnen, een niet werkende lamp, gaten in het bed, niet weg gewerkte buizen in de muur. Het toilet kon niet doorspoelen, de douche was vies en alleen lauw water. En het personeel is niet echt in staat om mee te werken. Na 3x te vragen om andere kamers word er met moeite mee gewerkt.

De bushalte vlakbij.

Aankomen, gaan slapen en 's morgens direct op pad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de website stond dat er parkeergelegenheid was, maar er stond niet bij dat het 5 pond extra kostte. De kamer was erg klein, in de kelder zonder raam. Maar wat wil je voor € 37,- per nacht, in Londen.

We hadden de goedkoopste kamers, in de kelder. Zonder ramen, maar wel een namaakraam met uitzicht op de Tower Bridge, die helemaal niet in de buurt ligt. Maar de kamer was keurig. Het hotel werd verbouwd, wat je alleen aan de buitenkant merkte. Parkeren kostte 5 pond per dag.

Ze waren aan het renoveren dus het was lawaaiig vanaf een uur of 8 s ochtends. Wij zijn geen uitslapers dus in dat opzicht hadden wij er minder last van.

De kamer was klein maar netjes. Het personeel was erg vriendelijk. De prijs-kwaliteit verhouding was top! De afstand naar Londen centrum was prima te doen!

L
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Foto's op website zijn niet gebaseerd op realiteit. Oud gedateerd hotel waar alles in de kamer professorisch in is aangebracht. Voorbeeld: gat achter douchekraan dichtgekit maar nog niet eens mooi afgewerkt. Alles dus gedateerd, televisie werkte niet, geen fatsoenlijke bar (staat wel op site maar die is er niet). Hotel wordt verbouwd en bouwmensen lijken rond 23:00 ergens nog wat te timmeren; hele tijd kabaal. Tot slot was het matras vreselijk: je voelde gewoon de spiralen in je rug prikken. Armzalig en niet vergelijkbaar met Nederland: plaats dan realistische foto's in plaats van fancy badkamers (groene foto's op website)

Afstand tot openbaar vervoer baar Londen was prima. 15 minuten lopen en vanaf daar was je in 25 minuten in hartje Londen. Daarnaast was het gezelschap waarmee ik reisde erg leuk maar dat is hotel-onafhankelijk uiteraard ;).

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

"Superior rooms" we werden gewoon in de kelder geplaatst zonder ramen / frisse lucht. Er was een scherm met de big ben te zien met een lamp erachter als een soort uitzicht??!?!

Kamers waren vrij nieuw

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Het personeel was, alhoewel niet bekwaam, doch zeer...

De glorietijden van dit hotel zijn duidelijk voorbij! Niks leek als op de foto's op Booking.com. Er werd om borg gevraagd. De kamers waren hun glorietijd voorbij. Slechte afwerking, goedkope triplex meubels die ook nog duidelijk gehavend waren. Slechte afwerkingen in de badkamer. Zelfs de douchekop had geen fatsoenlijke haak om aan te hangen. Zeer teleurstellende ervaring.

Het personeel was, alhoewel niet bekwaam, doch zeer vriendelijk. De matrassen waren fijn stevig. In de buurt veel leuke eettentjes met erg lekker eten.

Het kamer was schoon.
    • Superior Driepersoonskamer

De kamer had geen ramen waardoor het benauwd wordt in de kamer na een tijdje. Moest toch wel betalen voor het parkeren op hun terrein. Ze zijn aan het verbouwen waardoor je een beetje last van verf geur krijgt.

Het kamer was schoon. Rustig buurt.

Goed prijs kwaliteit; echter kamers op lagere niveau hebben enkel daklicht.

