Beoordelingen over Queens Park Hotel 3-sterren

48 Queensborough Terrace, Bayswater, Westminster, Londen, W2 3SJ, Verenigd Koninkrijk

#885 van de 977 hotels in Londen

5,7

5,7

6,2

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Centraal gelegen hotel.

De hotelkamers zijn erg klein en heel gehorig. Het licht van de gang schijnt zo naar binnen in het donker, stoort als je een “lichte” slaper bent. Op de dag van aankomst zaten er bloedvegen/spetters op het witgoed.

Centraal gelegen hotel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ik heb genoten..

Graag een ligbad gewild!!!! en meer keuze bij ontbijt het was goed. Er was roerei, worst, bonen, champignons en spek. maar weinig keuze bv in vleeswaren. Misschien wel aan renovatie toe, vloerbedekking in de gangen enz

Alles was netjes en schoon.

Centraal , niet luxe maar zeker prima om te verblijven.

De kamers zijn vrij klein! En Het is erg gehorig!

Het is om de hoek van een winkelstraat met 2 metro stations queensway en Bayswater. Perfecte locatie om wat te eten en te drinken of om te wandelen.

Zeer goed hotel! Volgend jaar ongetwijfeld weer!!

Bed mocht iets groter zijn.

Jay, de Nederlands sprekende receptionist heeft ons heel goed geholpen! Dikke 10 voor hem! Verder was t netjes, er werd elke dag schoongemaakt. Kamer en bed waren wel iets te klein maar voor 3 nachten goed te doen. We waren er voor Nothing Hill Carnival en locatie was perfect!

spijtig genoeg toch een tegenvaller

beter onderhoud van gangen en kamers. het onbijt was een grote teleurstelling:heel basic en geen verse broodjes. de kamer is een heel week niet gestofzuigt,rommel van de vorige nog onder het bed.

airconditioning op de kamer. gratis WiFi. badkamer werd goed onderhouden alleen kamer niet. ligging van het hotel was goed, recht aan Hyde Park

Prima hotel voor een stedentrip.

Het is allemaal wat krap maar ja, dat is Londen centrum. Elke vierkante centimeter wordt optimaal benut.

Locatie prima! Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ontbijt prima voor Londense begrippen. Prima toeristenhotel.

Verblijf in deze accommodatie niet voor herhaling vatbaar.

Ontbijt slecht. Broodjes van karton. Waterige omelet. Worstjes taai en smakeloos. Jus d'Orange van water met poederoplossing. Geen sfeer in ontbijtruimte. Slaapkamer klein. Vergeelde verf los aan de muur. Barsten en vegen in/aan de muren. Roest douchekop. Houtrot kozijnen. 1e nacht om 04.30 uur brandalarm af. Bed op wielen die niet te blokkeren zijn.

verblijf in hotel was goed

de kamer is wat verouderd, maar wel netjes stopcontacten waren niet standaard dus adapter is zeker nodig mee te nemen. (je kon wel 1 lenen aan de receptie)

ontbijt simpel, niet al te uitgebreid... locatie ideaal, dichtbij metro en bus ontvang door receptie was heel goed, super vriendelijke mensen hotel is ideaal om enkel te overnachten en ontbijten

Hier verblijven we nooit meer...

Super kleine kamer, geen airco (30 graden), personeel was heel onvriendelijk toen ik ging klagen.

Qua ligging zeker goed, vlakbij een metrostation en Hyde Park, mooi om te wandelen

Het personeel was ongeïnteresseerd en soms onvriendelijk. Bovendien werden er onnodig extra kosten verrekend voor bepaalde faciliteiten.

Kamers waren prettig en schoon

6,0
    Wij waren tevreden

Misschien wat haakjes in de badkamer om de handdoeken of nachtgoed even op te hangen., en een bakje om zeep op te leggen bij het douchen.

Gezien de prijzen in Londen, en de prijs van dit hotel, was ik niet ontevreden. De bedden waren goed en de kamer was schoon. Kamer met 3 bedden. Voor 2 geboekt, 3 personen op die kamer zou wel heel erg dringen worden, zeker in de kleine badkamer., De locatie is perfect in een mooie rustige doodlopende straat. In feite hebben we er alleen geslapen en dat was prima. Heel rustig.

