Beoordelingen over Radisson Blu Edwardian, Sussex 4-sterren

19-25 Granville Place, Marble Arch, Westminster, Londen, W1H 6PA, Verenigd Koninkrijk

#523 van de 1.031 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

prima locatie voor heel kort verblijf

kamers waren aan de kleine kant maar compleet. douche eveneens, oppassen als je een draai maakt je niet te stoten... jammer dat er geen bar / lounge / lobby is om even samen te komen, het inpandige restaurant waar je ook ontbijt is op een gegeven moment dicht

vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. bijzonder vriendelijk. watertje en snoep bij de receptie is weer ns wat anders. ligging tov marble arch / bond street station geweldig!

Londen zoals altijd prima maar 't hotel werd afknapper.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer! Twee bedden elk tegen muur, 45cm spatie. Geen haak om Bvb jas op te hangen dus aan deurscharnier gehangen. Geen plaats om koffertjes te zetten dus op de tafel of op grond tussen bed-einde en bureau maar dan kon je de stoel niet gebruiken. Mini badkamer, wc quasi tegen douchedeur dus instap van 40 cm? Wc ook maar 40 cm van muur, Lavabo quasi tegen wc. Om je af te drogen moest je je in bochten wringen en ik ben slank! Een mini mini mini kamertje. 1 liftje voor gans hotel inclusief het servicepersoneel , dus minutenlang wachten aan de lift.

Ontbijt ok

Triest en troosteloos
    • Superior Eenpersoonskamer

Voor fans van claustrofobische ervaringen: dit is the place to be!Kamer zo groot als een schoendoos, misselijkmakende muffe etensgeur in de kamer door de ligging nabij de luchtafvoer van de keuken, prachtig uitzicht op een blinde muur en verluchtingspijpen keuken, hotel ligt in een achterafstraatje aan de laadkade van een warenhuis met zicht op afvalcontainers vanuit de ontbijtruimte. De afvoer van de keuken maakt veel lawaai in de kamer. Bij check-in maken ze je wijs dat je zogezegd een "upgrade" krijgt, waarschijnlijk om te vermijden dat je komt klagen. Er werd me ook wijsgemaakt dat de kamer "gerenoveerd" was, als deze kamer al zo erg was vraag ik me af hoe slecht de "niet gerenoveerde" kamers er aan toe waren. De vloeren kraken alsof er een olifant in de kamer boven je loopt. Bij het ontbijt werd je "warm" onthaald door een norse dame die beter zou passen in een strafkamp. Dit "hotel" getuigt van weinig respect voor klanten vanwege Radisson. Dit is het slechtste hotel waar ik de afgelopen jaren verbleven heb. Nooit meer, al dan was het gratis.

Dichtbij metro

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Als locatie je belangrijkste criterium is, dan is dit hotel een goede keuze.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamer is echt piepklein. Het bed past er amper in en het vergt wat lenigheid om te kunnen bewegen in de kamer. Plafond heel laag. Kussens op het bed veel te dik.

De locatie is geweldig! De hoek om van de winkelstraat. Lekker ontbijt maar niets speciaals. Personeel heel behulpzaam.

Fijne ligging in het (winkel)centrum van London.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Als gevolg van zeer late aankomst een piepkleine kamer gekregen. Was fijn geweest als ik bij boeking had kunnen aangeven dat ik pas zeer laat zou inchecken.

Fijne ligging in het (winkel)centrum van London. Net van Oxford Street af en daardoor lekker rustig en stil. Vriendelijke medewerkers en prima ontbijt.

Goede ligging, vriendelijk personeel
    • Superior Eenpersoonskamer

Lege minibar, dure roomservice, geen bar, ongezellige ontbijtruimte, kamer 206 tussen 2 verdiepingen (stijle trap met bagage) en je hoort ieder stap van kamer erboven.

Goede ligging, vriendelijk personeel

Goede ligging, schoon / goede staat, behulpzaam personeel
    • Superior Eenpersoonskamer

Lege minibar, kleine kamer, kamer 206 luidruchtig (hoor elke stap bivenbuur), kille ontbijruimte/bar.

Goede ligging, schoon / goede staat, behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Zeer teleurstellend.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Bij aankomst kregen we een standaard kamer toebedeeld. Ik boekte een deluxe kamer. Aangekomen in deze kamer was het zo onwijs klein. De muren kwamen op je af. Bij aankomst bij de receptie geeft de medewerkster( manager ) aan dat her echt een deluxe room is. Nadat wij de foto's hebben laten zien gaf de medewerkster aan dat booking.com hier de fout in is gegaan en verkeerde foto's heeft gepubliceerd. Na zeuren toch een echte deluxe kamer gekregen. Vanwege een late vlucht vroegen wij de mogelijkheden van een late check out. De manager gaf aan dat het hotel helemaal vol was( via booking nog 15 kamers beschikbaar ) dus dat een late check out 100 Pond zou kosten om 5 uur langer op de kamer te blijven. Dus 120 euro voor een paar uurtjes extra. Dit aanbod hebben wij overgeslagen. Na een leuke avond in theater vragen wij de avond receptionist of het dan misschien mogelijk is om tot 15 uur op de kamer te blijven. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem is. Toch raar?