Ontbijt matig en bleek niet in de prijs inbegrepen terwijl dit wel zo is als je direct bij het hotel boekt. Alles gereserveerd op plastic bordjes en idem servies. Aanvankelijk geplaatst in een zijbeuk op niveau -2 met licht toetreding enkel van boven uit. Na protest naar +5. Bij het (gelimiteerd) parkeren op de site niet aangeven dat dit ook betaald is.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Lokatie is rustig en in drie kwartier in centrum Londen met de over-ground (Crystal Palace), bediening was prima. Na protest direct met gezin in betere kamers geplaatst. Een euvel in badkamer werd direct verholpen. Grofweg de helft van het grote hotel wordt momenteel grondig gerenoveerd (geen overlast gehad).

Rattenval.

Kamer 924. Achterdochtig, naar personeel. Belachelijk ver lopen naar het kamertje door 12 branddeuren en via talloze trappen op en neer. Doolhof. Brandalarm ging om middernacht af omdat iemand ergens rookte. In paniek kleren aangeschoten en naar de uitgang gerend. Voor niks dus. Parkeren kostte geld. Wifi tegen betaling als het er was. Kamer met 1 lamp. Geen leeslampjes. Bed tegen muur aangepropt. Wel schoon. Piepklein badkamertje. Er was koffie en thee. Uitzicht op een stuk golfplaat zowat tegen het raampje aan. Claustrofobisch.

Dat durfden we niet aan...

Zeer kleine kamer voor drie personen.
    • Superior Driepersoonskamer

Zeer kleine kamer voor drie personen. Was benauwd op de kamer. Hotel werd verbouwd. Moesten iedere keer opnieuw voor iets betalen zoals ontbijt en parkeren.

Locatie was het enige goedde aan het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze deur in de kamer was kapot. We moesten ver lopen met onze koffers,trappen op trappen af. Ik ben zelf 1.92 meter ik paste niet onder de douche.

Locatie was gunstig om in het centrum van london te komen.

Het hotel ligt in een gezellige wijk op loopafstand van station. Wel vriendelijk personeel.
    • Standaard Driepersoonskamer (Geen Raam)

Dat er bij het boeken persé een creditcard overlegd moest worden, welke dan puur hiervoor is aangeschaft. Er zou niks van afgeboekt worden, enkel ter registratie. Toen ik terugkwam vond ik een mail van 10 augustus 13:58 dat er door queens hotel geprobeerd was geld af te boeken en of ik mijn creditcard wilde updaten. Ten 1ste was de voorwaarde dat ik niet van te voren zou betalen en niet via de creditcard, ten 2e was ik al in Duinkerken op moment van de mail. Verder was de kamer vrij klein en de bedden niet erg comfortabel.

De buurt waar het hotel ligt..

dit verblijf was zijn geld niet waard en is nergens aan te raden. It was not worth the money.
    • Executive Tweepersoonskamer

- onvriendelijk personeel - tarieven ontbijt en parkeren zijn veel te hoog en op voorhand onbekend, een voordeeltarief is dus vals. - men rommelt met de indicatie of parking en ontbijt is inbegrepen. Men zegt dat het inbegrepen is, doch bij aanmelding blijkt dat men toch nog extra kan aanrekenen. De badkamerventilatie werkt niet, de verlichting aan bed en lavabo werkte niet, de deur van de badkamer was onderaan stuk en ging daardoor niet dicht, het bed bestond uit 2 bakken in de dwarse richting met matras erop en was slecht, de kussens heel plat, geen Europese stekkers, geen vuilbak in de badkamer. Buiten verbouwingswerken, veel lawaai zowel binnen als buiten, een airco die enkel koud blaast en afstandsbedieningen die niet werken, ... Bij melding is er misnoegdheid in plaats van hulp. Reparatie is er eenvoudigweg niet bij. Tooo much to translate... Very bad situation.

De locatie, het behulpzame poetspersoneel in tegenstelling tot het baliepersoneel. The location and the helpfulness of the cleaning people, in contrast to the wrong attitude of the personal at the info.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

best fijn, niet voor herhaling vatbaar

Het hotel is verouderd. Het wordt echter nu verbouwd.