Goed hotel om te slapen en overnachten, daar houd het wel mee op.

Kamers erg klein, in één stonden er 3 bedden. Televisie werkte maar één net echt goed. Wifi was slecht. Geen enkele centrale voorziening, om 's avonds even te zitten en nog wat te drinken.

Ontbijt was goed. Wel een gedoe met reserveren. Stille kamers, geen last van andere bezoekers.

goed om te slapen omdat we op het einde van de gang sliepen en te douchen

ontbijt minimaal geen lekker spek,eieren,koffie,brood /ongezellige ontbijtzaal kamer met zeer kleine venster bovenaan geen zicht naar buiten de deuren gaan met veel lawaai dicht dus s nachts veel lawaai zeer kleine kamer wel goede airco

goede airco en ligging voor underground en park dichtbij

gezellige week met het gezin in een best aardig hotel.
    • Vierpersoonskamer met Douche

de dames aan de receptie waren niet bijzonder vriendelijk, wekten zelfs de indruk niet zo plezier in het werk te hebben. verhuizing tijdens verblijf naar andere kamer, doch redelijk gecompenseerd door gratis laatste ontbijt.

aanvulling thee en koffie, elke dag netjes opgeruimd.

Goed hotel om er alleen te douchen en te slapen.

De kamer grootte en de houten vloeren in het hotel. Ik vond het een krappe kamer.

Dat er toilet en douche op de kamer was. Dat het hotel dicht bij de metrostation en park lag. Dit was wat het meest beviel. MVG

Matige show, geen aanrader

Hotel was vies, het stonk, verwarming werkte niet, kamer was super slecht onderhouden, apparatuur werkte niet(tv, koelkast) ontbijt erg matig. Brood met kaas en jam was de beste optie. personeel niet vriendelijk. Voelde je daardoor bezwaard als je na de receptie ging.

Locatie. Dicht bij de metro (maar dat is ook niet zo moeilijk aangezien er bijna op elke hoek een metrostation zit)

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Ligging en bed maakte veel goed ten opzichte van alle mindere rest.

Kleine kamer , geen wifi , slecht tv beeld , onvriendelijk personeel Zeer onuitgebreid ontbijt nuemand van personeel was spontaan vriendelijk

Ligging , goed bed

een goed hotel maar als er iets gebeurd je eisen stellen

we hadden een probleem met een lift die naast onze kamer bleef haperen en verschrikkelijke geluid maakte ,aan de balie zeiden ze de hersteldienst gaat misschien pas deze nacht langskomen ze hadden niet direct de nijging om een andere slaapplaats te willen zoeken omdat er enkel nog een single room over was , er kan één iemand de ander kamer in de andere moet maar in hun kamer blijven , hij zag dat dit het verkeerde antwoord was en heeft dan uiteindelijk een andere hotel voor de nacht geboekt en met een taxi opgehaald geweest . volgende morgen nog steeds niet hersteld terug naar balie en die wisten van niets kon zelf niet meer in mijn eigen kamer waar al onze spullen nog lagen gelukkig alles opgelost en de lift was na een half uur vermaakt . de persoon van de nachtdienst aan de balie was het enigste dat tegen viel

het ontbijt was goed maar de plaats rond het eten te klein als er teveel gasten zijn de koffie en fruitsap zouden ergens anders moeten staan

Londen is een geweldige stad, maar helaas was het voor ons niet geslaagd door het smerige hotel.

De service van het personeel waa totaal niet oke. Betaald voor ontbijt maar we hebben geen enkele dag kunnen ontbijten door de drukte waar het hotel rekening zou moeten houden. De kamers waren super smerig, er liepen heel veel beestjes rond en het water was troebel. Daarnaast stonk het ook heel erg op de gang en in de kamers. De kamer was niet geluiddicht dus alles wat de buren deden en zeiden hebben wij gehoord.

De locatie, vanaf het hotel was het makkelijk om in het centrum te komen maar ook bij de mall en bezienswaardigheden.

prijs kwaliteit niet de moeite naar mijn mening.

Als je je vinger plaatste op de knop om de lift op te roepen op het derde verdiep kreeg je een electische shock. Niet statisch, gewoon een echte shock. De deuren, lampen, kasten, toilet en het bed stonden onaangenaam scheef.

