Beoordelingen over Radisson Blu Hotel, Birmingham 4-sterren

12 Holloway Circus, Birmingham, B1 1BT, Verenigd Koninkrijk

#48 van de 78 hotels in Birmingham

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima maar geen verrassend verblijf.
    • Standaard Kamer

Kamers wel goed maar basic. Kleine flatscreen tv en verlichting moeilijk in te stellen. kamers mogen wel wat worden opgefrist. Vreemde geur bij binnenkomst en personeel niet adequaat bij receptie. Wel vriendelijk maar niet duidelijk in communicatie.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

• Business Class Kamer

Goede service, vriendelijk personeel. Onze kamer was ge-upgrade naar een en-suite, wat een luxe! Heerlijk, hoge kwaliteit ontbijt; super vers en van alles wat!

Prima hotel, goede locatie (10 min lopen van Bullring...
    • Standaard Kamer

Prima hotel, goede locatie (10 min lopen van Bullring winkelcentrum)

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

keurig hotel
    • Standaard Kamer

druk op het water in de badkamer was erg matig, dus niet echt lekker douchen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Radisson Birmingham
    • Standaard Kamer

Schoonhouden kamers, gedateerd meubilair.

Locatie prima - op loopafstand station en winkels, restaurants etc.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

sse
    • Standaard Kamer

Mooie kamers maar het matras viel erg tegen Voor deze prijsklasse mogen de matrassen wel wat beter zijn

ontbijt was goed maar te weinig tafels

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

mooie kamers, uitstekende ligging, zeer uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Kamer

mooie kamers, uitstekende ligging, zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 april 2016

Goed ontbijt, heel vriendelijke ontbijtcrew met zeer attente...

Schoonmaaksters droegen geen haarkapjes. Helaas haren op het bed en in de badkamer.

Goed ontbijt, heel vriendelijke ontbijtcrew met zeer attente persoonlijke aandacht en een geweldig uitzicht vanuit de kamer. Daarnaast op loopafstand van het centraal station en de Bull Ring.

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Perfecte ligging, hartje centrum!

Dat het ver van onze concertzaal (Genting Arena) af lag. Maar deze ligt pal naast het vliegveld en je wil toch graag vertoeven in hartje centrum, dus moesten we met de taxi of trein op en neer. Verder ook geen probleem. Prima verblijf.

Perfecte ligging, hartje centrum! Ronduit perfect! Birmingham leuke stad! Vriendelijke mensen! Wel ver (30 min. met taxi) van onze concertzaal vandaan (Genting Arena, pal naast vliegveld) maar koos je andersom zat je weer ver van het centrum af, blijft het zelfde. Aangezien onze aankomst/vertrektijden (vroege aankomst, laat vertrek) was dit beter zo aangezien we onze vrije tijd graag in het centrum wilde doorbrengen. Net hotel, perfect ontbijt, zeer netjes alles, ruime kamers, geen aanmerkingen! Prijs/kwaliteitsverhouding ronduit prima! Zouden er zeker terug keren indien nodig.

• Beoordeeld op: 12 november 2015

Personeel is niet erg scherp, vraagt soms tot 4 maal toe dezelfde vraag ("wilt u deze kaart gebruiken? Dus u wilt een andere kaart gebruiken? Dit is dus niet dezelfde kaart? Dus u wilt niet die ene kaart gebruiken?" Ik overdrijf niet, dit heeft ze me echt zo gevraagd!). Bovendien werd ik in eerste instantie in een roken kamer gezet - echt smerig. Tenslotte, de bar is niet zo gezellig, een beetje een domper als je na een lange reis aankomt. En er is ook een te beperkte selectie, te veel van hetzelfde, bier.

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

Goede ligging, op 2 minuten wandelen van treinstation...

Kwaliteit van WiFi liet te wensen over. De grootte van het restaurant voor het ontbijt was te klein, waardoor er een wachtrij voor het ontbijt stond - iets wat je niet zou verwachten voor een hotel in deze prijsklasse.

Goede ligging, op 2 minuten wandelen van treinstation Birmingham New Street.

• Beoordeeld op: 28 februari 2015

Zoals boven.

Zoals boven. Kamerdeuren verrot. Klinken lam. Geur van scgimmel op de gang. Personeel of beter stagaires uit alle windstreken die deuren in het slot laten vallen... typisch UK omstandigheden

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Good bed, free wifi, near train station and shops.

Good bed, free wifi, near train station and shops.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.