Het hotel wordt momenteel verbouwd. Onze kamer was in de kelder, maar had door grote ramen genoeg daglicht. Het bed was comfortabel. De douche werkte echter niet naar behoren. Het water was zodanig heet (zonder enige waarschuwing werd het ineens bloedheet) dat we ons beiden verbrand hebben. Dit werd wel direct gerepareerd toen we het meldden. Verder werkte het slot van onze kamer niet naar behoren en konden we soms de kamer niet in. parkeren kostte 5 pond per dag. De ligging van het hotel is prima, er zijn goede restaurants op loopafstand, en je zit zo in de (dubbeldekker) bus waarmee je voor 5 pond de hele dag door heel Londen kunt reizen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Dit is een shithotel!!!

Geen wifi. Onbeschoft personeel. Onvoldoende parkeerruimte. Ondanks invalide persoon toch geen gepaste faciliteiten. Lange check in procedure. Slechte kamers voorrangbeleid. Kussens zo dun als een dubbeltje. Opstopping water in de douche.

Airco, maar dat is dan ook alles.

Onpersoonlijk sfeer en niet gastvrij
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De klantvriendelijkheid v h personeel, de behulpzaamheid. We moesten tegen betaling onze koffers achterlaten omdat wij nog niet konden inchecken. Veels te kleine kamers waar de ramen niet open kunnen. Mijn zus zat in de kelder , dus flink stuk lopen nr je kamer. Ik werd ziek en vroeg om een kamer dichterbij kon niet lopen. Moest apart £12,- extra betalen. En ook voor wifi betalen.

De omgeving. Een mooi park aan de overkant waar ik door mijn ziekte niet naar toe kon maar begreep v m partner en zus dat het heel mooi is. Heb de foto's gezien. En bussen die je snel verder naar het centrum van London konden brengen.

Ach het ging....EEN Bed moest vervangen worden, de veren sprongen er uit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwarte schimmel in de badkamer. Tweepersoons kamer met één stoel! Geen tafel om koffers op te leggen. Wifi voor 3 euro per dag maar werkt slecht. Bij aankomst cash betalen maar pas bij uitchecken een bon. Terwijl alles tevoren cash moet worden betaald!

Personeel vriendelijk.

De prijs is aantrekkelijk maar alles valt er tegen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie veel te ver van de city, oude gribus bende, raam kon niet sluiten, zeer ongeïnteresseerd personeel, bedden niet best. Hoog tijd voor renovatie en daar zijn ze mee begonnen.

Het vertrek beviel mij het best.

Veel beter dan verwacht na het lezen van de beoordelingen.
    • Standaard Familiekamer

Persoeel zou vriendelijker kunnen zijn. Goedemorgenen een vriendelijke lach zijn gratis. Gewend geraakt aan teveel en steeds wisselende mensen waardoor service op de achtergrond raakt Inchecken is strikt vanaf 14.00, geen minuut eerder. Hierdoor hele hal vol en gedoe over wie nu eerst aan de beurt is. Beetje flexibiliteit zou geen slecht idee zijn.

We hadden een nieuwe gerenoveerde kamer. Niets op aan te merken. Goede ligging en loopafstand naar trein echt niet ver. Betaalbaar hotel. Renovatie gaande maar hier totaal geen last van.

Dit is niet :what you see is what you get
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De foto's zagen er goed uit ,maar in werkelijkheid zag het er heel anders uit de kamers waren oud en uitgeleeft. Behang wat losliet van wand, gaten dicht geplamuurt, in het bad het glazuur weggesleten, wc bril beschadigd. Ik kan niet zeggen dat het vies was , maar het was echt aan vernieuwing toe. De kamers zijn erg gehorig. Bij het inschecken een dame die haar werk deed , maar dat een lach hoort bij hospatility was ze even vergeten. Uitcheck dame deed dat trouwens wel netjes. Tja de prijs was niet erg hoog, maar dat de plaatjes zo afweken , vind ik niet correct. Als ik iets boek en ik zie dat het oud is , valt het ook niet tegen. De boeking was ook een aanbieding dus wat kun je werkelijk verwachten, een mooi hotel , maar toevallig nog een kamer vrij ? Ik moet eerlijk zijn , maar wil ook graag positief zijn , maar dat lukt helaas niet bij deze boeking