Vlak bij Hyde Park. En vriendelijke staff.

Voor kort verblijf uitstekend als je niet veel eisend bent.

De bedden zijn verschrikkelijk! De stalen veren in de bedden die voel je wel! Het zijn kleine bedden (140 cm breed) maar dat is niet eens zo'n probleem voor 2 lange mensen zoals wij. Ander nadeel, de kachel stond voluit aan en kon niet uit waardoor we met raam open hebben geslapen en daardoor weer last hadden van het verkeer (straatkant). Hier melding van gemaakt maar geen actie ondernomen door personeel. En gemaskeerde schimmel in de douche.

Dat het lekker dichtbij de metro lag en de prijs heel aantrekkelijk.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Een goed verblijf voor een stedentrip waarbij je niet veel op de kamer bent

De kamers waren erg klein. En de liften in het hotel erg oud waardoor ze vaak niet werken.

Het hotel lag erg centraal waardoor je gemakkelijk naar alle bezienswaardigheden kon reizen.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

nooit weer naar dit hotel. Ben dit niet gewend van booking, tot nu toe altijd goed.

De bedden, de hygiëne, de service, het personeel.. Ik zou dit hotel niet aan iemand aanbevelen. Het ligt niet gunstig ten opzichte van het centrum. De bedden zakten enorm door, het hotel was smoezelig en oud.

Het ontbijt was redelijk...weinig ruimte voor toch heel veel mensen, maar goed te eten

Zou hier niet nog een keer verblijven

Ontbijt was karig Kamers erg klein Echt een doorn in het oog was het feit dat je nergens haken had om spullen op te hangen. 1 rekje voor alle handdoeken is te weinig. Zou investeren in haken aan deuren en muren, is niet kostbaar en zou de gasten een hoop ergernis besparen. Tapijt oud en vies, durf je niet met blote voeten op te lopen Er waren ongelofelijk veel vliegjes in de kamer! bleven maar komen dus dat was ronduit niet ok

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Ideaal voor enkele nachten als uitvalsbasis voor citytrip Londen.

Redelijk kleine kamer

Vriendelijk personeel. Naar Londense normen uitgebreid ontbijt, zowel English als continental breakfast. Metrostation Queensway vlak in de buurt.

Niet om naar huis te schrijven

Dat op onze prijslijst het bedrag 280 € was en op de prijslijst van het hotel 295.€ moest betalen(bedrog)niet

Gewoon ontbijt. Wc staanbak en lavabo op 1 vierkante meter

Goeie locatie maar niet herhaalbaar.

Het matras was van slechte kwaliteit. Hard en de veren hoorde je de hele tijd springen. De douche kop kon je niet vast klikken in de stang die viel er de hele tijd af. En het ontbijt was matig. Niet veel keus, niet handig met een allergie voor brood.

De hygiene was goed.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima hotel voor een stedentrip!

Het is een oud pand, dus wat gehorig

Fantastische locatie! Prima basic hotel voor een lang weekend stedentrip. Metrostation vlakbij en het hotel ligt op loopafstand van kensington palace.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Bij het boeken van twee kamers voor mijn vriendin en onze...

Bij het boeken van twee kamers voor mijn vriendin en onze dochters, op de site aangevinkt dat ik deze graag bij elkaar wilde. Bij aankomst in hotel nogmaals gevraagd en de receptioniste zei dat de kamers vlak naast elkaar zaten. We konden onze kamers niet vinden, want die nummers bleken niet aangegeven en achter een fire escape deur te zitten en we bleken allebei op een andere verdieping te zitten. De kamers waren niet heel erg schoon, viezigheid op de lakens en schimmel in de douche. Het personeel was vrij stug, bij het uitchecken werd er alleen okay gezegd, geen dank u wel voor uw verblijf, we hopen dat het u goed bevallen is.

voldoende

De nauwe gangen waren gehorig,

Het hotel ligt in een rustige buurt, vlak bij Underground en bus en Hidepark. Het was schoon. Het ontbijt was voldoende, Engels met fruit en (geroosterd) brood, enz. Het hotel is wel wat gedateerd: krakende vloer, tapijt niet nieuw, gehorige gang. Alles bij elkaar: prima voor een paar dagen tegen een redelijke prijs.