Centraal in hartje Londen!

Prima hotel met redelijke prijs

Kamer wat klein, gehorig. Duur, net als alles in Londen

Vriendelijk personeel, prima locatie, nette kamer. Goed ontbijt. £17 per dag in het hotel te besteden als extra.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

• Standaard Eenpersoonskamer

Mijn afgegeven bagage stond in een andere kamer.Kamernummer was verkeerd op kaart geschreven en geactiveerd zodat ik een kamer binnen kon van een andere gast. Bovendien was het een hok van een kamer en voldeed niet aan het plaatje op de site beschrijving, erg klein. Nadat ik zei dat ik dit niet accepeeerde hebben ze me een kamer gegeven die wel van het plaatje was.Ontbijt kan voor die prijs wel wat uitgebreider. Badkamer had geen ruimte om persoonlijke spullen neer te leggen, ook daar karig met extra dingen. Alleen watjes en showercap, glas.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Goed ontbijt!
    • Standaard Eenpersoonskamer

1 lift is wat weinig voor dit hotel. Als je de verwarming aanzet geeft dat wat geluid, door de ventilatoren. Nieuwe kamer gekregen en daar was het geluid nihiel!

Goed ontbijt! Prima kamers, personeel is vriendelijk. Nog geen minuut lopen van de winkelstraat af en 10 minuten lopen van de tube, bond street en marble arcle!!

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Centraal gelegen comfortabel hotel met vriendelijke staff.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondanks de creditcardgegevens, die wij tijdens het reserveren hadden opgegeven, moesten we met de creditcard tijdens het inchecken het gehele bedrag van ons verblijf laten reserveren. Omdat we onze creditcard alleen op vakantie gebruiken hadden we de pincode niet paraat, waardoor we deze niet konden gebruiken. Vervolgens was vooraf betalen met onze pinpassen van de bank (maestro-systeem) in dit hotel niet mogelijk. Uiteindelijk hebben we via een email betaallink de kosten van ons verblijf vooraf betaald. Hierdoor duurde het incheckproces bijna twee uur en was onze eerste middag in Londen vrijwel voorbij. Ofschoon het personeel erg vriendelijk bleef was dit toch een erg slechte start van ons verblijf.

De locatie, vlakbij het metrostation Marble Arch, ligt erg centraal in Londen en is toch erg rustig gelegen, achter Marks & Spencer. De hotelkamers waren ruim en goed verzorgd. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Personeel zeer vriendelijk en ontbijt heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamergrootte was miniem evenals de grootte van de badkamer.

Personeel zeer vriendelijk en ontbijt heel goed. Propere kamers

Aangenaam stadshotel

Kamer voor 2 personen mocht iets ruimer zijn

Ontbijt met veel keuze grote badkamer behulpzaam personeel centraal gelegen hotel

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Op zich prima voor 1 nacht

Grootte van de kamer

Prima locatie, wel erg kleine kamer, maar dat wist ik. Het was een single kamer. Wel erg rustig en stil.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Ligging, ontbijt.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Hele kleine kamer. Slecht bed. Airco maakte veel herrie. Een lift voor hele hotel.

Ligging, ontbijt.

Alles was zoals we gewoon zijn, het was dan ook niet de eerste maal wel 4 maal al geweest !
    • Business Tweepersoonskamer

De kamer was niet wat we geboekt hadden ,maar de volgende da verhuisd en alles oké !

ontbijt was perfect !

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Locatie, venue.

None.

Locatie, venue.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Alles was goed ,nette kamer en schoon , goed ontbijt locatie...

Alleen 1 lift voor het hele gebouwd is matig soms lang wachten

Alles was goed ,nette kamer en schoon , goed ontbijt locatie uitstekend , personeel heel vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Locatie uitmuntend, zeer centraal gelegen.

We hadden een standaard kamer, maar deze was wel heel erg klein. Slaapkamer lag aan een lichthof, claustrofobisch gevoel.

Locatie uitmuntend, zeer centraal gelegen. Behulpzaam en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Nothing

I am in shock that this hotel has been rated as four star hotel. On which basis? Weak WiFi, one person bedroom is honestly smaller than our bathroom, less than 7 m2.

Nothing

• Beoordeeld op: 13 januari 2015

Wij waren eigenlijk zeer onder de indruk van de zeer ver...

Er is ons NIETS tegengevallen.

Wij waren eigenlijk zeer onder de indruk van de zeer ver gaande service . Men komt direct uw bagage aannemen , de bagage staat klaar op de kamer , er is water voorzien . Kleine kamers maar zeer comfortabel met alles wat je nodig hebt in de badkamer !Het ontbijt was zeer goed met voldoende vers fruit . En vooral alle personeelsleden waren zeer zeer vriendelijk en dat is in deze soms sombere wereld heel leuk . De ligging was ik bijna vergeten is uitmuntend achter Marks en Spencers Oxford street dus alles lag op een steenworp vandaan.

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Restaurant

Kamers veel te klein en bloedheet

Restaurant

• Beoordeeld op: 24 december 2015

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Heel goed gelegen met Hyde Park om de hoek.

Gehorige kamer, veel geluid van buiten.

Heel goed gelegen met Hyde Park om de hoek.

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.