Het bed sliep goed

Mooi is niet alles
    • Standaard Driepersoonskamer

Bij aankomst geen parking die op voorhand was gevraagd. Het is een doolhof als je je kamer wilt zoeken er hangt daar een muffe geur. De foto's van op de site ik weet niet maar ik denk dat het van een ander hotel is De bedden pfffff ik ga maar zwijgen zelfs voor 10 euro boek ik het niet meer Ook bij het afrekenen is het een heel pak meer

Alles Ok voor 1 nacht
    • Standaard Driepersoonskamer (Geen Raam)

Oud hotel, geeft vieze indruk.. veel lawaai op de gang maar na tel contact met receptie was dit in orde. Haardroger defect, geen vervangtoestel

Nieuwe kamer

Jammer maar volgende keer toch ergens anders.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ze zijn volop aan het verbouwen. In de ontvangstruimten staan een paar tot de draad versleten banken wat niet erg uitnodigend is. Een erg smal tweepersoonsbed (130 cm). Vloerbedekking met niet erg schoon ( plekken) Douchen in bad. Onze kamer was nog niet gerenoveerd misschien vandaar, maar ik weet ook niet of dat in de planning zit. Parkeren kan als je geluk hebt, ook al heb je er voor betaald.

Ontbijt was genoeg en voldoende gezien prijs / kwaliteitverhouding Serveersters keurig netjes

Zie bovenstaande

Kleine kamer in de kelder zonder daglicht. Eindeloze gangen en klapdeuren, trappen voordat je überhaupt bij je hok kwam . Een grote lamp, niet eens een bedlampje. Zou er niet weer naartoe gaan.

De douche en het bed waren oké .

Geen aanrader, zeer hoge prijs voor een kelderkamer
    • Standaard Driepersoonskamer (Geen Raam)

Het hotel was vuil en ongezellig. We kregen een kamer in de kelder zonder raam, bij brand was er zeker geen uitkomen. Slechte service en ver van het centrum!

Verschrikkelijk verblijf maar dat zie je aan de prijs.
    • Standaard Driepersoonskamer

Onbeleefd en onbehulpzam personeel. Niet professioneel. Laten je enorm lang wachten zonder je aan te kijken. Geen propere kamers (vlekken, spinnenwebben, ...), douche waar een mini straaltje water uitkomt. Na 3 keer vragen nog steeds niet opgelost.

De Prijs viel mee.

Laatste keer dat in boek bij queens hotel
    • Superior Driepersoonskamer

- Personeel (niet allemaal) onvriendenlijk. - Kamer zonder raam - Wifi betalend - parking betalend - security van de parking dee altijd moeilijk, onvriendelijk ,... hij is bij mij om 01h30 komen aankloppen om te zeggen dat ik mijn auto moest verplaatsen.

Enigste positieve punt = we hadden een kamer met een bed, warm water ..

Dit Hotel is meer een betere jeugdherberg. Als je niet te veel comfort verwacht, zeker o
    • Standaard Familiekamer

De weg naar de kamer ... een doolhof van trappen. Geur in sommige gangen was echt vies De kamer zelf bedden (vooral de matrassen) zijn aan vervanging toe! Badkamer: voorzien voor rolstoelgebruikers die nooit langs die trappen daar geraken. Dus alles heel laag geplaatst. Niet handig voor 1.85m grote mensen die willen douchen. Zelfs mijn 1.68 had er moeite mee. Temperatuur water moeilijk regelbaar. Uitzicht raam: bouwafval renovatie +punt >> er word aan gewerkt