Het hotel was prima voor het doel, het overnachten.

Het personeel viel soms wel tegen, er kon vaak geen vriendelijke begroeting vanaf bij het binnenkomen van het hotel.

De kamer was redelijk ruim en werd goed verzorgd (schoongemaakt), ook fijn dat het ontbijt was inbegrepen bij de kamer.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Slecht, ik ga er nooit meer terug.

Vuile kamer, vuil tapijt. In badkamer niets om toiletgerief op te leggen, geen bekertje om tanden te poetsen. Springveren voelde ik door de matras. Geen bar geen mogelijkheid om 's avonds iets te gaan drinken, of je moet het hotel verlaten.

niets!

London is Great, hotel was dat minder

Kamer stemt niet overeen met de getoonde foto's op booking & brandalarm dat tot 3 keer afgaat waarvan 1 keer om 6u30 zonder woord van uitleg aan de receptie...

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Je kunt er slapen en douchen.

Aan de receptie veel jonge meiden die niet veel wisten van klantvriendelijk zijn. Meteen beginnen met dat we nog moesten betalen (volhouden) en niet eerst nakijken.

Conciërge was zeer vriendelijk.

De locatie van het hotel

De kamers waren erg gehorig en de bedden lagen niet lekker waardoor je niet uitgerust wakker werd Het hotel kan wel een kleine opknapbeurt/ verfkwast gebruiken

De locatie van het hotel Vlak bij Kensington park De bushalte aan het eind van de straat en twee metrostations op korte loopafstand Veel restaurant en winkeltjes in de buurt

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

verschrikkelijk drama hotel

Alles viel tegen!!! Communicatie - kamer niet in orde, we werden opgesplitst mijn zoon en ik- De kamer was smerig - Geen erco - de douchebak liep over na 5 seconden douchen.

Niks, het was verschrikkelijk.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Zeker niet geweldig en aan te bevelen . Doe de nodige renovatie en vraag desnoods iets meer .

De kamers , gangen, lift. Zeer oud , onderkomen , vuil , spinnenwebben , veel stof , het ontbijt . Moet dringend gerenoveerd worden .

De buitenzijde was mooi wit .Uitnodigend typisch Engels .Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Geen aanrader!

Kamers niet schoon! Bloedheet in gehele hotel! Doolhof om kamer te vinden! Hotel in zijn geheel oude uitstraling.

Centrale ligging, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Niet tevreden

Het hotel is enorm tegengevallen. Enorm verouderde kamers. Geen airco. Heel klein. Als je op het toilet zat, lag de lavabo in je schoot! Alles was stuk: wc knop, lavabo stop, raam... Het ontbijt was niet lekker. Bij ons vertrek vroegen ze zelfs niet hoe ons verblijf geweest was! We hebben nog vele mensen horen klagen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Het viel ons helaas erg tegen; geen positieve eerste hotelervaring voor onze zoon....

de kamer (driepersoons) was klein en krap en het was er ontzettend warm/benauwd. er was niet een leuke bar/loungehoek waar je gezellig even kon zitten. het was wat haveloos op de kamer; kapotte wasbak, kapotte kluis enz. het doucheschuim en de shampoo werden niet dagelijks aangevuld. het ontbijt was karig en niet vers; melk uit automaat, vruchtensap uit automaat,geen verse warme broodjes, verpakte yoghurtjes, geen verse koffie. het personeel was wel vriendelijk.

Top hotel voor stedetrip (niet om de hele dag te verblijven), mooie locatie vlakbij centrum!

kamer waren wat aan de kleine kant, en de gangen met allerlei afstapjes zijn lastig met een koffer en voor mensen die moeilijk te been zijn.

De locatie was echt perfect.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Zeer teleurstellende ervaring met dit hotel.

Totaal het geld niet waard. Oud hotel. Kleine warme kamer geen uitzicht geen airco. Kamer met grote lekkage vochtvlekken met schimmels en stank. Klein hard bed. Ontbijt zee onder niveau. Oud eten, sap uit automaat. Personeel buitenlands en daardoor slecht Engels.

Locatie is prima. Goed bereikbaar.

Gewoon oke hotel, een van de vele

Het was erg warm in de kamer/hotel. We hebben alle nachten een ventilator neergezet. Ik blijf de prijs van dit soort hotels duur vinden, er was bv geen gratis wifi. De gangetjes zijn smal en benauwd. Voor alleen overnachten is het wel prima, maar verwacht verder niks.

De locatie dichtbij een underground en hyde park is prettig. Ontbijt was wel uitgebreid. Engels ontbijt als je daarvan houdt. Weinig aanwezig voor veganisten, alleen brood, jam en vruchtjes uit blik.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

6,0
    Prima bed op fijne locatie, doodzonde dat er geen aandacht besteed wordt aan eten en onderhoud.

Muren vd kamer konden wel n verfje gebruiken. Maar het ergst was het ontbijt, echt niet te eten. Er was niets vers. Tomaten, champignons en fruit! uit blik. Alleen yoghurt met suiker, geen naturel. hadden ze ook niet in de keuken ofzo. Super goedkoop brood en croissants. Geen vers vruchtensap, maar van die aanlengtroep. Alleen zwarte thee. We hebben buiten de deur ontbeten.

De locatie is fijn. Bedden waren goed. Elke dag opgeruimde kamer en schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Onvriendelijk ontvangst, slecht bed maar fantatische omgeving en ruime kamer.

Geen vriendelijk ontvangst en erg slecht bed. Het was erg warm en benauwd in de kamer maar het raam kon maar op een kier open.

De ligging is mooi en als je alleen reist, krijg j toch een tweepersoonsbed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Leuke ervaring.

Er werd op de gang en achterste kamers verbouwd. Wij lagen helaas ernaast. Je kon niet uitslapen want rond 8 uur werd er al getimmerd en gezaagd.

Het ov om de hoek is!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Hotel ligt in een mooie omgeving, dicht bij centrum.

De kamer was een beetje klein. In het bed erg last van de veren die steeds omhoog komen en geluid maken.

Het gebruik maken van handy, gratis leentelefoon van het hotel, met onbeperkt internet. Een mooie locatie met een mooi park aan het eind van de straat en een winkelgebied. En heel handig de underground erg in de buurt. Personeel was erg behulpzaam.

We hebben ons er bij neergelegd dat de accommodatie er niet uitzag.

Klein kamertje tweepersoonsbed van 140 cm, oud bed, gordijnen oud en hingen scheef,raam enkel glas dus gehorig en één hendel om te vergrendelen was afgebroken, vloerbedekking zwaar versleten. Badkamer klein en zeer oud. Te kleine wastafel, schimmelvlekken aan het plafond. Gang en trappenhuis,wanden mogen geschilderd worden en versleten vloerbedekking. De wanden gehorig, je hoort letterlijk wat er gezegd wordt in de andere slaapkamer.

Het ontbijt was redelijk. Warme douche

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Zie bovenstaand commentaar..!!

Ik (en mijn gezin) hebben heel wat afgereisd en in veel hotels in diverse landen overnacht, dit hotel was veruit het slechtste : - Ontbijt was heel erg slecht, karig, weinig keuze en niet vers. - Bedden waren zeer hard, oude matrassen, vloer vies, ramen zeer vuil. - Doucheruimte was vies. - Geen Wifi aanwezig in hotel (wel tegen flinke betaling) is niet van deze tijd, Ik vroeg hier om kreeg een nogal grote mond van medewerker aldaar. - Koffers even in bagageruimte wegzetten koste 1 pond per koffer - Personeel was kortaf en gaf geen enkele info over diverse vragen zoals over Metro en stad enz....dus maar opgegeven .. Deze accommodatie zou ik niemand aanbevelen in London (terwijl ik al 4 x in London ben geweest in andere hotels) Ik beveel ook aan als booming.com zijnde om deze accommodatie onder de loep te nemen. Ik heb geen vertrouwen meer in Booking.com, wat kunt u hier aan doen ?

Niet van toepassing !!

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Goed geslapen, mooie omgeving, niet heel luxe.

Het ontbijt had beter gekund. Geen vers fruit, weinig keus en door de drukte moesten we wachten op een tafeltje. Ook waren het bestek, de kopjes en het eten zelf vaak op.