Het personeel Heel vriendelijk en behulpzaam Ontbijt. Best wel OKÉ zeker niet te weinig. Er was 1 echt moeilijke eter in ons gezelschap, ook die had keuze zat, goede prijs voor wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Teleurgesteld
    • Standaard Driepersoonskamer

Ik was zeer ontevreden met het hele Hotel. Ten eerste kwamen de fotos niet overeen met de actualiteit van de kamers. De kamer had een muff guur en de meubels waren stuk. Wij trok een deken van de bed af en er vlogen muggen onder vandaan. Zeer teleurgesteld. Was helemaal geen prettig ervaring. Kamer zeer gehorig. Wij waren in de basement met 3 smalle ramen met een uitzicht naar de viese was.

Helaas zeer teleurgesteld

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Het hotel ligt echt in een fantastische wijk.

De kamers zijn erg gehorig. Onze buren hadden de hele nacht ruzie en dat hebben we bijna woordelijk kunnen volgen. Jammer dat je in deze tijd nog voor je internet moet betalen.

Het hotel ligt echt in een fantastische wijk. Hip en heel veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Boven op een heuvel, waardoor je, als je een stukje wandelt, Londen centrum kunt zien liggen. En ja het hotel ligt buiten het centrum van Londen, maar dat weet je als je boekt. Maar voor deze prijs heb je geen kamer in het centrum van Londen. En reizen met het ov is ook leuk om te doen. Voor ons wogen de nadelen op tegen de geweldige wijk waarin het hotel staat.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

prima voor het geld wat je er voor betaalt
    • Standaard Familiekamer

Je weet dat je niet de hoofdprijs hebt als je hier boekt wil je comfort of luxe dan moet je niet hier zijn. De bedden zijn niet al te best.

wij hebben geboekt om Londen te ontdekken prima te doen, als je voor comfort gaat moet je niet hier zijn, wel schoon elke dag alles weer fris. Hotel wordt vernieuwd ze zijn hier druk mee bezig. wij hebben hier geen last van gehad. wij hebben hier alleen geslapen en ontbijt genuttigd dit was prima voor het geld wat je er voor betaald.

Matig tot slecht

Moesten elke avond terug om de kamerdeur te laten openen omdat deze de pas niet aannam. Er werd niks aan gedaan!! Bed lag slecht. Bereikbaarheid van de kamer was slecht. Trapjes gangen en klapdeuren in overvloed. Over moest voor bijbetaald worden, internet bagage.

Krappe voldoende
    • Superior Driepersoonskamer

De afstand van het centrum van Londen naar het hotel is ver. Het dichtstbijzijnde station is 10 á 15 minuten lopen en dan nog ongeveer 3 kwartier in de overground. Het bed was heel kort en je voelt de vering van het matras constant. Betalen voor wifi is een tegenvaller. Onze kamer was in de kelder waar je moet komen via trappen en kleine klapdeurtjes, heel onhandig met je koffer. Het was er ook erg warm en een beetje benauwd (wel airco). Kamer met drie bedden is heel krap.

Hygiene van de kamer en badkamer. Nette en moderne kamer met een goede televisie. De prijs van de kamer. Vlot in- en uitchecken.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Geen succes

Harde bedden, kleine kamers, zeker niet zoals op de foto's, kleine badkamer. Al met al was het geen goed hotel, bij binnenkomst lijkt het heel wat, maar de kamers waren echt niet wat er beloofd werd.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Vervelende start in het hotel maar later prima naar ons zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was matig. Kleine televisie, matige badkamer, 1 batterij ontbrak van de afstandsbediening, er was maar 1 koffiemok, lawaai op de gang was luid te horen in de kamer, vloerbedekking was hier en daar kapot. Banken in de lobby waren echt versleten. Hotel was blijkbaar niet op de hoogte van het innen van geld van booking.com waardoor ik op eigen (prepaid) kosten naar Nederland moest bellen met booking.com. Ik mocht hun toestel wel gebruiken maar die kon, volgens hen, niet naar het buitenland bellen. Dit terwijl de fout bij hen lag. Uiteindelijk na een kwartier bellen was het gelukkig geregeld.