Goed bed en de omgeving (Hyde Park) was prachtig!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Zeer slecht onderhouden hotel

Het hotel was in zeer slechte staat van onderhoud. Vloerbedekking waar je over struikelt omdat het kapot is. Schimmel op de plinten. Een kakkerlak in de badkamer. Hygiëne kan veel beter.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Fijn verblijf in een goed gelegen hotel

De grootte van de kamer maar niet storend klein.Beetje gehorig maar dat hoort bij de bouw van het gebouw.

Het personeel was erg vriendelijk. En de locatie is fantastisch, twee stappen verwijderd van Hyde Park, perfect om de dag mee te beginnen. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed, hotel is eenvoudig maar super schoon en personeel is erg behulpzaam. Ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Fijn, netjes hotel op een goede locatie voor een bezoek aan london.

Kamers zijn gehorig en de ontbijt zaal is te klein.

De locatie is heel goed, Kamers zijn netjes en schoon. De ontbijt keuze is beperkt maar wel heel lekker.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

De kamers waren zeer klein, de badkamer was niet proper, de...

De vieze tapis plain ,de veren staken door de matras , de badkamer en de kamer waren niet proper !!! Niet tevreden !!!

De kamers waren zeer klein, de badkamer was niet proper, de veren staken door de matras en alles kraakte en er lag een vieze tapis plein!!!! Helemaal niet tevreden!!

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Goede ligging

- Ontbijt zeer karig. -- Kamers erg gehorig, je kunt bijna letterlijk horen wat de mensen in de kamer naast je zeggen.

Goede ligging Bedden liggen prima

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Had beter gekund

De bedden waren ronduit vreselijk dus weinig geslapen en bij ontbijt alleen één soort kaas geen verdere vleeswaren.

De locatie, lekker dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Matige/slechte goedkope kamer op goede locatie.

Piepkleine kamer met bedden die al 10 jaar geleden vervangen hadden moeten zijn.

Personeel vriendelijk. Service erg goed. Na klagen betere kamer gekregen.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Goed gelegen hotel dat nood heeft aan een opknapbeurt.

De kamers zijn erg klein, de accomodatie is verouderd en het ontbijt stelt niet veel voor.

Goede uitvalsbasis voor het verkennen van London, makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Dit is zeker geen aanrader geef €100 meer uit en pak wat fatsoenlijks zoals Ibis hotel ofzo..

Eigenlijk alles , het was gewoon slecht, ga de foto's ook niet plaatsen. Ik vind dat een verkopende partij steek proef gewijs zonder aankondiging kamers moet beoordelen!

Eerlijk gezegd niets, ga de foto's ook niet plaatsen. Ik vind dat een verkopende partij steek proef gewijs zonder aankondiging kamers moet beoordelen!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Prima hotel, goede prijs-kwaliteit verhouding. Gelegen net iets buiten het drukke centrum van London

De kamers waren in de kelder gelegen, jammer dat er geen raam was, het was erg warm in de grote kamer.

Wij hadden 2 2-persoonskamers geboekt. De ene kamer had 2 grote bedden en de andere kamer had 1 groot bed en 2 eenpersoonsbedden, een hele ruime kamer dus.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

verouderd

was veel te warm op de kamer was aan renovatie toe grond kraakte enorm de muren waren zeer dun, je hoorde je buur snurken personeel was niet vriendelijk

afstand tot metro

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Hotel viel wat tegen, op de foto s ziet het hotel er mooier uit. Geen 3sterren waard.

De ontvangst, receptie medewerkers niet allemaal even vriendelijk. Kamer en badkamer klein. Televisie werkte niet, geen handleiding van de kluis. Ontbijtzaal rommelig, erg druk, onvoldoende plaats. Geen bar, geen lobby.

Het aanbod van het ontbijt. Hygiene van de kamer. Ligging, dichtbij metro en bus station en Hyde Park.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Prima hotel voor je geld

Vrij gehorig binnen. Je hoort het erg duidelijk als iemand over de gang liep. Jammer dat er niet standaard wifi was, maar dat je dat moest kopen voor 1 pond per uur.