Ontbijt was prima. Personeel vriendelijk

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wachttijd bij de receptie Koffie en thee werd niet aangevuld dus alleen de eerste ochtend kop thee kunnen zetten in de hotelkamer

Eenvoudig maar schoon en lekker bed

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Een hotel met een interessante prijs en waarbij je dan ook niet veel moet verwachten.

De kamer die wij hadden was erg klein. Bij het douchen was er weinig water wat uit de douchekop kwam. Veel beschadigingen. Stoel en tafeltje zag er niet uit en leek dat het van de straat was gehaald. Ontbijt was een voldoende. Voor WiFi moet je extra betalen. Van buiten ziet het er heel mooi uit waardoor je bepaalde verwachtingen krijgt.

Het ontbijt was karig maar een voldoende. Van buiten ziet het er mooi uit. Prijs is goed.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Prima hotel, bij navraag makkelijk van kamer gewisseld, goed bereikbaar met het openbaar vervoer

De kamer die er in eerste instantie kregen. De tweede kamer was echt veel beter.

Eerst kregen we een kamer in de kelder, waar een klein raam in zat dat bijna niet open kon. Weinig licht. Bij navraag kregen we zonder problemen een gerenoveerde kamer met grote ramen, veel licht en goed uitzicht.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Echt niets
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wc in kamer 1 die vreselijk stonk deed het niet. Hotelmdw heel chagerijnig niet behulpzaam. Schoof een nieuwe pas voor een nieuwe kamer waar de wc ook weer defect was. GEEN AANRADER

Echt niets

Kamer matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een 2 persoonskamer geboekt. Bij inchecken kregen we een upgrade naar 3 pers. Wat bleek... Er was gewoon een extra bed bij in het kamertje gezet. Hierdoor kon je niet met 2 benen naast elkaar tussen de bedden doorlopen. Bovendien had de kamer geen enkel raam. Alleen een dakkoepel. Het voelde alsof we in de kelder gedumpt waren (er waren verbouwingswerkzaamheden waar we verder geen last van hadden). Matrassen zijn met spiralen/veren. Deze voel je goed !! Vond de prijs - kwaliteitsverhouding niet kloppen. Positief punt: Erg nette douche.

Prima ligging ten opzichte van bus en trein. Supermarkt en restaurants op loopafstand. Personeel kwam vriendelijk over. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Wifi tegen betaling (3 pond) per 24 uur.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

accommodatie
    • Standaard Familiekamer

We kregen een vochtige kamer in de kelder van het hotel met een verouderde badkamer die bovendien niet was schoongemaakt. We waren bijzonder teleurgesteld maar na onderhandelen kregen we een upgrade naar een betere kamer.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Basic hotel, maar met veel potentieel eens de renovatie werken zullen gedaan zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel onder renovatie. Ik heb inderdaad een lage kostprijs betaald voor de kamer, maar in de kelder slapen, zéér basic, dat had ik niet verwacht. Op de website van het hotel staan een aantal voorbeelden van de kamers en de inhoud, maar daar heb ik niets van gezien (geen haardroger, geen shampo e.d.) en door de werken ging s morgens steeds een alarm af, dus vroeg wakker.

enkel de prijs en de locatie was goed. En het personeel was wel heel behulpzaam om mijn auto te parkeren

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Ons zie je niet meer terug !!!

Ontbijt was zeer slecht niks was vers , goedkoop eten . Kamer klein en oud veel kapot , verwarming deed het helemaal niet ! en dat terwijl het buiten vriesde! Kamer was gehorig , veel trappen lopen echt een doolhof. Hier komen wij niet meer terug!

Geen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Queens Hotel