De ligging was prima, heel goed te bereiken met de metro en de bus stopt vlakbij. Kamers waren prima, groot genoeg en schoon. Wij sliepen aan de straatkant, maar geen last gehad van geluiden van buiten.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Vriendentrip

De geluisdemping in de kamers kan beter, matras was ook wat versleten (maar in de kamer van onze vrienden was die nog prima)

Een van de meest uitgebreide ontbijt mogelijkheden die ik al ondervonden heb

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Het was donker in de kamer en het bed was goed, hiermee is...

Geen WiFi (5 pond voor 3 uur), onvriendelijk personeel, een douche die niet doorloopt, een föhn welke aan elkaar is getaped met duck tape. En uitgebreid ontbijt? Keiharde broodjes en alleen kaas als beleg naast het ei. Vergeet geen charge mee te nemen, want als je deze wilt lenen vraagt het hotel 5 pond. En als je deze eenmaal wilt lenen, blijken ze " uitgeleend " te zijn.. Het toppunt was toen we naar huis gingen en 1 pond moesten betalen voor de bagageruimte.. Het was dat het goedkoop was, anders was ik gillend weggerend!

Het was donker in de kamer en het bed was goed, hiermee is ook alles gezegd..

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Het bed was minder, het stond namelijk op wieletjes. Ook was er bij ons een poot afgebroken, er werd toen terplekke een nieuwe aangeschroeft.

Londen

Wanneer je wifi wil gebruiken moet je het belachelijke bedrag van 10 pond per dag of 2 pond per uur betalen.

Goede ligging, dicht bij de metro. Het ontbijt was goed verzorgd en vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heel het hotel mag eens grondig worden opgefrist.

De service: geen reactie op klacht i.v.m. safe die niet werkte. TV hing los (is gemeld, maar niet keurig hersteld), ventilator zeer lawaaierig (krijsend geluid), kapot licht aan badkamerspiegel. Te weinig haken/plankjes/kastjes in badkamer... Heel klein raampje naar buitenlucht. Het bed stond op losse wieltjes...

De locatie.

Bezoek aan londen

Slecht onderhouden kamers, bed bleef niet op zijn plaats staan omdat de vloer scheef was, kastlades bleven open rollen omdat alles schots en scheef was, stukken uit muren en deuren , verwarming kon alleen loeiheet of uit.

Goede ligging tov metro, goed ontbijt,kwaliteit van kamers zeer matig. Het bed was goed maar daar was alles mee gezegd

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Leuk oud hotel, vriendelijk personeel en met de kerstdagen kregen we gratis wifi.

Wij misten wel een schemerlampje bij het bed en een haakje in de badkamer voor eventueel kleding. Uiteraard is het een oud victoriaans gebouw en alles kraakte en men mag ook de vloerbedekking van de kamers veranderen in laminaat. Voor hygiene.

Het ontbijt was goed en de kamer was ruim net voor 2 personen.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

De locatie was erg centraal dichtbij Nothing Hill en naast...

Personeel was niet altijd even vriendelijk, voor WiFi moest je betalen en had twee aparte bedden geboekt en kreeg éen tweepersoonsbed.

De locatie was erg centraal dichtbij Nothing Hill en naast Hyde park

Teleurstellend

Kamers zijn klein, héél KLEIN. Hotel is heel gehorig. Personeel is niet meedenkend en onvriendelijk. Je moet betalen voor de WiFi (per uur) die alleen in de lobby werkt (als die daar al werkt)

De locatie is prima, daarmee houdt het helaas wel op

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima hotel voor een paar dagen Londen!

Uitstekende ligging. Metro en bus op loopafstand. Verouderde, maar nette kamer. Goed ontbijt, voldoende keus. Vriendelijk personeel. Kortom: prima hotel voor een paar dagen Londen!

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Slechtste ervaring ooit!!!

Wat viel er NIET tegen?! Personeel onvriendelijk en geen service naar de hotelgasten toe. WiFi moest je betalen?!!! Adapters hadden ze bitter weinig!

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

hotel met potentie (verbeteringen gewenst)

kleine kamer, klein bed, zacht bed, dichtslaan van andere deuren heel goed hoorbaar, ontbijtzaal klinisch, ontvangsthal evenzo.

locatie, rust, intimiteit van de kamer (houten meubels)

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Queens Park Hotel